Deluusio-Teistit

Anonyymi

Teismi perustuu tietämättömyyteen ja skeptisismiin. Jos miettii maailmaa, onko todella mahdotonta että olisi jotan - vain 1 ja oma Jjumala joka liittyy tähän mutta toisella tasolla.

Kun uskovaselta kysyy, he ja juuri Hän - tietävät kaiken, joka viikko mieliepide voi vaihtua kun tulee lisää tietoa, miksi uskoa sellaseen joka muuttuu viikottain?

"En usko että todellisuus on niin kuin muut uskonnot väittävät" - mutta en myöskään tahdo uskoa että "en tiedä" ja "nyt tuli uutta tietoa joten vaihdan mielipidettä" on hirveen hyvä elämäntapa. Ja myös että elää ilman omaa mielpidettä ja poistetaan avaus, jos näestit-epäuskoiset muka-teisit käyvät pätemään, slis kysymyksii esittämään.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuolemaan päättyy ei siellä mitään ollut.

• Anonyymi
    • Anonyymi

mutta uskon että vielä joku haluaa tömän pelastaa ettei mene sulatukseen.

• Anonyymi

ateismi perustuu erittäin tarkkaan tiedepohjaisena tietoon, missä ei ole Jumalaa. Ei elämän ja universumin tarkoitusta vaan kaikki on tieteellisesti sattumaa vailla mitään tarkoitusta. Elämä on siis pelkkää sattumaa. Onnekasta miten se on rakentunut niin hyvin, aivan kuin olisi joku tarkoitus. Mutta sitä ei ole.

• Anonyymi

Jumala kun voi olla tai ei ihan sattumalta saattaa olla. Oikea summa palkkashekissä lienee muuttanut ajatukset.Mutta sitä ei ole. Uskovainen elää elämänsä sattumalta
        sitä tarkoitin yllä.

• Anonyymi

> Teismi perustuu tietämättömyyteen ja skeptisismiin.

Hyvä vitsi

• Anonyymi

Kristityllä on omakohtaisten kokemusten vahvistama usko Raamatun Jumalaan.Kun vuosikymmenet on yhteydessä Pyhään kolmiyhteiseen Jumalaan,niin on vaara,että suhteesta tulee kuin vanhan avioparin suhde. Siksi pitää muistaa,että Jumala on,paitsi hyvä isämme ,myös Pyhä!!!Meidän tulee kunnioittaa Häntä yli kaiken,koska Hän kuulee huutomme sanansa mukaan ja vastaa. Kehoitan jokaista skeptikkoa panemaan Jumalan kokeeseen. Ala rukoilla Jeesusta elämäsi Herraksi,tee se vilpittömästi, niin tulet tuntemaan ,onko tämä usko Jumalasta vai ei. Ehkä,jos hyvin käy, saarnaat ensi vuonna tulenpalavasti jossain seurakunnassa.

• Anonyymi

Muslimilla on omakohtaisten kokemusten vahvistama usko Koraanin Allahiin.Kun vuosikymmenet on yhteydessä Profeettaan ja Allahiin,niin on vaara,että suhteesta tulee kuin vanhan avioparin suhde. Siksi pitää muistaa,että Allah on,paitsi hyvä isämme ,myös Pyhä!!!Meidän tulee kunnioittaa Häntä yli kaiken,koska Hän kuulee huutomme sanansa mukaan ja vastaa. Kehoitan jokaista skeptikkoa panemaan Jumalan kokeeseen. Ala rukoilla Allahia elämäsi Herraksi,tee se vilpittömästi, niin tulet tuntemaan ,onko tämä usko Allahista vai ei. Ehkä,jos hyvin käy, saarnaat ensi vuonna tulenpalavasti jossain moskeijassa.

• Juutalaiset eivät ole edelleenkään saaneet keksityillä tarinoillaan edes sitä yhtä jumalaa henkiin. Sekös hihhuleita harmittaa. Heidän täytyy aina vaan käydä sen jumalansa puolesta valehtelemassa täällä palstoilla ja haukkumassa "rakkaususkontonsa" mukaisesti mukavia ja hyväntahtoisia ateisteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe