ja koittavat epätoivoisesti selitellä Ruotsin viimeaikaisia tapahtumia, eli muslimien harrastamaa uhkailua ja riehumista, että kyllä se nyt kuitenkin täytyy olla ruotsalaisten vika ym.
Malmön kaupunki kertoi, että riehumisen syynä ei olisi ollut koraaninhäpäisy, vaan pelkkä halu riehua ja hajoittaa paikkoja.
Mutta fiksuimmat suvakit alkavat jo ymmärtään, että islamilainen maahanmuutto aiheuttaa pahoja ongelmia.
Suvakit vääntävät nyt itkua ympäri naamakirjaa
11
<50
Vastaukset
Tietysti viime kädessä syyllinen mihin hyvänsä tekoon on se, joka sen teon teki. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Itkua en ole nähnyt; ehkä en tunne yhtäkään suvakkia.
Noin yleisesti ottaen kokonaisuuksia hahmottavat tietysti miettivät myös asioita laajemmin. Esimerkiksi politiikassa on huomioitava riskitekijöitäkin ja pyrittävä toimimaan niiden minimoimiseksi, jotta esimerkiksi rikollisuutta voitaisiin ennaltaehkäistä, eikä vain avuttomasti puuttua jälkikäteen, kun vahinko on jo tapahtunut.
Vai uskotko sinä niin, että mikään toimi ei vaikuta mitenkään, ja jotkut ihmisryhmät vain ovat toisia huonompia, jos esimerkiksi ovat yliedustettuina rikostilastoissa? Esimerkiksi pienituloiset huonompia kuin hyvätuloiset, suomalaiset huonompia kuin ruotsalaiset, somalit huonompia kuin suomalaiset jne?- Anonyymi
Antaa muslimimatujen riehua ja käyttää väkivaltaa. Se on rikkautta.
- Anonyymi
Iltalehdessä ammattiselittäjä asialla.. Koittakaa ruotsalaiset vaan sopeutua, ja yrittäkää sopeuttaa vieraan kulttuurin ihmiset eriarvoiseen yhteiskuntaan. Ei näköjään ole lukenut "Islam Yhdestoista Vitsaus" kirjaa.
- Anonyymi
Tyytykää ja alistukaa muslimimatujen edessä.
- Anonyymi
"Enoille" pitää pystyttää patsaita ja kumartaa niitä !
- Anonyymi
”Voit katsoa toiseen suuntaan mutta et voi sanoa, ettet tiedä”
- Anonyymi
On hämmästyttävää tunareitten totterointia totisesti tuo, ettei kenellekkään näytä alkavan tulla edes mieleenkään, että noiden järjettömien riehumisen takapiruna virnuilee imaamit !!! Minä oon aivan varma, että jos heidät potkastaan helevettiin pohjolasta, niin rähinöillä on edes mahdollsuus loppua. Nythän ne vain lisääntyy joka puolella.
- Anonyymi
Puhkeaako suvakkien kupla?
- Anonyymi
ihmeellinen uutinen,
blm aktiivi ja yksi perustajista
olisi pidätetty ihmiskaupasta
vaikea sanoa mikä on totta
euroopassa se olisi totta,
ihmiskaupan voi nähdä
ei tarvii mitään lööppiä
niitä ei vaan pidätetä
eu näyttää toimivan sillä - Anonyymi
Muuttakaa muualle ruotsalaiset https://pt-media.org/ruotsin-uuden-arabipuolueen-sanoma-ruotslainen-irtisano-ruotsin-kansalaisuutesi-ja-muuta-muualle/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211