Ketkä tänne kirjoittelevat?

Anonyymi

Asiantuntijat vai?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaipa tarkoitus on pohtia elämää ja sen kaikkia puolia, myös sitä, kun keho kuolee ja maatuu....sen jälkeistä tilaa?
      Onko siinä jotain sopimatonta?
      Asiantuntijoita olemme omilla mielipiteillämme, jokainen omalla mitallaan.

      • Anonyymi

        Onko kukaan pappi tai fyysikko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan pappi tai fyysikko?

        Olen yksi reinkarnaattoreista ja opiskellut alemman korkeakoulututkinnon verran fysiikkaa. En siis ole valmis fyysikko, enkä
        fysiikkaa tuo suuremmin palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi reinkarnaattoreista ja opiskellut alemman korkeakoulututkinnon verran fysiikkaa. En siis ole valmis fyysikko, enkä
        fysiikkaa tuo suuremmin palstalle.

        Suomeksi sanottuna suoritit amiksessa pari fyssan peruskurssia ja tunnistat vielä ehkä jokusen klassisen mekaniikan peruskaavan, kuten v = s/t 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeksi sanottuna suoritit amiksessa pari fyssan peruskurssia ja tunnistat vielä ehkä jokusen klassisen mekaniikan peruskaavan, kuten v = s/t 😄

        Helppohan se on vitsailla kun ei tiedä tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppohan se on vitsailla kun ei tiedä tilannetta.

        Mutta arvaa 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta arvaa 🤭

        Älä oleta mitään, totuus on taruja ihmeellisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oleta mitään, totuus on taruja ihmeellisempi.

        Hmm.. tässähän alkaa haiskahtaa valehtelu. Sanoit edellä opiskelleesi amistason fysiikkaa, mikä tarkoittaa fysiikan peruskursseja:

        "Olen yksi reinkarnaattoreista ja opiskellut alemman korkeakoulututkinnon verran fysiikkaa."

        Fyysikoita koulutetaan Suomessa vain ja ainoastaan yliopistojen matemaattis-luonnontieteellisissä tiedekunnissa. Nämä ovat YLEMPIÄ korkeakoulututkintoja. Yliopistoissakin fysiikasta luetaan vain peruskursseja kuten mekaniikka, lämpöoppi, sähköoppi ja valo-oppi, ellei nimenomaan suuntaudu fysiikkaan syventävinä opintoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. tässähän alkaa haiskahtaa valehtelu. Sanoit edellä opiskelleesi amistason fysiikkaa, mikä tarkoittaa fysiikan peruskursseja:

        "Olen yksi reinkarnaattoreista ja opiskellut alemman korkeakoulututkinnon verran fysiikkaa."

        Fyysikoita koulutetaan Suomessa vain ja ainoastaan yliopistojen matemaattis-luonnontieteellisissä tiedekunnissa. Nämä ovat YLEMPIÄ korkeakoulututkintoja. Yliopistoissakin fysiikasta luetaan vain peruskursseja kuten mekaniikka, lämpöoppi, sähköoppi ja valo-oppi, ellei nimenomaan suuntaudu fysiikkaan syventävinä opintoina.

        Alempi korkeakoulututkinto on tosiaan yliopistofysiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alempi korkeakoulututkinto on tosiaan yliopistofysiikkaa.

        Lisäys: Bachelor of Science on entinen LuK eli yliopiston alempi korkeakoulututkinto. Ei ole amisfysiikkaa.


      • Anonyymi

        Sinä tässä selittelet ja kiemurtelet. Kerroit opiskelleesi alemman korkeakoulututkinnon verran fysiikkaa. Mikä tuo tutkinto oli ja missä oppilaitoksessa sellainen oli tarjolla?


      • Anonyymi

        Eipäs nimitellä hyvä ystävä, se on rumaa. Kiinnostaa kyllä, koska en todellakaan tiedä yhtään alemman korkeakouluasteen fysiikan koulutusohjelmaa. Onko se liian suuri salaisuus kerrottavaksi?


      • Anonyymi

        En ole kyseinen nimimerkki. Mikä on tuo kyseinen fysiikan koulutusohjelma vai annatko jo periksi ja myönnät puhuneesi potaskaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyseinen nimimerkki. Mikä on tuo kyseinen fysiikan koulutusohjelma vai annatko jo periksi ja myönnät puhuneesi potaskaa :)

        Menehän jo poikanen nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: Bachelor of Science on entinen LuK eli yliopiston alempi korkeakoulututkinto. Ei ole amisfysiikkaa.

        BsC titteli on Suomessa sama kuin insinööri. Sillä ei ole mitään tekemistä fyysikoitten kanssa.

        Insinöörejä koulutettiin ennen korkeakouluuudistusta tekuissa, nyttemmin ammattikorkeakouluissa. Entinen poliisikoulukin on nykyään poliisikorkeakoulu.

        Teoreettista fysiikkaa opetetaan vain yliopistoissa. Muissa laitoksissa opetettava fysiikka tähtää käytännön tarpeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BsC titteli on Suomessa sama kuin insinööri. Sillä ei ole mitään tekemistä fyysikoitten kanssa.

        Insinöörejä koulutettiin ennen korkeakouluuudistusta tekuissa, nyttemmin ammattikorkeakouluissa. Entinen poliisikoulukin on nykyään poliisikorkeakoulu.

        Teoreettista fysiikkaa opetetaan vain yliopistoissa. Muissa laitoksissa opetettava fysiikka tähtää käytännön tarpeisiin.

        Huvittavaa tuo tietämättömyytenne korkeakoulututkinnoista. Sen siitä saa kun luottaa pelkkään wikipediaan.


    • Anonyymi

      Jos täällä joku fysiikka pidemmälle opiskellut olisikin, tällaisella kansanfoorumilla hän todennäköisesti vain pitäisi hauskaa hupaisten uskomusten parissa ja kirjoittelisi samaa laatua mitä muutkin; pelkkää hatusta vedettyä hörönlöröä.

    • Anonyymi

      Asiantuntija

      T. Martti Lutherin reinkarnaation tuote

    • Anonyymi

      Asian tuntijat!

    • Anonyymi

      Asiantunkijat, konsultit, neuvonantajat , lobbarit, markkinointi asian potkijat, tutkijat, mielenterveys-osaton ulkohuone osasto. Täällä riehutaan ja räyhätään, sivistyneesti , terveet normit saa taiteellista kyytiä, kullitettua ja pimapalla päällystettyä suoraa tietä helvettiin. Siellä on jo valot päällä vilkkumassa ja lämpöä riittää, hiilihanko punottaa. Jo vääryys vallan saapi j.n.e.

    • Anonyymi

      Kuinka monta kertaa kuollut on palannut takaisin kertomaan, mitä kuoleman jälkeen on?

      • Anonyymi

        Ei kertaakaan ainakaan mulle.


    • Anonyymi

      Olen kuollut ja kirjoittelen kaikkialle, eli asiantuntija.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe