Tapelkaa siitä keskenänne, minä tyydyn nyt vain linkkaamaan siitä kuvan:
https://laitonlehti.net/2020/08/16/paivan-kuva-409/
5G on usein puheen- ja kiistanaiheena.
15
52
Vastaukset
- Anonyymi
Se on se 60GHz taajuus, joka reagoi hapen kanssa, kuumentaa hapen. Syystäkin ei toimi pitkillä etäisyyksillä, mutta sen vuoksi 5G lähetinvastaanottimia on merkittävästi tiehämmässä, kuin aikaisemmat oavat vaatineet. Nyt verkko 'myydään' käyttäjille 30GHz taajuuksilla, mutta mikään ei estä operaattoria tai pahantahtoista kolmatta osapuolta vaihtamasta linkkien lähetystä 60GHz taajuudelle.
Riittävällä teholla lähetettynä kaikki happeen perustuva elämä kuolee kilometrin säteellä lähettimestä. Väitän 5G:n olevan ase.- Anonyymi
Ymmärtänette nyt, minkä vuoksi tietyt valtiot haluavat mastoihin asennettavat laitteet luotettaviksi katsomiltaan toimittajilta.
- Anonyymi
Se on just noin. Niitä kuvia ei vaan näytetä maailmalta miten esimerkiksi Australia on täysin autio. Yrittäkääpä saada lento Australiaan! Ei onnistu!
- Anonyymi
Yleensä nämä 5G ketjut poistuu suomi24 sivustolta aika nopeasti, joten tyydyn ihailemaan tätä keskusteluketjua kun tämä vielä toistaiseksi on luettavissa.
- Anonyymi
60GHz absoboituu happiatomeihin. Jos taajuuteen kykenevä lähetinvastaanotin on korvan juuressa, vaikka se on myyty ja standardoitu alemmille taajuuksille, vikatilanteessa voi aiheuttaa perin eriskummallisia oireita käyttäjälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60GHz absoboituu happiatomeihin. Jos taajuuteen kykenevä lähetinvastaanotin on korvan juuressa, vaikka se on myyty ja standardoitu alemmille taajuuksille, vikatilanteessa voi aiheuttaa perin eriskummallisia oireita käyttäjälleen.
Se on se tiedon lähde. Minkä vuoksi tukeutua mututuntumaan, kun oikea ja standardien perustana oleva tieto on julkista.
3gpp.org
- Anonyymi
Nasuvaan iskee taas ytimeen!
Brysseliin ei asenneta 5G- mastoja. Miksiköhän ei? Siellähän Euroopan ylimystö majailee ja heillä luulisi olevan paljon hyvin kiireistä asiaa ties minne sähköisenä lähetettävänä.
Myös Sveitsi on jäädyttänyt 5G- verkkojen rakennustyöt kunnes sen terveysvaikutukset on selvitetty. Siihen voi mennä tovi.
Sveitsin terveysministeri sanoi etteivät he halua olla mitään koerottia tämän tiimoilta.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Brysseliin ei asenneta 5G- mastoja. Miksiköhän ei? Siellähän Euroopan ylimystö majailee ja heillä luulisi olevan paljon hyvin kiireistä asiaa ties minne sähköisenä lähetettävänä.
Myös Sveitsi on jäädyttänyt 5G- verkkojen rakennustyöt kunnes sen terveysvaikutukset on selvitetty. Siihen voi mennä tovi.
Sveitsin terveysministeri sanoi etteivät he halua olla mitään koerottia tämän tiimoilta.Itse investoisin 5G puhelimien ja tukiasemien kotimaiseen tuotantoon.
Laadunvalvonta on tärkeä juttu. Jos teknologiaa on mahdollista käyttää väärin, sitä käytetään väärin - Murphyn laki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse investoisin 5G puhelimien ja tukiasemien kotimaiseen tuotantoon.
Laadunvalvonta on tärkeä juttu. Jos teknologiaa on mahdollista käyttää väärin, sitä käytetään väärin - Murphyn laki.Made in Finland.
5G osalta asettuu arvoonsa.
- Anonyymi
Suomen lammaslaumakansa on jo hyväksynyt 5G säteilyverkot.
Olet tasan oikeassa veli hyvä; suomalaiset ovat lampaita jos heitä vertaa vaikka sveitsiläisiin. Eivät liittyneet EU:hun eivätkä ota käyttöön 5G:tä.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Olet tasan oikeassa veli hyvä; suomalaiset ovat lampaita jos heitä vertaa vaikka sveitsiläisiin. Eivät liittyneet EU:hun eivätkä ota käyttöön 5G:tä.
20 vuotta eteenpäin ja 5g on kaikkialla eikä yhtään ihmishenkeä ole menetetty såteilyn takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta eteenpäin ja 5g on kaikkialla eikä yhtään ihmishenkeä ole menetetty såteilyn takia.
Siitä sinä et tiedä mitään. 5G todennäköisesti aiheuttaa vakavan terveysriskin. Sveitsi toimii asiassa paljon Suomea järkevämmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä sinä et tiedä mitään. 5G todennäköisesti aiheuttaa vakavan terveysriskin. Sveitsi toimii asiassa paljon Suomea järkevämmin.
Asioiden tutkiminen on aina hyvä idea ja voidaan vähän jarrutella kehitystä kunnes on tehty kokeita ja laskelmia.
Se ero tässä onkin näihin hieman älylleisesti heikkolahjaisten trollien juttuihin että tosiaan tutkitaan eikä vain päätetä, että on vaarallista ymmärtämättä asiasta hevonpersreikää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257