Järvenpäässä joukkoaltistuminen, sairastunut työskenteli ravintolassa

Anonyymi

Mutta ravintolan nimeä ei kerrota. Sen seurauksena kukaan ei uskalla mennä enää mihinkään ravintolaan Järvenpäässä. Jos ravintolan nimi olisi kerrottu kuten muissa vastaavissa uutisissa, se olisi johtanut siihen, että vain kyseistä ravintolaa olisi boikotoitu.
Väitetään, että ravintolan asiakkaat eivät ole altistuneet. Miten se muka on mahdollista?

77

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ravintolan nimi pitäisi kertoa ja lisäksi ravintolan itse sulkea ovensa karanteenin ajaksi. Esim Tammisaaressa yksi ravintola teki kesällä näin. Ja lisäksi tuo on täyttäpuppua etteikö ravintolan asiakkaat olisi altistuneet.

    • Anonyymi

      Ravintola on Sauhu. Siinä bussiaseman luona. Tiedottivat asiasta itse facebookissa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lahdessa on lähes 400 karanteenissa, koska yhden tyypin piti päästä baariin ja yökerhoon jatkamaan lomiaan. Ainakin veikkaan, että tuli jostain lomalta, esim. risteilyltä, koska tuo random yksi henkilö aloittajana on tosi outo. Saattoi myös vain käydä kaverin kanssa juhlimassa ja palasi takasin omalle kunnalleen.

      Heti kun löysättiin niin ihmiset unohti ihan kuin kiusallaan, että oli joku virus. Tämän takia ei niitä baareja yms. olisi pitänyt avata kun se antaa joillekin idiooteille jonkun erikoisluvan olla välittämättä asiasta.

      • Anonyymi

        Tää on vähän kaksiteräinen miekka. Hetken päästä oltaisiin oltu huutamassa, että mitä tekee hallitus, kun tulee liian paljon työttömiä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomessa tänään sairastuneita. Sydän ja veritauti juttuihin 20. 000. Eturauhas-syöpään Jokunen tuhat. Maksa ja munuais-sairauteen. 100.000 Juoppoa ym. Kuinkas vanhainkodit. Siellä oli ennen kun korona alkoi. Keuhko juttuja ja ihmisillä oli flunssaa ja muuta sairautta. Korona ja korona. Haistakaa mitä haistatte saatana. Jokainen kuolee ajallaan. Ja imekää itseänne avuttomat. https://www.youtube.com/watch?v=ary17dRnC3o

      • Anonyymi

        Juottolat kiinni, niin kansanterveys paranee!


    • Anonyymi

      Noniin vähän faktaa maskeista. nämä kansalaisten käyttämät maskit ovat tarkoitettu vain ja ainoastaan estämään bakteereja ei viruksia. estämällä näitä arvokkaita ja ihmiselle elintärkeitä bakteereja pääsemästä sinuun heikennät omaa immuniteettia. samalla kun käytät maskia hengität joka kerta ilmaa joka on paljon enemmän hiilidioksidi pitoista kuin happi pitoista ja se on suomeksi sanottuna sitä että aivosi käy koko aika happivajeella ja jokainen voi tutkia mitä oireita syntyy aivoille ja elimistölle kun aivosi ja kehosi ei saa tarpeeksi happea. ihmisten olisi jo syytä tiedostaa faktoja ja päästä pois tästä eliitin juonimasta korona viruksesta. kannattaa tutkia tilastoja ja katsoa kuinka moni tähän virukseen enää kuolee ja ne ketkä siihen oikeasti kuoli suomessakin oli todella vanhoja ja omasi vähintään 1-2 vakavempaa sairautta pohjalla. voisin alkaa tähän luettelemaan vaikka kuinka paljon faktoja tästä mutta jokaisen ihmisen olisi aika vähän nostaa katsetta ja tutkia näitä asioita ja huomata kuinka kansaa vedetään linssiin huolella. mediat rummuttaa koko aika koronaa ja lietsoo pelkoa ja hysteriaa ja se on kaikki erittäin hyvin suunniteltua organisaatiota. jopa idiootit maan päällä on alkanut heräämään tähän että korona on vain yksi osa eliitin suunnitelmaa horjuttaa mm maiden taloudet niin suureen velkaan että kun tämä Eu kohta ajetaan alas meille tarjotaan liittovaltio mallia ja jokainen voi tutkia millainen diktatuuri Kiinassa on meneillään ja se malli on kovaa vauhtia tänne päin tulossa. kameroita joka paikassa kasvojen tunnistuksineen ja henkilökohtainen pisteytys järjestelmä... Mutta en mene siihen sen enempää kerroin jo nyt sen verran faktaa tässä että monella on jo tässäkin paljon tutkittavaa ja mietittävää.

      • Anonyymi

        Minä olen maskeja käyttänyt jo pitkään vapaa-ajalla ja töissä, enkä ole mistään happivajauksesta kärsinyt. Maskit ovat lisäeste estämässä viruksen suoraa pääsyä hengityselimiin. Eivät maskit suojaa sataprosenttisesti. Kyllä myös maskinkäyttäjän täytyy yrittää pitää huolta turvaväleistä. Kannattaa pitää kolmikerroksisia maskejä, jossa pöpöt tarttuvat sisäkerrokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen maskeja käyttänyt jo pitkään vapaa-ajalla ja töissä, enkä ole mistään happivajauksesta kärsinyt. Maskit ovat lisäeste estämässä viruksen suoraa pääsyä hengityselimiin. Eivät maskit suojaa sataprosenttisesti. Kyllä myös maskinkäyttäjän täytyy yrittää pitää huolta turvaväleistä. Kannattaa pitää kolmikerroksisia maskejä, jossa pöpöt tarttuvat sisäkerrokseen.

        Sähköinen varaus keskimmäisessä kuitukerroksessa nappaa partikkeleja.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006662367.html


    • Anonyymi

      Koronaviruksen koko on pienimmillään 0,02 mikrometriä ja maskin suojan läpäisy parhaimmillaan 10 mikrometriä, joten aika heppoinen on maskinkin tarjoama suoja.
      Pitäisi olla 100 suojaa päällekkäin, että se blokkkaa viruksen edes siedettävästi.
      Virus tarttuu myös helposti silmien kautta ja sillä on silmän sidekalvolta suora yhteys nenänieluun ja siten ylähengitysteihin.
      Ainoa, miltä maski suojaa on pärskeiltä ja pisaroilta.
      Oikeastaan virukselta täys-suojautuminen vaatisi sukelluspuvun ja puolen tunnin saunan (80 ast.), ennenkuin suoja olisi varma.
      Tätä keinoa luultavasti harva kuitenkaan tulee käyttäneeksi.
      Minusta maskit vain pitävät yllä valheelista mielikuvaa turvallisuudesta ja virus vain tarttuu, jos on tarttuakseen - that's it.

      • Anonyymi

        Kyllä maskienkin kanssa pitää käyttää turvavälejä. Eivät maskit yksin suojaa. Ne ovat vain lisäeste viruksille.

        Itse olen huomannut, että kun käytän maskia, niin ihmiset muistavat paremmin pitää turvaväliä minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maskienkin kanssa pitää käyttää turvavälejä. Eivät maskit yksin suojaa. Ne ovat vain lisäeste viruksille.

        Itse olen huomannut, että kun käytän maskia, niin ihmiset muistavat paremmin pitää turvaväliä minuun.

        En ole niin kohtalonuskoinen, että nostaisin kädet pystyyn koronaviruksen edessä ja lopettaisin siltä turvautumisen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ravin tolan nimi Korona

    • Anonyymi

      Joopa - ei hyvältä näytä.
      Suomi on kohta taas kiinni kuin lännen tehtaat ja etätöitä ja -kouluja käydään vähintään kevään malliin.
      Onneksi rokote saapuu kohta ja sitten alkaa kuin uusi elämä tällä pallolla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikkialla on altistumisvaara Koronalle, ei pelkästään Järvenpäässä vaan duunissa, kaupassa ja koko maailmassa - eli pysykää kotona tai käyttäkää maskia.
      Tänään kun kävin Jäken Gigantissa, niin kellään muulla ei ollut maskia, kuin meikäisellä - ei edes henkilökunnalla, joten näyttää aika lailla siltä että ei paljon välitetä - ainakaan ikäihmisistä, joille tauti on äärimmäisen vaarallinen.
      Ja vielä black Friday...terve...

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Maskisi ei suojaa virukselta ja kyllä se sieltä maskista läpi tuleee sori vaan kokeile vaikka höyryllä selvästi tulee läpi tuo on tommosta holhousta ja kommunismia, itse kannatan yksilönoikeuksia jos et käytä venttiilimaskia tai parempaa kuin kämänen kangas olet tekopyhä


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä en pelkää koronoita tai näitä flunssia, yhtä iso farssi, kuin sikainfluenssat, eikun vapaaehtoisesti piikille vaan ja vähä rokotuspasseja, et voi matkustaa muihin maihin.
        Aivan mahtavaa miten tuhottiin talous ja suuryhtiöt tienaavat vaan enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pelkää koronoita tai näitä flunssia, yhtä iso farssi, kuin sikainfluenssat, eikun vapaaehtoisesti piikille vaan ja vähä rokotuspasseja, et voi matkustaa muihin maihin.
        Aivan mahtavaa miten tuhottiin talous ja suuryhtiöt tienaavat vaan enemmän.

        Juu, onhan näitä samoja uhoajia jo aikamoiset läjät tuolla multien alla...


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Turhaa tätä flunssaa on pelätä itse elän ihan normaalisti.

      • Anonyymi

        Minä en suostu enää pelkäämään syökää d-vitamiinia ja lopettakaa tupakointi tämä tauti on pahempi flunssa, ihmiset vain kuolee koska 28 päivää altistumisesta merkataan kuolemaksi, sen takia saadaan numeroita ylös.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ravintola Huvilassa korona-altistuksia.

    • Anonyymi

      Maailmalla korona-altistuksia...

      • Anonyymi

        Valitettavasti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe