kun oma mies pitää toista naisystävää ja valittaa siitä avokista tälle naisystävälle? Entäpä kun naisystävä vie miehen aikaa avokilta ja toisaalla puuhastellaan aina ihan muuta kun perävalot häviävät?
Miltä naisesta tuntuu
28
62
Vastaukset
- Anonyymi
Avokilla tuntuu varmaan pahalta jos asiasta tietäisi. Oletko naisystävä vastaukseen tyytyväinen?
- Anonyymi
Siinä ainakin yksi pölvästi reagoi juuri niinkuin trolli haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ainakin yksi pölvästi reagoi juuri niinkuin trolli haluaa
Sanoo Harmis avokilleen. Niinhän säkin nyt reagoit.
- Anonyymi
Melkolailla.
- Anonyymi
Olet sä noin kusetettavissa sen miehen osalta??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ainakin yksi pölvästi reagoi juuri niinkuin trolli haluaa
Mitäs pelaat useamman kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs pelaat useamman kanssa!
🤭🤭😬
- Anonyymi
Sallittua ehkä?
- Anonyymi
Kenen luvalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen luvalla?
Omalla luvalla?
- Anonyymi
Jaa tästä poistui tämä kun sanoin että olen nainut Kimi Räikkösen kaikkien naisten pimpit ennen häntä hehhhheh
- Anonyymi
Pitääkö siitä kertoa?
- Anonyymi
Jos nainen on kurppa, sillon ei.
Haen sipsit tähän, stoori voi alkaa.
https://youtu.be/thtdcorNpmc
Venaa hetki.Ei kai kenestäkään mukavalle tunnu, mikäli siis tietää toiminnan.
Niin kuin ei varmaan miehistäkään, jos nainen pitää toista, tai kolmatta vaikka.- Anonyymi
Pulmat pitää nuoria miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulmat pitää nuoria miehiä?
*puumat
- Anonyymi
Se on kiihkeää aikaa se seurustelu. Pian hommat tasoittuvat ja te molemmat saatte yhtä paljon aikaa mieheltä. :)
- Anonyymi
Alkuviikko, loppuviikko?
- Anonyymi
Tämä on sinkkupalsta. Mene uskottomuuspalstalle höriseen aloittaja.
- Anonyymi
Hahah :)) Mutta jos samaa asiaa esiintyy sinkkupalstalla silloin voinemme sitä hetken miettiä :))
- Anonyymi
Onkohan tuollainen kunnon mies? 🤔
- Anonyymi
Vähän epäilen ettei osu ihan k&k -saumaan vaikka kuinka haluaisi.
- Anonyymi
Nämä ovat mielenkiintoisia kysymyksiä.
- Anonyymi
Myös mielenkiintoisia vastauksia. Onkohan kyökissä lepytty?
- Anonyymi
"naisystävä vie miehen aikaa avokilta"
Tuohon sellainen kommentti, että avokista voi tuntua vapauttavalta. Hänellä riittää enemmän aikaa omiin, tärkeämpiin puuhiin...- Anonyymi
No ei mahtane paljon avokki miehestä välittää. Kiire avokilta naisystävän luo.
- Anonyymi
Joop. Voi tehdä vaikka halkoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522