niin kuin pouta sää,on elämä tää,Se mikä menee kerran,ei toistu milloinkaa!

Anonyymi

Osui aika lähelle omaa sydäntä tämä laulu!

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌älä unta näe kike että aiot ottaa kantaa tähän viestiin!!!!!!❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ jokainen saa surra rauhassa!!!!!!!! silloin provosointi on erittäin törkeää käytöstä ihan keneltä tahansa!!!!!!!!! kenellekään ei saa niin tehdä!!!!!!

      • Ikään kuin ois suotu pelkkään huolta varten aika!ainoaan elämään jota näin tovi vain eletään! Miksi huomaisit vain ikävän puolen? Tule, pitää tahdon sinusta huolen!!!!!! Koko ajan, jonka saan, sen täytän nautinnolla! rakastan! Janoan, kiitävää, kiihkeää elämää!!!!!!!!!!!!tule mukaan tunnelmaan ja anna palaa vaan!!!!!!!!se mikä menee kerran ei toistu milloinkaa!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ikään kuin ois suotu pelkkään huolta varten aika!ainoaan elämään jota näin tovi vain eletään! Miksi huomaisit vain ikävän puolen? Tule, pitää tahdon sinusta huolen!!!!!! Koko ajan, jonka saan, sen täytän nautinnolla! rakastan! Janoan, kiitävää, kiihkeää elämää!!!!!!!!!!!!tule mukaan tunnelmaan ja anna palaa vaan!!!!!!!!se mikä menee kerran ei toistu milloinkaa!!!!!

        Joo kiitos vaan tuesta 😭😭😭😭😭😭😭hän rikkoi kirjaimellisesti mun sydämeni!!!!!!!!tuhat sanaa kuulla sain, mutta kahta sanaa kaipaan vaan!!!!!!!! hän sanonut ei niitä,ei sanonut,sua rakastan!!!😭😭😭😭😭😭😭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiitos vaan tuesta 😭😭😭😭😭😭😭hän rikkoi kirjaimellisesti mun sydämeni!!!!!!!!tuhat sanaa kuulla sain, mutta kahta sanaa kaipaan vaan!!!!!!!! hän sanonut ei niitä,ei sanonut,sua rakastan!!!😭😭😭😭😭😭😭

        No voi kyynel!!!!!nyyh nyyh!!!!uliuli 😁😏


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No voi kyynel!!!!!nyyh nyyh!!!!uliuli 😁😏

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌kike!!!!!!!! Nyt riittää toi epäasiallinen käytös!!!!❌❌❌❌❌❌❌ voisit olla edes vähän avoimempi kun näet ihan selvästi että hän on surun murtama!!!!!ei lyötyä saa lyödä koskaan! jos et halua auttaa niin ole mielummin hiljaa kuin esimerkiksi että olet loukkaavasti!!!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌kike!!!!!!!! Nyt riittää toi epäasiallinen käytös!!!!❌❌❌❌❌❌❌ voisit olla edes vähän avoimempi kun näet ihan selvästi että hän on surun murtama!!!!!ei lyötyä saa lyödä koskaan! jos et halua auttaa niin ole mielummin hiljaa kuin esimerkiksi että olet loukkaavasti!!!!!!!!

        Toi oli varmaan joku mauton läppä??????? pitäisikö minun avautua hänelle kun hän itkee Sen ex narrrrrrrrrrtun perään????????????? Ja mitä tulee tohon loukkaavasti käyttäytyminen niin minä en ole loukkaavasti käyttäytynyt kenellekään mutta Sen sijaan minun tunteita on kyllä erittäin huolella loukattu!on mullaki tunteet vaikka en niistä koko ajan huomauta muille!✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️🍹Ⓜ️


      • Sama asia!!!!!!!!!! minä en todellakaan halua lohduttaa häntä ero käsittelyssä!!!!!vetäköön käteen mun puolesta!🚾👌👌👌🚽🆗 enempää en valitettavasti osaa neuvoa! pahoittelen!!!!!!


    • Anonyymi

      Täysin

      • Joo olen huomannut että juuri noi viestit poistetaan heti ylläpidon toimesta!!! mutta mielestäni ylläpito vois muokkaa Kaisan virheellistä kirjoitusta kuten esimerkiksi Kaisa kirjoitti mustasukainen puoliso nykyisessä muodossa ja oikea oppisesti kuuluu kirjoittaa ex puoliso imperfekti muotoon!!!!! koska todellakin on kyseessä ex huomio!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo olen huomannut että juuri noi viestit poistetaan heti ylläpidon toimesta!!! mutta mielestäni ylläpito vois muokkaa Kaisan virheellistä kirjoitusta kuten esimerkiksi Kaisa kirjoitti mustasukainen puoliso nykyisessä muodossa ja oikea oppisesti kuuluu kirjoittaa ex puoliso imperfekti muotoon!!!!! koska todellakin on kyseessä ex huomio!

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ korjaan kiken viestiä hiukan!!!!!hän tarkoitti kirjoittaa ex puoliso eikä ex huomio! nykyisin kun koneessa on automaattisesti sanakirja joka sitten huomaamatta muokkaa alkuperäistä tekstiä ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌Ⓜ️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ korjaan kiken viestiä hiukan!!!!!hän tarkoitti kirjoittaa ex puoliso eikä ex huomio! nykyisin kun koneessa on automaattisesti sanakirja joka sitten huomaamatta muokkaa alkuperäistä tekstiä ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌Ⓜ️

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 niin niin! Kiken huomiossa ei ole mitään vikaa muuten ainoastaan joitain kirjoitus vihreitä saattaa joskus olla mukana mutta hyvin harvoin! meidän kike on ehdottomasti paras kaveri ja tietenkin meidän Sanna 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


      • KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo olen huomannut että juuri noi viestit poistetaan heti ylläpidon toimesta!!! mutta mielestäni ylläpito vois muokkaa Kaisan virheellistä kirjoitusta kuten esimerkiksi Kaisa kirjoitti mustasukainen puoliso nykyisessä muodossa ja oikea oppisesti kuuluu kirjoittaa ex puoliso imperfekti muotoon!!!!! koska todellakin on kyseessä ex huomio!

        No nyt kyllä alkoi paikat kostuu kun huomasin että ylläpidossa on tosiaankin joku entinen hoito!!!!no nyt kävi minun kaipaajalla hyvä tsäkä!!!!mä voin ihan mielellään lohduttaa sinua tänää ja tästä päivästä eteenpäin! ja olen erittäin avoin keskustelussa joten jos haluat juttu seuraa minun kanssani niin tervetuloa, ovet on avoinna! Mä lohdutan sinua juuri niin kuin pitääkin!tuikku murheeseen ja bileet käyntiin!😘😘😘😘😘😘😘😘💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💥💥💥💥💥💥💥🧖🧖🧖🧖🧖


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe