Kuusijärven tapon yrityksestä

Anonyymi

Kuusijärvellä suomslaispojan tapon yrityksestä syytetään kolmea mamuja, jotka eivät ole antaneet mitään selitystä teolleen. Siis huvikseen yrittivät tappaa.
Kaivohuoneen murhaajat ovat vielä vapaana, ja luultavasti hekin tappoivat suomalaisnuoren huvikseen.
Näitä Ohisalo tuo taas neljäkymmentä kappaletta lisää elätettäväksi.
Vaikka monet muut Euroopan maat ovat varoittaneet, että taaperot ovat katujengiläisiä ja rikollisia.
Se siitä suomalaisten turvallisuudesta.

13

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis kyse oli mamunuorista, jotka yrittivät hukuttaa suomalaisnuoren!?

      Sitä olen epäillytkin, mutta media tai poliisi ei ole kertonut tarkemmin tapauksesta.

      Pitihän tämäkin arvata...:-(

    • Anonyymi

      Kuinkas paljon näitä jo vaanii nurkissamme etsien uhria

    • Anonyymi

      Ja Miksi tallaisia halutaan suomenmaahan? Eikö tallaiset ole vaaraksi
      jos ei itselleen, niin aikakin muille. Eikö tämä ole laissakin jo sanottu,
      eli mitä sellaisille pitää tehdä, jotka ovat vaaraksi itselleen, tai Muille???
      Eivätkö sellaiset kuulu rikoslainpiiriin ja sellaisille kuuluu langettaa rangaistus,
      olivatpa miten ovelapuheisia tarinankertojia ja mistä maailman kolkasta tahansa
      lähtöisin. Rikoksista tulee myös heitä rangaista. EIKÄ tämä ole mitään Rasismia!

    • Anonyymi

      Kovat tuomiot ja postimerkki takalistoon ja ulos maasta.

      • Anonyymi

        Posti hukkaa paketit!


    • Anonyymi

      Kysymyshän on vain kulttuurieroista. Hiekkaerämaissa ei ole laitureita.

      • Anonyymi

        Paras palauttaa sitten heidöt,kaikkien etu.


    • Anonyymi

      Kaikkea kauheaa saa aikaseksi,kun ei ymmärrä tekojensa seurauksia.

    • Niitä pitää ymmärtää, niiden kulttuurissa on kivittäminen, ruoskiminen,silpominen ym. ihan normaalia vallankäyttöä.Kyllä ns. "oikeusvaltiossa" missä valtaa nyt käyttävätää hienon arvopohjan omaavat vihervasemmistolaiset ymmärtävät näitä muslimien ominaisuuksia.Ulkoministerikin toivottaa jihadistiäidit tervetulleeksi Suomeen takaisin Kelan elätettäväksi..

    • Anonyymi

      Ohisalo tuo niitä 175 kappaletta ja sitten aletaan yhdistämään perheitä...

      • Anonyymi

        Todellisuudessa tuolta tulee taas "perheiden" yhdistämisen kautta ainakin 175 kertaa 10.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa tuolta tulee taas "perheiden" yhdistämisen kautta ainakin 175 kertaa 10.

        Suomalaiset ovat lampaita!!


    • Anonyymi

      eikös ne olleet sipilä suomalaisia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      104
      1567
    2. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1136
    3. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1128
    4. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      130
      1044
    5. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      103
      1034
    6. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      15
      1016
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      986
    8. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      165
      941
    9. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      167
      907
    10. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      66
      906
    Aihe