Minulla on 666... €uroa tilillä ja pelastin Rothschildin sillä, älä kysy miksi, se vain on niin. Minulla on koko tämä viikko 666...€uroa tililläni ja olen loppuviikon Jumalan kanssa.
Jos poistat suomi24 ylläpito (yksikin työntekijä) tämän aloituksen niin perheellesi tulee syöpä. Olen tämän viikon ihmiskunnan sivilisaation vaikutusvaltaisin ihminen ja vaadin ihmiskunnan äänestystä. En kirjoita sosiaalisiin medioihin turhuuksia, enkä ole kiltti- tai jännämies, enkä ole kaverinne, teidän yhdenkään. Teidän on pakko pitää tämä aloitus tämän viikon sunnuntaihin saakka keskiyöhön kello: 00:00 aina maanantain vaihteen saakka. Vaadin ihmiskunnan äänestystä. Jos te ette uutisoi ihmiskunnan äänestystä ihmiskunnan äänestykseksi niin me Jumalan valitut tuhotaan ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin, ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimella.
Uhkaile en. Varasta en. Usko en. Peloitan kyllä. Ihmisillä on vapaat tahdot koska ylikansoittuneessa maapallossamme ollaan tehty rahasta Jumala ja me emme tarvitse rahojanne jonka mieli varastaa. Jos varastatte niin syntyy kolmas maailmansota jossa oravat tekevät jopa itsemurhan teidän naamanne eteen jos te varastatte. Jumala tekee opetuksen teille tällä viikolla.
Jumala lähetti minut tekemään tämän.
Anonyymi
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-9863914
Mitä tälle ryöstelijöiden kohtaloille on käynyt?
Onko puhelimet anastettu? Selvitettiinkö syylliset? Jos ei, niin tämä on ihmiskunnan sivilisaation syöpä, tämä suomalainen systeemi, onko? - Anonyymi
Jäämme viikoksi odottamaan mitä, Sorosin väki saa aikaan.
- Anonyymi
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474741
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on204494Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h783583Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443543En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143487Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai943371Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682896Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?52820- 252529
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta312134