Minulla on 666... €uroa tilillä ja pelastin Rothschildin sillä, älä kysy miksi, se vain on niin. Minulla on koko tämä viikko 666...€uroa tililläni ja olen loppuviikon Jumalan kanssa.
Jos poistat suomi24 ylläpito (yksikin työntekijä) tämän aloituksen niin perheellesi tulee syöpä. Olen tämän viikon ihmiskunnan sivilisaation vaikutusvaltaisin ihminen ja vaadin ihmiskunnan äänestystä. En kirjoita sosiaalisiin medioihin turhuuksia, enkä ole kiltti- tai jännämies, enkä ole kaverinne, teidän yhdenkään. Teidän on pakko pitää tämä aloitus tämän viikon sunnuntaihin saakka keskiyöhön kello: 00:00 aina maanantain vaihteen saakka. Vaadin ihmiskunnan äänestystä. Jos te ette uutisoi ihmiskunnan äänestystä ihmiskunnan äänestykseksi niin me Jumalan valitut tuhotaan ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin, ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimella.
Uhkaile en. Varasta en. Usko en. Peloitan kyllä. Ihmisillä on vapaat tahdot koska ylikansoittuneessa maapallossamme ollaan tehty rahasta Jumala ja me emme tarvitse rahojanne jonka mieli varastaa. Jos varastatte niin syntyy kolmas maailmansota jossa oravat tekevät jopa itsemurhan teidän naamanne eteen jos te varastatte. Jumala tekee opetuksen teille tällä viikolla.
Jumala lähetti minut tekemään tämän.
Anonyymi
3
62
Vastaukset
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-9863914
Mitä tälle ryöstelijöiden kohtaloille on käynyt?
Onko puhelimet anastettu? Selvitettiinkö syylliset? Jos ei, niin tämä on ihmiskunnan sivilisaation syöpä, tämä suomalainen systeemi, onko? - Anonyymi
Jäämme viikoksi odottamaan mitä, Sorosin väki saa aikaan.
- Anonyymi
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569