Jumala on itse lähettänyt väkevän eksytyksen maailmaan ja se on kristinusko. Siinä korotetaan ihminen Jumalaksi, mikä on tietysti hirvitys ja kauhistus Korkeimman silmissä, joka on yksin ainoa Herra Kaikkivaltias Jumala.
Kristinusko on väkevä eksytys
46
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ei suinkaan rakas ystävä. Jeesus on tie, totuus ja elämä.
Usko sinäkin evankeliumi omalle kohdallesi ja tulet totuuden tuntoon.
Kaikki näkyväiset hän ilmoittaa ja katoavaiset saat käsiisi.- Anonyymi
Ei ole jumalaa eikä jeesusta. Huijausta molemmat.
- Anonyymi
1 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
2 Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen.
3 Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos.
4 Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä.
5 Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."
6 Tämän kuvauksen Jeesus puhui heille; mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hänen puheensa tarkoitti.
7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
8 Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
11 Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
12 Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
13 Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.
14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
15 niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
18 Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni.
( Joh. 10)
s-seutulainen - Anonyymi
Eikö kristinusko tule siitä aluksi Messiaan uskosta?
- Anonyymi
Juu olet oikeassa. Jumala lähetti pahan eksytyksen Rooman valtakunnan kirkon kautta. Kristinuskon epäjumalien kehittely ja suunnittelu ja toteutus oli paha valinta. Tuo oli tuhoisan kehityksen alku...kristittyjen itsetuhon alku.
Jatkamalla opin hyväksyntää kristityt aikaansaavat itselleen suuren itsetuhon.
Koska kristityt eivät tunne Israelin Jumalaa, Uuden ja Vanhan liiton Jumalaa ja ovat vaihtanut tuon Jumalan epäjumalankuvaan Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen..kolmiyhteiseen jumalankuvaan epäjumalaan....toiset ovat vaihtaneet jopa kaksiyhteiseen jumalaan Isään ja Poikaan.
Seuraukset tuosta vaihtamisesta ja tuosta Uskosta ovat itsetuhoiset:
TODISTEET:
2 Tess. 1:
....Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa
8 tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille.
9 Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus ..
Miksi kristityt tyytyisivät noin vähään? Kadotukseen.
Joten mitä Sinun kannattaisi tehtä..mitä kannattaa valita elämässään?
Vastaus: Kannattaa valita Israelin Jumala, vanhan ja uuden liiton Jumala ja tuon Jumalan oppi ja Jumalan valtatie.
MOT.- Anonyymi
Jatkan vielä tuosta edellä.
Jeesus on ihminen. 1Tim. 2:5.
Hän on kaikessa välimies ja kaikessa mukana. Israelin Jumala tekee kaiken Hänen kauttaan.
Jeesus on Jumalan seurakunnan pää.
Apt. 2:
22 Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
Ef. 5:23 ...niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää,...
2 Kor. 5: 18-20
18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
Hän on arvonimeltään Herra, ja Hän on messias, voideltu. Israelin jumala teki Hänestä tuon, Apt. 2:36.
MOT.
- Anonyymi
Ilman Jeesusta pärjäisitte päivän jos toisenkin. Mutta jos Aurinko sammuisi taivaalta, niin kuolisitte sillä sekunnilla. Oletteko tulleet ajatelleeksi?
- Anonyymi
Älä tule tänne sekoilemaan! Pidä mölinät mahassasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule tänne sekoilemaan! Pidä mölinät mahassasi!
Se että ymmärtää miten heppoiset eväät on matkamiehellä, voi aiheuttaa kauhun tunteen.
Anonyymi kirjoitti:
Se että ymmärtää miten heppoiset eväät on matkamiehellä, voi aiheuttaa kauhun tunteen.
Tämän vuoksi Egyptissä palvottiin mm. auringonjumalaa (Ra).
- Anonyymi
jos aloittaja nyt edes tutkisi, etsisi: K r i s t i n u s k o n kokonaisuudessaan, se vaatii kylläkin jonkinlaisia "välineitä" , että asioita ymmärtää . . .
- Anonyymi
Johanneksen evankeliumi:
14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
Isän mieltä ei kannata katkeroittaa. https://m.youtube.com/watch?v=CGhAPqWHpEg - Anonyymi
Olen lukenut että Kristus tulee Messiaan sanasta. Kristinusko tulee Messiaan uskosta koska Messias on Kristus.
Apostolinen usko on hyvä, mutta kristinusko ei ole huono.- Anonyymi
Onko vaikeaa olla kuuliainen Israelin Jumalaa kohtaan. Helpompi on olla piittaamaton ja vlinpitämätön omasta loppuelämästään.
Jumaln Käsky taittaa olla myrkkyä Sinulle?
2 Moos 20:
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
MOT. Anonyymi kirjoitti:
Onko vaikeaa olla kuuliainen Israelin Jumalaa kohtaan. Helpompi on olla piittaamaton ja vlinpitämätön omasta loppuelämästään.
2 Moos 20:
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
MOT.Joka kieltää Herran Jeesuksen Jumaluuden, eikä tunnusta Häntä Kristukseksi, lihaan tulleeksi, se on pelastuksen ulkopuolella; osaton pelastuksesta ja iankaikkisesta elämästä Herrassamme ja Vapahtajassamme Jeesuksessa Kristuksessa.
1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen Hengen.
( 1 Joh. 4)- Anonyymi
Saviseutulainen kirjoitti:
Joka kieltää Herran Jeesuksen Jumaluuden, eikä tunnusta Häntä Kristukseksi, lihaan tulleeksi, se on pelastuksen ulkopuolella; osaton pelastuksesta ja iankaikkisesta elämästä Herrassamme ja Vapahtajassamme Jeesuksessa Kristuksessa.
1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen Hengen.
( 1 Joh. 4)saviseutulainen on herännyt kommentoimaan :)
Anonyymi kirjoitti:
2 Moos 20:
MOT.Osama bin Laden oli kuuliainen Israelin Jumalaa kohtaan.
- Anonyymi
Saviseutulainen kirjoitti:
Joka kieltää Herran Jeesuksen Jumaluuden, eikä tunnusta Häntä Kristukseksi, lihaan tulleeksi, se on pelastuksen ulkopuolella; osaton pelastuksesta ja iankaikkisesta elämästä Herrassamme ja Vapahtajassamme Jeesuksessa Kristuksessa.
( 1 Joh. 4)Jeesus on ihminen. 1Tim. 2:5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on ihminen. 1Tim. 2:5.
Jeesus on ihminen myös taivaassa Israelin Jumalan luona.
Todisteet:
Luuk. 22:69
Mutta tästedes Ihmisen Poika on istuva Jumalan voiman oikealla puolella."
Luuk. 21:27
Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella. - Anonyymi
"Messias" tarkoittaa todellisuudessa tiettyä koivua, joka kuristuu hitaasti kuoliaaksi, kaikenelämänantaja ihmistä halua vahingoittaa
Jos Jeesuksen jumaluus ärsyttää kannattaa valita Islam.
Jos haluaa juoda alkoholia, kannattaa valita hasidi-juutalaisuus.- Anonyymi
5Mooos.4:16 Biblia (1776) Ettette turmelisi teitänne, ja tekisi teillenne kuvaa, jonkun muotoista, miehen eli vaimon kuvaa. 1Moos.1:27 Biblia. Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän sen loi: mieheksi ja vaimoksi loi hän heitä.
- Anonyymi
Varoittava sanoma seurakunnille liperaaleista opeista yms, https://www.youtube.com/watch?v=yXaNRbKm9bg
- Anonyymi
Maailma, uskonnollisuus ja usko!
Kaiken maailman loisto, myös uskonnollisuudessa.
Mistä se tulee, mistä se rakentuu maanpäälle?
Me rakennamme, eli se perkeleellinen on ihmisen työ- herruus. Minä päätän, minä teen, minä elän jne. Sitä on tämä kätten työ- silmäin pyyntö. Kätemme viettelys ja silmäin pyyntö.
Sitä ei tuonpuoleisuus kumarra. Tämän maan Herrahan sitä tarjosi Vapahtajalle, kunhan ”kumartaa”, kuten me kumarramme ja halutaan elää siinä. Halusta, halullisuudestahan on kyse.
Tämänpuolisuus on tekoinemme tulen valtakuntaa. Se on katoavaisuutta, se valtakunta on varattu Perkeleelle ja hänen enkeleilleen. Valtarakenteissa puhutaan, väärästä elämästä, joka ei rakenna, missä kaikki olisi sangen hyvää, vaan se on helvettiä ihmisyyteen.
Helvetti- ajassa, so. ihmisen työtä, jossa valintojemme tähden ei rakkaus elä. Siitä voi katsoa ja punnita sen hedelmää.
Siksi tämän maan herra on ’saatana, - koska sen hedelmä on kirous. Se pimeydessämme saa sen kiillon, se kiiltää, sitä mielellään silmä pyytää, sekä käsi tavoittaa. Tarkoituksemme on rakentaa tämän maan huono valtakunta yhä kirkkaammaksi ja elävämmäksi sen pyyteen takia ja yhä syventää helvettiä, tai rakentamaamme helvettiä tähän aikaan. Luulemme pyyteemme olevan hyvää.
Elämme ”erämaassa”.
Ja tässä tulee erämaahan ajassa se päätöksenteko siitä, että saako tuo ”kiilto” kiiltäminen mielemme langetettua.
Se tulee laveaksi tieksi, jossa sallittavuus nähdään ohjeeksi ja neuvoksi elämälle. Ei tavoitella todellista elämää, elettäväksi. Mikä on todellinen elämä? Vapauteen Hän/ Vapahtaja meitä kutsuu.
Siitä löydämme elämän ideaalisen perustuksen, jossa on Elämä, eli Elämänantajan tahto, suunta, tavoiteltavat neuvot, sekä ohjeet, elämään. Sen päämäärä Valtakunnallisesti on rakkaus.
Siksi se Loisto- mikä tulee tuonpuoleisuuden Jumalanvaltakunnasta, siinä on sen Valtakunnan laki- osoittamassa Jumalan mielen ja luonteen tahdon, mikä on PYHÄ.
Siis mitä ja ketä kumarramme, se jää valinnaksi, kuin sen Vapahtaja kirjoituksissaan sen tuo esiin.
Kun tahto, elämänhedelmät ovat astiassa nähtävissä, niin mikä maistuu?
Näin se ”Elopellon kylvösiemen meistä näkyy, se, mitä on kylvetty, sekä mikä on itänyt.
Olemmeko lustetta, valmiiksi poltettu, olkiukko, jonka iankaikkisuus osa, on tuomion jälkeen, Malakian kirjan sanoman mukaan iankaikkinen, jota Uuden taivaan ja maan perustuksella tullaan tallaamaan tomuna. Mutta se maa- jota ehkä nyt hyljeksitään, onkin luotu Uudeksi, koska kaikki tehdään uudeksi.
Entistä ei muistella. Ja nyt ollaankin sen todellisen kirkkauden äärellä, mikä sangen hyvänä on elettävässä muodossa, jossa rampa hyppii, kuin peura, ja mykän kieli on riemuun ratkennut.
Siis, kun olemme elämässä, tässä ja nyt, onko matka ”Luvattuun”, vai onko se tämä iän’kaikkinen elämä, tässä ja nyt vain tahtoelämässä josta rakastamme?
”iänkaikkinen = tässä ja nyt elämän ikämme kestävä kaikkeus” kaikki, muttei mitään! - Anonyymi
Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi. Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä. Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi. (Mal 4:1-6)
Pettäjästä tulee Israel- Jumalan antaman uuden nimen kautta. Jumalalla on vain yksi kansa, jonka nimi on elämänkirjassa.
Painikaamme Jumalankanssa, jossa nähdään oma katoavaisuus ja tahdomme Jaakobeina siunausta, pyytäen elämään.
Näin jatketaan ontuvina- ei enää Jaakob- nimi meissä, pettäjä, vaan Isra El- Jumala meidän kanssamme. Jumalan kansa, Israel.- Anonyymi
Näin Jumala pelastaa meidät, pukee alastomuutemme, sijaisuhri- tuo pukumme, jossa alastomuutemme häpeä ei näy. Puetaan hääpukuun, uuteen maahan ja uuteen elämään.
Taivaasta lasketaan Uusi Jerusalem tänne.
Kansa elää onnellisena- samanmielisenä Isän kanssa. Pelastus on Jumalantyö, jossa Valkeus on jalkaimme lamppu.
- Anonyymi
Joh.13:23. 19:26. 20:2. 21:7 Sillä se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: se on Herra. Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen. Joh.21:20 Niin Pietari kääntyi ja näki sen opetuslapsen seuraavan, jota Jeesus rakasti ja joka myös oli aterioimassa nojannut hänen rintaansa vasten ja sanonut: Herra, kuka on sinun kavaltajasi? Kuka oli, tämä opetuslapsi jota Jeesus rakasti?
- Anonyymi
Pyhä Henki kirkastaa ristiä!
Ristillä nähdään se omantyön hedelmän tulos.
Rakennamme ristit- aikaan, pahatamme toinen toistamme, naulaamme, painamme piikkikruunun päähän, jne.
Syljemme, pilkkaamme, ruoskimme, huudetaan vaatteista hintaa- eli heitämme arpaa..
Se on ristinuskoa, se, että me pahatamme ja tarvitsee tehdä parannus.
Ei ristiinnaulita Herraa, tätä sijaisuhria, jossa meidän pitää kuolla.
Tekomme tulee ristillä näkyviin sitä on ristinusko. Uskon siihen pahuuteen, mikä on meissä kättemme töissä mahdollista.
Maa- luomisessa oli sangen hyvää, mutta tämä vanha-aatami sai meissä aikaan sen, että teemme omin tahtoin se, että istumme jumaliksi aikaan.
Syömme väärää hedelmää, mitä emme hallitse, ei ole lupa syödä.
Teemme ateismin, uskonnollisuuden, eli muotouskonnon, jne. jne. jne.
Eli maailman. Maailma, ja sen loisto. Se on ristiä se ja uskon siihen, ristinusko.
Mutta sijaista katsellen Hänen rakkauttaan, Elämää.
Jumala- Hänellä on elämä hallussa, Hän on Elämä. Ja Hän antaa Elämän Pojalle, siis meille näkyvää muotoon Jumalasta, mitä silmämme voi katsella Sijaisuhrissa rakentamassamme ristissä.
Näemme rakkauden ja siksi Elämä Isästä on hänessä nähtävillä. Ja kun näemme "tarpeeksi" tajuntaamme valaisten, niistä hedelmistä, mikä kadottaa, ja mikä antaa elämän, saa tahtoelämään valinnan.
Rakastammeko maailmaa ja sen loistoa, vai rakastammeko Jumalaa.
Jos Jumalaa rakastaa, niin Hänen luonteensä Pyhyys, jossa ei ole pahuutta, vaan oikeudenmukaisuus, saa halullisuutemme elää. Ja juuri siksi Poika avaakin meille elämän.
Jumalalla on Elämä ja antaa Pojalle, ja Poika kelle tahtoo.
Siis joka Hänen luokseen tulee- saa elämän, ja siksi iankaikkinen elämä on armolahja.
Näin Jumalankansa on YKSI- ja Elämänkirja taivaallinen, sekä iankaikkisen elämän lupaus tulee todeksi. Näin Henki Jumalasta, saa vallata mielen, sielun ja olemuksemme kilvoittelemaan -hyvän- uskon kilvoitusta.
Valtakunnan opetuslapseus on elämänkattava tie, elää Hänen yhteydessään.
Risti on työkalu nähdä omat työ, sijaisuhri on rakkauden kohde, kuin Hän rakastaa meitä ja haluaa meidät valkeuteensa ja Valtakunta täällä ajassa on kilvoittelevien Hengen hedelmä- Jumalantyö tässä ajassa, mitä ei tuonelan portit voita. - Anonyymi
18. Suura eli Luolan Suura kertoo kristinuskon tilaa ja tulevaisuutta. Se annettiin vastauksena Profeetalle (pbub) kun juutalaiset kyselivät mistä tunnistaa oikean profeetan ja tarkoittivat oliko Kristus oikea profeetta?
Luolan suurassa kerrotaan, että Kristinusko joutuu Luolaan lepäämään 308 vuotta plus 9 kertaa 308 vuotta eli noin 2100 vuoden ajaksi. Tämä johtuu kiistasta Paavalin tuomien asioiden ja Kristuksen alkuperäisen opin kanssa sekä kiistasta kolminaisuudesta. Alkuperäinen kirkko hyväksyi kolminaisuuden, mutta Paavali ei sitä täysin sulattanut.
Siksi alkuperäinen kirkko joutuu noin 2100 vuoden ajaksi jäähylle. Sen ajan kuluessa saattaa näyttää kuin kristinusko olisi vailla laupeutta ja väkevä eksytys, mutta asiat muuttuvat. Saattaa myös tuon ajan näyttää kuin Kristinusko olisi vailla lakia, mutta sekin asia on muuttumassa.
Ei kristinuskosta voida sanoa vielä mitään varmaa asiaa, vaan vasta 2100-2200 vuoden kuluttua siitä kun se syntyi.- Anonyymi
Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
( Joh. 6:44)
s-seutulainen
- Anonyymi
Joh.6:40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Joh.6:44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Joh.6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Oletteko nähneen Poikaa?
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa:
>> Jumala on itse lähettänyt väkevän eksytyksen maailmaan ja se on kristinusko. >>
Itseasiassa aloittajan oppi vaikuttaa eksytykseltä, kuten kaikki opit mitkä ovat toista evankeliumia.
Jumalan seurakunnan tunniste on ilmoitettu Raamatussa:
2 Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.
( 1Kor 1)
Mitä me tästä voimme lukea?
Jeesusta Kristusta huudetaan avuksi Herrana.
Ja mitä on avukseen huutaminen? Se on rukoilemista.
Ja jos ajatellaan uskovien, siis huomatkaa uskovien, vainoja, niin mihin nimeen uskovien vainot kohdistuvat.
Siihen yhteen ja ainoaan nimeen, missä ihmisen pitää pelastuman.
12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
( Apt 4)
Aloitus on siis Jumalan seurakuntaa vastaan tehty aloitus, ei mitään muuta.
Tämä asia, että niitä vainotaan, jotka ...
13 Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
14 ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat".
( Apt 9)
.. on osoitus että Jeesuksen ilmoittama vaino nimessään on totta ja tämä aloitus ja kaikki jotka siihen yhtyvät, ovat toisen evankeliumin julistajia, eivät Kristuksen palvelijoita.
Usko Toivonen- Anonyymi
Jumala on aloittajan kautta ilmoittanut totuuden!
Tehkää parannus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on aloittajan kautta ilmoittanut totuuden!
Tehkää parannus!"Jumala on aloittajan kautta ilmoittanut totuuden!"
Jos näin on, niin sitten Jumala on puhunut kauttani minun sitä tietämättä. :)
- Anonyymi
Ap.t.24:5 Biblia (1776) Sillä me olemme löytäneet tämän miehen vaingolliseksi, joka nostaa kapinan kaikille Juudalaisille ympäri koko maanpiirin, ja on Natsarealaisten eriseuran päämies.
- Anonyymi
Jeesus on ihminen ja välimies. 1 Tim. 2:5.
Jeesus on ihminen myös taivaassa Israelin Jumalan luona. Hänet kohotettiin maasta ihmisenä, Hän on Jumalan luona ihmisenä ja tulee takaisin ihmisenä..
Todisteet:
Apt. 1
9 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
Luuk. 22:69
Mutta tästedes Ihmisen Poika on istuva Jumalan voiman oikealla puolella."
Luuk. 21:27
Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
Joten Johanneksen evankeliumi ei ole kelvollista luettavaa ja täällä esilläpidettävää tekstiaineistoa,
koska Jeesus ei ole Jumalan Poika eikä Jumala eikä kolmiyhteisen Jumalan Poika.
Johanneksen evankeliumi on Rooman valtakunnan kirkon valheoppi. Ja on yksi osa maailmanlaajuisen Kristuksen kirkon perustamisasiakirjoista.
Jumala ja profeetat ja Jeesus ja Apostolit eivät ole olleet tuollaista Kristuksen kirkkoa suunnittelemassa ja rakentamassa.
Tehkää parannus tuosta katolisesta opista.
MOT.Sinä siis aiot kieltää Johanneksen Evankeliumin lukemisen? Luuletko olevasi Suomen Ylipappi? Minun Raamattuani et ainakaan tule silpomaan.
- Anonyymi
> Kristinusko on väkevä eksytys
Itse olen sitä mieltä, että kristinusko on se, että on uskollinen Jeesukselle ja pysyy hänen sanassa. Se, mitä nykyään usein kutsutaan kristinuskoksi, ei ole lähelläkään Jeesusta.
"Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi"."
Joh. 8:31-32 - Anonyymi
Kristityillä on väärä sanoma ja opetus. Sen tähden he ovat eksyttäjiä.
- Anonyymi
Ei taida olla hätä muiden sieluista?
- Anonyymi
väkevä eksytys on tapahtunut jo kaksituhatta vuotta sitten, kristinusko on ollut vain sen ajan hillosetien kehittämä rahanpalvontauskonto, jeesus ei ollut kristitty, vaan itsensä saatanan ruumiillistuma isokyröläisessä vanhustyöhoitajassa
- Anonyymi
Älytön väite. Huomaa kyllä ettei aloittaja ole lukenut raamattua.
- Anonyymi
Jer.30:8-11 Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä sarjen ikeen sinun kaulastasi ja katkaisen sinun siteesi. Eivät tee enää muukalaiset heitä palvelijoikseen, vaan he saavat palvella Herra, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastansa, jonka minä heille herätän. Mutta sinä minun palvelijani Jaakob, älä pelkää, sanoo Herra, älä käiky, Israel. sillä katso, minä pelastan sinut kaukaisesta maasta, sinun jälkeläisesi heidän vankeutensa maasta. Ja Jaakob on palajava, elävä rauhassa ja turvassa, kenenkään peljättämättä. Sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut. Minä teen lopun kaikista kansoista, joiden sekaan minä olen sinut hajoittanut; ainoastaan sinusta minä en loppua tee: minä kuritan sinua kohtuudella, mutta rankaisematta minä en sinua jätä. Jer.46:27-28 Mutta sinä, minun palvelijani Jaakob, älä pelkää, älä säiky, Israel. Sillä katso, minä pelastan sinut kaukaisesta maasta, sinun jälkeläisesi heidän vankeutensa maasta. Ja Jaakob on palajava, elävä rauhassa ja turvassa, kenenkään peljättämättä. Sinä, minun palvelijani Jaakob, älä pelkää, sanoo Herra, sillä minä olen sinun kanssasi. Minä teen lopun kaikista kansoista, joiden sekaan minä olen sinut karkoittanut; mutta sinusta minä en loppua tee: minä kuritan sinua kohtuudella, mutta rankaisematta minä en sinua jätä. Jer.10:24-25 Kurita minua, Herra, mutta kohtuudella, äläkä vihassasi, etten minua ylen vähäiseksi tekisi. Vuodata vihasi pakanain ylitse, jotka eivät sinua tunne, ja sukukuntain ylitse, jotka eivät sinun nimeäsi avuksensa huuda. Sillä he ovat syönneet Jaakobin, ovat hänet syöneet ja lopettaneet, ja tehneet autioksi hänen asuinsijansa. Ps.79:6-7 Vuodata vihasi pakanain ylitse, jotka eivät sinua tunne, ja valtakuntien ylitse, jotka eivät sinun nimeäsi avukseen huuda. Sillä he ovat syönneet Jaakobin ja tehneet hänen asuinsijansa autioksi.
- Anonyymi
Ensimmäiset kristityt olivat juutalaisia. Heillä oli siis automaattisesti olemassa ajatus, että on vain yksi Jumala, kuten edellä huomasimme. Kun he joutuivat kasvokkain Jeesuksen opetuksen, käyttäytymisen, kuoleman ja ylösnousemuksen kanssa, he huomasivat, että Jeesuksessa oli jotain ihmeellistä, joka voitiin ilmaista vain sanalla ”Jumala”. Niinpä he huomasivat palvovansa Jeesusta Jumalana. Tästä hyvä esimerkki on opetuslapsi Tuomaan sanat Jeesuksen edessä: ”Minun Herrani ja minun Jumalani.” (Joh. 20:28). Lyhyesti sanottuna heti, kun kristityt tunnustivat, että ”Jeesus on Herra”, he luopuivat unitarismista, jonka mukaan Jumala on vain yksi persoona. Ensimmäiset kristityt kuitenkin hylkäsivät roomalaisen polyteistisen mallin. Jeesus oli mies, jonka identiteetti oli Jumala, mutta hän ei kuitenkaan ollut identtinen Isä-Jumalan kanssa.
Seuraavaksi kristityt saivat kokemuksen Pyhästä Hengestä. Henki nosti heidät inhimillisen kokemuksen yläpuolelle ja he kokivat yhteyden Jumalan olemukseen. He ymmärsivät, että Pyhä Henki samaistui Jumalaan ja Jeesukseen, mutta ei kuitenkaan ollut identtinen heidän kanssaan. Niinpä käsissä oli oppi Isä Jumalasta, Poika Jumalasta ja Pyhä Henki Jumalasta, mutta kuitenkin täytyi olla vain yksi Jumala. Kolminaisuusoppi on tästä automaattinen ja luonnollinen johtopäätös. - Anonyymi
Kristinusko on ainut varteenotettava usko kaikkien uskontojen keskuudessa. Ilman ristinsanomaa ei ole kristinuskoa. Sanoma rististä muuttaa ihmisen elämän. Se tuo sovituksen. Sovitus on ainut tie elävän, persoonallisen, Jumalan tykö. Kaikki muut uskonnot ovat umpiteitä. Muut uskonnot kertovat ihmisen halusta löytää Jumala. Yhteys kaikkivaltiaseen Jumalaan löytyy siis vain ja ainoastaan kristinuskosta.
- Anonyymi
> Jumala on itse lähettänyt väkevän eksytyksen maailmaan ja se on kristinusko. Siinä korotetaan ihminen Jumalaksi,
Ei Raamatun perusteella. Raamatun mukaan on vain yksi tosi Jumala.
"Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus"
Ensimmäinen kirje Timoteukselle 2:5
Mutta, totuus voi myös aiheuttaa eksytyksen, kun ihmiset vihaavat totuutta ja kääntävät sen vääräksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455093
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2463086
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442638- 361814
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271595Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411556- 161447
- 231437
- 241337