https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b1394bad-85d6-4608-8df6-5fca32eb4dc4?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0DbcbHtythmLkJ9BgSakjFHIL5gcQERTR1nmLutVNcuA1yO3fRSv69nvw#Echobox=1599225594
Koronan takia ei ätmit uskalla käydä huorissa joten konkurssi tuli
Bordelli meni konkurssiin
9
108
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi pordelli menee konkurssiin ihan pian.
Miten niin juuri ätmit? Onhan tunnettu tosiasia, että hyvin paljon huorissa käyvät myös menestyneet ja rikkaat miehet - usein jopa sellaiset joilla on varsin mieluisa vaimokin.
- Anonyymi
Nainen valehtelee hädissään itselleen, että vain"saamaton"mies käyttää huoria sillä välin kun oma mies käy paneskelemassa bordelleissa ollessaan"työmatkalla"
- Anonyymi
Tämä tietää ihmiskunnan lopun alkua, kun bordellit alkaa mennä konkurssiin.
- Anonyymi
Aika hullua kieltää bordellin aukiolo, nyt korona aikana bordellia olisi tarvittu enemmän kuin koskaan, ja kyllähän se sama kauppa käytiin sitten kadulla tai netissä
- Anonyymi
Edesmennyt Pentti Linkolaesitti aikoinaan että ä bordelleja pitäisi perustaa Suomeen jokaisen terveyskeskusten yhteyteen, ja että köyhille ja vammaisille pitäisi jakaa ilmaislippuja bordellin, sekä että seksityö on Linkolan mielestä työtä siinä, missä on sairaanhoitajankin työ.
Miksi yhtä järkeviä ehdotuksia ja ajatuksia ei kuulla enää nykyvihreiltä? - Anonyymi
Bordelleja perustetaan koska naiset pihtaa. Bordelleissä käy paljon varattuja miehiä.
- Anonyymi
Sellainen kotiapu sekä siivousfirma olisi hyvä: kuvia vain naisista, ulkonäön perusteella voisi valita itselleen kotiapulaisen.
Pimeenä myyvät senkin edestä ja takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155