Nyt kannattaa valita amppeerivapaa sähkö eli ei virtaa lainkaan ja maksat vain siirtomaksun. Voit tehdä määräaiiaisen sopimuksen tai jatkuvan sopimuksen. gröna värden
Edullisin sähkötarjous
24
109
Vastaukset
- Anonyymi
Loistava tarjous, varmaan Vihreiden keksintöä, ei kuormita edes ympäristöä :D
- Anonyymi
Kannataa hyödyntää myös amppeerivapaat aurinkopanelit ja agregaatit samoin edulliset kaapelit ilman sisuslankaa eli maksat vain kumivaipasta.
- Anonyymi
sähköntoimittaja Ohivuodon sähkö Oy
- Anonyymi
Tuollaista ei ole olemassakaan.
Aina kun käytetään sähkölaitteita syntyy Virtaa eli Amppeereita.- Anonyymi
Eipä synny kun käytät pelkkiä kumivaippakaapelita ilman sisuslankoja, kokeile vaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä synny kun käytät pelkkiä kumivaippakaapelita ilman sisuslankoja, kokeile vaikka
Niitä kumivaippa- ja muovivaippakaapeleita voi ostaa lähimmästä rautakaupasta, pyytää vaan letkua.
- Anonyymi
Tein sopimuksen ja irtisanoin koko sähkön toimituksen.Halpaa on.
- Anonyymi
Tuleehan sulle kuitenkin sesiirtomaksu ilman amppeereja.
- Anonyymi
Kaikkein edullisn saähkö on laskut roskiin.
- Anonyymi
Millä rosvo sitten elää jos et siirtomaksua maksa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä rosvo sitten elää jos et siirtomaksua maksa?
Siinähän se juuri onkin, laskut roskiin niin Ohivuodon rosvosähkö Oy ei saa mitään ja fyffet jää omaan taskuun.
- Anonyymi
Voiko hölmömpää jätkää enää löytyä? Tein 2 vuotisen sähkösopimuksen aurinkoenergialla. Korotus 0.17 €uroa Kwh. Kulutus 8000 kwh /vuosi.
- Anonyymi
Minäpä ostin kaupasta laatikollisen pistorasioita, jotka asennan seiniin ja sitten irtisanon sähkösopimuksen.
- Anonyymi
Minäpä kävin hakemassa biltemasta kasan jatkojohtoja ja kytkin ne itsesäänsä ja kaikki laitteeni sitten vapaaksi jääneisiin pistokkeisiin. Hyvin toimii ja irtisanoin sähkösopimukseni.
- Anonyymi
Amppeerivapaalle sähkölle vielä virtuaalinen akku - olematonta aurinkosähköä silloinkin kun ei paista!
Aurinkosähkö 13 c/kWh akun vuokra 9,3 c/kWh = 22,3 c/kWh
https://www.helen.fi/aurinkopaneelit/sahko-varastointi/virtuaaliakku#virtuaaliakkulaskuri- Anonyymi
Kelan sähkö paras vaihtoehto. Lasku skanneriin ja laittaa 2 kertaa isomman summan mitä aluperäisessä laskussa ja sitten vie sen kelan tädille ja kelan täti maksaa rahat tilillesi. Ei tartte aina joka kaljalavaa maksaa omasta massista.
- Anonyymi
"Amppeerivapaalle sähkölle vielä virtuaalinen akku - olematonta aurinkosähköä silloinkin kun ei paista!"
Voiko ton ylijäämäamppeerit varastoida tsättipostin pilvipalveluihin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Amppeerivapaalle sähkölle vielä virtuaalinen akku - olematonta aurinkosähköä silloinkin kun ei paista!"
Voiko ton ylijäämäamppeerit varastoida tsättipostin pilvipalveluihin?Ajattelin kokeilla loisvirtaa kun siit ei tarvitse maksaa
- Anonyymi
Syyspimeiden tullen kannattaa käydä kytkemässä kämppä naapurin mittarin perään.
- Anonyymi
Kannattaa perustaa oma sähkönsiirtofirma HattiWatti sähkö ja käyttää itte ja myy naapureille loput halavalla amppeereilla tai ilman. Nostaa yritystukee niin paljo kun kehtaa.
- Anonyymi
Fortumin sähkösopimus on aina edullisin.
- Anonyymi
Tarvitsetko apua sähkötarjouksen kanssa tai haluatko selvittää tarkemmat hinnat ja ehdot? https://kodinplaza.fi/ avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
- Anonyymi
OP:lle vinkkinä tämä sivusto https://xn--shktarjouksia-bfb6y.fi/ .
Olen löytänyt tuolta todella edullisia sähkötarjouksia ja uskon että sinäkin löydät sieltä itsellesi sopivan sähkötarjouksen. - Anonyymi
Tässä oli aika mielenkiintoinen blogikirjoitus aiheesta https://www.kotimaa.fi/blogit/sahkon-hinnat-on-korkealla-mutta-kannattaako-sahkotarjousten-vertailu/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743