Haaviston pässi järjestää sotaa.

Anonyymi

Siistiytyypä etelä-suomi kerrasta.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haavisto voisi hakea Al-Holin leirinjohtajaksi.

      • Anonyymi

        Joo vaikka leirin päähomoksi


    • Nostetaanpa Paavo Väyrynen taas ulkoministeriksi, niin kyllä strutsin pää lentää hiekkaan laakista! :D

    • Anonyymi

      Sotaa hankaa kovasti onkohan ruuti kuivaa

    • Anonyymi

      Pekka Haavisto järjestellyt sotaa pitemmän aikaa. Ja hankkinut sotapäällikön koulutusta, sissinuotioilla kaukoidässä. Hänhän on Koijärvi-liikkeen johtohahmoja ja vihreän liikkeen perustaja.
      Rahtaa kaukoidästä terroristeja avukseen ja valmistelee täydellä teholla sotaa Suomessa. Sotahan on jo Suomessa täydessä käynnissä, ei yksin valmistelu vaiheessa, vai tarkoitettanee loppuhuipennukseen.
      Se on ainakin varmaa Putinilta ei homoille eikä vihreille heru mitään apuja, ei todellakaan, kuin pelkkää vihreiden-miesten luotisadetta.
      Pekan vallankumouksellisia tavoitteita, vastustajat erottaa ja vastustajat ajaa varmasti maapakoon, ellei ehdi teilata.

      • Anonyymi

        Kuskaa se kaksinaamainen metaaniletkun pätkä kumoon. se limainen persereikä tekee sairaita juttuja.
        Ja idiootit pilkkaa Raamatun varoituksia heistä. Ketkä ovat niitä Raamatun varoitusten pilkkaajia, elleivät saatanan palvojat. Ette usko, mitä he tekevät, jos kertoisin.


    • Anonyymi

      No ei todellakaan järjestä mitään sotaa.

    • Anonyymi

      Muutama vuosi tätä islamisaatiota vielä niin Haavisto lentää katolta että, -uaaaaaaa

    • Anonyymi

      EU NATO tilanne elää kellä pallo

    • Anonyymi

      Joko rytisee Itämeren alueella

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      23
      2357
    2. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      131
      2218
    3. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      158
      1449
    4. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      24
      1433
    5. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      9
      1359
    6. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      98
      1330
    7. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      27
      1265
    8. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1245
    9. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      110
      1232
    10. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      53
      1179
    Aihe