Ruotsissa myönnetään jo avoimesti, että muslimipakoloisten integraatio on epäonnistunut, koska musulit eivät edes halua integroitua yhteiskuntaan. Lypsävät vaan rahaa ja muuttavat lähiöt getoiksi. Sama tulossa Suomeenkin.
Ruotsi ja muslimit
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän oli päivänselvää, kun mielipuolivihreät eivät tajua tekojensa seurauksia.
Joka ikinen heidän haistapaskan vouhotuksensa seurauksena ON VAIN PELKKÄÄ MORAALITONTA PASKAA !!!
Voiko joku muuta todistaa? - Anonyymi
Sanna Marinin johdolla Ohisalo ja Haavisto tuovat tänne lisää elätettäväksi. Ne eivät tule ikinä tekemään töitä ja maksamaan veroja. Vielä kolmannessakin sukupolvessa tarvitsevat tulkin apua, vaikka ovat käyneet peruskoulun.
Ohisalo haluaa näitä tänne 80 000 töihin.
Kannattaisi Ohisalon mennä Itäkeskuksesta, Kontulasta, Espoon keskuksesta jne värväämään töihin tätä sakkis. Helposti löytyy muutamia kymmeniä tuhansia.- Anonyymi
On ne jääräpäistä porukkaa nuo päättäjät. Eivät usko vaikka itse näkevät mitä islamistaminen tuo tullessaan.
Mikä niiden päässä viiraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne jääräpäistä porukkaa nuo päättäjät. Eivät usko vaikka itse näkevät mitä islamistaminen tuo tullessaan.
Mikä niiden päässä viiraa.Olisiko kansanedustaja Eva Biaudetin kaltaiset ihmiset saaneet vääristettyä todellisuutta sellaiseksi, että ideologia ohittaa todelliset tapahtumat päätöksenteossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niiden päässä viiraa.EU palkkiovirka niiden päässä luuraa
Eikö sinusta itsestäsi tämä ajatustenkulku tunnu erikoiselta? Lähtöajatuksina ovat, että Ohisalo haluaa 80 000 työntekijää ulkomailta Suomeen, ja että 'nämä', viitaten ilmeisesti muslimipakolaisiin, eivät työllisty. Ja tästä pääset jotenkin johtopäätökseen, että työperäistä maahanmuuttoa tarpeelliseksi kokiessaan Ohisalo tarkoittaakin kansainväliseen suojeluun perustuvaa, heikosti työllistyvää väestöä. Nehän ovat ihan eri asioitakin, oleskelulupa työn tai kansainvälisen suojelun perusteella.
Sinällään, mitä turvapaikanhakijoihin ja pakolaisiin tulee, on mielenkiintoista, että heitä saapuu aina tänne joidenkin mielestä vihreiden ja vasemmiston toimesta, olivatpa nämä hallituksessa tai oppositiossa.
- Anonyymi
Ei sopeudu täälläkään.
- Anonyymi
Ruotsin uuden Arabipuolueen sanoma: ”Ruotsalainen, irtisano Ruotsin kansalaisuutesi ja muuta muualle”
- Anonyymi
Tarkoittaa että jättäkää omaisuutenne meille ja paetkaa henkenne edestä.
Muutoin otamme sen väkivallalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoin otamme sen väkivallalla.Ota siellä Pietarissa rauhallisesti. Me emme jätä venäläisille mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoin otamme sen väkivallalla.Poltamme talonne ja autonne. Viemme rahanne ja tyttölapsenne. Näin saarnaa Allahin palvelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota siellä Pietarissa rauhallisesti. Me emme jätä venäläisille mitään.
Mutta kun putin, alkaa olla aika kulunut kommentti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000