Teinkö hyvät kaupat?

Anonyymi

Ostin käytetyn - 04 farmari Vw golfin jossa paloi epc valo ja epätasainen käynti. Auto koriltaan virheetön ja kiiltävä.

150eur myyjälle ( Laakkonen oli yrittänyt korjata ja vaihdellut osia turhaan)

Ostin 70eur purkuosan ja yhden puolan ja jarrupalat. Ajelin ilman leimaa lähitiellä monena iltana ja jarrruttelin paljon että levyt puhdistuu, vaihdoin uudet öljyt Teboil 19.90eur, suodattimet 15eur.

Katsoin kaikki polttimot että toimii, yksi rek kilven polttimo oli palanut. Mulla on yhdessä muovipakissa iso kasa kaikenlaisia polttimoita joita pidän jemmassa. Ei tarvii lähtee ostelemaan

Kävin hakemassa kylän korjaamolta pakokaasulapun 15eur, arvot moitteettomat.

Kävin katsastamassa ja puhdas, leima. Ajelin kotiin

Vahasin ja pistin myyntiin 1700eur ja meni muutamassa päivässä uudelle.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kun hienoa, onneksi olkoon, kiva kun joku onnistuu ja pärjää, kiva.

    • En minäkään ole mitenkään kateellinen, on minunkin mielestä kivaa jos noin hyvin osaa asiansa. Tässäkin pätee vanha totuus, että se tili tehdään ostaessa - ei myydessä. Niitä € 150,- autoja ei vain joka päivä ole tarjolla, eivätkä työssäkäyvät niitä ennätä metsästellä. Yli 15 vuotta vanhat autotkaan eivät ole kovin suosittuja. Myyntiä auttoi tietenkin tuore leima.
      Eikö kannattaisi tehdä jonkinmoiset laskelmat ja anoa starttirahaa oman lafkan perustamiseksi?

    • Anonyymi

      Tollasii vanhoja ritsoja missään laakkosella fiksailla, vaan nyrkkipajassa parsitaan?

    • Anonyymi

      Koskahan menneisyydessä tämä muka on tapahtunut. Laakkonenhan ei ole myynyt eikä huoltanut Volkkareita enää moneen aikaan.

      • Anonyymi

        Ai jaa - eivätkö ota vastaan vaihdossa? Kaipa yrittävät laittaa kuntoon ennen eteenpäin myyntiä että saisi paremman hinnan. Ellei homma onnistu, tuollaiset ritsat myydään pilkkahintaan aloittajan tapaisille trokareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa - eivätkö ota vastaan vaihdossa? Kaipa yrittävät laittaa kuntoon ennen eteenpäin myyntiä että saisi paremman hinnan. Ellei homma onnistu, tuollaiset ritsat myydään pilkkahintaan aloittajan tapaisille trokareille.

        "Ellei homma onnistu, tuollaiset ritsat myydään pilkkahintaan aloittajan tapaisille trokareille.
        Kaikkihan ovat olleet aloittajia joskus,
        sinäkin aloitit kateutesi,
        ja katkeruutesi jo hyvin pienenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ellei homma onnistu, tuollaiset ritsat myydään pilkkahintaan aloittajan tapaisille trokareille.
        Kaikkihan ovat olleet aloittajia joskus,
        sinäkin aloitit kateutesi,
        ja katkeruutesi jo hyvin pienenä.

        Minkä ihmeen kateuden? Olen itsekin myynyt joskus kakkosautoni tuollaiselle trokarille kun en pystynyt itse korjaamaan loppujen lopuksi yksinkertaista vikaa. Oli vähän "tukea" naapurimiehelle joka harrasti tällaista hommaa. Minulla ei ollut hallipaikkaa remonttiin, mutta naapurilla oli.

        On ihan tunnettu asia että isot merkkiliikkeet ottaa kyllä huonotkin ritsat vaihdossa (saman hyvityksen saisi käteisalennuksessakin) ja pistävät ne eteenpäin nippukaupassa jollekin nurkkakauppiaalle.


    • Anonyymi

      Kysy ämmältä, ( hallitukselta)siltähän sä kaiken kysyt ja hän määrää ihan kaiken, elä täällä kysele kun et kuitenkaan mitään etkä ketään usko!

    • Anonyymi

      Olis ruottisa tollane myynisä miten mahtaa pelata dynamo malli taitaa olla tosin
      edulline 12900 eur
      2019 Volvo XC60 SUV
      Inscription 2.0 T8 Twin Engine PHEV Bensiini 390 HV, 5d, Geartronic 8-vaiht AWD
      Ensirekisteröinti: kuukausi/vuosi14.5.2019 Mittarilukema km 20 046

    • Anonyymi

      Osaatko ruotsia tarpeeksi?
      Siinä on hinnan perusteella varmasti myös jotain muutakin vikaa.
      (Osumaa sun muuta) Kannattaa tarkistaa, ennen kuin sinne matkustaa - ai niin - pääseehän sinne, mutta takaisin tullessa joutuu neljän seinän sisälle joksikin aikaa.

    • Anonyymi

      Jos on ostamassa autoa Ruotsista, niin on parempi, mikäli osaa edes kielen alkeet.
      Tuskin ovat nuo ajokilmetrit sen 20.000 km, vaan kysymys on siitä kuuluisasta yksiköstä mil, jota täälläkin on kuorossa ihmetelty!
      Silloin hintapyyntö voisi olla paikallaan!
      Siis 20.000 peninkulmaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1230
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      746
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      641
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    Aihe