Miksi bodaat?

Anonyymi

Bodaan koska haluan että ihmiset katsovat että ihmiset katsovat minua ja pelkäävät.
Haluan hallita ihmisiä ulkonäöllä. Pelon aiheuttaminen on suurinta valtaa.

58

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä sinä äänestät ensi presidentinvaaleissa? Kimmo Sasi lienee paras vaihtoehto. Myös Väyrynen hyvä.

    • Anonyymi

      Ite en bodaa ton takia. Bodaan sen taki et voisin olla hyvis 90% bodauksesta on tunteiden hallintaa. Jos bodaa nii on itsevarmempi eikä nii pelokas.

    • Anonyymi

      Hienolla asenteella olet liikkeellä, itsekin ajattelin noin yläasteikäisenä, kun aloittelin salitouhut 16 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Lapsellisimman luokan provo!

      Sinun ikäisenä treenasimme tavoitteena teho ja tuloskunto kisoja varten.
      Perus- ja maksimivoimaharjoitteista huolimatta lihasta kertyi ja sarjan nousu vitutti koska se vaati parempia tuloksia.
      Varsinkin vedot, tempaus ja rinnalle, toimivat erinomaisina harjoitteina mitä tahansa muuta lajia ajatellen.

      Rappiovuosien jälkeen aloin kohentamaan terveyttäni tekemällä monipuolisempia ja pitempiä sarjoja pienemmillä painoilla. Kuitenkin voimakestävyys > perusvoima > pikavoima ajatuksena.
      Tätä vanhenemisvaihetta on kestänyt vajaa 17 vuotta ja 65v ikäisestä maksimitasosta olen tullut hissukseen alaspäin nämä viimeiset 11 vuotta.
      Hack kyykky tangolla on laskenut parikymmentä kiloa ja mave vastaavasti.

      Mutta miksikö kuntoilen bodaamisen asemesta? Elämä on kevyttä, mukavaa ja kaikesta voi nauttia. Ajoittain myös epäterveellisestä.
      Kolmesta useiden kuukausien täydellisestä takaiskusta toipuminenkin oli pitkälti siihen astisen kuntoiluharrastuksen ansioita.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät ikäni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ikäni?

        Henkisesti olet alle murrosikäinen. Ei kukaan kypsempi tekisi tuollaista aloitusta!


    • Anonyymi

      Miksi luulet että ihmiset pelkäisivät sinua? Eihän ne voi tietää oletko bodannut vai et.
      Itse olen opetellut irvistelemään pelottavan näkösesti. Se ainakin näkyy ulospäin!

      • Anonyymi

        Tottakai ne näkee olenko bodannut. Ei nämä lihat ilman bodaamista tulee.
        Pidän siitä kun menen johonkin niin ihmiset hiljenee. Täytän koko oviaukon. Salilla pikkumiehet menee koteloonsa ja pälyilevät salaa. Naisia saan ihan tuosya vain ja kenet haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ne näkee olenko bodannut. Ei nämä lihat ilman bodaamista tulee.
        Pidän siitä kun menen johonkin niin ihmiset hiljenee. Täytän koko oviaukon. Salilla pikkumiehet menee koteloonsa ja pälyilevät salaa. Naisia saan ihan tuosya vain ja kenet haluan.

        Mutta saiko joku toinen mies sen naisen ennen sinua?


      • Anonyymi

        Tai sit oot läski ja haiset niin ihmiset pakenee olisko kumminkin näin.


    • Anonyymi

      Mitäs sitten jos tuleekin se roinamaksimi vastaan ja kuihdut nopeasti kymmeniä kiloja ja oma tesotuotanto nollissa, onko silloin Alfa fiilis?

    • Anonyymi

      Bodaus lihasmassan hankintatarkoituksessa ei ole todiste tehosta eikä suorituskyvystä.
      Pikemminkin päin vastoin. Jäykkä, hidas, heikko motoriikka!

    • Anonyymi

      Minun naapuri on bodari. Tai oikeastaan jo entinen bodari, koska noin vuosi sitten alkoi ottaamaan viinaa rajusti. Bodaus on kyllä hyvä asia, mutta joillakin voi pää mennä siitäkin sekaisin, jos ottaa hormoonia ja viinaa vielä päälle. Kun ikää tulee enemmän, niin sitten on parempi harrastaa kestävyysurheilua ja leuanvetoa ja etunojapunnerruksia.

      • Anonyymi

        Mitä hyvää bodauksessa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyvää bodauksessa on?

        Ei kai siinä kovin paljon hyvää olekaan, kun tarkemmin asiaa ajattelee. Itse en ole koskaan bodannut, vaan harrastanut muuta urheilua. Siis olen huomannut, että juoksu, pyöräily ja uinti ovat sopivaa liikuntaa ja siihen päälle leuanvetoa ja etunojapunnerruksia. Siis kyllä jo pelkkä uintikin on bodausta järkevämpää. Bodarin lihaksilla ei kyllä juurikaan uida sulavasti, eivätkä bodarit paljon uikaan. Johnny Weissmuller oli aikoinaan jo paljon bodareita kovempi urheilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai siinä kovin paljon hyvää olekaan, kun tarkemmin asiaa ajattelee. Itse en ole koskaan bodannut, vaan harrastanut muuta urheilua. Siis olen huomannut, että juoksu, pyöräily ja uinti ovat sopivaa liikuntaa ja siihen päälle leuanvetoa ja etunojapunnerruksia. Siis kyllä jo pelkkä uintikin on bodausta järkevämpää. Bodarin lihaksilla ei kyllä juurikaan uida sulavasti, eivätkä bodarit paljon uikaan. Johnny Weissmuller oli aikoinaan jo paljon bodareita kovempi urheilija.

        Aerobisen kunnon kehittäminen ja ylläpito on ihmisen oman hyvivoinnin kannalta parasta kuntoilua varsinkin silloin kun siihen yhdistyy riittävästi/sopivasti lihasvoiman harjoitusta.

        Olen kritisoinut bodaus käsitteen yleistämistä. Kaikki jotka käyvät lutkuttamassa taljoja, putkivempeleitä ja jopa käsipainoja pienillä vastuksilla pitkiä sarjoja liikaa rasittumatta pitävät itseään bodareina.
        Olemattomasta lähtötilanteesta katsoen syntyy lihastakin mutta mitä sillä tekee?!

        Jotkut kemia-avusteiset heput maksavat turhasta koska kuvittelevat pelkän piikityksen ja syömisen riittävän. Kemia auttaa mutta vaatii lisäksi oikeat perustekijät.
        Yleensä kuitenkin hormoonien käyttäjät paneutuvat asiaan. Treenaavat ja syövät oikein ja siten saavuttavat myös tulosta.
        Eristävien treenien seurauksena motoriikka heikkenee ja suoritusteho, jos se ketä kiinnostaa, ei vastaa ulkoista olemusta.
        Tehoa on löydyttävä vähintään sen verran kuin päältä katsoen voi odottaa!

        Kaukaa haettu esimerkki. Jokunen vuosi sittennäytettiin tv:ssa pitkänruipelon Evilän talviharjoittelua. Pitä, luiseva, lihaksiton heppu veti työntöotteella raakoja tempauksia lavasta 10:n sarjoina.
        Öhkäreille jo pelkkä rinnalleveto on rystypuolen hauiskääntö hirmuisella heitolla ja mitättömillä raudoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aerobisen kunnon kehittäminen ja ylläpito on ihmisen oman hyvivoinnin kannalta parasta kuntoilua varsinkin silloin kun siihen yhdistyy riittävästi/sopivasti lihasvoiman harjoitusta.

        Olen kritisoinut bodaus käsitteen yleistämistä. Kaikki jotka käyvät lutkuttamassa taljoja, putkivempeleitä ja jopa käsipainoja pienillä vastuksilla pitkiä sarjoja liikaa rasittumatta pitävät itseään bodareina.
        Olemattomasta lähtötilanteesta katsoen syntyy lihastakin mutta mitä sillä tekee?!

        Jotkut kemia-avusteiset heput maksavat turhasta koska kuvittelevat pelkän piikityksen ja syömisen riittävän. Kemia auttaa mutta vaatii lisäksi oikeat perustekijät.
        Yleensä kuitenkin hormoonien käyttäjät paneutuvat asiaan. Treenaavat ja syövät oikein ja siten saavuttavat myös tulosta.
        Eristävien treenien seurauksena motoriikka heikkenee ja suoritusteho, jos se ketä kiinnostaa, ei vastaa ulkoista olemusta.
        Tehoa on löydyttävä vähintään sen verran kuin päältä katsoen voi odottaa!

        Kaukaa haettu esimerkki. Jokunen vuosi sittennäytettiin tv:ssa pitkänruipelon Evilän talviharjoittelua. Pitä, luiseva, lihaksiton heppu veti työntöotteella raakoja tempauksia lavasta 10:n sarjoina.
        Öhkäreille jo pelkkä rinnalleveto on rystypuolen hauiskääntö hirmuisella heitolla ja mitättömillä raudoilla.

        Aikamoista yleistystä. Taidat olla bodausrasisti. Jos nyt tietäisit oikeasti mitä kukakin kuntoilullaan hakee niin ehkä ymmärtäisit näkemäsi muiden treenit paremmin. Katsos kun et välttämättä tiedä toisten treeneistä kuin pienen osan. Vihje:painijat tekee hyvinkin paljon bodausta. Kuten myös hiihtäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista yleistystä. Taidat olla bodausrasisti. Jos nyt tietäisit oikeasti mitä kukakin kuntoilullaan hakee niin ehkä ymmärtäisit näkemäsi muiden treenit paremmin. Katsos kun et välttämättä tiedä toisten treeneistä kuin pienen osan. Vihje:painijat tekee hyvinkin paljon bodausta. Kuten myös hiihtäjät.

        Painijoita tai hiihtäjiä ei kiinnosta tippakaan kosmeettinen treeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista yleistystä. Taidat olla bodausrasisti. Jos nyt tietäisit oikeasti mitä kukakin kuntoilullaan hakee niin ehkä ymmärtäisit näkemäsi muiden treenit paremmin. Katsos kun et välttämättä tiedä toisten treeneistä kuin pienen osan. Vihje:painijat tekee hyvinkin paljon bodausta. Kuten myös hiihtäjät.

        Sinun "bodaus" käsitteesi mukaan kaikki fyysistä urheilua harrastavat ja varsinkin kilpailijat, "bodaavat".
        Käsitteesi ovat sekaisin kuin humalaisen uloste viinakaupan lattialla.

        50km:n hiihtäjät ja Mr. - universum kisaajathan ovat kuin samassa muotissa valettuja!

        Olen vastannut mm. yu:n pikavoimalaijien kuten pikajuoksijoiden, pituushyppääjien ja kolmiloikkaajien sekä korkeushyppääjien voimavalmennuksesta ja ne eivät ole missään vaiheessa toteutukseltaan muistuttaneet bodausta.
        Niissä haetaan tehoa, irtiottoa, räjähtävyyttä ja kaikkea tuota viime kädessä lajinomaisesti.
        Oikea, kahden lajin painonnoston tuloksen tekoon tähtäävä punttitreeni on vielä oma lukunsa mutta siinä on runsaasti muita lajeja hyödyttäviä piirteitä.


    • Anonyymi

      Kuntosalilla 80-luvulla kevyen sarjan voimanostajamies sanoi minulle, että triathlon on se urheilulaji, johon ihmisen elimistö on tarkoitettu, siis uintia, pyöräilyä ja juoksua. Minä paljon treenasin siihen aikaan sen miehen kanssa salilla. Nyt noista ajoista on yli 30 vuotta ja nyt minä vasta uskon sen, että se mies oli oikeassa niissä puheissaan.

      • Anonyymi

        Pikkupoikana (alle 30) pidin kaikkia juoksijoita ihan pelleinä ja vain voimailu olis sitä oikeaa miesten hommaa. Nykyään ajattelen toisin. Kuntosalilla 2 kertaa viikko riittä kaikille mutta ihminen on kehittynyt liikkumaan niin sitä pitää tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupoikana (alle 30) pidin kaikkia juoksijoita ihan pelleinä ja vain voimailu olis sitä oikeaa miesten hommaa. Nykyään ajattelen toisin. Kuntosalilla 2 kertaa viikko riittä kaikille mutta ihminen on kehittynyt liikkumaan niin sitä pitää tehdä.

        Urheilu näyttää olevan sinulle jokin yleinen munanmittauksen mittari. Keskity sinä omiin lajeihisi, muut keskittyköön omiinsa. Bodarit bodatkoon, ja sinä voit tehdä niitä saksitempauksiasi ja rinnallevetojasi, jos se mieltäsi tyydyttää. Sinä et silti ole lajisi perusteella ketään "kovempi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheilu näyttää olevan sinulle jokin yleinen munanmittauksen mittari. Keskity sinä omiin lajeihisi, muut keskittyköön omiinsa. Bodarit bodatkoon, ja sinä voit tehdä niitä saksitempauksiasi ja rinnallevetojasi, jos se mieltäsi tyydyttää. Sinä et silti ole lajisi perusteella ketään "kovempi".

        Mistä tuo tuli? Bodaan edelleen vaikka nykyään ajattelen toisin. Sanoin vain että likunta on tärkeää.
        Lääkkeet ottamatta? Suljettu osasto suljettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheilu näyttää olevan sinulle jokin yleinen munanmittauksen mittari. Keskity sinä omiin lajeihisi, muut keskittyköön omiinsa. Bodarit bodatkoon, ja sinä voit tehdä niitä saksitempauksiasi ja rinnallevetojasi, jos se mieltäsi tyydyttää. Sinä et silti ole lajisi perusteella ketään "kovempi".

        Useilla kuntosaleilla ei edes pysty treenaamaan painonnoston peruslajeja ja harjoitteita.
        Saksiin ei ole temmattu eikä vedetty rinnalle vuosikymmeniin. Kyykky on tehokkaampi mutta vaatii enemmän puhtia jaloista.

        Jos on nostolava niin raakoja tempauksia ja rinnallevetoja voi tehdä pienillä painoilla.
        Samoin työntöjä.
        Käyttämäni sali on liikerakennuksen toisessa kerroksessa, liikehuoneustojen yläpuolella.
        Käyn tekemässä mavet sunnuntaisin ja arkisin vetelen raakana polvilta tempaukset ja rinnallevedot.
        Pysty- ja vauhtipunnerrukset kuten myös työnnöt raakoina teen niin pienillä painoilla, ettei ole putoamisvaaraa.
        Tämä "lavasali" on osa salin kokonaisuutta joten siellä käy myös "oikeita" kisoissa menestyneitä bodareita.
        Osittain tuostakin johtuen käytän merkintää "bodarit" erotuksena bodareista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useilla kuntosaleilla ei edes pysty treenaamaan painonnoston peruslajeja ja harjoitteita.
        Saksiin ei ole temmattu eikä vedetty rinnalle vuosikymmeniin. Kyykky on tehokkaampi mutta vaatii enemmän puhtia jaloista.

        Jos on nostolava niin raakoja tempauksia ja rinnallevetoja voi tehdä pienillä painoilla.
        Samoin työntöjä.
        Käyttämäni sali on liikerakennuksen toisessa kerroksessa, liikehuoneustojen yläpuolella.
        Käyn tekemässä mavet sunnuntaisin ja arkisin vetelen raakana polvilta tempaukset ja rinnallevedot.
        Pysty- ja vauhtipunnerrukset kuten myös työnnöt raakoina teen niin pienillä painoilla, ettei ole putoamisvaaraa.
        Tämä "lavasali" on osa salin kokonaisuutta joten siellä käy myös "oikeita" kisoissa menestyneitä bodareita.
        Osittain tuostakin johtuen käytän merkintää "bodarit" erotuksena bodareista.

        Ai meinaatko, että voisit käyttää niin isoja painoja, että menisit lattiasta läpi, vai mikä ihmeen putoamisvaara? 76-vuotias on siis vahvempi kuin salin lattia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai meinaatko, että voisit käyttää niin isoja painoja, että menisit lattiasta läpi, vai mikä ihmeen putoamisvaara? 76-vuotias on siis vahvempi kuin salin lattia!

        Menesalin treeneistä johtuvat rakennuksen runkoäänet häiritsivät koko rakennuksen asukkien toimintoja.hän lapsi ressukka jollekin salille ja katsele ympärillesi! yritä vielä ymmärtää näkemäsi!
        Valitse kohteeksi sali joka sijaitsee asuin- tai liiketalon käyttökerroksessa ja pudota muutaman kerran vaikka vaan 100kg hartiakorkeudelta lavaan. Kun toistat sen riittävän usein niin joku huolestuu touhusta.
        Tai vaatimattomampi testi. Tyhjennä tagon 20kg 180kg painot mavekorkeudelta tankoa kallistamalla. Sekin riittää.

        Seuramme joutui siirtämään treenit urheilutalolle, kellarikerrokseen koska asuntalon kellarin.
        Suosittelen myös perehtymään käsitteeseen "rakennuksen runkoäänen johtuminen"!
        Kys ei siis ole lattian kestävyydestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menesalin treeneistä johtuvat rakennuksen runkoäänet häiritsivät koko rakennuksen asukkien toimintoja.hän lapsi ressukka jollekin salille ja katsele ympärillesi! yritä vielä ymmärtää näkemäsi!
        Valitse kohteeksi sali joka sijaitsee asuin- tai liiketalon käyttökerroksessa ja pudota muutaman kerran vaikka vaan 100kg hartiakorkeudelta lavaan. Kun toistat sen riittävän usein niin joku huolestuu touhusta.
        Tai vaatimattomampi testi. Tyhjennä tagon 20kg 180kg painot mavekorkeudelta tankoa kallistamalla. Sekin riittää.

        Seuramme joutui siirtämään treenit urheilutalolle, kellarikerrokseen koska asuntalon kellarin.
        Suosittelen myös perehtymään käsitteeseen "rakennuksen runkoäänen johtuminen"!
        Kys ei siis ole lattian kestävyydestä!

        No nyt. Koitappa pistää korkki kiinni. Sen verran taas teksti hakusessa vaarilla. Ja ota sitä kuuluisaa lisää vähemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menesalin treeneistä johtuvat rakennuksen runkoäänet häiritsivät koko rakennuksen asukkien toimintoja.hän lapsi ressukka jollekin salille ja katsele ympärillesi! yritä vielä ymmärtää näkemäsi!
        Valitse kohteeksi sali joka sijaitsee asuin- tai liiketalon käyttökerroksessa ja pudota muutaman kerran vaikka vaan 100kg hartiakorkeudelta lavaan. Kun toistat sen riittävän usein niin joku huolestuu touhusta.
        Tai vaatimattomampi testi. Tyhjennä tagon 20kg 180kg painot mavekorkeudelta tankoa kallistamalla. Sekin riittää.

        Seuramme joutui siirtämään treenit urheilutalolle, kellarikerrokseen koska asuntalon kellarin.
        Suosittelen myös perehtymään käsitteeseen "rakennuksen runkoäänen johtuminen"!
        Kys ei siis ole lattian kestävyydestä!

        Korkki kiinni nyt, Seppo, niin tekstistäsi saisi enemmänkin kuin puolet selvää.


    • Anonyymi

      Saatte nyt tänne naisenkin mielipiteen tuosta bodaus-asiasta.

      Ensinnäkin tuo aloitus oli jo....no joo, ei miellyttävää tekstiä.
      Ainakin rehellinen kirjoittaja on ollut mutta toivottavasti kaikki bodarit eivät ajattele samalla tavalla.
      Oikeastaan tiedän että eivät.

      Mua ihmetyttää kun ap vielä kehuskelee että saa naisen kuin naisen, bodarina, tuolla asenteella ja ajatusmaailmalla...what?

      On varmaan kiva harrastus sinänsä mutta miksi sen pitäisi mennä liiallisuuksiin, itse en edes kummemmin pidä mistään " lihaskimpuista ", vähempikin määrä lihaksia riittää.

      Vähän jopa huvitti tuo kun ap kirjoitti että haluaa herättää pelkoa, niin kenessä..
      Toki jotkut voivat pelätäkin, ei siinä mitään.
      Mistä johtuu ajatus siitä että haluaa herättää pelkoa? Sitä mietin.

      Ne isot lihaksetkaan eivät korvaa kokonaan kaikkea mikä myös korvien väliin kuuluu, sieltäkin pitäisi jotain löytyä.

      En tarkoita loukata vaikka aika suoraa tekstiä päästelenkin, nää on vaan mun mielipiteitä.

      • Anonyymi

        Jotkut miehet tuntevat olevansa alfoja kun muut miehet pelkäävät häntä.

        Bodaus nyt on aivan täysin pelle harrastus, elämäntapa ja ammatti.

        Bodareita ei kiinnosta naiset jotka vaativat mieheltä älyä, viisautta ja kunniallisuutta.


      • Anonyymi

        Tämä on internetti, ja tänne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa nimettömänä. On hyvin paljon mahdollista, että aloittajan viesti on teinipojan provo (surkea sellainen). Kukaan tavoitteellisesti bodaava tuskin suoltaisi tuollaista sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on internetti, ja tänne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa nimettömänä. On hyvin paljon mahdollista, että aloittajan viesti on teinipojan provo (surkea sellainen). Kukaan tavoitteellisesti bodaava tuskin suoltaisi tuollaista sontaa.

        Tavoitteellisesti bodaavat maalaavat ihon sonnan väriseksi, öljyävät itsensä ja pyllistelevät pikkuhousut jalassa toisille miehille.


    • Anonyymi

      Minä en sinua pelkäisi .Olen tällä hetkellä 80kg vapaaottelija.Itse kyllä selviän bodareistakin puhumalla.Sairaita ajatuksia sinulla on.Tännehän voi kirjoittaa aivan potaskaa.En usko että olet tosissasi.

      • Anonyymi

        Kommentistasi huokuu terve itsevarmuus!
        Edes oikealla bodarilla ei olisi mitään jakoa vapaaottelijan kanssa. Bodari ei ehtisi, eikä pystyisi tekemään mitään.
        Näistä suunsoittoa harrastavista "bodareista" tuskin kukaan tosipaikassa edes harkitsisi häkkiin menoa vapaaottelua kilpailumielessä harrastavan naisenkaan kanssa.
        Huom. En ole vapaaottelija enkä edes "bodari". Vain vanhanaikaisen punttitreenin harrastaja.


      • Anonyymi

        Vapaaottelu se vasta on väkivallan ihailijoiden laji. Sama koskee thainyrkkeilyä ja muita vastaavia. Jos haluat osata itsepuolustusta, et tarvitse siihen päähänpotkimisia.


    • Anonyymi

      Jos aloittaja on oikeasti tätä mieltä ,niin voi käydä tosi ikävästi kun ikää tulee.Oma kokemus kyseisestä lajista sijoittuu 80 luvulle.Olin pohjolan kärkeä raskaassa ja käytin myrkkyjä paljon.Silloin kuvittelin että olen maailman napa.Olin ylimielinen itsekäs peloton.Valitettavasti uskoin että tämä oli totta.Mutta hinta oli kova.Menetin perheen työn oman terveyden.Käytin päihteitä sekaisin ja olin välillä mielisairaalassa monta kertaa ja lopuksi vielä 4vuoden linnatuomio.Tänään olen vapaa päihteistä ollut jo 12 vuotta.Painan 70kg kävelen keppien kanssa.Taatusti ei kukaan enää pelkää eikä ihaile.Yksin elän lääkedosetin kanssa ja välillä katkeruus iskee päälle.Mutta onneksi ei kaikille käy näin.On paljon tervepäisiä bodareita.

      • Anonyymi

        Älä lajia rupea syyttelemään. Kaikki nuo tapahtumat ja seuraukset niistä johtuvat ainoastaan mainitsemistasi päihteistä, ja siihen päälle vielä kuvailemasi luonne, niin soppa on valmis.


      • Anonyymi

        Bodaus on hyvä urheilulaji. Puhtaana.
        Ilman "korvaushoitoa"
        Täällä ilmeisesti kuvitellaan että bodari on 140kg horkkasika. Mutta näinhän ei ole.
        Painijatkin tekevät bodausharjoitteita.
        Painonnostajat, hiihtäjät, uimarit. Kaikki bodaavat jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bodaus on hyvä urheilulaji. Puhtaana.
        Ilman "korvaushoitoa"
        Täällä ilmeisesti kuvitellaan että bodari on 140kg horkkasika. Mutta näinhän ei ole.
        Painijatkin tekevät bodausharjoitteita.
        Painonnostajat, hiihtäjät, uimarit. Kaikki bodaavat jossain vaiheessa.

        Noiden luettelemiesi lajien harrastavat tekevät joitakin samoja harjoitteita kuin bodarit mutta täysin eri tekniikalla. He eivät jähyä hitaasti, kohdelihasta eristäen, pitkiä sarjoja hapoille.
        Nuo suoritustehoa hakevat urheilijat eivät tavoittele lihasmassaa. Lihasvoimatreeneissä pyrkii tulemaan hieman lihasmassaa joka on väistämätön paha. Vaakan näyttämistä lisäkiloista on vain haittaa!
        Harjoitteista valtaosa normitangolla ja käsipainoilla maksimiteholla.

        Ei kaikki lisäpainoilla tehty harjoittelu ole bodausta vaikka käsitteet näyttävät olevan sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiden luettelemiesi lajien harrastavat tekevät joitakin samoja harjoitteita kuin bodarit mutta täysin eri tekniikalla. He eivät jähyä hitaasti, kohdelihasta eristäen, pitkiä sarjoja hapoille.
        Nuo suoritustehoa hakevat urheilijat eivät tavoittele lihasmassaa. Lihasvoimatreeneissä pyrkii tulemaan hieman lihasmassaa joka on väistämätön paha. Vaakan näyttämistä lisäkiloista on vain haittaa!
        Harjoitteista valtaosa normitangolla ja käsipainoilla maksimiteholla.

        Ei kaikki lisäpainoilla tehty harjoittelu ole bodausta vaikka käsitteet näyttävät olevan sekaisin.

        Ai että lihasmassasta on pelkästään haittaa? Nyt olet kyllä aika ulalla. Nyrkkeilijät ja monet muut urheilijat sanovat, että lihasmassa nimenomaan tukee luita kovilta rasituksilta, ja jos niitä ei olisi, loukkaantumisia tulisi jatkuvasti. Ja hapoilleko treenaaminen on myös mielestäsi paha? Sehän parantaa lihaksen sietokykyä todella paljon. Taidat tykätä kaikesta treenaamisesta mikä pysyy mukavuuden rajamailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että lihasmassasta on pelkästään haittaa? Nyt olet kyllä aika ulalla. Nyrkkeilijät ja monet muut urheilijat sanovat, että lihasmassa nimenomaan tukee luita kovilta rasituksilta, ja jos niitä ei olisi, loukkaantumisia tulisi jatkuvasti. Ja hapoilleko treenaaminen on myös mielestäsi paha? Sehän parantaa lihaksen sietokykyä todella paljon. Taidat tykätä kaikesta treenaamisesta mikä pysyy mukavuuden rajamailla?

        Tuo vm43 onkin kaikkien vaarien vaari. Vain hän tekee oikein muut öyhkää.
        Kaveri ei vieläkään ymmärrä että moni urheilulaji vaatii bodausharjoittelua. Bodaus ei sulje muut pois. Tämä ei ole joko tahi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vm43 onkin kaikkien vaarien vaari. Vain hän tekee oikein muut öyhkää.
        Kaveri ei vieläkään ymmärrä että moni urheilulaji vaatii bodausharjoittelua. Bodaus ei sulje muut pois. Tämä ei ole joko tahi.

        Vielä kerran: Bodaus vai "bodaus"?! Onko vaikea ymmärtää?
        Bodaus on haluttuihin lihaksiin ja lihasryhmiin hankittavaan lihasmassaan vaadittavaa harjoittelua jonka oleellinen osa on lihasten ja lihasryhmien eristäminen-

        "Bodaus" on heikon itsetunnon omaavien salikävijöiden nimitys kaikelle painojen ja varsinkin vekottimien lutkuttelulle.

        Mikään muun lajin tulostavoittelliset treenaajat kuin varsinaisen kehonrakennuksen tavoitteelliset harrastajat eivät tee bodausharjoitteita bodausmielellä.

        Kehonrakennus = bodaus kertoo riittävästi, jos ymmärtää.
        Älkää pahoinpidelkö bodaustermiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kerran: Bodaus vai "bodaus"?! Onko vaikea ymmärtää?
        Bodaus on haluttuihin lihaksiin ja lihasryhmiin hankittavaan lihasmassaan vaadittavaa harjoittelua jonka oleellinen osa on lihasten ja lihasryhmien eristäminen-

        "Bodaus" on heikon itsetunnon omaavien salikävijöiden nimitys kaikelle painojen ja varsinkin vekottimien lutkuttelulle.

        Mikään muun lajin tulostavoittelliset treenaajat kuin varsinaisen kehonrakennuksen tavoitteelliset harrastajat eivät tee bodausharjoitteita bodausmielellä.

        Kehonrakennus = bodaus kertoo riittävästi, jos ymmärtää.
        Älkää pahoinpidelkö bodaustermiä!

        Juuri väitit, että lihasmassa on pelkkä välttämätön paha. Mitäköhän tapahtuisi esimerkiksi nyrkkeilijöille ilman ainuttakaan grammaa lihasmassaa? Luut menisi poikki? Mistä luulet voiman tulevan muuten kuin lihasmassan avulla? Jänteilläkö? Oletko ihan oikeasti noin typerä vai esitätkö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kerran: Bodaus vai "bodaus"?! Onko vaikea ymmärtää?
        Bodaus on haluttuihin lihaksiin ja lihasryhmiin hankittavaan lihasmassaan vaadittavaa harjoittelua jonka oleellinen osa on lihasten ja lihasryhmien eristäminen-

        "Bodaus" on heikon itsetunnon omaavien salikävijöiden nimitys kaikelle painojen ja varsinkin vekottimien lutkuttelulle.

        Mikään muun lajin tulostavoittelliset treenaajat kuin varsinaisen kehonrakennuksen tavoitteelliset harrastajat eivät tee bodausharjoitteita bodausmielellä.

        Kehonrakennus = bodaus kertoo riittävästi, jos ymmärtää.
        Älkää pahoinpidelkö bodaustermiä!

        Sinultakin voi kysyä, korvaushoitoa vai "korvaushoitoa".
        Itselleen valehtelu on pahinta petosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri väitit, että lihasmassa on pelkkä välttämätön paha. Mitäköhän tapahtuisi esimerkiksi nyrkkeilijöille ilman ainuttakaan grammaa lihasmassaa? Luut menisi poikki? Mistä luulet voiman tulevan muuten kuin lihasmassan avulla? Jänteilläkö? Oletko ihan oikeasti noin typerä vai esitätkö vain?

        Kun samaistat lihasmassa = voima niin paljastat tietämättömyytesi lihastoiminna ytimestä.
        Kun vielä rinnastaisit lihasmassa = teho = suorituskyky niin kuvio olisi täydellinen.
        On urheilulajeja joissa lihaskalvojen ja jänteiden kimmovoimalla on oleellinen osuus tuloksen tekemisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun samaistat lihasmassa = voima niin paljastat tietämättömyytesi lihastoiminna ytimestä.
        Kun vielä rinnastaisit lihasmassa = teho = suorituskyky niin kuvio olisi täydellinen.
        On urheilulajeja joissa lihaskalvojen ja jänteiden kimmovoimalla on oleellinen osuus tuloksen tekemisessä.

        Ääliö, puhuin kokoajan, että lihasmassa tukee ja suojaa vammoilta. Luetun ymmärtämisessä ongelmia? Missä kohdassa sanon sen olevan yhtä kuin voima? Näytä se kohta tuosta tekstistä.


    • Anonyymi

      Kaikilla on tässä ketjussa oma mielipide ja oma tarina kerrottavana. Tosiaan minä harrastin aikoinaan yleisurheilua ja 80-luvulla nostelin melko paljon puntteja. Kaupungilla kerran toisella puolella katua käveli kova bodari ja minä katsoin häntä ja hän vihastui siitä ja huusi, että jos tuijotat minua, niin kohta tulee turpaan !. Hän oli melko tunnettu bodari, nuorten Euroopan mestari muistaakseni.

      Nyt minulla ikää alkaa olemaan jo melko paljon ja sitä tekee mieluummin kestävyystereeniä kuin voimatreenejä. Näin tekevät monet entiset yleisurheilijat ikääntyessään. Minä en ollut huippu-urheilija, vaan kansallisen tason keskiverto yleisurheilija. Mutta tein rinnallle vetoja melko isoilla painoilla kuitenkin. Nyt riittää jo 60 kg, jos sitä liikettä joskus harvoin satun tekemään.

    • Anonyymi

      Aloittajalla on tosi surkea itsetunto.Jos täytyy bodata että voi aiheuttaa pelkoa niin huh huh.

    • Anonyymi

      Itse nautin siitä että voin mennä rinta rottingilla nakkikioskilla ennen ruipeloita neitejä ostoksille. Niin olen niin toiminut jo monta vuotta eikä kukaan ole uskaltanut inahtaakaan asiasta. Kerran nuorempana Albertinkadun ja Erikinkadun kulmassa olevan kioskin nainen sanoi jotain että minun pitäisi odottaa vuoroani. Silloin olin vähän huimempi ja suutuin ja pistin koko kiskan poikittain maahan. Niin käyt suunsoittajille.
      Tapahtui joskus 60-luvulla ei ole kukaan tullut asiasta valittaan.
      Pistäkääpä paremmaks,i nykyajan rääpäleet.

      • Anonyymi

        Ja minun suuttuessani lentää joka ainoa kirjaston kirja hyllystä lattialle, ettäs tiedätte!


      • Anonyymi

        Tuossa on menty samalla asenteella kuin aloittajakin.
        Harrastaa voi ja kannattaakin, siihen ei tarvitse tyhmyyttä sotkea.

        Aikansa kun uhoilee ja hajottelee kioskeja, kirjastoja ja kaikkea muuta mahdollista ja uhkailee hakata ihmisiä, ehkä hakkaakin, niin ei ole edessä ihan mukava tulevaisuus.

        Tarpeeksi kun hölmöilee niin eniten siitä saa kärsiä itse.
        Jos nyt " bodarin aivoilla " tajuatte mitä tarkoitan.

        Onhan se parempi vaikka harrastaa jotain tappelulajia kuin heilua tappelemassa pitkin kaupunkia, eikä niitä kait ole tarvetta yhdistää tappelemalla joka paikassa.


    • Anonyymi

      Nii, kumpaa?

    • Anonyymi

      Kuin saa bonnierin pienemmän palkinnon?

    • Anonyymi

      Jos kysymys kuuluisi "miten bodaat" niin vastaus siihen antaisi myös osittaisen selvityksen tuohon kysymykseen "miksi".
      Samalla selviäisi hieman miten kukin tulkitsee bodaus termin.

    • Anonyymi

      Olen valmentanut 25v kehonrakentajia.Yksikään näistä tosi bodareista ei käyttäytyisi niinkuin aloittaja.Minusta nämä ns. harrastelija bodarit on joskus arvaamattomia.Aloittaja on trolli.Kivoja kommentteja hän sai aikaan.

      • Anonyymi

        Oma asenteeni on ehkä kriittinen noiden "bodareiden" suhteen koska minulla on ollut mahdollisuus seurata muutaman kehitystä ja yhdessä tapauksessa ko. kaverin todella pitkää ja monipuolista uraa. Vapaapainista judoon. Judosta painonnostoon. Painonnostosta kehonrakennuksen Suomen mestaruuteen.
        Heppu oli noissa edellisissäkin lajeissa Suomen edustustasoa. Yritystoimintansa ohella toimii seuramme puheen johtajana.

        Käyttämälläni salilla käy myös muutama oikea bodari jotka menetelmiltään ja tuloksiltaan poikkeavat "bodareista".
        Kiinteimmin samalla salilla käy, paitsi treenaamassa, niin myös ohjaamassa ryhmiä ja yksilöitä, muutaman vuoden takainen bikinifitness Suomen mestari ja MM-kisaedustaja.

        Mielestäni menestyksen, ja kunnollisen kehityksenkin saavuttaminen, vaatii pitkäjännitteisyyttä, suunnitelmallisuutta, kovaa itsekuria ja myös takaiskujen sietämistä niistä masentumatta.

        Noista syistä minusta on käsitteiden pahoinpitelyä yleistää bodaukseksi kaikki vempeleiden lutkutukset ja käsipainojen heiluttelut.


    • Anonyymi

      Kyllä harmittaa pikku-ukkojen puolesta. Alle 180cm ei ole edes miehen puolikas. Onnnekseni olen pari metrinen ja reilusti yli sata kiloa.
      Minua kunnoitetaan kokoni puolesta koska minua pelätään mutta minä en kunnioita esimiestäni joka on pikku-ukko.
      Ei lihaksiakaan yhtään.

      • Anonyymi

        Isot lihakset, mutta pieni muna.
        Olet varmasti hauska näky, kun pikku pörriäinen ei näy edestä eikä sivulta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe