Miksi baareja pitäisi välttää näin korona aikana, kun käyhän ihmiset myös muuallakin kuten

Anonyymi

Esimerkiksi kaupoissa, leikki puistoissa, kouluissa, töissä ynm, niin minkäs takia juuri se baari ilta on yleinen huolen aihe????

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikai siinä mitään väärää ole sen enempää kuin apteekissa asiointi ✅

      • Anonyymi

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ei onnistu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Näen kyllä kuka kirjoittaa ja milloinkin!!!!!!!!!!!!joku takaa ajatuksia tässä aloituksessa mahtaa olla kun Sanna ja kaisa kirjoitti aloituksen!!!!!!!!!!miksi ette ymmärrä että on korona aika jolloin on vältettävä mahdollisimman paljon turhia menoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ei onnistu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Näen kyllä kuka kirjoittaa ja milloinkin!!!!!!!!!!!!joku takaa ajatuksia tässä aloituksessa mahtaa olla kun Sanna ja kaisa kirjoitti aloituksen!!!!!!!!!!miksi ette ymmärrä että on korona aika jolloin on vältettävä mahdollisimman paljon turhia menoja!

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi sitten kauppa reissu ei ole luokiteltu turhaksi käynniksi! joillekin se baari ilta on ihan välttämätön meno!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi sitten kauppa reissu ei ole luokiteltu turhaksi käynniksi! joillekin se baari ilta on ihan välttämätön meno!

        Toisin sanoen ihan elinehto joillekin ihmisille!!!!mä ainakin haluan mennä tanssimaan baariin!!!!!!!!!! Sannan ja Kaisan haluan mukaan minun kanssani bilettää 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘☑️☑️


    • Anonyymi

      Baareissa tyhmyys tiivistyy, syynä monesti alkoholi, joka nostaa riskikerrointa. Siinä ravintoloitsijoilla haastetta saada business raameihin, et asiakkaat ei tartuta toisia? Seikkailijat monesti vastuuttomia.

      • Onneksi minä en ole koskaan mikään tarjoilija!!!! olen aina nimettömässä baarissa silloin kun siellä käynyt 💍🥃🍷🥂🍾💃🏼💃🏼💃🏼🤸‍♀️🍹🍹🍹🍹🍹💃🏼💃🏼😁✅ onneksi minä osaan nauttia elämästä ja suhtautua elämään positiivisesti!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Onneksi minä en ole koskaan mikään tarjoilija!!!! olen aina nimettömässä baarissa silloin kun siellä käynyt 💍🥃🍷🥂🍾💃🏼💃🏼💃🏼🤸‍♀️🍹🍹🍹🍹🍹💃🏼💃🏼😁✅ onneksi minä osaan nauttia elämästä ja suhtautua elämään positiivisesti!

        Samaa mieltä kuin kike 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂minä kanssa lähden reippain mielin baariin! ilman mitään ennakkoluuloja! Ja kyllä minä ja Kaisa ollaan myös muutaman drinkin jälkeen jo tanssimassa mutta ei me nyt kuitenkaan sormuksia unohdeta kotiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kuin kike 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂minä kanssa lähden reippain mielin baariin! ilman mitään ennakkoluuloja! Ja kyllä minä ja Kaisa ollaan myös muutaman drinkin jälkeen jo tanssimassa mutta ei me nyt kuitenkaan sormuksia unohdeta kotiin!

        Niin ette tietenkään voi unohtaa mitään sellaista mitä teillä ei ole!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😂😂😁😂😂😁😂😂😁😂 kuten esimerkiksi sormukset!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Niin ette tietenkään voi unohtaa mitään sellaista mitä teillä ei ole!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😂😂😁😂😂😁😂😂😁😂 kuten esimerkiksi sormukset!

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 minulla nimittäin on aina joka paikassa sormukset mukana ihan vaan sivusta hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 minulla nimittäin on aina joka paikassa sormukset mukana ihan vaan sivusta hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ Kaisa ensimmäinen ja viimeinen varoitus tälle päivälle ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 tiedät varsin hyvin että palstalla emme voi julkaista mitään sääntöjen vastaista toimintaa kuten esimerkiksi mitään millä vihjataan huumeisiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kyse oli vihkisormuksesta eikä niistä muista sirmuksista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ Kaisa ensimmäinen ja viimeinen varoitus tälle päivälle ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 tiedät varsin hyvin että palstalla emme voi julkaista mitään sääntöjen vastaista toimintaa kuten esimerkiksi mitään millä vihjataan huumeisiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kyse oli vihkisormuksesta eikä niistä muista sirmuksista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        No mutta eihän tossa mitenkään ole luokiteltu että kumpaa sormusta tarkoitettiin! tämän takia pitäisi olla selvät ohjeet kuinka saa reagoida noihin emojiin! Minä ja Kaisa ollaan ihan taloudellisista syistä sinkkuja siis statuksesta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣😂 terveisin Sanna 😁😁😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eihän tossa mitenkään ole luokiteltu että kumpaa sormusta tarkoitettiin! tämän takia pitäisi olla selvät ohjeet kuinka saa reagoida noihin emojiin! Minä ja Kaisa ollaan ihan taloudellisista syistä sinkkuja siis statuksesta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣😂 terveisin Sanna 😁😁😘

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ tarkenna Sanna mitä mahdat tarkoittaa tuolla viestillä????????❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌


      • Anonyymi

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ja mikäs siinä jos tykkää!!!!!! mutta mikäs on kiken syy unohtaa sormus!!!!!!!!!!eikös avioliitto ole sinulle pyhäasia ja merkki sitoutumisesta???????


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ja mikäs siinä jos tykkää!!!!!! mutta mikäs on kiken syy unohtaa sormus!!!!!!!!!!eikös avioliitto ole sinulle pyhäasia ja merkki sitoutumisesta???????

        Kyllä näin on!!!!!!! avioliitto on minulle erittäin pyhä asia ja toistan edelleen että juurikin sen takia minä mielellään haluan jättää sormuksen kotiin odottamaan kun tulen kotiin! Siihen on useampia syitä! mutta jos on aivan pakko kommentoida nii silloin sanoisin summa mutikassa useita erilaisia syitä jotka eivät tietenkään ole luokiteltu tärkeys järjestykseen! mutta ok minä luettelen niitä asioita jotka ovat johtaneet siihen päätökseen että sormus on ja pysyy meillä kotona silloin kun minä menen baariin!!!!!!!! Ensinnäkin kun menen baariin niin en mene sinne janoisena, vaan silloin kun minä menen baariin olen jo ottanut pohjaa sen verran että noin tunnin kuluttua kun olen takkini jättänyt narikkaan niin olen sen verran iloisella mielellä että en välttämättä pysty huolehtimaan siitä että sormus ei esimerkiksi Tipu tai häviä jonnekin!!!!!! toiseksi saatan jopa vaihtaa sormuksen johonkin muuhun tuotteeseen kuten esimerkiksi jos esimerkiksi raha loppuu kesken niin ei tule mitenkään houkutuksia vaihtaa kallista sormusta muutamaan drinkkii! ja sitten vielä kun olen tarpeeksi kännissä minua alkaa panettaa! ja koska kunnioitan erittäin paljon minun avioliittoa niin menen mielummin vessaan käsittelemään omia tuntemuksia jolloin sormus olisi vain tiellä!!!!!!!!!!!!!!!!! olikohan tarpeeksi hyvin tarkennettu???????😁😘✅Ⓜ️


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Kyllä näin on!!!!!!! avioliitto on minulle erittäin pyhä asia ja toistan edelleen että juurikin sen takia minä mielellään haluan jättää sormuksen kotiin odottamaan kun tulen kotiin! Siihen on useampia syitä! mutta jos on aivan pakko kommentoida nii silloin sanoisin summa mutikassa useita erilaisia syitä jotka eivät tietenkään ole luokiteltu tärkeys järjestykseen! mutta ok minä luettelen niitä asioita jotka ovat johtaneet siihen päätökseen että sormus on ja pysyy meillä kotona silloin kun minä menen baariin!!!!!!!! Ensinnäkin kun menen baariin niin en mene sinne janoisena, vaan silloin kun minä menen baariin olen jo ottanut pohjaa sen verran että noin tunnin kuluttua kun olen takkini jättänyt narikkaan niin olen sen verran iloisella mielellä että en välttämättä pysty huolehtimaan siitä että sormus ei esimerkiksi Tipu tai häviä jonnekin!!!!!! toiseksi saatan jopa vaihtaa sormuksen johonkin muuhun tuotteeseen kuten esimerkiksi jos esimerkiksi raha loppuu kesken niin ei tule mitenkään houkutuksia vaihtaa kallista sormusta muutamaan drinkkii! ja sitten vielä kun olen tarpeeksi kännissä minua alkaa panettaa! ja koska kunnioitan erittäin paljon minun avioliittoa niin menen mielummin vessaan käsittelemään omia tuntemuksia jolloin sormus olisi vain tiellä!!!!!!!!!!!!!!!!! olikohan tarpeeksi hyvin tarkennettu???????😁😘✅Ⓜ️

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌☑️juu kyllä kiitos oli erittäin tarkasti kerrottu kiken ja Sannan näkemyksiä mutta haluaisiko Kaisa ihan itse noin vapaa muotoisen näkemyksen jakaa meille muille????? tietenkin myös muistaa että ollaan palstalla jolloin emme voi julkaista mitään sääntöjen vastaista!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌☑️juu kyllä kiitos oli erittäin tarkasti kerrottu kiken ja Sannan näkemyksiä mutta haluaisiko Kaisa ihan itse noin vapaa muotoisen näkemyksen jakaa meille muille????? tietenkin myös muistaa että ollaan palstalla jolloin emme voi julkaista mitään sääntöjen vastaista!!!!!!

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan tiedoksi kaikille olen aina sanonut että luovun mielummin omista sormista kuin esimerkiksi sirmuksista ja siltikin Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan huolella 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😁😁😁😁😁😁😁🍷😁😁🍁💮🔺🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔻🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅🔶🔶🔶🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔶🔸🔶🔸🔶🔸🔸🔷🔹🔷🔹🔷🚾🚾🚾🚾🚾🚾🚾🚾🚾🚾🚾♦️♦️♦️♦️♦️✔️✔️✔️✔️🇸🇳🇸🇳🇸🇳🇸🇳🇸🇳🇸🇳🇸🇳🇸🇳🇸🇳🇸🇳🇸🇳


      • KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Onneksi minä en ole koskaan mikään tarjoilija!!!! olen aina nimettömässä baarissa silloin kun siellä käynyt 💍🥃🍷🥂🍾💃🏼💃🏼💃🏼🤸‍♀️🍹🍹🍹🍹🍹💃🏼💃🏼😁✅ onneksi minä osaan nauttia elämästä ja suhtautua elämään positiivisesti!

        Nyt vasta tajusin että mun näpit kirjoittaa taas ihan omia tulkintoja minu baari vierailusta!!!! tarkoitan siis sitä että menen aina bilettää baariin!!!!en missään nimessä nimettömään baariin!!!!enkä varsinkaan nimettömänä!!!!!!!! minut tunnetaan joka baarissa ihan omalla nimellä!!!!!!!!!!!!✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️😘😘😘😘💃🏼🍹


    • Anonyymi

      Kävin tänään Sörkan LIDL:ssä ja siellä oli nuorisojoukko, joka ei välittänyt mistään turvaväleistä ja kiljui ja pärski muita ihmisiä päin. Kun joku huomautti siitä, oli vastaus, että korona ei vaikuta nuoriin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe