Minkälaisia kokemuksia teillä on PS-maanrakennus Oy:stä, lähinnä heidän salaojaremonttien teosta?
Hommat tuntuvat kestävän tolkuttoman kauan, asukkaita ei kuulla, ja aivan ylimitoituilla kaivinkoneilla jyrätään pihat sileäksi. Pientaloyhtöstä on kyse. Kasveja ei kunnioiteta pyynnöstä huolimatta jne.
Miten muualla?
Onko kokemuksia PS-maanrakennus Oy:stä
Anonyymi
1
1722
Vastaukset
- Anonyymi
Meillekin kyseinen firma teki salojituksen. Ollaan kyllä ihan tyytyväisiä. Kyllähän ne koneet sen maan myllää, kun joutuvat kaivamaan ja pientä korjausta joutuu tekemään remontin jälkeen. Oliko teillä kasvillisuutta siinä salojituksen kohdalla? Vai miten he onnistuvat pilaamaan kasvillisuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222