Se on helppoa. Ensin vetisellä talouspaperilla. Sitten kuivaus hieman kostealla talouspaperilla. Kaikki tehdään paikassa jossa tulee aurinko sopivalta korkeudelta jossa likaisuus näkyy hyvin.
Yllä mainitusti, jos autossa on ollut valkoinen raitisilmasuodatin heti uudesta alkaen ja aina.
Jos ei ole heti vaihtanut aktiivihiilisuodatinta pois, silloin onkin ikkunoiden puhdistus paljon hankalampaa. Noki , siis hiilipöly on hankalampi ja se likataa kaikki paikat. Sitä voi kysellä nuohoojalta.
Tuulilasin sisäpinnan puhdistus
7
228
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tuulilasin alareuna on sisäpinnaltaan hankala puhdistettava, koska nykyautoissa tuulilasi on hyvin viisto ja laaja, sekä kojetaulu on massiivinen, työntyen pitkälle matkustamoon ja vielä rattikin on siinä tiellä vastuksina. Kurotteleppas sinne kojetaulun perukoille tuulilasia putsaamaan jos yllät, helevetti.
voisin lisätä, älkää puhdistako tuulilasia varsinkaan talvella liian innokkaasti, voi peruutuspeili irrota.
- Anonyymi
Pelkkä vesi ei riitä puhdistamaan tuulilasia sisäpuolelta. Olen kokenut tuon usein kun matkailuautossa kylmänä yönä tuulilasi on vahvassa huurussa sisältä. Jos tuon kosteuden pyyhkii pois pelkällä paperilla, ei tule puhdasta vaan lasiin jää rasvafilmi. Tarvitaan hieman pesuainetta jotta tulee puhdasta. Raitisilmasuodin on uusittu huollossa määräajoin.
- Anonyymi
..............Raitisilmasuodin on uusittu huollossa määräajoin.
varmaan joskus ollut aktiivihiilisuodin, se noki tekee kauan likaisuutta,
- Anonyymi
Millä lähtee öljy? Olen kokeillut hangata ikkunanpesuaineella, mutta leviää vaan vaikka kuinka hankaisi ja pyyhkisi lopuksi puhtaalla paperilla. Levinnyt varmaan jotenkin kun suihkutin lasinpyyhkijöiden mekanismiin. Ulkopuolelta tainnut paremmin hävitä kun lasinpyyhkijät hinanneet, mutta ainakin reunoilla on sielläkin. Aamuauringossa ei näe oikein mitään kun heijastaa vaan öljykalvoa.
- Anonyymi
Astianpesuaine on kovaa ainetta poistamaan rasvaa. Sitä suositellaan muutenkin kaikkien ikkunoiden pesuun myös kotona. Mutta sekään ei tehoa silikoniöljyyn jos sitä on sumuteltu vähän sinne sun tänne (esimerkiksi ovien tiivisteisiin ym.).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Astianpesuaine on kovaa ainetta poistamaan rasvaa. Sitä suositellaan muutenkin kaikkien ikkunoiden pesuun myös kotona. Mutta sekään ei tehoa silikoniöljyyn jos sitä on sumuteltu vähän sinne sun tänne (esimerkiksi ovien tiivisteisiin ym.).
auton sisäpuhdistuksessa pitää olla tarkkana ja tuulilasin sisäpintaan ei kannata kokeilla oman kokeiluhalun takia mitään aineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35619- 69606
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43561- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17372
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338