työttömäksi tai lomautetuksi jääneille, vaan jopa ennen koronaa toimeentulotukea saaneille?
Tuosta summasta menee muuten todella paljon juuri mamuille, sillä keskimäärin toimeentulotuen saajista noin 25 prosenttia on maahanmuuttajia ja pääkaupunkiseudulla jopa 40 prosenttia.
No, partasuut kiittää.
Eikös sitä 75 egen tukee annetakkaan koronan vuoksi
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
Mikäli epidemiakorvaus toteutuu, sitä maksetaan seuraavilla ehdoilla:
"Epidemiakorvaukseen ovat oikeutettuja ne henkilöt, jotka ovat saaneet perustoimeentulotukea joko osan aikaa tai koko ajan rajoitustoimien aikana 1.3.-31.7.2020. Lisäksi epidemiakorvauksen saamisen edellytyksenä on maksuajankohtaa edeltävänä kuukautena saatu perustoimeentulotuki."- Anonyymi
Ja moni perustuloa saava, sai viime kuussa myös veronpalautusta sen verran, että perustukea ei silloin maksettu, joten tässä kuussa ei sitä 75€ saa. Jäljelle jää siis 3kk.
- Anonyymi
Juuri noin se menee.
- Anonyymi
Ei vassari tajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051