hei normot

Anonyymi

mitä kuuluu. menkää pois

14

446

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko aloittajalla kenties muutakin tärkeää asiaa?

• Anonyymi

Me ei haluta sua tänne. Järsi nakkias.

• Anonyymi

normot ulos hikkystä

• Anonyymi

"Normojen" järjestämä, ylläpitämä ja ennen kaikkea kustantama tämäkin aloittajalle ja muille kirjoittajille ilmainen keskustelupalsta on.

Kuvastaako aloittajan asenne hänen yleistä asennettaan? Sellaista, että itse ei tarvi ottaa mistään vastuuta, itse ei tarvi tehdä mitään hyödyllistä (kuten työtä ja veronmaksua) , mutta itselle kuuluu aina kaikki.

Uhrin rooliin näyttää olennaisesti kuuluvan minä-minä-minä -asenne.

Aloittajalle neuvoksi, että yksi ihan perustavaa laatua oleva ensimmäinen askel kohti henkilökohtaisen tilanteesi muutosta on vuorokausirytmin normalisoituminen. Sen hoito ei ala illalla klo 23 jolloin todetaan, että en mä saa unta tähän aikaan, mä oon ihan virkeä, mä en edes halua olla tylsä normi.....

Vuorokausirytmin normalisoituminen aloitetaan siitä, että herätään AAMULLA ajoissa vaikka miten tuntuisi vaikealta herätä klo 7 kun on nukkunut korkeintaan pari tuntia. Sitten kun on noustu ylös vaikka tuntuukin vaikealta, vietetään päivä kuten normit ihmiset. Esim. syödään säännöllisesti ja nostetaan perse ylös ja liikutaan ulkona. Kahvi, energiajuomat ja tupakka yms. piristeet jätetään kokonaan pois klo 15 iltapäivällä. Pelaaminen, netti ja telkku pois päältä viimeistään klo 20. Sen jälkeen ei mitään niistä. Näin kun viettää päivän, niin johan alkaa uni maistumaan hyvissä ajoin ennen puolta yötä.

Viikossa yllä mainitulla tavalla toteutettuna vrk-rytmi on normaali. Sitten voi alkaa ottaa vastuuta muista asioistaan.

• Anonyymi

normo ulos jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

normo ulos jo

Valvoit sitten putkeen koko yön vai?

Näin palstan ohjeissa sanotaan: "Lue aiheen Syrjäytyminen keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valvoit sitten putkeen koko yön vai?

Näin palstan ohjeissa sanotaan: "Lue aiheen Syrjäytyminen keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. "

normo ulos jo

• Anonyymi

Normoille kuuluu aina hyvää. Menenkin heti yöunille niin olen taas huomennakin tavattoman virkeä. Näin se elämä sujuu.

• Anonyymi

normo ulos jo

• Anonyymi

outokumpu on jees

• Anonyymi

ohhoh uusi päivä seiskan paparazzi outokumpu

• Anonyymi

outokumpu

• Anonyymi

outokumpu

• Anonyymi

outokumpu

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      47
      2349
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1096
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      300
      972
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      322
      928
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      55
      884
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      853
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      724
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      695
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      678
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      633
    Aihe