Vielä fuusioitumista vailla olevat uusiosinkku-miehet huomio!
Otetaanpas pieni galluppi, millaisia uroita teitä olisi tarjolla? SINÄ saattaisit olla yli 170 senttinen, normaalivartaloinen, kiltti ja kotitöidentekotaitoinen sekä -haluinen. Tanssitaito ja romanttinen luonne luetaan eduksi.Pari visiittiä Alkossa/vuosi on ihan sopiva ;) Et karsasta toisen uroksen jälkeläisiä, jaksat kävellä muuallekin kuin ruokapöytään ja intohimosi on keksiä kaikkia kivoja yllätyksiä ELÄMÄSI naiselle. Tietysti vain vapaa-ajalla!
Jään kuulostelemaan.
Missä olet Elämäni Mies?
7
1811
Vastaukset
- SUOMALAINEN
Täällähän minä , mutta olet pahasti myöhässä !
Satun olemaan varattu , mutta haittaako tuo? - Uusiosinkku mies
Täs olis 50 uusiosinkku vapaana. Alue 016
kuitenkin hieman alle 170 Muut ehdot täytän.
Käviskös??? - onni
löytyy vaikka täältä tanssitaito ei tosin ole hääppöinen mutta muuten ok . mukava ihminen niinkuin kaikki muutkin täällä ? silti ei kohdata ?? kummallista eikö vaan ?
- muikkumiesSL
Ihanaa naista.
- kaiken kokenu
tollasta miestä EI ole edes vielä syntynyt..
- sinisilmäinen, vaan ei...
Voihan sitä kai haaveilla...
on olemassa se oikea puolikas,kunhan kaikki natsaa kohdalleen.
Haaveilla ei vain voi,vaan haaveilla pitää ja uskoa myös sen toteutumiseen.
Minä aloittaisin haaveiden konkreettisen etsimisen sellaisen harrastuksen piiristä,mistä itse olisin kiinnostunut.Silloin olisi jo yksi perusasia mallattuna ja todennäköistä on,että myös muita samansuuntaista ajatusmaailmaa yhdistäviä asioita löytyy,kun antaa niin itselle,kuin vastapuolelekin aikaa näytää ja tutustua häneen henkilönä.
Tässä pientä kannustusta noin aluksi omasta puolestani.
Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161