Kaivohuoneen kuolemantuottamus on selvitetty

Anonyymi

Murha.info sekä Ylilauta -sivustoilla. Helsingin poliisilla ei ole vieläkään pienintäkään hajua tekijöistä, eikä tutkinta etene.
Mihin tuollaista poliittista poliisia tarvitaan?

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä vain kertoo kulttuuri eroista. Jos tekijät olisivat olleet suomalaisia, olisi vihjeitä poliisille tullut kuvista. Mutta koska tekijät edustavat "kunnia" kulttuuria, ei heidät tunnistavat maamiehet uskalla kertoa henkilöistä.

      • Anonyymi

        Jos ne kuuluvat itse siihen kunniakulttuuriin, niin heillä ei todennäköisesti ole edes halua auttaa Suomen poliisia.
        Herääkin kysymys, että mitä aktuaalista v***ua ne tässä maassa oikein tekevät?


      • Anonyymi

        Ainakin yksi tunnistettu, Herra "Voi Niinkö" on poistanut sometilinsä. Helsingin poliisi etsii virheitä ilmiannosta ja on siirtänyt tapauksen tarkastusta odottaviin vihjeisiin jonon hännille.


    • Anonyymi

      Mielestäni tämä tapaus on törkeämpi kuin Torniaisen ja "runopoika" Karttusen tapaus, jossa tekijä lynkattiin uutisoinnilla totaalisesti ja uhrista tehtiin sankari.

      • Anonyymi

        Huomattavan paljon törkeämpi! Maassa makaavan päähän on potkittu joukolla, kuten nuo aina tekevät.


      • Anonyymi

        Uhri oli narkki ja tappoi itse omalla tominnallaan. Torniainen, hyvä mies


    • Anonyymi

      ei tarvita

    • Anonyymi

      Kammottavaa että iloinen, fiksu ja urheileva suomalainen koululainen tapettiin mustaihoisten hirviöiden toimesta. Varoittakaa lapsianne tuollaisista.

    • Anonyymi

      Ei selviä ei. Eikä selviä Pekan murhayritys. Ohisalo hoitanut nämä tapaukset Taposen kanssa ikuiseen pimeyteen.

    • Anonyymi

      Torniainen sai 2 vuotta ja 3 kuukautta, koska hovioikeus totesi virheellisesti Jimin olleen n**k*ri.
      Näille siis vähintään 3 vuotta istuttavaa mieheen.

    • Anonyymi

      Ensi vaaleista taitaa tulla mielenkiinoiset. Jokaisen kannattaa äänestää.

    • Anonyymi

      Torniainen voisi etsiä nuo ja tehdä mitä pitää

    • Anonyymi

      90-luvun skinit olivat siis oikeassa.

      • Näitä tummien tekemiä tapoja/pahoinpitelyjä, kun alkaa olla viikottain, niin varmaankin osa kantasuomalaisista radikalisoituu ja alkaa myös tummapinta sinertään.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Näitä tummien tekemiä tapoja/pahoinpitelyjä, kun alkaa olla viikottain, niin varmaankin osa kantasuomalaisista radikalisoituu ja alkaa myös tummapinta sinertään.

        Toivottavasti näin tapahtuu


    • Anonyymi

      Suomen poliisi on nolo eli nolopoliisit.

      tappajat kehareita niin tarjoovat pullakahvit abc.lla

      • Anonyymi

        Teitkö tuossa nyt parhaasi? Vois kuvitella, että ois jotain asiaakin? Tuonkaltaisen mutinan takia tässä maassa ei tule muutosta. Joten itse pidät yllä sitä, että paska leviää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      104
      1557
    2. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1136
    3. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1118
    4. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      130
      1034
    5. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      103
      1024
    6. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      15
      1006
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      986
    8. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      165
      931
    9. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      167
      907
    10. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      66
      906
    Aihe