Mistä tunnistaa?

Anonyymi

Voiko jostakin erottaa kaikille flirttailevan pelimiehen siitä oikeasti sinusta kiinnostuneesta miehestä?

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei seksii ennen hääyötä. Pelari ryhdy ei sellaiseen. Kii jos jää pettämisest, alkaa syyttää pihtailust & siks vieraisiin menee.

      • Anonyymi

        No en kyllä ajatellut hääyötä odotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä ajatellut hääyötä odotella.

        😂😂😂
        Tuskinpa kovin moni jaksaa hääyöhön asti odottaa, oli peluri tai ei. 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂
        Tuskinpa kovin moni jaksaa hääyöhön asti odottaa, oli peluri tai ei. 😂😂😂

        Itsellä vaikeutta sitä ollut ei.

        Merkki varma myös on, ettei toinen heti lätkimään lähde. Jälkeen seksin siis.

        Toinen juoru kuitenkin on, ken pelimies, ken jo ukkomies.


    • Anonyymi

      Oikeastikko ajattelit että joku olis sinusta kiinnostunut? Jalkojesi välistä kyllä niinkö kaikkien muidenkin. Sori. Totuus puhuu. Tätä on nyky maailma. Pelkkää bluffia.ei mitään aitoa saati kestävää. Ei pahalla❤🦋

      • Anonyymi

        Voi olla, että olet oikeassa. Voi myös olla, että hän on minulle vain kohtelias ja olen ylitulkinnut hänen käytöstään. En tiedä, kohteleeko hän minua mitenkään eri tavalla kuin muita naisia.


    • Anonyymi

      Oletko varma, että hän flirttailee kaikille?

      • Anonyymi

        Tajuan hänen flirttailevan kanssani, mutta ehkä hän toimii niin kaikkien naisten kanssa. En pysty tarkkailemaan häntä niin, että näkisin, toimiiko hän samalla tavalla muiden naisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuan hänen flirttailevan kanssani, mutta ehkä hän toimii niin kaikkien naisten kanssa. En pysty tarkkailemaan häntä niin, että näkisin, toimiiko hän samalla tavalla muiden naisten kanssa.

        Onko hän kauemminkin heitellyt sinulle flirttiä? Oletkos itse kiinnostunut hänestä? Jos et, niin, kerro suoraan ettei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Ei mitenkään. Jollain tavalla kiinnostunut mies on kyllä yhteydessä mutta millä tavalla kiinnostusta on ei varmaan tiedä itsekkään. Arpapeliä.

    • Anonyymi

      Siitä, että Pelimies ei jaksa kauan pelailla saman naisen kanssa, jos tulosta ei synny. Pelimies on lievä, mutta oikea mies on tosissaan naisen suhteen. Pelimies ajattelee pohjimmiltaan itseään, kuuntele puhuuko se koko ajan itsestään jne.

      • Anonyymi

        En ole varma tuosta. Mielestäni pelimies kyllä jaksaa pelata kauankin saman naisen kanssa, mutta hän pelaa koko ajan muidenkin naisten kanssa. Eli ei hän sinänsä jää roikkumaan siihen yhteen naiseen, jostain aina nappaa, kun pelaa usean kanssa samaan aikaan. Hän taitaa nauttia itse pelistä enemmän kuin lopputuloksesta. Kun pelimies pääsee tavoitteeseen, silloin hän kyllästyy ja saattaa hylätä naisen kokonaan. Paitsi joskus, jos on panoseuraa vailla, saattaa yllättäin ottaa yhteyttä ja pyytää nähdä. Pelimies on vähän kuin narsisti tai psykopaatti. Hän pystyy vetämään erilaisia rooleja tilanteen mukaan ja sen takia onkin erittäin vaikeaa tunnistaa. Hän pystyy vetämään esim. herkän ja syvällisen miehen roolia tarvittaessa.


    • Pleijeri ylikohtelias monesti on. Kohteliaisuuksii latelee nopeemmi mitä E. Liikane Silakkamarkkinoilla kappaleessa. Miellyttää pyrkii keinoin monin.

    • Anonyymi

      Mitä se sitten tarkoittaa, jos aiemmin tavallisesti käyttäytynyt mies alkaa esittää pelimiestä? Eli elkeet ja toiminta muuttuu pelimiehen kaltaiseksi. Onko se joku suojakeino miehelle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe