Prego PM-14 aktiivisuusranneke

Anonyymi

Miten tuo laite lähtee käyntiin? Miten ladataan? Ostin tokmannin alesta, en ole aiemmin vastaavaa laitetta omistanut ja ajattelin tolla halppisversiolla testata tarvetta paremmalle. Ohjeet löytyy kyllä mikä sovellus ladata yms paketin mukana, mutta itse laitteeseen en saa eloa. Keskustelupalstojen avulla löysin kyllä että rannekkeen yläosa irroitetaan ja latausuloke paljastuu sieltä mutta käykö laturiksi ihan tavallinen latauslaturi? Miksei näyttö näytä latautumista tai yhtään mitään, on vain mustana?

10

4210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on toisenmerkkinen vähän kalliimpi aktiivisuusranneke. Mukana tuli adapteri ja lyhyt johto jolla ranneketta saa ladattua USB liitännästä. Lataukseen käy myös tavanomainen puhelimen laturi.

      Luulisi että tuonkin rannekkeen mukana tulee tarvittavat ohjeet ja latausadapterit, ellei sitä voi ladata tavallisella USB laturilla (liitin yleensä USB-A).

      Ilmeisesti laiteesta on akku tyhjentynyt varastossa, mutta luultavasti sen pitäisi käynnistyä kun se on ladattu. Näyttöön syttyy numerot ilmeisesti koskettamalla näyttöä tms. ne eivät yleensä pala kuin joitakin sekunteja ja sammuu sitten akkua säästääkseen.

      • Anonyymi

        Tuo nyt ei auta tässä asiassa yhtään mitään, että sinulla on toisen merkkinen aktiivisuusranneke kuin tuo Tokmannin paska.
        Itsellä Prego pm-14 ollut käytössä nyt pari viikkoa ja kyllä osaa olla juilu laite, jopa usb laturiin kiinnittäminen on tarkkaa touhua kun pitää olla just oikein päin.
        Myös liitäntä lirpuke on niin horo ettei näyttö mutikka halua millään pysyä laturissa.
        Akun kesto vaikuttaa todella huonolta ja rannekkeen iroittaminen latausta varten on myös todellla ärsyttävää.
        Eikä myöskään puhelimeen ladattavassa ohjelmassa ole mitään kehuttavaa.
        Eli pian on tuokin laite varastossa kaikkien muiden Tokmannilta ostettujen romujen joukossa.


    • Anonyymi

      Ostin tollasen ja ranneke meni heti poikki kun koitin löytää mistä ladataan. Siis p***a laite en saanut edes käyttökuntoon. Heitän roskiin, tosin taidan käydä Tokmannilla valittamassa että miten huonot ohjeet. Ei toimi.

    • Anonyymi

      Selviskö mitenkään tää? Mulla sama ongelma

    • Anonyymi

      Minkä sovelluksen tämä laite tarvitsee. Ohjeet kyllä on, mutta ei vain onnistu.

      • Anonyymi

        Tarvitsee sovelluksen Tokmannin tavaran ostajien päähän etteivät osta paskaa asiakkaille myytäväksi.
        Vieläkin oli Tokmannin tarjouslehdessä 15.3- 21.3.2021 Prego PM14 aktiivisuusmittari myytävänä 14,95 euron hintaan!????
        Kahden tuollaisen paskan kokemuksella voin kertoa ettei sillä voi mitään muuta mitata kuin vitutuksen tasoa ja senkin taso tuntuu omassa päässä, eikä näy siinä paska mittarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsee sovelluksen Tokmannin tavaran ostajien päähän etteivät osta paskaa asiakkaille myytäväksi.
        Vieläkin oli Tokmannin tarjouslehdessä 15.3- 21.3.2021 Prego PM14 aktiivisuusmittari myytävänä 14,95 euron hintaan!????
        Kahden tuollaisen paskan kokemuksella voin kertoa ettei sillä voi mitään muuta mitata kuin vitutuksen tasoa ja senkin taso tuntuu omassa päässä, eikä näy siinä paska mittarissa.

        Onneksi Iisalmeen tulee Motonet niin ei tarvitse Tokmannin saranoita kuluttaa.


    • Anonyymi

      Miten sen saa toimii jos eioo qr koodeja

    • Anonyymi

      Meikäläinen on kyllä saanut kyseisenlaisen laitteen toimimaan noudattamalla käyttöohjeita.
      Suurin ongelma on verenpaineen näyttö. Laite nimittäin näyttää aivan liian pienenä sekä ala- että varsinkin yläpaineen. Kahdessa perättäisessä mittauksessa yläpaineiden välinen ero voi olla luokkaa 15. Sitä paitsi näkyviin tuleva yläpaine on vähintään 20 pykälää oikeaa painetta alempi.

    • Anonyymi

      Miten saada päivä muutettua rannekkeessa kun itse hävittää askeleet ja muuttaa kellonajan ja päivän???? Ohjeitten mukaan olen yrittänyt mutta turhaan???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe