Olenko rasisti

Anonyymi

En ole ihan varma olenko rasisti. En halua katsoa elokuvia missä on värillisiä näyttelijöitä. Muuten ei periaatteessa ole mitään niitä vastaan, mutta mielestäni niissä elokuvissa ei oikein homma vaan toimi. Ylinäytellään ja kässärit yleensä surkeita. Toinen juttu on historialliset elokuvat ... jostain syystä aina pitää olla ainakin yksi musta mies elokuvassa. Miksi ihmeessä keskiajalla Englannissa olisi ollut tummaihoisia muuta kuin ehkä kummajaisina sirkuksessa. Historiallinen uskottavuus menee ja elokuva pilalla.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nääh... Olet vain tyypillinen persu.

      • Anonyymi

        Ok huh en siis rasisti


    • Anonyymi

      Minä sain kerran rasisti leiman kun kysyttiin voisinko alkaa seurustelemaan tumman naisen kanssa. Sanoin että en ikinä koska en vaan viehäty heistä. Muuten arvostan yhtälailla kun kaikkia muitakin. Kuulemma olen silti rasisti ajatuksineni. Vaimoni on punapää. Tarkoittaako tämä sitä että tunnen rasismia myös blondeja kohtaan?
      En olisi ikinä uskonut että mieltymyksetkin ovat jo rasismin merkki.
      Mikä silloin olen kun en pidä maksalaatikosta mutta sisäfilepihvi on suurta herkkua? Onko tuolle jotain "rasismiin" viittaavaa termiä jolla voisi minua syyllistää?

      • Anonyymi

        Sama juttu musta nainen ei vaan miellytä. Mikähän siinä on että jos sen ääneen sanoo niin on rasisti? En myöskään haluaisi tummaa naapuriin, kun ei ole mitään yhteistä niiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu musta nainen ei vaan miellytä. Mikähän siinä on että jos sen ääneen sanoo niin on rasisti? En myöskään haluaisi tummaa naapuriin, kun ei ole mitään yhteistä niiden kanssa.

        Jep on jännä juttu, jos makuasioiden mukaan leimataa rasistiksi. En pidä kuin valkoisten tekemästä musiikista räpit sun muut on täyttä kuraa.
        En voisi myöskään pitää afrikkalaistyylisiä vaatteita koska niiden värimaailma on mallia joulukuusi. Olenko tuon takia rasisti?
        Suurin syy siihen, että en pidä tummia naisia viehättävinä on se, että ne tuppaavat olemaan maskuliinisia. Nähdessäni tumman naisen, mieleeni tulee ensimmäiseksi se, että onko tuolla HIV.
        Muita juttuja joita tulee niistä mieleen on se, että laihastakin N ..... naisesta tulee mallia XXXL heti kun saa lapsia. Haluan vain lapsilleni ja lapsen lapsilleni vaaleiden ihmisten geenejä koska ÄO on valkoisilla parempi, jos tuo tekee rasistiksi on maailma kummallinen.


      • Anonyymi

        Sama juttu, en ole koskaan tuntenut vetoa mustia tai tummia naisia kohtaan, vakoinen pitää olla , hiesten värillä ei välii, puoliso on brunette.


    • Anonyymi

      Olen tutkiskellut itseäni, olenko liian älykkö, joita eräät ei voi sietää.
      Vakaasti olen sitä mieltä, että juutalaiset, ja Soros päättävät maailman menosta, ja korona on salaliitto, jolla ihmiskuntaa saadaan vähennettyä, ja tästä juuri edellä mainitut rikastuvat.
      Lisäksi Putinin, ja Trumpin kaltaisia isä hahmoja kansalaiset tarvitsevat antamaan ohjeita tyhmälle kansalle, että osaisivat elää nuhteessa, ilman riitoja demokratiasta.
      Totuuttakin voidaan säädellä, jos se on kansalaisten etu. Niinkuin Venäjällä.
      Rasisti en ole koska tykkään katsella vähäpukeisia mustia tyttöjä, ja silloin peräkamarissa ajatukset lentää.
      Jokainen arvaakin jo puoluekantani.

    • Anonyymi

      Juu, olen reilusti rasisti.
      En halua katso mitään 2010 jälkeen tehtyä elokuvaa.

    • Jokaisessa ihmisessä rotuun, uskontoon tai väristä riippumatta on rasismia vaikka itse sitä ei tiedostaisikaan.

    • Anonyymi

      Nuoruudessani afrikkalaiset/afrot ja latinot olivat elokuvissa(kin) usein vain rikollisten rooleissa.
      Romanit eivät olleet kaupunkien keskustoissa vaan häädettiin laitamille, joutomaille pois häiritsemästä työssäkäyviä.
      Saivat kulkea vain maanteiden laidassa, pois jalkakäytäviltä.

    • Anonyymi

      Ei ärsyttänyt musta näyttelijä ennen tuota matuvyöryä. Nyt käännän kanavan heti kun näkyy heitä. Siedätyshoito ei ole tehonnut vaan ärsyttää entistä enemn.

    • Anonyymi

      Aloittaja on ehtaperSSu.

    • Anonyymi

      Rasismi tarkoittaa jonkun ihmisryhmän tai siihen kuuluvan henkilön pitämistä muita huonompana esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella.

      Aloittajalle avuksi tunnusteluunsa, mitä rasismilla tarkoitetaan.
      Mietippä!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3634
    2. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      100
      2564
    3. Eläkeläinen omistatko omaisuutta? Kohta PS vie sen

      Ministeriön ehdotus: Näille eläkeläisille uusi maksu – omaisuus syyniin Nykyisellään iäkkäiden ihmisten pitkäaikaishoiv
      Maailman menoa
      238
      2391
    4. On aika helvetillistä näytellä introverttina

      normaalia sosiaalissa ympyröissä kuten työpaikat, koulut jne. Kyllähän tuo onnistuu, mutta käytännössä kaikki vapaa-aika
      Ikävä
      343
      1997
    5. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      235
      1876
    6. Kaipaan sinua, mies

      Tiedän, että tämä on väärin molemmille. Mutta silti mulla on ikävä sua 🫠 Terveisin, V
      Ikävä
      41
      1505
    7. Kaikki meni silti hyvin

      Elämä jatkuu aina, kaikesta huolimatta. Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🙏🏼🐺☕🌜❤️
      Ikävä
      96
      1469
    8. Voi minne taas hävisit?

      Harmittaa. 🥹
      Ikävä
      20
      1399
    9. Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

      Et ehkä uskalla sanoa sitä? Jotain on vikaa oltava. Muuten olisitte yhdessä jo.
      Ikävä
      98
      1396
    10. Kahvin juominen tyhmentää

      Tutkimuksen mukaan kahvin juominen rapauttaa aivoja. Kahvi ei siten ole viisasten juoma kuten viina. https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      137
      1335
    Aihe