Yksi parhaista kasari komedioista uusiksi

Anonyymi

16

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos elokuva on lähes täydellinen, miksi se täytyy tehdä uudestaan? Toki odotan innolla remakea Kellopeli Appelsiinista. Sekin varmaan tehdään tulevaisuudessa.

      • Anonyymi

        Koska tummat haluaa oman version.


      • Anonyymi

        Shaft, The Color Purple, 12 Years as a Slave ja Beverly Hills Kyttä valkoihoisilla näyttelijöillä odottavat ihan nurkan takana.

        Samoin Tappajahai -remake, jossa on jonkun muun värinen hai kuin valkohai.

        📼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shaft, The Color Purple, 12 Years as a Slave ja Beverly Hills Kyttä valkoihoisilla näyttelijöillä odottavat ihan nurkan takana.

        Samoin Tappajahai -remake, jossa on jonkun muun värinen hai kuin valkohai.

        📼

        " Samoin Tappajahai -remake, jossa on jonkun muun värinen hai kuin valkohai. "

        WRONG! Tuossa mentäisiin rasismin puolelle. Tottakai valkoista saa dissata mielinmäärin, mutta auta armias, jos..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Samoin Tappajahai -remake, jossa on jonkun muun värinen hai kuin valkohai. "

        WRONG! Tuossa mentäisiin rasismin puolelle. Tottakai valkoista saa dissata mielinmäärin, mutta auta armias, jos..

        Hait eivät ole rasisteja. Melkein kaiken mahdollisen vedessä kelluvan syövät. Ihmisiä kuitenkin loppujen lopuksi yllättävän harvoin ja silloinkin lähinnä puraisevat, jos luulevat hylkeeksi. Se, että hain terävän hammasrivin takia ihminen kuolee pelkästä uteliaasta näykkäisystä, on tietysti harmillista.

        Meg-leffassa tosin oli kokoonsa nähden yllättävän vähäruokainen hai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hait eivät ole rasisteja. Melkein kaiken mahdollisen vedessä kelluvan syövät. Ihmisiä kuitenkin loppujen lopuksi yllättävän harvoin ja silloinkin lähinnä puraisevat, jos luulevat hylkeeksi. Se, että hain terävän hammasrivin takia ihminen kuolee pelkästä uteliaasta näykkäisystä, on tietysti harmillista.

        Meg-leffassa tosin oli kokoonsa nähden yllättävän vähäruokainen hai.

        --- ja sori kun mentiin aiheesta meribiologiaan...

        Veikkaisin kuitenkin, että Jaws-remakessa on yksi tai useampi musta näyttelijä päärooleissa, jos hai pysyykin valkoisena.

        📼


    • Anonyymi
    • Ainahan noita uusintaversioita tehdään. Mutta kas, kun ei kukaan ole lähtenyt tekemään esim. jostain Buster Keatonin tai Charles Chaplinin elokuvasta.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Ehkä eivät sovi enää nykypäivän ilmapiiriin. Mieti, jos Elokuvasta: 'Yksi Lensi Yli Käenpesän' tehtäisiin uusintaversio? Voisi tulla melkoisen negatiivista palautetta, kuten kävi alkuperäisen Robocopinkin kohdalla.

        -Kk


      • Norppa83
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti. Ehkä eivät sovi enää nykypäivän ilmapiiriin. Mieti, jos Elokuvasta: 'Yksi Lensi Yli Käenpesän' tehtäisiin uusintaversio? Voisi tulla melkoisen negatiivista palautetta, kuten kävi alkuperäisen Robocopinkin kohdalla.

        -Kk

        Buster Keatonin ja Chaplinin elokuvat ovat kestäneet hyvin aikaa, myös jotkut muut mykkäkauden elokuvista. Ne ovat kestäneet paremmin aikaa kuin varmaan monet nykypäivien elokuvista kestävät, kun aikaa kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti. Ehkä eivät sovi enää nykypäivän ilmapiiriin. Mieti, jos Elokuvasta: 'Yksi Lensi Yli Käenpesän' tehtäisiin uusintaversio? Voisi tulla melkoisen negatiivista palautetta, kuten kävi alkuperäisen Robocopinkin kohdalla.

        -Kk

        Ratched -sarja on kohta tulossa ulos American Horror Storyn tekijäporukalta. Kertoo ko. hoitajan elämästä ennen leffan tapahtumia.

        Ei uusintaversio, mutta läheltä liippaa.

        📼


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Buster Keatonin ja Chaplinin elokuvat ovat kestäneet hyvin aikaa, myös jotkut muut mykkäkauden elokuvista. Ne ovat kestäneet paremmin aikaa kuin varmaan monet nykypäivien elokuvista kestävät, kun aikaa kuuluu.

        Älkäämme unohtako Harold Lloydia.

        📼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkäämme unohtako Harold Lloydia.

        📼

        Tai Stan Laurelia ja Oliver Hardya.

        📼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Stan Laurelia ja Oliver Hardya.

        📼

        Steve Martinin ja John Candyn hahmot kun ovat periaatteessa Stan ja Ollie.

        📼


      • Anonyymi

        Jackie Chan on vähän yrittänyt ja mustelmat ja luunmurtumat hankkinut palkaksi, mutta ei Hollywoodista vaan löydy kuin Jackass -porukka tai Tom Cruise, joka on valmis ottamaan vaaralliset stuntit omille harteilleen.

        Tom Cruise vaikkapa Kenraalin uusintaversiossa varmaan juoksisi junan katolla, ohi ja antaisi junan ajaa päältään. Kahdesti. Tai ehkä lentäisi liikkuvan junan alta helikopterilla tai taisteluhävittäjällä. Onhan Live.Die.Repeat/Edge of Tomorrow yksi parhaista komedioista nimenomaan Cruisen hahmon jatkuvan kuolemisen takia.

        Mutta aika hankalaa on löytää niminäyttelijä, joka olisi valmis roikkumaan kellotaulun viisareista (Harold Lloyd) tai kaatamaan talon seinän oikeasti päälleen siten, että ikkuna on sattumoisin juuri oikeassa kohdassa (Buster Keaton) ja henki säilyy. Kyllä nämä olisivat tietokonetehosteita kaikki nykyisin.

        📼


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Buster Keatonin ja Chaplinin elokuvat ovat kestäneet hyvin aikaa, myös jotkut muut mykkäkauden elokuvista. Ne ovat kestäneet paremmin aikaa kuin varmaan monet nykypäivien elokuvista kestävät, kun aikaa kuuluu.

        Olen hiukan erimieltä. Esimerkiksi, jotkut Chaplinin elokuvat olivat nerokkaita, mutta eivät sovi enää nykypäivään. Otetaan vaikka Modern Times (1936). Työturvallisuus "pikkasen" parantunut noista ajoista, puhumattakaan työnantajan ja työläisten välisistä suhteista. Työläiset esitetään uhreina ja työnantajat hirveinä tyranneina.

        -Kk


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe