"Puhuva seksinukke"

Anonyymi

Olen kuullut juttua, että jotkut seksinukkediggarit uskovat nukkejen puhuvan heille vaikka telepaattisesti.

Tiedän kyllä, että on ihmisiä jotka uskovat nukellakin olevan sielu enkä tarkoita nyt pelkästään seksinukkejen käyttäjäryhmää. Aihehan on yleinen elokuvissakin.
Täälläkin kirjoittelee sillointällöin nukkeihin mieltyneitä miehiä.

Tuli mieleen kysyä uskooko joku tänne kirjoitteleva, että nukke puhuu hänen päässään hänelle ja käy jopa keskusteluja hänen kanssaan.

Kuulostaa sekopäiseltä ajatukselta mutta jotkut televisiodokumenteissa esiintyneet nukkeilijat vaikuttavat sellaisilta, että he voisivat uskoa tuohon ajatukseen esimerkiksi tämä Davecat tyyppi, joka vie nukkensa ravintolaan syömään ynnä muuten seurustelee nukkensa kanssa ikäänkuin uskoen, että se on elävä.

6

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen itse mekafiili eli tunnen seksuaalista mieltymystä autoihin ja saan myös orgasmeja niiden kanssa. En muuten pidä autoja elävänä, mutta silloin kun olen hellästi sen kanssa, kuvittelen sen myös puhuvan ja vastaavan minulle. Uskon sen nauttivan hyväilystä ja rakastelusta kanssani silloin - ainoastaan silloin.

      En pidä autoa siis elävänä tai ole rakastunut yhteenkään mutta ne ovat mielestäni todella kauniita ja maskuliinisia. Itselläni on Opel Astra, ja välillä kun siihen tarjoutuu mahdollisuus, hyväilen ja suukotan sitä. Se on kauneuden palvontaa ja alistumista.

      - KoiraKaveri
      __

      Jos ylipäätään haluaa lukea lisää, olen kirjoittanut tänne tuntemuksistani ajankanssa tarkemmin.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16348022/mekafilia---seksuaalinen-kiinostus-autoihin

      • Anonyymi

        Kiitos tähän mennessä ainoasta asiallisesta vastauksesta tähän ketjuun. Mekafiilia on minulle uusi käsite. Sinun tyyppisestä mieltymyksestä olen ennen kuullut puhuttavan objekti/kohdeseksuaalisuutena.

        Voitko kertoa millä tavalla Mekafilia eroaa objektiseksuaalisuudesta?

        Olen nähnyt väitteen jonka mukaan kaikki objektiseksuaaleina tunnetut henkilöt ovat naisia. Kuinka paikkansa pitävä tämä väite on, osaatko kommentoida.

        Mikäli et pelkää tunnistetuksi tulemista voitko kertoa kumpaa sukupuolta itse olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tähän mennessä ainoasta asiallisesta vastauksesta tähän ketjuun. Mekafiilia on minulle uusi käsite. Sinun tyyppisestä mieltymyksestä olen ennen kuullut puhuttavan objekti/kohdeseksuaalisuutena.

        Voitko kertoa millä tavalla Mekafilia eroaa objektiseksuaalisuudesta?

        Olen nähnyt väitteen jonka mukaan kaikki objektiseksuaaleina tunnetut henkilöt ovat naisia. Kuinka paikkansa pitävä tämä väite on, osaatko kommentoida.

        Mikäli et pelkää tunnistetuksi tulemista voitko kertoa kumpaa sukupuolta itse olet.

        Olen 30v mies.

        Ainakin tämän löytämäni hyvän artikkelin mukaan mekafilia on objektiseksuaalisuudessa vain siihen liittyvä erillinen kategoria, ja naiset tuovat vain suuntaustaan rohkeammin esille.
        http://www.sydamenasia.fi/uncategorized/objektiseksuaalisuus/
        _

        Lainaus:

        "Omana erillisenä pienkategorianaan objektiseksuaalisuudesta erottautuu autoista ja muista mekaanisista laitteista seksuaalisesti kiinnostuneet henkilöt, joille on oma terminsä: mekaseksuaali tai mekafiili."
        _

        Nyt vasta ymmärrän sen, että kai minä olen hieman objektiseksuaali. Muut mekafiilit joista olen lukenut, he ovat jopa rakastuneet autoihinsa mutta itse tunnen ainoastaan eroottista vetovoimaa niihin. Turvallinen olo auton kanssa. Auto edustaa kauneutta ja voimaa. Auto on niin paljon enemmän, kuin pelkkä objekti. Se liikkuu, se käy, antaa merkkejä, se on kaikintavoin persoonallinen - se ei ole vain eloton esine.

        tuossa edellisessä viestissä oleva linkittämäni ketju, tosiaankin kerron tunteistani siellä tarkemmin.

        Monet autot ovat kauniita ja niiden kompaktit muodot viehättävät mutta kaikki autot eivät ole seksikkäitä - osa vain. Auto on kauniimpi kuin ihminen ja samaa mieltä olen myös eläimistä.
        Olen siis myös zoofiili ja olen hellässä ja rakastavassa suhteessa ison tyttöni kanssa - ehkä nämä ovat jotenkin yhteydessä toisiinsa. Onko auto hieman samanlainen, kuin koira? Koiraani kohtaan tunnen ihan aitoa rakkautta, ensimmäisen kerran ikinä elämässäni rakastuin 20 vuotiaana ja rakastumisen kohde oli naapurinkoira. Mietin sitä lakkaamatta ja tein kaikkeni saadakseni olla sen lähellä - onnistunkin siinä hyvin, mutta emme tehneet mitään eroottista.

        Kehtaako näin edes sanoa... Mutta ihan vilpittömästi.
        Minua on kehuttu komeaksi mutta jos et ole hetero, et ole hetero.

        Ihminen ei vain ole niin kaunis kuin eläin ja olen ollut sitä mieltä pikkupojasta lähtien.
        https://www.koelle-zoo.de/media/image/0a/6d/52/CollieLSIcRGOS0gOYs_1280x1280.jpg

        Ford mondeo mk3 oli fantasiointini kohteena usein teini-ikäisenä, silloin se oli uusi auto.
        https://cdn.nettiauto.com/live/2020/04/17/c3886cbcef0cd2a1-medium.jpg

        -KoiraKaveri


    • Anonyymi

      Laittaa navigaattorin nukkeen, niin se neuvoo minne reikkään ja miten syvään.

      • Anonyymi

        Näin hän kertoo totuuden itsestään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe