logitech momo pc ja "kolina"

pheno

Ongelma on se, että ratti toimii muuten hyvin mutta se pitää ärsyttävää kolinaa tai sellaista nakutusta. Ääni tulee jostain ratin sisältä. Kerran vein jo vaihtoon mutta uusi oli samanlainen. Kellään samanlaisia kokemuksia.

9

1929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Kumpi Momo force vai Momo racing.
      Momo forcessa(toisesta ei kokemusta) on "ominaisuutena" että moottorin ruuvit löystyy ja irtoaa.
      PRKL. ovat säästäneet hieman väärässä paikassa.
      Jos tuo on syy niin helpointa on avata ja liimata ne 2kpl ruuvia kiinni.

• pheno

• pheno kirjoitti:

Se on Logitech Momo Racing Force

ks. Esim. http://www.skenegroup.net/fi/artikkelit/MOMO_racing

Se on ihan uusi ja silti sellanen kolina. Taitaa olla tehtaan maanantaikappaleita

Just olin tommosta ostamassa. Taidankin jäädä vähän odottelemaan kaiken varalta.

• pheno
        lammas-jr kirjoitti:

Just olin tommosta ostamassa. Taidankin jäädä vähän odottelemaan kaiken varalta.

Kannattaa testata se ratti ensin liikkeessä, sitten vasta ostaa. Mutta ilmeisesti on niin, että uudet logitechin momo racing forcet on paskoja, ts. pitää tosi inhottavaa ääntä/kolinaa, kun tärinät on päällä..

• GT-boy89

Minulla ei ratissa ole ollut samanlaista ongelmaa. Paitsi jos tarkoitat semmoista voiman nalkutusta, sitä peleissä kuuluu, mutta ainoastaan tärinämoottorin takia. Niin minä luulisin.

• momo-driver

Kuuluuko se nakutus silloin kun rattia kääntää vasemmalle ja sitten oikealle tai päinvastoin? Omassa ratissa kun kääntää samalle puolelle ei kuulu mitään, sitten kun kääntää toiselle puolelle niin kuuluu melkein olematon naksaus. Voimat päällä se tärytys aiheuttaa tietenkin enemmän nakutusta. Ratti on tehnyt tätä uudesta asti eikä mitään vikaa ole ollut tähän mennessä, n. kuukauden kuluessa ratti on vuoden vanha.

• pheno

Ei oikeastaan silloin, vaan tasaisesti kokoajan kun tärinä on päällä. Esim. Logitechin omassa testiohjelmassa kuuluu epämiellyttävän kovaa ääntä kaikilla testeillä.

Avasin ratin tuossa joku aika sitten ja syy selvisi. Moottorin mikä tuottaa tärinää, niin sen päässä oleva "ratas" on yhteydessä toiseen rattaaseen mikä on kiinni ratissa. Näiden kahden rattaan välissä on löysyyttä, ei paljon mutta kuitenkin. Selvää on, että kun on tärinät päällä niin nämä kaksi ratasta pitää melkoista meteliä osuessaa toisiinsa (sen pienenpienen väljyyden takia). Ei voi muuta sanoa, että laatu on osittain heikko vaikka ratti toimiikin hyvin ja tärinät on kovat - itseäni haittaa se meteli. Uusille ostajille en voi muuta suositella, että testaa ensin meteliä niillä Logitechin ajurin mukana tulevalla testiohjelmalla ja päättää sitten vasta.

pheno kirjoitti:

Ei oikeastaan silloin, vaan tasaisesti kokoajan kun tärinä on päällä. Esim. Logitechin omassa testiohjelmassa kuuluu epämiellyttävän kovaa ääntä kaikilla testeillä.

Avasin ratin tuossa joku aika sitten ja syy selvisi. Moottorin mikä tuottaa tärinää, niin sen päässä oleva "ratas" on yhteydessä toiseen rattaaseen mikä on kiinni ratissa. Näiden kahden rattaan välissä on löysyyttä, ei paljon mutta kuitenkin. Selvää on, että kun on tärinät päällä niin nämä kaksi ratasta pitää melkoista meteliä osuessaa toisiinsa (sen pienenpienen väljyyden takia). Ei voi muuta sanoa, että laatu on osittain heikko vaikka ratti toimiikin hyvin ja tärinät on kovat - itseäni haittaa se meteli. Uusille ostajille en voi muuta suositella, että testaa ensin meteliä niillä Logitechin ajurin mukana tulevalla testiohjelmalla ja päättää sitten vasta.

Hammasrattaita ei voi tehdä täysin välyksettömiksi tai ne ei toimi.

[toive]Kun sais teräksiset rattaat teetettyä[/toive]

• JanneW

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1515
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      911
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      890
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76