Oletteko antaneet noissa kimpoissa panna paljaalla ?

Anonyymi

Siis ilman kondomia ? Ja jos, niin millaisissa tilenteissa ?

234

25129

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos on vähänkään vieraampaa porukkaa niin kannattaa kyllä kondomia käyttää.

    • Anonyymi

      Yleensä ei ilman kondomia. Poikkeuksiakin on sattunut. Kannatta kyllä huolella valita nuo kumppanit, sillä pääsee paljoista muistakin ongelmista.

      • Anonyymi

        Ja loppupelissä pelaa sitä yhden reijän golfia eikä ole penaali levällään joka suuntaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja loppupelissä pelaa sitä yhden reijän golfia eikä ole penaali levällään joka suuntaan

        Yhden reiän golfia pelataan nutta ei yksin voi pelata. Täytyy olla vähintään 2 pelaajaa niin saa kunnon pelin..
        Lätkii kahdella mailalla menemään


    • Anonyymi

      Kyllä se vähän näihin juttuihin kuuluu, kun vakuututtu vieraan luotettavuudesta. Ekalla kerralla vaadin kyllä kondomin. Ukko tykkää liukkaista ja pitäähän sillekin jotain hauskaa tarjota. Ja on se minustakin kiihottavampaa saada paljaaalla ja siemenet sisään.

      • Anonyymi

        Minunkin vaimoni usein huohottaa vieraalle että älä lopeta, laske kaikki sisään. Ja törröttää sitten pyllyään taakse selkä notkolla niin että varmasti menee spermat pohjaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin vaimoni usein huohottaa vieraalle että älä lopeta, laske kaikki sisään. Ja törröttää sitten pyllyään taakse selkä notkolla niin että varmasti menee spermat pohjaan asti.

        Vieraita vaimolla lähinnä kesäisin mökillä, kyllähän aito nautinto tulee ilman kumeja molemmille. Vaimolle tärkeetä että mies purkautuu sisään, sehän päättää hyvän rakastelun molemmille. Koskaan vaimo mene pesee pimppiä saman tein kun mies lauennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin vaimoni usein huohottaa vieraalle että älä lopeta, laske kaikki sisään. Ja törröttää sitten pyllyään taakse selkä notkolla niin että varmasti menee spermat pohjaan asti.

        Huikeaa. Onko mitään ehkäisyä haittana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraita vaimolla lähinnä kesäisin mökillä, kyllähän aito nautinto tulee ilman kumeja molemmille. Vaimolle tärkeetä että mies purkautuu sisään, sehän päättää hyvän rakastelun molemmille. Koskaan vaimo mene pesee pimppiä saman tein kun mies lauennut.

        Joo ei minunkaan vaimo lähde siitä pilluaan pesemään välittömästi. Kyllä vaimo pitää ne vieraan miehen siemenet sisällään kuin jotkut pyhäinjäännökset niin pitkän aikaa kuin mahdollista. Tietysti ylimääräiset valuu lakanoille, pöksyille tai istuimille, mutta pari kertaa kun olen ehdottanut suihkua, vaimo on vain naurahtanut. Vaimo ei ole aina edes antanut vaihtaa lakanoita kun minun puolelle on vieraan miehen spermaa valunut. Pidän tuosta kiusottelusta, mutta vaimo nauttii aidosti siitä että on märkänä vieraan siemenistä.


    • Anonyymi

      Yleensä kun tapaamme eka kerran kaikilla miehillä kumit päällä siinä monasti vaan käy yön aikana kun paukkuja tulee otettua joku aina unohtaa laittaa kumin. Viimeksi kesällä vaimo vietti aamu yön yhden pano kaverin kanssa kaksistaan, herättyäni halusin nussia vaimoani kun kullini liukui pilluun tunsin miten kaverin spermat purskahti pillusta ulos.

      • Anonyymi

        Olemme sopineet toisen parin kanssa, että paljaalla panemme. Kaikki halusivat niin.


    • Anonyymi

      Tuttujen seuralaisten kanssa paljaalla, vieraiden kanssa kumilla.

      • Anonyymi

        Näin meilläkin toimitaan. Kannattaa olla varovainen.
        Mutta kyllä kumit tylsiä ovat. Luonnollisempaahan se on, että sperma menee sinne, minne se on tarkoitettukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin meilläkin toimitaan. Kannattaa olla varovainen.
        Mutta kyllä kumit tylsiä ovat. Luonnollisempaahan se on, että sperma menee sinne, minne se on tarkoitettukin.

        Kyllä sperman kuuluu mennä vaimon kiimaseen pilluun jos yhdynnästä aidosti haluu nauttia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sperman kuuluu mennä vaimon kiimaseen pilluun jos yhdynnästä aidosti haluu nauttia.

        Olen valmis tekkee kaikki vaimosi


      • Seksi696969 kirjoitti:

        Olen valmis tekkee kaikki vaimosi

        Tykkän tule vaimosi pillun


      • Anonyymi

        Meilläki tuttu pari,paljaalla ja lastit pilluun 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläki tuttu pari,paljaalla ja lastit pilluun 😍

        Paljaalla panen ystäväparin rouvaa ja spermat painan syvään pilluun joka kerta.. ihanaa, kun ei tarvitse huolehtia mistään..


    • Anonyymi

      Te, jotka annatte paljaalla panna, onko teillä joku hormonaalinen ehkäisy käytössä vai miten estätte ei-toivotut raskaudet? Itse en anna missään nimessä panna paljaalla koska en käytä hormonaalista ehkäisyä ja olen vielä siinä iässä että raskaus on mahdollinen. Raskaus ja taudit pysyvät kumin kanssa poissa, joten se on mulle ehdoton vaatimus.

      • Anonyymi

        Kierukka, niin voin antaa laueta sisään. En tykkää kortsujen kanssa tuhraamisesta.
        Kiihottavaa saada kahta spermaa, kun oma mies antaa vieraan jälkeen oman satsinsa. Viikonlopun parittelun aika valun melkoisesti.


      • Anonyymi

        Kaksi ensimmäistä kertaa meillä meni parinvaihto ilman ehkäisyä mutta sen jälkeen on ollut vaimolla pillerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi ensimmäistä kertaa meillä meni parinvaihto ilman ehkäisyä mutta sen jälkeen on ollut vaimolla pillerit.

        Siis vaimollasi ei ehkäisyä ja vieraalla kovat piipussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vaimollasi ei ehkäisyä ja vieraalla kovat piipussa?

        Tiukka kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vaimollasi ei ehkäisyä ja vieraalla kovat piipussa?

        Tuo on kimppaa parhaimmillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kimppaa parhaimmillaan

        Aitoa luomuseksiä, tuntuu hyvälle mutta riskinsä siinä on.


      • Anonyymi

        Minulla kierukka hoitaa ehkäisyn nutta eihän mikään ole täysin 100% varmaa jja olen 24-vuotias rouva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukka kysymys

        Kyllä molemmat nauttivat niin vaimo kuin mieskin ja lasti meni rouvan sisuksiin. Ei se kumin kanssa vaan ole sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kimppaa parhaimmillaan

        Vaimoni sanoi, että isokyrpäiset miehet saavat rouvilta helpommin ilman kumia. Täytynee kysyä että onko kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierukka, niin voin antaa laueta sisään. En tykkää kortsujen kanssa tuhraamisesta.
        Kiihottavaa saada kahta spermaa, kun oma mies antaa vieraan jälkeen oman satsinsa. Viikonlopun parittelun aika valun melkoisesti.

        Vittu et kiihottaa seisoo taas huolella


      • Meillä on pilleriehkäisy. Sitä ei aina kerrota. Jossakin tapauksissa vaaditaan kumi ja kielletään paljaalla raskauden takia. Lopulta vaimo kerjää saada paljaalla kun tuntuu paremmalta.
        Minä siinä siunailen sitten vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierukka, niin voin antaa laueta sisään. En tykkää kortsujen kanssa tuhraamisesta.
        Kiihottavaa saada kahta spermaa, kun oma mies antaa vieraan jälkeen oman satsinsa. Viikonlopun parittelun aika valun melkoisesti.

        Meillä mies tykkää laittaa kumit vieraille. Kertoo siinä samalla millaista on tulossa.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Meillä on pilleriehkäisy. Sitä ei aina kerrota. Jossakin tapauksissa vaaditaan kumi ja kielletään paljaalla raskauden takia. Lopulta vaimo kerjää saada paljaalla kun tuntuu paremmalta.
        Minä siinä siunailen sitten vieressä.

        Olen minäkin siinä vieressä "siunaillut" ja ekakerralla näytti kyllä aika hurjalta kun vieras pamautti lastinsa rouvan sisuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin siinä vieressä "siunaillut" ja ekakerralla näytti kyllä aika hurjalta kun vieras pamautti lastinsa rouvan sisuksiin.

        Vaimon ensimmäinen vieras mies kokemus. Kimppa useamman nuorenmiehen kans.
        Näki että vaimolla oli vaikeaa päättää antaako nuorille miehille vaan ei. Kun olimme kahden hetken oli pakko laittaa käsi vaimon hameen alle.
        Hätkähti ja käski lopettaa. En lopettanut vaan runkkasin vaimoa. Se ilmeisesti vei vaimon päätökseen että nuoret miehet saa pillua.
        Oli älyttömän kiihoittavaa katsella kun pojat vonkas pillua.
        Näki naamasta vaimolla mitä tekee kun vieras käsi on paljaalla pillulla.pikkkuhousut pois vaimolta ja kieli pilluun. Se oli menoa.
        Kun ensimmäinen sovitteli kullia vaimoon, vaimo hoki kumi,, kumi.
        Poika vastas laitetaan laitetaan. Vaimo voihki, oli muissa mailmoissa.
        Kuitenkin hetken päästä ruiskii lastin vaimoon.
        Ei vaimo puhunut slnä iltana kumista, kerjäs siemeniä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vaimollasi ei ehkäisyä ja vieraalla kovat piipussa?

        Vieraalla kovat piipussa.. Niin.
        Oon tänne kirjoittanutkin kertomusta vaimoni pomosta, Leenasta ja hänen miehestä mikasta.
        Leena ja vaimoni Miia olivat sopineet että mun tehtävä on naida Leena paksuksi koska Mika siihen ei pysty, ja vaimo olisi Mikan palkinto. On Kain turhaa sanoa että vaimoni on helvetin kaunis mutta hänellä on heikkous, se mikä Mikalla on jalkojen välissä. Tain no oli Miia toinenkin palkinto, vaimoni maksoi Leenan kimpan.
        Kun olimme olleet Leenan kans silleen, oli hänellä se aika jolloin.. Melkein tuijotulsesta tulee raskaus laitettua alulle.
        Ja kuitenkin olimme olleet Leenan kanssa yhdynnässä ja luoja miten nainen voi nauttia, sanoinkin Leenalle että prinsessa syntyy 9 kk kuluttua.
        Leena kertoi minulle, mistä Miia on Mikalle palkkio.
        Leena oli ollut puolitoista vuotta aiemmin Mikan serkun Nikon ja Nikon kolmen kaverin panopuuna ihan sanoin kuvaennollisesti. Sen koko kuulemma periintyy heidän suvussa.
        Niko oli ollut silloin armeijassa kahden kaverinsa kanssa, ja sen arvaa miten kaverit olivat himoiten katselleet häntä kiimaista naista, Leena kertoi minulle.
        Silloin he olivat eka kerran yriittääneet saada Leenan masun nousemaan.
        Viikkojen väkevät siemenet ei olleet tehonneet vaikka Leena oli ollut neljän nuoren spermaa täynnä.
        Nyt vaimoni oli maksamassa tuota Mikalle.
        Leenan pillu ja Perse oli ollut monta päivää kipeänä, niin että hänen oli ollut vaikeaa kävellä, lenkit olivat jääneet väliin.
        Viikonloppu meni ja palasimme kotiin Miian kanssa, hän oli ihan kiimassa ja vaati että mun olis pakko laskea sisään, tein vaimon toiveen mukaisesti.
        Vaimon menkat ei tulleet, vaimo hymyili.
        Ekaa äitien päivää vietettäisiin.
        Puhuimme jännittyneenä olisko Leena ja Miia samaan aikaan tekemässä vauvaa.
        Miia ainakin oli kiimassa.. Aivan hirvittävässä.
        Soitin Leenalle, Mika oli ollut äreä.. Halusi naittaa Miian Nikolle ja hänen kavereille samoille jotka oli Leenan nussimeet täyteen, miialla ei sais olla ehkäisyä.
        No lopetetaan Miian pillereiden popsinta.
        Kerroin miialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierukka, niin voin antaa laueta sisään. En tykkää kortsujen kanssa tuhraamisesta.
        Kiihottavaa saada kahta spermaa, kun oma mies antaa vieraan jälkeen oman satsinsa. Viikonlopun parittelun aika valun melkoisesti.

        Olet ihana nainen. Käyn myös parin vieraana ja ruiskuttelen hänen vaimoonsa spermat pohjaan jonka jälkeen oma mies panee spermat sekaan. Näkee vaimosta että on tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni sanoi, että isokyrpäiset miehet saavat rouvilta helpommin ilman kumia. Täytynee kysyä että onko kokemusta.

        Taitaa pitää paikkansa. Koskaan ei kukaan ole kysynyt kumia. Paljaalla ja spermat aina syvään sisään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä mies tykkää laittaa kumit vieraille. Kertoo siinä samalla millaista on tulossa.

        minä kans imen vielä viimeiseen kovuuteen rullaan kumin ja eiku vaimon pillulle lopulta kun tulee äkkiä kumi pois ja suihin spermaa on kiva niellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kierukka hoitaa ehkäisyn nutta eihän mikään ole täysin 100% varmaa jja olen 24-vuotias rouva.

        Huomenta rakkaat siskot,tässä töihin lähden baari avataan klo 08.00 on valmistelu töitä.
        Toi aihe ,olen 32v rva ,minulle ei kierukka vaan sopinut,joten siitä ei apua,ja ehkäisypilleri ei sovi minulle ,ovat myrkkyjä minulle.
        Tämä propleema,vieraat miehet ei suostu käyttää
        kortongeja, en kyllä ilman mieste kyrpääkään ole,
        luotan taas siihen , että mitä polkua paljo poletaa,
        se ei ruohoa kasva, ajattelen että ei voi mitenkää
        myöskään aina, tiineexi tulla kun tarpeeksi poletaa kyrpää sisää,ja limat lasketaan Sisääni,Tämän miehet tekee,sen vaativat aina.28v ja 30v olen tullut tiineksi,mitkä Viro Tallina yksityinen klinikka hoiti asia järjestykseen,että 4kertaa ollut vuotava tulehdus.Tämä kaikki ollut pientä,siitä minkä nautinnon, olen saanut jatkuvasti kokee vieraitten miesten kanssa,tosi nainti nussimine on jumalaton
        voima vara minkä siitä saa.
        Hyvää viikonloppua kaikille rakkaille siskoille,nauttikaa haarojenne välistä kiima vitustanne.


      • Anonyymi

        Olen mies. Annan painaa paljaalla. Raskaus ei liene mahdollista vaikka siitä haaveilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni sanoi, että isokyrpäiset miehet saavat rouvilta helpommin ilman kumia. Täytynee kysyä että onko kokemusta.

        Tämä on on niin tosi kui olla voi,isokyrpä miehet näille rva vaimot alustuu pantavaxi.
        Tätä en ihan olisi uskonut,tämä on ollut vaimo päätös ja halu.
        Hän päätti meille kotii saa tulla romanimiehet ( siis mustalais miehiä ,jotka ovat linnassa istuneita pahoja raakoja miehiä,miehiä jotka ollu yli 10v linnassa lusimassa tappotuomioita.Että väkivalta pahoinpitely avioparien rva väkisin makaus tuomioita. ) Näitä mustalais miehiä medä vaimo rupes haluumaa, .Eikä jäänyt haluumisee vaan myös näitä mustalais miehiä meillä ollut noi 6v jotka vaimoo nussii nussimalla.
        Tämä on mustalais miehet todenneet,kun 10v istunut linnassa ,se on kyrvän kasvatus reissu ,silloin oot valioluokassa kun kyrpä on 10tuuma pitkä ja se on tosi tosi tarkoittaa 25,5cm / 10 tuumaa./
        Näitä isokyrpä mustalaisia on ollu tosi paljo vaimolla 6v aikaa, Näitä mustalasmiehiä ollut meillä vankilasta lomallakin joista olemme vastanneet.Voin totee on ollut paljo tosi pelottavia asioita tekoja kuinka hulluja on mustalaiset,ottamaa vaimolta vittua,kuinka vaimolta on revitty lyöty hakattukin vittua,että on takuulla tosi nussittua hakattua vittua ,tätä on 44v vaimo rva halunnut ja saannut.
        Nämä mustalaismiehet myös toimii välittäjinä,
        Järjestävät vaimolle näitä linnassa istuvia mustalais miehiä,ottamaa vaimolta vittua, haluaako vaimo sitä tai ei.
        Pakko on totee tämä kaikki on vaarallista touhua,mutta ymmärrys ja kaikki tämä kiihko kuinka mustalais miehet nussii vaimolta vittua,tämä on jotai aivan hirveetä mitä vaan tarvii ja halua nähä,kuin rääkätä kuritetaan vaimoo vitustaa. Tämä on vaimo halunnut on mustalaista huoraava huora lutka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin siinä vieressä "siunaillut" ja ekakerralla näytti kyllä aika hurjalta kun vieras pamautti lastinsa rouvan sisuksiin.

        Yksi kiihottavimpia kokemuksia mitä olen kokenut oli juuri tuo, kun vieras mies ensimmäistä kertaa paljaalla kalulla painoi loppukiriä menemään vaimon päällä. Seurasin vierestä miten vauhti kiihtyi ja äänet kertoi että hyvältä taisi tuntua sekä vaimosta että vieraasta. Sitten kun lopulta koitti ne viimeiset voimakkaat työnnöt syvälle ja tajusin että vieraan spermat päätyy vaimon sisään. Tulihan siinä "siunailtua" samalla kun siirryin itse nauttimaan erittäin liukkaasta kelistä.

        Olin niin kiihottonut etten millään kestänyt kovin pitkään vaikka miten yritin jarrutella. Oli suorastaan pakko vaan paukuttaa menemään ja laukaista oma lasti vaimoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kiihottavimpia kokemuksia mitä olen kokenut oli juuri tuo, kun vieras mies ensimmäistä kertaa paljaalla kalulla painoi loppukiriä menemään vaimon päällä. Seurasin vierestä miten vauhti kiihtyi ja äänet kertoi että hyvältä taisi tuntua sekä vaimosta että vieraasta. Sitten kun lopulta koitti ne viimeiset voimakkaat työnnöt syvälle ja tajusin että vieraan spermat päätyy vaimon sisään. Tulihan siinä "siunailtua" samalla kun siirryin itse nauttimaan erittäin liukkaasta kelistä.

        Olin niin kiihottonut etten millään kestänyt kovin pitkään vaikka miten yritin jarrutella. Oli suorastaan pakko vaan paukuttaa menemään ja laukaista oma lasti vaimoon.

        Kiihottavaa!
        Oliko ehkäisyä harmina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa!
        Oliko ehkäisyä harmina?

        En tuosta tiedä mutta meillä ei ollut kun tuo tehtiin viime uudenvuodenyönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tuosta tiedä mutta meillä ei ollut kun tuo tehtiin viime uudenvuodenyönä.

        Ja tuosta voit lukea lisää 20/2 klo 19,50 päättyneestä viestiketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuosta voit lukea lisää 20/2 klo 19,50 päättyneestä viestiketjusta.

        Hyvä viestiketju, olen sen lukenut ja siinä tuon miehen vaimo oli aktiivinen ja kuinkas sitten kävikään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa!
        Oliko ehkäisyä harmina?

        Juu oli ehkäisy käytössä, vaimolla kierukka. Eli siinä mielessä riski oli pieni että vieraan sisään laukeamisella olisi ollut kauskantoisia seurauksia. Kieltämättä kuuma visio ja kiihottava ajatus jos ei mitään ehkäisyä olisi käytössä ja vieraat siemenet päätyisi vaimon sisään. Pidetään tuo vaimon kanssa kuitenkin fantasian tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu oli ehkäisy käytössä, vaimolla kierukka. Eli siinä mielessä riski oli pieni että vieraan sisään laukeamisella olisi ollut kauskantoisia seurauksia. Kieltämättä kuuma visio ja kiihottava ajatus jos ei mitään ehkäisyä olisi käytössä ja vieraat siemenet päätyisi vaimon sisään. Pidetään tuo vaimon kanssa kuitenkin fantasian tasolla.

        Kyllä se oli herkkä hetki vaimon kanssa kun vieras lähti ja oli vaimo tuon kotimekon jo päälleen pukenut. Hetken hyväiltyämme vaimo jälleen riisui ja pian vaimoni sai taas siemenet sisälleen ja nyt aviomieheltä. Kuumaa, kuumaa.


    • Anonyymi

      Onhan tuota kumilinjaa yritetty, mutta jossain vaiheessa siitä on aina livetty.

      • Anonyymi

        Sinä olet vissiin monet kukkakaali pilit nähnyt.Taidat olla oikea jakorasia ja liikkua vähän epä-määräisessä seurassa.


      • Anonyymi

        Joka toisia haukkuu ite on


      • Anonyymi

        Ite oot.Hyi helvetti diu diu diuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vissiin monet kukkakaali pilit nähnyt.Taidat olla oikea jakorasia ja liikkua vähän epä-määräisessä seurassa.

        eihän se käytössä kulu,nautitaan elämästä


    • Anonyymi

      Parinvaihdossa paljaalla tuli annettua, sen kälkeen kun katselimme mieheni ja vieraan naisen naintia. Kaveri pyysi sitten minua toiseen hUoneeseen ja kortsupakettihan siellä ei ollut.
      Olin. niin kiihkossani näkemisestäni, että en edes muistanut kortsuja. Kaverikaan ei niiden perään kysellyt.
      Mieheni oli vähän nyreissään, kun huomasi spermanoron valuvan reittäni pitkin.
      Seuraavalla kerralla hänkin sai luvan naida paljaalla.
      Näin pyhä päätöksemme kumin käytöstä Lipesi.

      • Anonyymi

        Ehkäisynä parinvaihdossa tuo kortsu ei toimi, noin kävi meillekkin ensi kerralla kun vieras otti vaimoni paljaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäisynä parinvaihdossa tuo kortsu ei toimi, noin kävi meillekkin ensi kerralla kun vieras otti vaimoni paljaalla.

        Meilläkään ei tutun parin kanssa käytetä kumeja kun kukaan ei niitä halua. Minua kiihottaa valtavasti kun tiedän että vieras mies päästelee omat lastinsa sisälleni. Ja toisaalta vähintään yhtä paljon kutkuttaa ajatus että oma mies kylvää siementään toiseen vakoon. Jo pelkästään näistä puhuminen oman miehen kanssa saa meidät kuumiksi. Mustasukkaisuutta meillä ei ole sunntaan eikä toiseen. Mukavaa näin joulukiireiden keskellä lukea näitä muiden kokemuksia :) t. keski-ikäisen parin nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäisynä parinvaihdossa tuo kortsu ei toimi, noin kävi meillekkin ensi kerralla kun vieras otti vaimoni paljaalla.

        Sama juttu.

        Kortsu toimii silloin jos sillä yritetään ehkäistä sukupuolitauteja, mutta jos sillä yritetään ehkäistä pelkästään raskautta jonkun suhteellisen tutun ja luotettavan kanssa, niin sellaista kertaa ei ole vielä tullut vastaan että kortsut olisi "muistettu". Aina, ihan aina, joku sen unohtaa.

        Joo joo, voidaanhan siinä vetäistä pois ennen lennätystä, mutta käytännössä pitäisi käydä joka kerta kusella sen jälkeen kun on ejakuloitu, ja kuka hullu sellaisesta pystyy pitämään kirjaa?

        Sanon suoraan kaikille tuleville parinvaihtajille, ryhmäilijöille ja jopa kolmannen miehen etsijöille, että jos aiotte raskautta ehkäistä, niin sitten ehkäiskää se jollain muulla kuin kumeilla! Sen voin sanoa että se tilanne vie mukanaan ja kukaan ei tule kyselemään kumien perään, ja tilanne kahta pahempi jos porukassa sattuu olemaan fetisistejä jotka saavat kiksinsä raskauden riskillä!

        Kumit vain ja ainoastaan tautien ehkäisyyn tuntemattomien kanssa tai parin keskinäiseen ilonpitoon, muutoin ne voi vaikka puhallella ilmapalloiksi!

        Oma kokemus kumittomuudesta jossa oli todella iso riski raskaaksi tulolle on sellainen että joskus nuorempana kaverini ja naispuolisen kaverimme kanssa harjoitimme coitusta yhdessä ja katselin lopulta vierestä kun kaveri laski naispuolisen toverimme pilluun spermansa. Siinä ei lupaa kysytty, eikä nainen sitä kieltänyt. Vasta jälkeenpäin sanoi että pitää tarkistaa asia.

        Pikakelauksella tulevaisuuteen noin viitisen vuotta. Raskaaksi ei tullut, mutta silloin noin vuoden seurustelun jälkeen vietin hänen kanssaan häitä. Seksissä tuo nuoruuden iloittelu tuli ykkösfantasiaksi ja useita vuosia vietimme seksin aikana muistellen sitä yötä. Lopulta päätimme kysyä toista kaveriani mukaan ja hänhän suostui ja siitä on todisteena ensimmäisen sessiomme kuvakavalkadi, jossa heinäkuussa 23 päivä, 2005, kello 2:42, kaverini on vaimoni päällä, pakarat tiukassa nipussa, vaimoni jalat nostettuna hänen sivuilleen, kummallakin nautinnon irvistykset kun sperma syöksyy vaimoni pillun pohjukkaan!

        Vaikka vaimolla oli ehkäisy, niin tuolla aikaisemmin joku kertoi "siunailleensa" kun vieras mies on laskenut sisälle tietämättään ehkäisystä. Tämä on ollut meilläkin pienoinen roolileikki vuosien jälkeen ja tämä oli myös ensimmäisellä kerralla leikkinä. Tietysti kaveria säikäytti sen verran, että piti paljastaa asian oikea laita ja antaa hänen mielelleen rauha. Tämän jälkeen kaveri yritti muutaman kerran panna vaimoani paksuksi ihan vaimoni pyynnöstä heidän keskinäisessä iloittelussa ("petturileikissä"), mutta aina kaverin tuuri tyssäsi kierukkaan. Mutta hauskaa on ollut sekä ryhmäilyssä että kaksistaan muistellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu.

        Kortsu toimii silloin jos sillä yritetään ehkäistä sukupuolitauteja, mutta jos sillä yritetään ehkäistä pelkästään raskautta jonkun suhteellisen tutun ja luotettavan kanssa, niin sellaista kertaa ei ole vielä tullut vastaan että kortsut olisi "muistettu". Aina, ihan aina, joku sen unohtaa.

        Joo joo, voidaanhan siinä vetäistä pois ennen lennätystä, mutta käytännössä pitäisi käydä joka kerta kusella sen jälkeen kun on ejakuloitu, ja kuka hullu sellaisesta pystyy pitämään kirjaa?

        Sanon suoraan kaikille tuleville parinvaihtajille, ryhmäilijöille ja jopa kolmannen miehen etsijöille, että jos aiotte raskautta ehkäistä, niin sitten ehkäiskää se jollain muulla kuin kumeilla! Sen voin sanoa että se tilanne vie mukanaan ja kukaan ei tule kyselemään kumien perään, ja tilanne kahta pahempi jos porukassa sattuu olemaan fetisistejä jotka saavat kiksinsä raskauden riskillä!

        Kumit vain ja ainoastaan tautien ehkäisyyn tuntemattomien kanssa tai parin keskinäiseen ilonpitoon, muutoin ne voi vaikka puhallella ilmapalloiksi!

        Oma kokemus kumittomuudesta jossa oli todella iso riski raskaaksi tulolle on sellainen että joskus nuorempana kaverini ja naispuolisen kaverimme kanssa harjoitimme coitusta yhdessä ja katselin lopulta vierestä kun kaveri laski naispuolisen toverimme pilluun spermansa. Siinä ei lupaa kysytty, eikä nainen sitä kieltänyt. Vasta jälkeenpäin sanoi että pitää tarkistaa asia.

        Pikakelauksella tulevaisuuteen noin viitisen vuotta. Raskaaksi ei tullut, mutta silloin noin vuoden seurustelun jälkeen vietin hänen kanssaan häitä. Seksissä tuo nuoruuden iloittelu tuli ykkösfantasiaksi ja useita vuosia vietimme seksin aikana muistellen sitä yötä. Lopulta päätimme kysyä toista kaveriani mukaan ja hänhän suostui ja siitä on todisteena ensimmäisen sessiomme kuvakavalkadi, jossa heinäkuussa 23 päivä, 2005, kello 2:42, kaverini on vaimoni päällä, pakarat tiukassa nipussa, vaimoni jalat nostettuna hänen sivuilleen, kummallakin nautinnon irvistykset kun sperma syöksyy vaimoni pillun pohjukkaan!

        Vaikka vaimolla oli ehkäisy, niin tuolla aikaisemmin joku kertoi "siunailleensa" kun vieras mies on laskenut sisälle tietämättään ehkäisystä. Tämä on ollut meilläkin pienoinen roolileikki vuosien jälkeen ja tämä oli myös ensimmäisellä kerralla leikkinä. Tietysti kaveria säikäytti sen verran, että piti paljastaa asian oikea laita ja antaa hänen mielelleen rauha. Tämän jälkeen kaveri yritti muutaman kerran panna vaimoani paksuksi ihan vaimoni pyynnöstä heidän keskinäisessä iloittelussa ("petturileikissä"), mutta aina kaverin tuuri tyssäsi kierukkaan. Mutta hauskaa on ollut sekä ryhmäilyssä että kaksistaan muistellessa.

        Kaksi ensimmäistä kertaa meillä oli ehkäisy kondomien varassa ja molemmilla kerroilla vieraan spermat vaimoni sisälle. Niin se tilanne vei mennessään, nautinto edellä mentiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkään ei tutun parin kanssa käytetä kumeja kun kukaan ei niitä halua. Minua kiihottaa valtavasti kun tiedän että vieras mies päästelee omat lastinsa sisälleni. Ja toisaalta vähintään yhtä paljon kutkuttaa ajatus että oma mies kylvää siementään toiseen vakoon. Jo pelkästään näistä puhuminen oman miehen kanssa saa meidät kuumiksi. Mustasukkaisuutta meillä ei ole sunntaan eikä toiseen. Mukavaa näin joulukiireiden keskellä lukea näitä muiden kokemuksia :) t. keski-ikäisen parin nainen

        Mistä tällaisia naisia oikein löytää, paljon keskusteluissa mutta ei löydy livenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäisynä parinvaihdossa tuo kortsu ei toimi, noin kävi meillekkin ensi kerralla kun vieras otti vaimoni paljaalla.

        Meillä oli tarkoitus kortsujen kanssa vaikka oli tuttu mies eikä ollut edes vapaa mies ja tunnettiin hänen avovaimonsa myös.
        Kaveri laittoi kortsun mutta muutaman työnnön jälkeen otti pois ja jatkoi paljaalla.
        Kerran vaimon tyttökaveri oli meillä yhtäaikaa ja kaverimme olisi saanut panna häntä mutta ei ilman kortsuja halunnut eikä meillä ollut yhtään kortsua jäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkään ei tutun parin kanssa käytetä kumeja kun kukaan ei niitä halua. Minua kiihottaa valtavasti kun tiedän että vieras mies päästelee omat lastinsa sisälleni. Ja toisaalta vähintään yhtä paljon kutkuttaa ajatus että oma mies kylvää siementään toiseen vakoon. Jo pelkästään näistä puhuminen oman miehen kanssa saa meidät kuumiksi. Mustasukkaisuutta meillä ei ole sunntaan eikä toiseen. Mukavaa näin joulukiireiden keskellä lukea näitä muiden kokemuksia :) t. keski-ikäisen parin nainen

        joo kumit nurkkaan saa naida kumpaa haluaa yleensä vaimoa sitten mun peppua on tuo3mies mukava


    • Anonyymi

      Pakko tunnustaa, että olen. Mieheni oli käymässä kaupassa, kun innostuin naimaan kolmenkimpan vieraaltamme kanssa paljaaltaan. Kiinni jäin, kun ukko näki heti palattuaan, että naitu on ja koitti pimppaani. Ei siitä onneksi pahastunut, vaan halusi heti liukkaille.

    • Anonyymi

      Olimme vaimon kanssa sopineet että vieraan kanssa käytetään kondomia. Kun tosi tilanne tuli ja otimme toisen miehen mukaan ei kondomia käytetty. Vieras työnsi hitaasti takaapäin paljasta kaluaan vaimooni. Vaimo katsoi minua silmiin ja kysyi eikö meidän pitäisi käyttää kondomia. Sanoin että taitaa olla myöhäistä kun kalu on jo sisällä. Vaimo hymyili ja sanoi että kohta pääset panemaan spermaista pillua.

      • Anonyymi

        Meillä ensimmäisellä kerralla vaimolla oli lyhyehkö yöpaita eikä sen alla mitään, vieraan huomattua asian mies riisui nopeasti itsensä alastomaksi. Nosti sitten vaimoni yöpaidan helman ja yhtyi heti vaimooni, ei siinä kondomista edes puhuttu. Vaimo tykkäsi miehen otteista ja sanoi että sainpahan kunnon lastin sisälleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ensimmäisellä kerralla vaimolla oli lyhyehkö yöpaita eikä sen alla mitään, vieraan huomattua asian mies riisui nopeasti itsensä alastomaksi. Nosti sitten vaimoni yöpaidan helman ja yhtyi heti vaimooni, ei siinä kondomista edes puhuttu. Vaimo tykkäsi miehen otteista ja sanoi että sainpahan kunnon lastin sisälleni.

        Samoin kävi meillä. Oltiin saunassa ja vaimo pyllisti lauteita vasten. Kaveri riensi taakse, tarttui tisseistä ja tyrkkäsi kyrpänsä vaimon avoimeen pilluun. Ei siinä kukaan ehtinyt kortsuja ajatella. Istuin lauteilla ja katsoin kyrpä pystyssä, kun vaimo uikutti orkussa ja otti spermat sisäänsä. Ei niitä kortsuja sen jälkeenkään muistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ensimmäisellä kerralla vaimolla oli lyhyehkö yöpaita eikä sen alla mitään, vieraan huomattua asian mies riisui nopeasti itsensä alastomaksi. Nosti sitten vaimoni yöpaidan helman ja yhtyi heti vaimooni, ei siinä kondomista edes puhuttu. Vaimo tykkäsi miehen otteista ja sanoi että sainpahan kunnon lastin sisälleni.

        Ja vaimoni oli tuolloin ilman ehkäisyä joten kyllä melkoinen kokemus oli, samaan aikaan kiihoitti ja vitutti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävi meillä. Oltiin saunassa ja vaimo pyllisti lauteita vasten. Kaveri riensi taakse, tarttui tisseistä ja tyrkkäsi kyrpänsä vaimon avoimeen pilluun. Ei siinä kukaan ehtinyt kortsuja ajatella. Istuin lauteilla ja katsoin kyrpä pystyssä, kun vaimo uikutti orkussa ja otti spermat sisäänsä. Ei niitä kortsuja sen jälkeenkään muistettu.

        Joo näin se menee. Varsinkin uuden porukan kanssa. Voi tunnelma lässähtää jos kumeja rupeaa kyselemään.


    • Anonyymi

      Olen kahden miehen kanssa vaki seksisuhteessa.
      Oltiin seurusteltu mieheni kanssa noin 3kuukautta kun otimme mieheni kaverin kolmanneksi pyöräksi ja siitä on 19vuotta kun hän oli ensikertaa mukana. Muutama on jotka ovat pari kolme kertaa vuodessa ja joitakin jotka jää kerta kokeiluksi.
      Ollaan pantu paljaalla tuttuja aina. Kondomi kertakäynneillä.

      • Anonyymi

        Se joka toisia haukkuu ite on.


      • Anonyymi

        Ite oot.


    • Anonyymi

      "Pakko tunnustaa, että olen. Mieheni oli käymässä kaupassa, kun innostuin naimaan kolmenkimpan vieraaltamme kanssa paljaaltaan. Kiinni jäin, kun ukko näki heti palattuaan, että naitu on ja koitti pimppaani. Ei siitä onneksi pahastunut, vaan halusi heti liukkaille."

      Miehesi lähti ostamaa lisää viinaa teille.

      • Anonyymi

        Muistaakseni haki vain ruokaa, mutta saattoi viiniäkin käydä hakemassa. Hyvin vähän alkoa käytettiin, kun se vie aistinautintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni haki vain ruokaa, mutta saattoi viiniäkin käydä hakemassa. Hyvin vähän alkoa käytettiin, kun se vie aistinautintoa.

        Sama meillä paritteluviikonloppuina. Vähän otetaan aluksi, jotta jännitys vähenee. Sitten vain ruuan kansa vähän viiniä ja saunassa oluet.
        Mites muut?
        Niin ja vaimo ei tykkää kumeista. Hänellä jokin lateksi allergia, eikä välitä niistä lateksittomistakaan. Vaki mies ja pariskunta, joiden kanssa sekstaamme, niin ei niin väliäkään.


    • Kyllähän sen näkee minkälaisen parin kanssa on. Yleensähän ne jälkiliukkaat on se mitä haetaan.

      • Anonyymi

        Parin vaihtoa sekä kolmansia harrastettu vuosia ja aina paljaalla. Mahtava päästä nussii vaimoa kun vieraan nesteet pursuaa pillusta naidessa antaa lisä potkua itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parin vaihtoa sekä kolmansia harrastettu vuosia ja aina paljaalla. Mahtava päästä nussii vaimoa kun vieraan nesteet pursuaa pillusta naidessa antaa lisä potkua itselle.

        Sama meillä. Vaimo haluaa vieraan aitona ja paljaana ja lastit tältä sisäänsä. Ja itse taas saan suunnattomasti lisäpotkua naimiseen kun tiedän ja tunnen et vaimon sisällä on jo lasti vierasta siementä. Kortsu syö kyllä vähän kaikkien fiiliksen näissä leikeissä siksi meillä pari luotettavaa ukkomiestä vuorollaan apumiehenä. Ollaan reilu 40v pari ja n. kerran kuussa harrastetaan näitä kun lapset poissa kotoa.


      • Anonyymi

        Kyllä meilläkin Vaimo tykkäisi kumista. Mies haluaa työntyä spermaiseen pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meillä. Vaimo haluaa vieraan aitona ja paljaana ja lastit tältä sisäänsä. Ja itse taas saan suunnattomasti lisäpotkua naimiseen kun tiedän ja tunnen et vaimon sisällä on jo lasti vierasta siementä. Kortsu syö kyllä vähän kaikkien fiiliksen näissä leikeissä siksi meillä pari luotettavaa ukkomiestä vuorollaan apumiehenä. Ollaan reilu 40v pari ja n. kerran kuussa harrastetaan näitä kun lapset poissa kotoa.

        Kyllä tuo vieras siemen vaimon vitussa sai oman kyrpäni seisomaan viikoksi, niin kiihoittavana sen koin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parin vaihtoa sekä kolmansia harrastettu vuosia ja aina paljaalla. Mahtava päästä nussii vaimoa kun vieraan nesteet pursuaa pillusta naidessa antaa lisä potkua itselle.

        Kyllä yhdynnästä häviää tunnelma jos kumi herkun päällä. Rva 47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yhdynnästä häviää tunnelma jos kumi herkun päällä. Rva 47

        Tää on itsestään selviö ollut .Viimmeiksi olen kortongilla saanut miehet nussimaa ollessani 43v
        Nyt olen 52v eikä tähän mennessä kukaan ole kortsuja käyttänyt,nythän ei tarviikkaa en tule tiineexi.Kyllä todellisuudessa jännitin pelkäsi 43v-
        47v välisenä ajan tiineex tulemista ,nussittii vkl ,kuten arkiiltonaki,ja täysin limat ladattiin täysi Sisääni mutta kun en vaa tiineexi tullut niin en tullut.Tämä aika oli hurjaa menoo ,ei ollut mitää
        rajaa mitä vitulla tehtii. Eikä senkään Jälkee ole vauhti hiljentynyt, vaa päi vastoin nyt tuntuu siltä,
        ei ole mitää säästämistä säälimistä,nyt miehet saa polkee kuten haluavat ja sitä tekevät,siitä osaan Nauttia mitä paljas kyrpä tekee , ja siitä varmasti nyt nautin. Rva 52v toivottaa mukavaa syksyä.


    • Anonyymi

      Ei miehet ole käyttäneet kondomeja enkä ole itsekkään vaatinut kondomeja. Valitaan eniten miehiä omasta tuttavapiiristä. Ollaan oltu myös aviossa olevien miesten kanssa kuten aviossa olevien naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Eka kerran kun vaidoimme paria sovittiin kumin käytöstä jo hetken yhdessä olon jälkeen aikki sitä mieltä kumit pois.Ongelma tuli kun nainen otti välillä suihin joutui kumin ottaa pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eka kerran kun vaidoimme paria sovittiin kumin käytöstä jo hetken yhdessä olon jälkeen aikki sitä mieltä kumit pois.Ongelma tuli kun nainen otti välillä suihin joutui kumin ottaa pois.

        Voi Herran mun jee ihanko totta heh heh


    • Anonyymi

      No meillä kans kävi just et sillävälin ku kävin kiskalla ostaa röökiä ni nussittu oli ja muija pisti vielä nuolee pilluu. En viittinyt edes mitään sanoa ku pelkäsin et muija nostaa hirveen shown. Et sill,ee

    • Anonyymi

      Meillä juteltiin, että kondomin kanssa jos edetään vieraan kanssa tosihommiin. Niin vain kävi, että mieheni sitten ensin ehdotti, ettei niitä tarvii jos minulle ok. Pienessä viinissä sitten se jäi ja tuntuuhan se kyllä paremmalta...etenkin kun tiesin mieheni haaveet. Kiihottavaa, tuhmaa ja vähän rietastaskin kun vieraan spermat valuu reisillä

    • Anonyymi

      Muija haluaa spermat sisäänsä. Onneksi on jo pitempiaikainen kolmas mukana.

    • Anonyymi

      Ravintolaillan jälkeen mentiin meille kahden miehen kanssa

      jatkoille vaimo (52v) antoi molemmille paljaaltaan.

      Vaimo sai "orkun " monta kertaa, ja häntä työnneltiin

      molempiin alapään reikiin.

      • Kuulostaa kiinnostavalta olisi mukava päästä mukaan panemaan vaimoasi. Jos kiinnostaa ota yhteyttä.


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Kuulostaa kiinnostavalta olisi mukava päästä mukaan panemaan vaimoasi. Jos kiinnostaa ota yhteyttä.

        Vaimoani pääset panemaan jos olet lähistöltä.
        Mistä olet kotoisin eli missä asut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoani pääset panemaan jos olet lähistöltä.
        Mistä olet kotoisin eli missä asut?

        Minä asun Salossa


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Kuulostaa kiinnostavalta olisi mukava päästä mukaan panemaan vaimoasi. Jos kiinnostaa ota yhteyttä.

        Olen Sari 52 v kouvolasta ..voin pyllistää
        sinun kamerasi edessä .
        saisist työntää esim olutpullon sisääni ja valokuvata
        kiihottuisin paljon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoani pääset panemaan jos olet lähistöltä.
        Mistä olet kotoisin eli missä asut?

        Asun Salossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Sari 52 v kouvolasta ..voin pyllistää
        sinun kamerasi edessä .
        saisist työntää esim olutpullon sisääni ja valokuvata
        kiihottuisin paljon

        Tulisitko myös käymään täällä voisinhan minä työntää olutpullo pilluusi ja runkkaa sinulle taivalliset orgasmit ja panisin sinua lopuksi


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Tulisitko myös käymään täällä voisinhan minä työntää olutpullo pilluusi ja runkkaa sinulle taivalliset orgasmit ja panisin sinua lopuksi

        Sari 52 kävin gynellä tarkastuksessa oli pimp ihan auki
        lääkäri oli n.40 v ...työnteli sormiaan sisään
        menin aivan kosteaksi ...lääkäri kysyi .oletko kiihkeä.en sannut m
        itään . olin siinä hyvin näkyvillä hän työnsi sormen peräaukkoni
        vastaus..olet hyvä kuntoinen


    • Anonyymi

      Nainen haluaa aina olla paljaalla ja se onnistuu, koska tuttuja miehiä. Nainen haluaa tuntea, kun vieras isokyrpäinen mies alkaa laukeamaan takaapäin ja tulee rajusti sisälle. Hän käy myös rakastelemassa vieraan miehen kanssa yksin. On koko yön poissa ja tulee kotiin spermaisena ja pillu avoimena.

    • Anonyymi

      Meidän vakimies on perhe ystävä ja hän on aviossa ja sanoo että panee paljsalla vain oma vaimoa ja vaimoani.

    • Anonyymi

      Kysymyksesi oletteko antaneet, siis ilman KORTONKIA? Kunnpa tämä olisiko niin, että mitä SOVITAA asiat pitäisi paikkansa. Me hyväksyimme halusimme ravintola illan jälkee että 2si rakennus keikka työmiestä saa tulla meille kotii jatkoille. Tätä halusi Vaimoni, kuten
      Minä itse tämä kaikki taas jännitti kiihotti. Ilta kotonamme sujui mukavasti, tietysti alkoholi oli tehny kaikki erittäi luvalliseseksi, että nuoret keikka työmiehet tarvii Naista, ja tarvivat saada päästä VAIMOO NAIMAA PANEMAA, Sitä halusimme itsekin, Näin varmasti me uskomme
      Alkoholi vapautti tunteet, nämä rakennus keikka työmiet oli täysin ja taatusti sitä mieltä, Vaimoni
      EI tarvitse mitää KORTONKIA, on täysin aikainen nainen pitää tajuta ei tarvii muuta kuin
      Paljasta MULUKKUA Haroje sa Välii ja LIMAT Sisää, emme estelleet tämä vain tuntui jotenkin täysin haluttavalta. Nämä keikka työmiehet oli aamu 6 meillä aamukahvit juotiin pitkän yön, panivat naivat, emme halua tätä tosi asiaa kaunistella Vaimoni oli tosi Tyytyväine, Varmasti Tyytyväine Mitä Haarojesi Väli, kuinka kullia Sisää panettii. Tätä haluamme lisää, Vaimo ei Pihtaa haarojensa väliä Miehiltä, ja tämän hyväksyn täysin. Tyytyvaine AvioPari olemme.

    • Anonyymi

      Kyllä tämän ymmärrämme, KORTONKIA pitäisi käyttää. Vaimo ei tulee tiineeksi enää, mutta olisi tautien tartunnan takia, syytä käyttääkun on tuntemattomie MIESTE KANSSA. Meillä on käynyt Miehiä VAIMOO Panemssa säännöllisesti 23v. Nyt olemme M 51v N49v. Asumme Pinellä Paikkakunnalla K:Suomi. Netin kautta Vaimoni selaa Miehiä. Sieltä on tarjolla tosi valtava määrä Miehiä, joista yhdessä olemme katsoneet, ja Vaimo tekee päätöksen. Sen perusteella kun olemme keskustelleet puhelimessa Mieste kanssa. Meillä on viimmeisen 3v aikana käynyt, viikon loppua viettämässä PERJT SUNNUNT. Välisen Ajan 2/3 MIESTÄ ja Miehet Ovat Romani Miehiä, Tämä on Vaimo
      Päätös ja Halu, Koska Romaani Miehet ovat tulisielusia Kestäviä rajuja Panemaa NAIMAA, Tärkein Asia Ovat Erittäi Iso Kullisia Miehiä. Kuten Nää Romaani Miehet ovat Sanonu Joka Romaani Miehellä On 10 tuumaa Iso Aisa (25,5cm) Enkä vähättele Asia on Näin toisilla on iso Mulukku ja Sen tiedän Vaimo Haluaa Alistuu NÄILLE Miehille. Ja Tämän tiedän Vaimooni HALUTAA, MIEHET PITÄÄ KINKKY PYSTY TAKA PYLLY PULUKKA RVASTA NAISESTA.
      ON täysin varmaa ei Kukaa Näistä Miehistä suostu käyttää kortsua, eikä Vaimoni haluakkaan paljasta tummaa Romani Miehe MULUKKUA Sisää Ja LIMAT Sisää. Ja Vkl jälkee on Tyytyväine Naine Vittuunsa, Odottamaa seuraavaa Viikonloppua.
      Me olemme erittäi tyytyväisiä ja tyydytettyä kuinka olemme saaneet Miehiä VAIMOO NUSSIMAA Nautimme Vitusta Mieste Kyrvästä. TERKUI onnellinen AvioPari.

    • Anonyymi

      Parilla ensimmäisellä kerralla kyllä käytettiin kondomia. Mutta sitten yhdellä lomareissulla etelässä tutustuttiin toiseen pariskuntaan ja päädyttiin eräänlaisten possujuhlien jälkeen hotellin läheiseen puistoon yöllä "harrastelemaan". Kuvittelin että meille riittäisi vain jonkinlainen kopelointi vaatteet päällä eli vaikkapa vain miesten runkkaaminen. Mutta eihän se miehille riittänyt. Kohta jo tissit esiin ja sitten kättä pilluun. Olisin tosiaan halunnut sitä kondomia käytettävän mutta kummallakaan miehellä ei ollut mukana. Vasta kun tajusin että mieheni on jo panemassa sitä toista naista puuta vasten paljaalla niin suostuin myös. Se oli viimeinen lomailtamme ja ainoa kerta kun sain vieraat spermat sisääni.

      • Anonyymi

        Noi etelän reissut on tosi vaarallisia. Poikakaverin kanssa kun oltiin Kanarialla niin tutustuttiin englantilaiseen pariskuntaan jo ensimmäisenä päivänä ja liikuttiin koko viikko yhdessä - mm. nakurannalla. Siitä kai se lähti kun poikaystävä ei saanut silmiään irti sen rouvan tisseistä (ja varmaan vähän pillustakin). Sen päivän iltana vaihdettiin paria ja siitä seuras että neljänä iltana peräkkäin sain englantilaista spermaa pilluuni. Mutta se kuului sinne etelään - täällä Suomessa on tiukempi itsekuri!


      • Anonyymi

        Viitisen vuotta sitten aurinkolomalla mieheni innostui diskossa ryyppäämään kaksin käsin ja jouduin saattelemaan hänet huoneeseemme. Itse palasin suuttuneena diskoon ja jonkinlaiseksi kostoksi illan pilaamisesta lähdin vielä yömyssylle hellemekkoani vuolaasti kehuneitten matkaseurueemme kahden miehen huoneeseen, joka sijaitsi samassa hotellissa. Siellä öisellä terassilla miesten lähentelyt tuntuivat suorastaan hyviltä. Riisuutumaan en sentään suostunut mutta nitisevässä aurinkotuolissa sain kummaltakin spermat sisään. Ehkäisy kyllä oli hoidossa, mutta muuten piti jännittää pari viikkoa mahdollisia muita seuraamuksia - joita onneksi ei tullut. Nolointa oli, että ne miehet olivat kertoneet asiasta joillekin toisille ja pelkäsin miehenikin kuulevan siitä - mutta ilmeisesti ei, koska milloinkaan hän ei ottanut asiaa puheeksi. Myöhemmillä reissuilla ei vastaavaa enää tapahtunut.

        Gitta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viitisen vuotta sitten aurinkolomalla mieheni innostui diskossa ryyppäämään kaksin käsin ja jouduin saattelemaan hänet huoneeseemme. Itse palasin suuttuneena diskoon ja jonkinlaiseksi kostoksi illan pilaamisesta lähdin vielä yömyssylle hellemekkoani vuolaasti kehuneitten matkaseurueemme kahden miehen huoneeseen, joka sijaitsi samassa hotellissa. Siellä öisellä terassilla miesten lähentelyt tuntuivat suorastaan hyviltä. Riisuutumaan en sentään suostunut mutta nitisevässä aurinkotuolissa sain kummaltakin spermat sisään. Ehkäisy kyllä oli hoidossa, mutta muuten piti jännittää pari viikkoa mahdollisia muita seuraamuksia - joita onneksi ei tullut. Nolointa oli, että ne miehet olivat kertoneet asiasta joillekin toisille ja pelkäsin miehenikin kuulevan siitä - mutta ilmeisesti ei, koska milloinkaan hän ei ottanut asiaa puheeksi. Myöhemmillä reissuilla ei vastaavaa enää tapahtunut.

        Gitta

        Oletko Gitta jota minäkin käyn panemassa aina paljaalla isolla kullillani..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi etelän reissut on tosi vaarallisia. Poikakaverin kanssa kun oltiin Kanarialla niin tutustuttiin englantilaiseen pariskuntaan jo ensimmäisenä päivänä ja liikuttiin koko viikko yhdessä - mm. nakurannalla. Siitä kai se lähti kun poikaystävä ei saanut silmiään irti sen rouvan tisseistä (ja varmaan vähän pillustakin). Sen päivän iltana vaihdettiin paria ja siitä seuras että neljänä iltana peräkkäin sain englantilaista spermaa pilluuni. Mutta se kuului sinne etelään - täällä Suomessa on tiukempi itsekuri!

        Meillä oli kumppanina Lontoolainen pariskunta. Vaihdettiin pareja ja oltiin nelistään. Mieheni oli tosi innoissaan. Yhtenä aamuna aloitettiin viinillä. Mieheni nautti hiukaan liikaa ja sammui heti alkuunsa. Jatkoin pariskunnan kanssa. Huoneeseeni saapui myös heidän kavereitaan ja en hirvennyt tai halunnut sanoa ei. Sain munaa eri muodoissa ja eri paikkoihin koko sen päivän.


    • Anonyymi

      Työpaikan pikkujouluissa laivaristeilyllä tuli tunnustettua himoni eräälle kollegalle.
      Yöllä hytin oveen koputettiin ja tämä kyseinen miesystävänsä kanssa reissussa ollut naikkonenhan siellä oli ja kysyi haluanko jälkiliukkaille.

      En kieltäytynyt, vaikka olikin hieman huonossa hapessa törpöttelyn jäljiltä.

      Hieman jännitti, koska eka kimppapano mutta siitä se lähti rullaamaan. Olihan se helkutin kiihottavaa kun Katja siinä touhuili ensiksi miesystävänsä kanssa, ja jo pelkkä hänen pillun näkeminen meinasi johtaa laukeamiseeni..

      Kun Katjan miesystävä laukesi häneen Katja komensi minua "no niin poika, nyt saat mitä olet halunnut, anna palaa".

      Siinä me sitten naitiin useaan kertaan yön aikana ja ennen aamupalaa kävin vielä vetään kunnon krapulapanot. Lakanat olivat täynnä märkiä spermaläiskiä.

      Uuh, muistan vieläkin sen aamuisen pillun tuoksun ja sen, että Katjan pillua selvästi aamusella hieman aristi mutta Katja nautti aivan eufoorisesti estottomasti.

      Tästä aikaa 23 vuotta, mutta välillä runkkaillaan edelleen tätä muistellessa.

    • Anonyymi

      Kävi sillai että päädyin erään pariskunnan kolmanneksi pyöräksi.

      He halusivat ehdottomasti että panen rouvaa paljaalla koska pillun spermaamisen jälkeen mies halusi nuolla spermat koska kiihottuu siitä tolkuttomasti itse.

      No kaikki sai mitä halusi, minä pillua ja erikoisen kokemuksen rouva munaa ja mies nuolla spermaa..

      • Anonyymi

        Minä pidän vierasta spermaa vaimon pillussa kimpan edellytyksenä. Suurin nautinto on työntää oma kalu vaimon lauenneeseen väljäksi naituun spermaiseen pilluun.


    • Anonyymi

      Yleensä ensimmäinen kerta kumilla. Nainen tykkää siitä, että isokaluinen mies laukeaa sisälle, niin kondomia ei haluta käyttää. Pidän siitä itsekin, kun pillu on löysä vieraan isokyrvän jäljiltä, niin sinne on mahtavaa työntää kulli sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Näin se on. Vieras sperma tuntuu kullissa hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Vieras sperma tuntuu kullissa hyvältä.

        Kyllähän vieraan ja kaverin sperma sinne vaimon emättimeen kuuluisi ja syvälle. Onhan se vieraanvaraistakin kun tuttu kaveri saa vaimon luvalla laittaa paljaana pohjalle asti, mutta tuntemattomien kanssa varovaisuus ennen kaikkea.

        Ainakin omasta mielestä myös se hetki kun tuntemattomampi vieras yhdynnän päätteeksi vetäytyy vaimostani ja sperma on täyttänyt kortsun kärjen, on kiihottava. Onhan se ikäänkuin lupaus tulevasta. Varsinkin jos tietää että miehellä on lapsia, eli sperma on ihan laatutavaraa. Ei pillu naimalla kulu, eikä kenelläkään mikään kiire ole, joten kun on varmuus siitä että paneminen on turvallista, on mukava muistella ja pohtia panon aikana millaisen lastin kaveri pystyykään vaimon sisälle laittamaan.


    • Anonyymi

      Kyllä on Rakennus Miehet saanut Vaimolta Paljaalla Mulkulla painaa koko Kesän Toukokuu-
      Syyskuun Loppu.2020V. OlemmeAvopari N. 49 V.
      M. 47 V. Meillä Oli Kesä Huvilan Hirsirakennus Työ. Tilasimme valmiin Hirsitalo paketin. 108 Nelliöö. Saimme Urakka tarjouksen 4miehen, Kirves mies ryhmä. Oulusta. Tämä kohde missä
      Olemme on Keski-Suomen Pohjois osa.
      Sopimus oli Miehet tekee töitä, keskeytymättömästi myös Viikoloput. Vaimo hoiti kaikki Ruoka puolen kokkasi. Asuimme AsuntoVaunuissa AsuntoAutoissa Meillä oli
      JO Saunarakennus Tontilla. Oli aika selviö asia,
      EI voi olla niin että nuoret terveet rakennus Miehet pystyy olemaa 5kk.ilman Naista.
      Tämä oli itselleni, ja Vaimolle ni täysin selvä asia.
      Me keskustelimme tämän asian Vaimoni kanssa.
      ( Meillä Vaimoni kanssa ei ole ollut niin pyhä
      Uskollinen asia se siveellisyys Vaimon Hameen Alla PYLLYSSÄ Alushousut on Vaimolla ollut hyvinkin löyhässä Vieraille Miehille.) Tämä kirves
      Mies ryhmä Halusi tämän Että Vaimoni on Vuoro
      Illoin 2de miehen luona AsuntoVaunuissa antamassa, ja aivan oikeesti ja Varmasti Miehet
      Nai PANI NUSSI, Puolille öin, ja Paljaalla Kyrvällä
      LIMAT SISÄÄN EMÄTTIME SYVÄLLE. MIEHET
      OLI 25-30V IKÄSIÄ NUORIA RISKIÄ MIEHIÄ.
      Me varmasti olimme tyytyväisiä, Sillä Vaimoa
      Halusi nämä nuoret riskit miehet tosi innolla vaikka ikä eroo oli Vaimo 49V. Ja Vaimo on
      Lyhyt 159Cm Pyöree tuhti pyllynen Isotissine
      89kg Pullukka. Vilpittömästi voi tunnustaa Asuntovanussa sänky rytisi ja vaunu huoju kun Vaimolta OTETTII Haaroje Reisie välistä Vittua siis Vittua ( PILLU seeienää Vaimolla ole ollut)
      Olemme enempi kuin onnellisia Vaimo oli näitte
      4miehen YHTEIS VAIMO 5kk Sai tunttee Tosi Nussimista Sai Kyrpää. Tosi rankasti. Olemme tyytyväisiä että Vaimo sai. Että Meillä on Uusi
      Hirsitalo. Jatkamme elämää ja olemme saaneet uusia tuttavuuksia jotka on Vaimon Isoo Tyyli Pyllyä polkenu NUSSINU Astuttu takaapäin että pylly LÄTISEE. Ja Paljaalla KYRVÄLLÄ.
      Hyvää kevättalven jatkoa kaikille AVIOPAREILLE JOITTE Vaimot saa VIERASTA Kyrpää.

      • Anonyymi

        Vaimos tykkäs oikeesti saadessa kunnolla kyrpää..


      • Anonyymi

        Runkkaatko soamalla kun kerrot tarinaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimos tykkäs oikeesti saadessa kunnolla kyrpää..

        Kyllä varmasti tykkäsi, tyytyväisiä olimme koska aina kun rakennetaan, nää on rallisesti
        niin kalliita juttuja rahaa menee. Koko tämä
        rakennus aika oli sinällään, erittäi raskasta aika, ruumiillisesti että henkisesti, koska joutuu
        ajattelee jännittää että kaikki menisi hyvin.
        Siitä olemme enempi kuin tyytyväisiä. Että kaikki työvaiheet meni täysin kunnolla, Miehet oli ammatti Miehiä. Kuten olivat ammatti Miehiä, kun ottivat vaimoo, Asuntovaunussa
        Ilta Yöstä puolilleyöhön, olivat tässäkin lajissa
        Ammatti Miehiä kuinka Naine tuhti isopylly 49v.Naine NUSSITAA halusivat vanhempaa
        Naista takoo hakata ryskyttää, jota ei tarvii sääliä. Tästä kaikesta olemme, erittäi tyytyväisiä. ( Kuitenkin on tullut ajatuksia, jopa
        täysin morkkis, kuinka Miehet ajetteli tämän
        Kuinka HUORANA ISO PERSE HUORANA PITIVÄT VAIMOO JA LIHAVA PERSE LIHVAREITISE NAISEN VITTUA HAAROISTA
        MITÄ 5KK.NUSSIVAT JYYSTIVÄT)) Tämänki asian yli on päästy, ja meillä on uusi hieno
        Klamelli hirsi talo. Ja Vaimo sai koke mitä on
        Olla yhteisenä Vaimon olla Nussittavana.
        Onnellisia me olemme.


      • Anonyymi

        Kyllä meillekkin yksi kesämökki rakennettiin reilulla alennuksella kun täysylöspito luvattiin rakennusporukalle.
        Aamu alkoi nussimisella, ruokatunnilla jatkettiin suihinotolla, iltyöpäivä päättyi peppupanoon. Ilta vietettiin sitten vapaa muotoisesti nussimisen merkeissä.
        Mies oli luvannut hankkia niille naisen työmalle. En tiedä oli työporukka tosissaan. Mutta mies hanki, siis minut. Ei koskaan kerrottu niille että ollaan naimisissa.
        Joutui mieskin kohtelemaan minua kuin huoraa konsanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaatko soamalla kun kerrot tarinaasi?

        Ukko64 vemppaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko64 vemppaa aina.

        Taasen tää sama soitto ja sama kahjo linjoilla😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasen tää sama soitto ja sama kahjo linjoilla😲

        Kertoo itse Ukko64.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillekkin yksi kesämökki rakennettiin reilulla alennuksella kun täysylöspito luvattiin rakennusporukalle.
        Aamu alkoi nussimisella, ruokatunnilla jatkettiin suihinotolla, iltyöpäivä päättyi peppupanoon. Ilta vietettiin sitten vapaa muotoisesti nussimisen merkeissä.
        Mies oli luvannut hankkia niille naisen työmalle. En tiedä oli työporukka tosissaan. Mutta mies hanki, siis minut. Ei koskaan kerrottu niille että ollaan naimisissa.
        Joutui mieskin kohtelemaan minua kuin huoraa konsanaan.

        Vaikuttaa että olet niin vitun katellinen änkyrä,et ole saanut koskaa mitään,muuta kuin täällä kyttäät ääliö mitä toisistaan pystyvät ihmiset tekee.
        Häpeä ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillekkin yksi kesämökki rakennettiin reilulla alennuksella kun täysylöspito luvattiin rakennusporukalle.
        Aamu alkoi nussimisella, ruokatunnilla jatkettiin suihinotolla, iltyöpäivä päättyi peppupanoon. Ilta vietettiin sitten vapaa muotoisesti nussimisen merkeissä.
        Mies oli luvannut hankkia niille naisen työmalle. En tiedä oli työporukka tosissaan. Mutta mies hanki, siis minut. Ei koskaan kerrottu niille että ollaan naimisissa.
        Joutui mieskin kohtelemaan minua kuin huoraa konsanaan.

        Oikeastaan se oli sellainen taloudellinen juttu. Hankittiin hieno tontti. Mökki sitten täysosa toimituksella. Ajatus oli koota rakennus itse. Nopeasti tajuttiin ettei se mikään lego-palikka hommaa ole. Kyseltiin hintaa kokoamisesta. Tarjoukset oli sitä luokkaa ettei edes lainaa oltas saatu sitä määrää. Rahat ei sitten riittäneet siihen hirsilinnaan mitä suunniteltiin. Muutama epämääräinen pimeätyö yhteydenotto tuli. Rakentamisporukka haalittiin sitten pimeästi mistä halvimmilla saatiin. Kun luvattiin täysylöspito niin saatiin budjetti mahtumaan raameihin. Mies olisi koko kesän valvomassa rakentamista. Maksut suoritettaisiin etenemisen mukaan käteisellä. Tuntui että rakentajillakin oli jotain outoa kun ne sanoivat haluavansa viettää myös vapaa-ajat meidän mökkityömaalla. Me oltiin saatu töissä sopivasti lomautukset. Se ei koskaan selvinnyt oliko ne rakentajat tosissaan kun ne olivat sanoneet miehelle että täyteen ylöspitoon kuuluu myös tietysti naiset. Mies sai neuvoteltua että yksi riittää jos se on vaan tarpeeksi halukas kun miehiä on kuitenkin useita. Mies sanoi tietävänsä yhden joka on sopivasti nyt ilman työtä. Sielä mä sitten odotin alastomana pihanurmikolla viltin päällä selälläni.
        Olisin sopivasti yllätettävissä.


    • Anonyymi

      Kiltit aviossa olevat miehet ovat yleensä terveitä seksitaudeista ja olen heille antanut paljaalla.

    • Anonyymi

      Kävimme vaimoni ja hänen ystävättärensä kanssa viihteellä.

      Asiat johtivat toiseen ja päättyi sänkyyn jossa panin vaimoni ystävätärtä vaimoni katsellessa. Paljaalla pantiin ja spermasin pillun jonka jälkeen vaimoni nuoli ystävättärensä pillusta valuvaa spermaani.

    • Anonyymi

      Tapailin yhteen aikaan naimisissa olevaa naista joka oli totaalisen kyltymätön "tiettyinä päivinä".
      Lapset oli tehty ja piuhat katkaistu mutta välttämättä halusi aina spermat sisäänsä.

    • Anonyymi

      Aina paljaalla. Olen jo vuosia käynyt silloin tällöin naimassa kaverin vaimoa, ja aina heidän halustaan. Tai kaverini vaimon halusta. Kaikki tapahtuu aina hyvässä yhteisymmärryksessä, ja aina ollaan menty naisen ehdoilla. Ekalla kerralla oli kumi, mutta seuraavalla kerralla nainen sanoi että ei tarvitse käyttää. Näin on ollut jo vuosia. Ja kyllähän sitä spermaa on tullut roiskittua, milloin mahalle tai selälle/pepulle, joskus kolmekin kertaa yhden session aikana. Se on kaikista osapuolista kiihottavinta.

      • Anonyymi

        Kolmaspyörä panee vaimoa aina paljaalla. Vaimo ei tykkää kumeista ja eivät ne oikein kuulukaan näihin hommiin. Sopii minulle.


    • Anonyymi

      Parasta on naida paljaalla roisikia satsit sisään lisäksi, kun ottaa kalun pois pimpsasta isäntä ottaa vielä suijin ja imee ja nuolee kalun riettauden nesteistä ja sitten vaimo päättää saako nuolla pimpankin vai oikein pääsisi liukkaille.

      Kerran oli myös tällainen, että nain takaa päin ja isäntä oli vaimon harojen alla katselemassa ja kun olin lauennut, niin rouva puristeli emätintään ja spermat/limat alkoi valua isännän naamalle ja suuhun.

      Parasta, että kaikille tilanne oli kiihoittava...

      Näin Turussa

    • Anonyymi

      Mitä vajakkeja tänne kirjoittelee, kun kaikissa ihan h#lvetisti kirjoitusvirheitä...

    • Anonyymi

      Aluksi meillä vieraileva mies käytti kumia, mutta viimeviikolla pyynnöstä jätti pois niin vaimo pääsi imemään ja lopuksi pääsin ekakertaa liukkaille!

    • Anonyymi

      Olemme pian nelikymppinen aviopari. Viitisen vuotta sitten päädyimme ensimmäistä kertaa ottamaan tutun miehen kolmanneksi. Alusta pitäen vaimoni varautui näihin tapaamisiin poikkeuksellisen seksikkäillä alusasuilla. Ensimmäisillä kerroilla käytettiin kondomia, mutta nykyään se on jäänyt pois. Tiettyinä aikoina kuukautta mies saa purkautua sisään, mutta toisinaan varmuuden vuoksi ei. Silloin hän saa laskea vaimoni päälle. Hänen toivomuksestaan tapaamme joskus kesäterassilla, josta kävelemme myöhemmin järven rantaan "panolle" niin että vaimoni on täysissä pukeissa, korkokengät ja kaikki, ainoastaan pikkuhousut puuttuvat. Se nätti pukeutuminen lisää kuulemma kumppanin kiihkoa kun siinä on jotenkin väkisinottamisen makua, vaikka vaimoni on tietenkin itse ihan täysillä mukana. Minulle se katseleminen tuottaa myös tyydytystä vaikken itse osallistuisikaan. Varsinkin se vaimoni vaatteitten avaaminen jossain metsäpolulla ja takaisin kävellessä hameen tahrat tai rikkinäiset sukanpolvet.

      Mika Tampereelta

      • Anonyymi

        Ai hittolainen! Annoin vaimonikin lukea tämän keissin ja ehdotin vastaavanlaista. Hän kun itsekin arvostaa seksikästä pukeutumista niin tuossa olisi esimerkki. Haluaisin nähdä hänet toisen miehen pantavana valkoisissa remmikorkkareissa, saumasukissa ja sukkanauhaliiveissä jossain poiston kätköissä iltahämärissä. Voisimme porukalla ajaa vaikka sinne Tampereen Pyynikille ja työkaverini saisi panna vaimoani jossain Pyhäjärven rantapöheikössä! Saisi laittaa päälleen jonkin nätin kesämekon josta rinnat saa hyvin esiin. Vielä kun olisi kontillaan tissit vapaasti ulkona roikkuen! Vaimo kyllä pudistelee päätään - mutta hymyillen! Jospa tämä ensi kesänä toteutuisi! Ja mieluummin ilman kortonkia!

        Jakke Tampereen liepeiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hittolainen! Annoin vaimonikin lukea tämän keissin ja ehdotin vastaavanlaista. Hän kun itsekin arvostaa seksikästä pukeutumista niin tuossa olisi esimerkki. Haluaisin nähdä hänet toisen miehen pantavana valkoisissa remmikorkkareissa, saumasukissa ja sukkanauhaliiveissä jossain poiston kätköissä iltahämärissä. Voisimme porukalla ajaa vaikka sinne Tampereen Pyynikille ja työkaverini saisi panna vaimoani jossain Pyhäjärven rantapöheikössä! Saisi laittaa päälleen jonkin nätin kesämekon josta rinnat saa hyvin esiin. Vielä kun olisi kontillaan tissit vapaasti ulkona roikkuen! Vaimo kyllä pudistelee päätään - mutta hymyillen! Jospa tämä ensi kesänä toteutuisi! Ja mieluummin ilman kortonkia!

        Jakke Tampereen liepeiltä

        Kuule Jakke! Ihan samat on aatokset! Vaimoni on nelikymppinen ja saa vieläkin miesten päät kääntymään kesämekossa kulkiessaan. Pari kesää sitten ostin hänelle aika näyttävän alusasun (läpikuultavat punaiset pitsirintsikat, sukkanauhaliivit ja pikkupöksyt, joita hän käytti ennen koronaa mm. lavatansseissa käydessämme. Silloin oli tapana jossain vähän syrjässä käydä välillä pikapanolla ja sitten takaisin lavalle.
        Saisimmekohan yhdessä vaimomme sellaiseen leikkiin, että tapaamme vaikka Pyynikin kesäteatterin takana ja jossain vaiheessa vaihdamme vaimoja? Tosin taitaa mennä ensi kesään. Painaisit lopuksi vaimoni polvilleen maahan ja antaisit vähän "maistiaisia" eikä minua haittaisi jos vähän roiskahtaisi kasvoille ja leningin rinnuksille! Sama sinun vaimosi kanssa! Sitten jollekin kesäterassille muutamalle paukulle.

        Nelikymppinen Kaarlo myös Tampereelta

        Ps. Entä aloittaja Mika vaimoineen????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Jakke! Ihan samat on aatokset! Vaimoni on nelikymppinen ja saa vieläkin miesten päät kääntymään kesämekossa kulkiessaan. Pari kesää sitten ostin hänelle aika näyttävän alusasun (läpikuultavat punaiset pitsirintsikat, sukkanauhaliivit ja pikkupöksyt, joita hän käytti ennen koronaa mm. lavatansseissa käydessämme. Silloin oli tapana jossain vähän syrjässä käydä välillä pikapanolla ja sitten takaisin lavalle.
        Saisimmekohan yhdessä vaimomme sellaiseen leikkiin, että tapaamme vaikka Pyynikin kesäteatterin takana ja jossain vaiheessa vaihdamme vaimoja? Tosin taitaa mennä ensi kesään. Painaisit lopuksi vaimoni polvilleen maahan ja antaisit vähän "maistiaisia" eikä minua haittaisi jos vähän roiskahtaisi kasvoille ja leningin rinnuksille! Sama sinun vaimosi kanssa! Sitten jollekin kesäterassille muutamalle paukulle.

        Nelikymppinen Kaarlo myös Tampereelta

        Ps. Entä aloittaja Mika vaimoineen????

        Hei Mika ja Jakke! tuli mieleeni, että mitä jos järjestetään yhteinen pikkujoulu. Voin hankkia sopivan saunatilan tai vastaavan. Lähtisivätkö vaimonne mukaan??? Joku kiva pikkujoulumekko kaikilla ja saumanailonin ym. ja jos ne siinä liikaa tahriintuvat niin viedään täysissä pukeissa saunaan pesulle?

        t. Kaarlo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mika ja Jakke! tuli mieleeni, että mitä jos järjestetään yhteinen pikkujoulu. Voin hankkia sopivan saunatilan tai vastaavan. Lähtisivätkö vaimonne mukaan??? Joku kiva pikkujoulumekko kaikilla ja saumanailonin ym. ja jos ne siinä liikaa tahriintuvat niin viedään täysissä pukeissa saunaan pesulle?

        t. Kaarlo

        Kiva ajatus tuo ehdotuksesi!
        Taitaa olla vaan parempi siirtää se ehdottamasi pikkujoulu uudenvuoden aatolle tai sinnepäin.
        Onnistunut pikkujoulujuttu meillä olikin jo. Tapasimme sen tutun kaverin ensin Plevnassa, missä nautimme aika monet oluet/lonkerot. Vaimollani oli kiva punainen pikkujouluasu punaisine saumasukkineen. Sieltä menimme kaverin työpaikalle ja jatkomme muutamalla viskillä. Vaimoni istui kaverin sylissä ja sain katsella kuinka puserosta paljastuivat vähitellen punaiset pitsirintsikat ja sitten rinnat. Punaisten sukkanauhojen välistä erottui pillu milloin käsi ei peittänyt sitä. Pelkäsin että minulta "karkaa" jo tässä vaiheessa, mutta sitten oli viimein pakko laueta kun siinä sohvalla kaverin kyrpä upposi vaimoni sisään. Niin kiihottunut olin, että laukesin vielä uudestaan siinä vaiheessa kun kaveri purkautui vaimoni rintojen väliin.
        Mutta palataan asiaan!

        Mika Tampereelta


    • Anonyymi

      Ei ole kyllä tavaksi tullut, mutta joitakin kertoja on mieheni työkaveri ollut kolmantena. Itse olisin halunnut työkaverin käyttävän kondomia mutta mieheni mielestä se olisi pilannut fiilngin joten annoin periksi. Ensimmäisellä kerralla sain vieraan "lastin" vatsalle ja reisille, mutta seuraava kerta tapahtui lavatanssien yhteydessä ulkona joten minulla oli vaatteet päällä ja silloin sain kaiken sisääni. Sen jälkeen kahdella muulla kerralla asiasta ei enää edes keskusteltu kun kaveri tarjosi paljasta kaluaan. Nyt on ollut pitkä tauko koronan takia, mutta kaiketi näitä kertoja tulee vastaisuudessakin. Ehkäisystä olen koko ajan itse pitänyt huolta molempien miestenkin toivomuksesta.

      Piia Turusta

      • Anonyymi

        Totta se on että tunnelma menee pilalle jos kumia käytetään. Paljas kalu vaimon pillussa ja vieraat spermat sisällä kuuluu asiaan ja tekee hommasta aidompaa. Kimppaan kuuluva rivous ja irstaus vähenee. Vieras ja paljas kalu vaimoni samettisessa kosteassa pillussa jonka pitäisi kuulua vain minulle. Vaimon ilme vieraan lauetessa. Ne tekee kimpasta sen arvoisen. Lopuksi pääsee liukkaalle ja turvonneelle pillulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on että tunnelma menee pilalle jos kumia käytetään. Paljas kalu vaimon pillussa ja vieraat spermat sisällä kuuluu asiaan ja tekee hommasta aidompaa. Kimppaan kuuluva rivous ja irstaus vähenee. Vieras ja paljas kalu vaimoni samettisessa kosteassa pillussa jonka pitäisi kuulua vain minulle. Vaimon ilme vieraan lauetessa. Ne tekee kimpasta sen arvoisen. Lopuksi pääsee liukkaalle ja turvonneelle pillulle.

        En nyt tiedä että meneekö ihan tunnelma pilalle. Tuntumaan se tottakai vaikuttaa kun kumen kanssa joutuu sähläämään, mutta kyllä on vieraille maistunut kumenkin kanssa ja itse pidän siitä kun spermaisen kortsun saa nähtäväksi että vaimoni ja kaveri on hoitanut homman ihan todistetusti. Se on sitten eri asia kun on tutustuttu ja tietää ja pystyy luottamaan että vieras ei ole mikään häntäheikki, vaan joko suhteessa tai jossain muussa vastaavassa tilanteessa, jossa luotto on taattu, niin voi antaa luvan päästellä paljaalla ihan mihin vaan. On pakko tunnustaa että vaimon kanssa kiihotti katsella useammankin kerran erään kävelypolun varrella käytettyä kortsua johon myöhemmin vakipanoksi ylennetty kaveri oli aikaisemmin ruiskaissut vaimoni sisällä spermat. Iltalenkit saivat mukavaa pontta ainakin omasta mielestä kun muisti sen yhden illan tapahtumat. Tuon jälkeen vaimo on useasti sitten antanut kaverin spermojen valuvan lattialle kun yhdynnän jälkeen ollaan hieman virvokkeita nautittu että jaksaa toisenkin kerran. Minua ei haittaa pestä lattia illan jälkeen, heittää lakanoita pyykkiin, tai pyyhkäistä nahkaista istuinta, kun kuivanneet läikät muistuttavat tapahtumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on että tunnelma menee pilalle jos kumia käytetään. Paljas kalu vaimon pillussa ja vieraat spermat sisällä kuuluu asiaan ja tekee hommasta aidompaa. Kimppaan kuuluva rivous ja irstaus vähenee. Vieras ja paljas kalu vaimoni samettisessa kosteassa pillussa jonka pitäisi kuulua vain minulle. Vaimon ilme vieraan lauetessa. Ne tekee kimpasta sen arvoisen. Lopuksi pääsee liukkaalle ja turvonneelle pillulle.

        Meillä käytetään kumia. Siinä on oma viehätyksensä kun mies pukee vieraat. Tosin se kannattaa tehdä selväksi jo etukäteen. Kaikki eivät pidä miehen kosketuksesta kalullaan.


    • Anonyymi

      Olen aivan järkyttynyt näistä viesteistä. Ovatko nämä tosia, vai jotain fantasialöpinää? Ei ihme, että sukupuolitaudit yleistyvät vauhdilla, jos ihmisten kiinnostus omaa terveyttään kohtaan on todellakin tällä tolalla.

      • Anonyymi

        Kateellisen puhetta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellisen puhetta..

        Pillu on tehty jaettavaksi ja spermalla täytettäväksi. Ihania on ne naiset jotka ottaa lastin sinne minne se kuuluu. Aviossa oleville lisäpisteitä. Olette erityisen ihania ottamalla vieraan lastin vastaan.


      • Anonyymi

        Ehdotan, että et vieraile näillä sivuilla ollenkaan - säästyt päänsäryltä.


    • Anonyymi

      Olimme vaunulla ja yöllä menin pissalle, lähelle vaunua kun siihen tuli vanha ukko kuselle. Minulla tuntui että ei tule kun ukko katsoi. Sen väljä muna oli kädessä aika vieressä veteli sitä alkoi paisua pillussa tuntui kun kalu vaan kasvoi ja pissa lensi kauas. Katsoin pyöreinä silmin sitä ja itsellä alkoi pissa lentää. Mies katsoi minua piti paperia kädessä. Joensuun kättä puisto päätä ja alkoi kuivaamaan gäkellyin kun sormet meni sisään mies tunsi kiimani. otti päästä kiinni piti kalun edessä kuivaa sinäkin ja painoi kalun suuhuni. En ilmennyt huutaa ajattelin muutama imu mitä se haittaa. Imin himokkaasti luulin että pääsen mutta mies nosti minut ylös tuli taakse painoi sisään kuiskaa ei tämä kuivu. Muutama työntö ja työnsin pillua kuin olisin huutanut lisää. Se tilanne yöllä vierasta vanhaa kyrpää ja melkein pakolla, olin kuin huora jalat levällään ääntelin suu kiinni väliin kuin huono hana loiske kuului kiihotuin siitä lisää, kun mies koveni lisää sain orgasmin se kesti ja kun sain lämpimän lastin sain uudestaan. Mies poistui. Seuraavana päivänä laavulla yksi mies sanoi antaisin sulle paperia makkaran mutta yöllä meni kaikki. Kuiskaa ensiyönä sama aika. Kävellessä en voinut mitään pillu valui koko ajan, mietin olenkohan tulossa löysäksi miesten suhteen, se kiihotti lisää

    • Anonyymi

      Minusta parasta on, kun vieraamme kyrpä alkaa paisumaan ja tunnen kuinka hänen huippunsa lähestyy. Ajatus siitä, että hän siementää minut pian saa minut aivan huikeaan hekumaan ja orgasmiin.
      Mieheni nauttii siitä, kun näkee minun nautintoni.
      Että rakastan ❤️saada vieraan siemenet sisääni. Kortsulla en kokisi samaa.

      • aivan kun ite oisin kirjoittanu ei mikään sen ihanampaa ku saada vieraan spermat syvälle pilluun ja sit mieheni lasti heti perään


      • Anonyymi
        INARI400 kirjoitti:

        aivan kun ite oisin kirjoittanu ei mikään sen ihanampaa ku saada vieraan spermat syvälle pilluun ja sit mieheni lasti heti perään

        Eka kerralla vuosia sitten kun aloitiime kolmen kimpat mieheni kanssa, vieras käytti kumia koin että aitous puuttui, miehen saadessa spermat tulikin kumiin. Jotenkin säälittävä tunne kun mies veti jäykästä kalusta kumia poies. N 54


      • Anonyymi

        Ihan sama minulla, n. 50v vaimolla :) Rakastan sitä hetkeä kun vakkarivieraamme alkaa loppukirin. Tunnen hänen kiihtyvät ja voimakkaammaksi käyvät työnnöt ja lopulta kullin paisumisen samalla tietäen että kohta saan vieraan siemenet sisääni. Ihanaa! Varsinkin kun samalla näen oman ihanan mieheni joka kivikovana silmät kiiluen on seurannut yhtymistäni ja nautintoani vieraan kanssa, ja tiedän että pian hän ottaa omansa ja panee minua kiihkolla laueten vuorostaan sisälleni.

        Ekoilla tapaamisilla vieras kyllä joutui käyttämään kumia ja oikein kivaahan se oli niinkin, ei siinä mitään mutta jokin siinä jää puuttumaan niin minun kuin miehenikin mielestä. Kyllä mies aitona ja paljaana on parasta mitä voin reisieni väliin saada :) Ihanan tuhmaa ja kiihottavaa kun kaksi miestä sammuttaa naisen janonsa minuun ja täyttää minut lasteillaan.


      • INARI400 kirjoitti:

        aivan kun ite oisin kirjoittanu ei mikään sen ihanampaa ku saada vieraan spermat syvälle pilluun ja sit mieheni lasti heti perään

        Oikeassa olet sisko hyvä


      • Anonyymi
        INARI400 kirjoitti:

        aivan kun ite oisin kirjoittanu ei mikään sen ihanampaa ku saada vieraan spermat syvälle pilluun ja sit mieheni lasti heti perään

        Kyllä se vapaassa käytössä oleva kunnon kiimainen naaras ottaa vastaan juuri niin paljon kyrpää ja niiden siementä sisään kuin sielu sietää, että tietää sitten saaneensa kun on ihan puhkinussittuna... kunnon on pidetty kunnon siemennyssessiot...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vapaassa käytössä oleva kunnon kiimainen naaras ottaa vastaan juuri niin paljon kyrpää ja niiden siementä sisään kuin sielu sietää, että tietää sitten saaneensa kun on ihan puhkinussittuna... kunnon on pidetty kunnon siemennyssessiot...

        Vaimoa nussittiin kaverin kanssa koko viikonloppu. Vaimo on ihastunu tähän mieheen ja on joskus käyny panettamassa itteään. Pano viikonlopun jälkeen vaimo tuumasi että on vaikea kävellä. Urheasti meni töihin. Oli teksrannu kaverille että on paikat hellänä.😄


    • Anonyymi

      vaimoni katseli vierestä kun sain paljasta peppuun lopuksi otin suihin lastin ei siinä ehdi kortsuja poistaan

    • Anonyymi

      Aina ilman jos vaan vieraalle käy. Vaimoni inhoaa kumin hajuakin ja sen kanssa pelaaminen ja räplääminen lässäyttää tunnelman. Laueta vieras saa sisään tai vaikka tisseille, minua kiihottaa jos laskee vaimooni sisälle. Vaimo antaa kyllä mielellään laskea myös tisseille.
      -Pasi-

    • Anonyymi

      Meillä tykätään panna paljaalla, tuntuu hyvälle... myös ihana panna liukkaille..
      se kiihoittaa valtavasti!

    • Anonyymi

      Kyllä vieras mies painaa kyrpää sisääni paljaalla. On ihana tunne kun päällä tai takana ähkivä uros sylkäsee siemenet sisään. N 56.

      • Anonyymi

        Nuin meilläkin. Ihanaa tuntea ja katsoa kun meidän viriili nuori vakkari apumies ähkii ja puskee kunnolla viimeisiä voimakkaita työntöjään ennen kuin antaa siemenlastinsa syöksyä sisääni! Ukkokin on tuosta ihan innoissaan kun vierestä seuraa. Mutta nämä leikit meille sellainen kutkuttava mauste aina toisinaan. Ollaan reilu 50v pariskunta.


      • Anonyymi

        Just näin. Kyllä se on hassua miten miehet juuri ennen kuin laskevat siementä sisääni, murisevat, mölisevät, murahtelevat ties mitä. Ja viimeiset työnnöt on niin rajuja että kyrpä tuntuu kurkussa asti. Ja tietenkin paljaalla pannaan...


      • Anonyymi

        Ajattelen sua rakas tuntematon N56v,mitkä on tunteesi ollut kun vieras mies painaa kyrpää sisääsi.
        Olen rva 58v saan viettää kesän vapaa ajan asunnollamme mieheni on logistiikka alan töissä ajelee rekkaa,käy tuolla Keski etelä Euroopan maisemissa.Olen naine täällä ja vapaata riistaa,
        Nautin niin suunnattomasti,itseäni huomattavasti nuoremmat miehet,ei päästä vähällä kuin astuvat
        nussivat ,vapautuneisti minulta vittuani ,kun mieheni ei ole edes Suomessa, Miehet saa olla yötä luonani kuten koko viikonlopun otetaan lonkero vodkacolaa
        Nussitaa poletaa nautitaan Vitusta Kyrvästä.ja kuinka limaa ruiskutetaan kyrvästä Sisääni syvälle tää on elämän nautinto mitä nuoret miehet aikaise naise vitulle tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen sua rakas tuntematon N56v,mitkä on tunteesi ollut kun vieras mies painaa kyrpää sisääsi.
        Olen rva 58v saan viettää kesän vapaa ajan asunnollamme mieheni on logistiikka alan töissä ajelee rekkaa,käy tuolla Keski etelä Euroopan maisemissa.Olen naine täällä ja vapaata riistaa,
        Nautin niin suunnattomasti,itseäni huomattavasti nuoremmat miehet,ei päästä vähällä kuin astuvat
        nussivat ,vapautuneisti minulta vittuani ,kun mieheni ei ole edes Suomessa, Miehet saa olla yötä luonani kuten koko viikonlopun otetaan lonkero vodkacolaa
        Nussitaa poletaa nautitaan Vitusta Kyrvästä.ja kuinka limaa ruiskutetaan kyrvästä Sisääni syvälle tää on elämän nautinto mitä nuoret miehet aikaise naise vitulle tekevät.

        Kaksikymmentä vuotta kun tästä hetkestä saataisiin pois, niin ajattele kuinka miehesi välillä Suomessa käydessä ihmettelisi kun vatsasi kerta kerralta pyöristyy enemmän. Viriilit nuoret kollit ovat saaneet kesän ajan käydä vuorotellen sylkemässä nuorta siemenlimaa kuuman vittusi pohjukkaan. Mieti sitä poikien suihkuttamaa siittiöiden määrää joka on uinut kohdunsuun läpi kohtuun kesäpäivien aikana ja mieti kuinka miehesi hellästi silittää vatsaasi kun tajuaa asianlaidan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksikymmentä vuotta kun tästä hetkestä saataisiin pois, niin ajattele kuinka miehesi välillä Suomessa käydessä ihmettelisi kun vatsasi kerta kerralta pyöristyy enemmän. Viriilit nuoret kollit ovat saaneet kesän ajan käydä vuorotellen sylkemässä nuorta siemenlimaa kuuman vittusi pohjukkaan. Mieti sitä poikien suihkuttamaa siittiöiden määrää joka on uinut kohdunsuun läpi kohtuun kesäpäivien aikana ja mieti kuinka miehesi hellästi silittää vatsaasi kun tajuaa asianlaidan.

        Eikö se niin ole että aviomies on isä kun "vahinko" tapahtuu.? Niin meillä vaimo sanoi sen jälkeen kun tuota kimppaa kokeilimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksikymmentä vuotta kun tästä hetkestä saataisiin pois, niin ajattele kuinka miehesi välillä Suomessa käydessä ihmettelisi kun vatsasi kerta kerralta pyöristyy enemmän. Viriilit nuoret kollit ovat saaneet kesän ajan käydä vuorotellen sylkemässä nuorta siemenlimaa kuuman vittusi pohjukkaan. Mieti sitä poikien suihkuttamaa siittiöiden määrää joka on uinut kohdunsuun läpi kohtuun kesäpäivien aikana ja mieti kuinka miehesi hellästi silittää vatsaasi kun tajuaa asianlaidan.

        Tuo tuli kyllä mieleeni kun näin vieraan yhtymässä vaimooni. Nuo vaimoni voihkaisut ja miehen nautinnolliset murahdukset kun siemenet tulivat syvälle vaimoni sisään. Kun mies jäi makaamaan vaimoni päälle veltostuva siitin vielä sisällä ajattelin että entä jos vaimo nyt tulikin raskaaksi. Pesulle mennessään vaimo vielä kosketti kaluani ja kuiskasi että "nautitko".


    • Anonyymi

      En siinä kiihkossa ole edes muistanut vaatia kortsua ja ihanaahan se on tuntea, kun vieras kyrpä alkaa paisumaan ja tietää sen pian sylkevän siemenet sisääni.

      • Anonyymi

        Tää on ollut elämän parasta aikaa,itselläni on asia niin
        että 46v ja sen jälkee en ole tullut tiineeksi,vaikka kuin
        on mieheni nussinu laskenut limat sisään,
        Että vieraita miehiä oli tosi paljon en tullut tiineeksi.
        Ei ole tullut edes mieleen että vaatisi miehiltä kortongin käyttöä.Sillä paljaalla kyrvällä nussimine vapaasti loppuun saakka limat sisään on jotai jumalallinen tunne,kuin mies tako painaa painaa kyrpää vittuu että saa kyrpäsä laukemaa.IHANAA.


    • Anonyymi

      Olin kavereiden kanssa viihteellä. ,Olin armeijassa samoin kun kaksi kaverista.
      En oikein halunnut ihan hirveesti dokailla, vaikka meillä oli vuokralla mökki johon oli kävely matka.pois meno oli sovittu seuraavalle päivälle.
      Mua haettiin tanssimaan,ja totta Kait lähdin ,ihan kivaa oli käydä pikkuisen tanssimassa.
      Kaverit jo kiusasi mua puumsta ,sanoin jo ettei toi ole edes puuta.
      Itsekin jäin miettii ettei kaikki ole miltä näyttää.
      Mua haettiin ,ja kaverit kettuili.
      Multa ihan kysyttiin että halun n aidan ihan kunnolla.
      Oli pakko sanoa et ookko tosissasi.
      Niin mulle vakuutettu.
      Sanoin että oon kavereiden kanssa.
      Ota mukaan oli vastaus.
      Nikottelin hetken ja sanoin kysyvät kaverilta.
      Kaveri oli innokas lähtemää.
      Hain naista tanssimaan ja kerroin että kaverille sopii.
      Siin oli pikkuinen ehto,hänen mies on läsnä muttei osallistu.
      Toinen yllätys oli éttei kondomia käytetä.
      Kaveri oli valmis kunhan saa pillu.
      Syykin selvisi jälkeen päin,tosin en sen naisen kanssa ole myöhemminkää käyttänyt kummeja.
      Mulla on kohtuu iso se ja sain ensin naida pilluun,kaveri tuppaas perseeseen .
      Kaveri tuumasi kun oltiin vielä naisen sisässä että taisit naida paksuksi.
      Niin tein ja uusin vuoden päästä kahdestaan sen saman naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Vieraalle kelpaa vaimon pillu kumillakin. Sillä hetkellä kun vaimo sanoo vieraalle että häntä saa panna paljaalla, vieraan kalu näyttää kasvavan paljon suuremmaksi. Se kiima millä vieras pumppaa spermansa vaimoni pilluun on korvaamaton. Se tunne kun saa panna vaimon naitua pillua on korvaamaton.

    • Panot aina kumilla. Suuhun paljaalla.

    • Anonyymi

      mies tuli mukaan meidän yhteisiin leikkeihin pani rouvaani kondomilla mutta niitä oli vain yksi peppuani paljaalla pani ja pitkään

    • Anonyymi

      Kyllä tämä vaan on niin, että omalla kohdallani
      alkoholi on ollut se joka saa unohtamaan kortongit, kun ravintolassa olen ollut, joka kerta olen kyllä 2de Miehe jopa 3nkin Miehen kanssa kotiini tullut jatkamaan juhlimista, ( Tämä onnistuu hyvin Mieheni on Matkatyöläine 3/4 Vk reisulla) kyllä minulla on yö pöytäni laatikossa kortonkeja, ja intiimi kosteuspyyhkeitä. Tämäki
      on myös tosi asia, ei kyllä Miehet ole suostunu
      kortonkeja käyttämään, Miehet tämän on sanonut minulle päin naama, kymmeniä ellei satoja kertoja, että olen sen verran jo älähtänee kokenee hutsun näköne RVA haarojeni reisieni välistä, ja koko perseestäni että Minä en tarvii mitään kortonkia nussimisee muuta kui Paljasta Kyrpää ja limaa sisääni. Näin tämä elämä menee joka Vkl Perjant-sunnunt, ja Keskiviikko yö.
      Näin olen 17v tehnyt, kun mieheni matka töitä tehnyt, sen tiedän mieheni panee työ reisullaan
      HUORIA, tämän on kertonut mieheni työ kaverit
      Jotka on käny myös minua nussimassa, varmasti olen miesten kanssa, en pärjää ilman miehiä. Olen nyt 49v Rva ja helveti hyvin kelpaan miehille ja ilman kortonkia.

      • Anonyymi

        Kerran panin viisikymppistä pubiruusua jonka hain baarista. Karvaisen kusinen vitun haju täytti makkarin kun nainen levitti jalkansa. Kiimassa nuolin ensin kunnolla ja panin paljaalla laskien sisään. Se ei ollut kaunista mutta kiimaista. Valuva hiki haisi, vitun ja sperman kanssa.


    • Anonyymi

      vaimo ei ota ilman kondomia minun peppu haluaa tuntea ison paljaana se tunne kun spermat ruiskuaa puristemalla sisään ooh

    • Anonyymi

      Olemme nelikymppinen pari,vaimoni parivuode mua nuorempi.
      Olimme olleet pitkään naimisissa ,lapset ei enää lähteneet meidän mukaan lomille.
      Sanoin vaimolleni että haluaisitko vierasta miestä. Se ajatus taisi jäädä hänen mieleen,lomalla ollessamme ,kaukana kotoa vaimoni otti asian puheeksi.
      Hänelle sopisi jos ei ole tuttu eikä vanha. Ja mun on hankittava.
      Mistä minä ne nyt hankkisin,netistä ehkä löytyisi mutta nyt tässä.
      Sanoin vaimolle että tänä iltana mennään ravintolaan hakemaan se vieras mies.
      Eihän sieltä mitään löytynyt,kyselin siellä milloin täällä on enemmän porukkaa.
      Torstaina tulee uudet porukat ,ja pe on kaikki paikat täynnä porukoita.
      Pe sanoin vaimolle että tänään lähdetään näytille.
      Totta tosiaan,porukkaa oli tuvan täydeltä ja musiikki soi.
      Tämä oli pari vuotta ennen Korona.
      Ei mennyt kun hetki kun vaimoa haettiin tanssimaan.
      Ei ollut vaimon mieleen,oli puristellut ja oli saanut tuntemaan halua.
      Olisiko ollut kolmas joka sai vaimon kiimaan,se on tää jos..
      Kävi ilmi että hän oli kaverin kans liikkeellä, sanoin vaimolle että pyydä niitä meidän pöytään niin saat tanssia molempien kans ja hymyili.
      Miehet tulivat ja lähtivät melkein heti kusella, jäin kahdestaan vaimon kans.
      Hitto miksi molemmat pyysit,haluun tuon toisen,miten pääsen ..
      Ne nai sua molemmat ensi yön.
      Hei älä nyt.
      Kyllä saat oikein kunnolla ensi yönä.
      Vaimo ei puhunut mitään.
      Pojat tuli vessasta ,ja toinen vei vaimon tanssimaan..
      Jäin toisen kanssa juttelemaan pöytään.
      Haluaisitko lähteä meidän mökille jatkoille,kysyin.
      Kaveri alkoi hymyilemään ,että ei ole yksin.
      Voitte molemmat tulla.
      No pitää jutella kaverin kans.
      Vaimo tuotiin takasin.
      Meidät kutsuttiin mökkiin leiriin, sopiiko .
      Totta Mooses hänen kaveri vastas.
      Lähdettiin.
      Mökissä oli vaivautunut tunnelma ,tarjosin juotavaa ,ja pojat vaan katsoivat vaimoani.
      Otin vaimoni kädestä ja vein hänet toisen pojan tykö ja laitoin hänen käden toisen pojan käteen. Hetken siinä katseltiin silmiin ja vaimoni lähti kävelemään kohti makkara.
      Ovi laitettiin kiinni.
      Kuului sängyn niinää ja vaimon eka voihkaisu.
      Hiljaa aukaista oven,vaimo makasi jalat levällään ,hame oli nostettu ylös ja Vaimolta otettu pikkuhousut pois,poika nuoli kiihkeästi vaimon Pillua.
      Nousi ylös ja pudotti housut alas,ja laskentui vaimon päälle.
      Alkoi armoton jynkytys ja vaimon pillu litisi, kuului voihketta.
      En nähnyt että nuori mies olis laittanut kondomia.
      Myöhemmin näin että ,vaimo naitiin paljaalla.
      Palasin olohuoneeseen,sanoin sille toiselle kaverille että alkaa riisuu ittenää ja valmistautuu naimaan. Katsoin kun mies otti housut pois..Ei hemmetti mulla pääsi.
      Arvaatte varmaan mitä näin.
      Ei sekään laittanut kumia,en edes ehdottanut.
      Kuulin kuinka vaimo valitti ja voihki anna anna.
      Kun menimme makkariin vaimo kiemurteli tuskaan, niin kovaa oli hammas särky.
      Viimeiset työnnetty ja poika murheita ja kirosin voi Vittua ja jäi täriseemään vaimon päälle.
      Mun vuoro se toinen sanoi,uus mies kiipesi vaimon päälle,ei siinä ollut esiliina kun iso kulli alkoi painaa vaimoon joka haukkomaan henkeä ja hoki ei se mene ei se mene.
      Ja varmasti menee,kiusasit mua kun tanssittiin.
      Se oli melkoista tunnemyrskyä katsoa kun vaimoa naitiin.
      Vaimo oli halunnut kumilla ja munkin mielestä se olis ollut parasta .
      Mutta Vaimolla oli jo yhdet siemenet pillussa ja toiset olis kohta.

    • Anonyymi

      Olimme silloin vähän päälle 30.meillä oli mökki bileet ,joihin oli kutsuttu kaksi pariskuntaa. Hyvää ruokaa ja sanottiin ihan siististi uikkarit päällä.
      Molemmat pariskunnat olivat jo lähdössä pois kun pihaan käveli kaks nuorta miestä
      Jäimme kukka porukan kanssa mökille.vaimoni tarjoili loppu ruokia.ja hyvin näytti kelpaavan. Katselin kuinka vaimoni perään katseltiin,ja sopivan hetken tullen siitä vaimolle kuskin.
      Vaimo oli pikkuisen ärsytystä ,ja sanoi että kuvittelin.
      Sopivasti annoin pojille lokeroa ja jutut kävi levottomaksi.
      Pojat meni kuselle ,ja minä kysyin Vaimolta että haluutko,sillä pojat on valmiita ne katselee sua himoitsee.
      Hameen alta vaan vaan pikkarit pois ja pikkuisen huolimattomuutta että vilautat pillua pojille,minusta tuntuu että taidan kohta sammua,ja hymyilin vaimolle.
      Vaimo näytti kieltä mutta otti kuitenkin pikkarit pois ja heitti ne minulle.
      Pojat tulivat takaisin,hain juomaa pöytään. Vaimo istui piha keines jalka istumella, ja laski nopee jalan alas naama oli punainen ja pojat oli hiljaisia. Jahas mietin itsekseni,peli oli alkanut pojille on näytetty pillu.ja pojista näkillinen että jotain kivaa oli nähty.
      Aloin nuokkumaan , ja esitin sammuvaa. Toinen pojista meni vaimon viereen keinuun istumaan. Käsi meni vaimon hameen alle ja vaimo huokaisi.älä
      Mieheni voi herätä.
      Kuulin vaimoni sanovan nimeäni, kultaisen nukut? Olin muka tokkurainen, ja raotin silmiä ja nostin horjuen päätäni ja sopersin jotain epäselvää ja laitoin silmät kiinni.
      Nukahti se viimein kuulin vaimon sanovan naurahtaen, mokoman juoppo.
      Hame nousi ylös ja näin kuinka poika runkkas vaimoa,ja hyvää näytti tekevän.
      Sormi meni vaimoon ja huokailu alkoi.
      Vaimo työnsi kättä pojan housuihin ja Toisella kädellä avasi housuja.
      Jahas ,mulle näyttää mitä on tarjolla ,kalusteet oli kovana ja vaimo runkkas poikaa.
      Sitten et laukee mun käsille vaimo sanoi.
      Pelkäsin raottaa silmiä,mutta pojat olivat keskittyneet vaimooni ,mutta vaimo tuijjotti suoraan mun silmiin hymy huulilla.
      Mennään saunakammariin jos ukko herää niin ei jäädä kiinni,onko teillä kondomeja?
      Ei ole pojat sanoivat pettyneenä ,saahan me kuitenkin pillua.
      Teki mieleni selvitä ja hakea pakka sisältä,siellä oli kaksi pakkaa avaamattomana, sillä haimme hetkeä milloin kokeilimme vauvan tekoa. Joten pani me paljaalla.
      Näin vaimoni ilkikurisen ilmeen. Olin mustis.
      Toinen jää vahtii, ja sitten et runkkaa haluun kunnolla spermaa.jos ukko herää annat lisää juotavaa .
      Vaimo lähti toisen kanssa rantaan,hetken kuluttua alkoi kuulua huohotti ja käsketys nai perkele,,nussi.
      Se mun vahtii jätetty laski housuja ,ja alkoi kopeloimaan munaansa,hitaasti housut meni alemmas ja koko kyrpä näkyi. Tsissus meinas päästä.
      Välillä nuori mies tarkisti että nukuin,ja lähti kävelee rannalle päin.
      Äänistä päätellen vaimoni saa kohta siemenet sisään. Poika kuikka ikkunasta sisään ja runkkas .perkele tyhmä ,sanoin itsekseni.
      Saunakammariin kuului jo koristelua kuului selvästi kun poika voihkaisu että tulee.
      Toinen poika meni sisään ,kuului hetken puheen sorinaa ja vaimon huudahdus voi herra jestas. Vähän ajan kuluttua alko kuuluai voihketta, älä niin nopeaan.
      Tiesin että vaimo teki sen tahallaan ettei kuiskutellut,tuuletus ikkuna oli auki ja kaikki kuului selvästi.pojan lantio ja kivespussit osuivat vaimon nivusiin ja tiesin kuinka tiheään poika polki vaimoa. Taas kuului vaimon pyyntö,nai hiljempaa tuntuu liian hyvälle.
      Hiippailin ikkunan taa ja voi luoja kun veri kohisi päässä. Katselin vaimon nautinnollista irvistystä, naama oli punainen. Ei Vittu mulla tulee mulla tulee vaimo voihki .anna mulle nai minut . Vaimo nytkähti ja alkoi papiston, pidin sormia ristissä ja hoikka jaksa hyvä mies vielä. Vaimo alkoi ynisemään ihmeellisesti ja tarjosi nuorelle miehelle pyllyään.
      Poika tikkas litisi vääntää pilluun ja alkoi hoken multa tulee..Ja laski lastin vaimon sisään.
      Vaimo puristi toisen pojan kättä ,samassa poika katsoi ikkunan suuntaan.
      Tuijjotimme toisiamme,suu auki. Vaimo sanoi ei haittaa ,se tietää että naitte minua.kävin laittamassa oven hakaan että sulhot ei karkaa.hetken kuluttua ovea rynkytettIin
      Saunatuvasta alkoi kuulua vaimon hyBertel äänee,imi poikia uudestaa juhlakuntoon.
      Ei siinä mennyt kun hetki kun vaimo huohotti,oli sen Iso kulli sen päällä ja ratsasti kullilla.
      Pillu litisi märkyyttä, laskeutui pojan päälle ja suuteli poikaa,tuu mun peppun komensi toista poikaa. Eihän se mennyt,tuu tänne niin imetään se kovaksi.
      Hetken imua ja kulli oli kovana,mee nyt perseeseen kuulu komento.
      Ei Vittu paras vaimi kun kulli alkoi työntyy suolen.
      Vaimo oli liikkumatta miehen päälle
      Lähetetty kun toinen mies alkoi takoa persettä.
      Edelleenkin ilman kumia,ja hitto kun oli himassa toimintaa.
      Mulla seisoi,oli pakko mennä vaimon viereen katsomaan,oli se niin kiimasta.
      Anteeksi kulta ,mutta minä tarvin nyt tätä.
      Huokaisin ,mennään tupaan jatkamaan kun saatte tuon valmiiksi.
      Laita saunan pesään tulet haluun pestä tämän jälkeen,oon ihan hiessä.
      Katsoin katsoin vierestä siemementämist

    • Anonyymi

      Meidänkin paljaalla ajot paljaalla ajot alkoivat mökiltä. Vierasta tosin vaimo oli saanut jo useamman kerran mutta kondoomeilla.
      Vaimoni sisko on ainakin viistoista vuotta vanhempi kun hän.
      Sisko meni naimisiin uuden miehen kanssa jolla oli kaksi poikaa.Jesse oli melkein kaksi kymmentä ja veljensä kahdeksantoista .pojat oli aina yhdessä,missä Jesse siel
      Jere.
      Molemmilla oli kiinnostus naisiin herännyt,katselivat vaimoani kiinnostuneena.
      Aina kun Vaimolla oli bikinit päällä,pojat kukkivat milloin ikkunasta milloin nurkan takaa.
      Poikien isä lähti töihin,ja pojat seurasivat kun naiset menivät saunaan. Paljas pinta kiinnosti. Kerran yllätin pojat kalut kovana.kysynkin että noin vaimoni kiinnostaa?
      Pojat oli punaisena,ja nolona.
      Teidän pitää yllättää vaimo,housut alas ja näyttää millaiset teillä on,mutta ei milloin vaan.
      Järjestetään teille tilaisuus.
      Kerroin vaimolle,vaimo hymyili ,vai silleen. Pojat haluis pillua.
      Eikä,ne on siskon perhettä.
      Mutta ei mitään sukua sulle. Laitetaan sisko huomenna kauppa reissulle.
      Vaimo kirjoitteli pitkää kauppa listaa. Pojatkin heräilivät ,aamupalalla kuulivat että olis kauppa reissu.
      Sanoin pojille että kannattaa jäädä mökille,nyt on se hetki.
      Jesse hymyili leveästi,Jere ei ilmeisesti tajunnu.
      Sisko lähti kauppaan,vaimo vielä pyysi soittamaan jos jotain huomaa puuttuvan.
      Auto lähti pihasta .
      Vaimo nousee ylös ja sanoi että nyt olis hyvää aikaa pestä pikkupyykkiä saunalla.
      Jäimme poikien kanssa mökkiin kun vaimo keräs pikkupyykin koriin.
      Katsoin kuinka hän jätti kolmet pikkarit sängyn päälle.
      Odotin hetken,ja hain pikkarit. Vaimolta jäi vielä li ka pyykkiä ,saatte viedä ne hänelle.
      Haisteli pikkarit jotka oli yöllä olleet hänen jalassa.helvetti että haisee naiselle, haistelkaappa onko ne likaiset,ja heitin pikkarit Jesselle toiset Jerelue.
      Pojat haistelivat punastellen ,kalut oli kovana. Likaiset on.
      Viekää ne vaimolle ja sano että nämä jäi.
      Lähdin hetken päästä perään.
      Lauteet nitisivät, ja vaimo äänteli, nuole.
      Hetken kuluttua ,kuulin kuinka vaimo sanoi Jere ,sun vuoro nuolla. Jere antoi vaimolle kieltä.
      Nyt nouse päälle Jere anna mulle kunnolla kullia.
      Alkoi kuulumaan litinä.
      Mulla tulee nuori mies ilmoitti.
      Anna tulla vaan sisään ja ihan pohjaan.
      Poika nytkähteli.ja laski ekat vieraat siemenet sisään vaimoon.
      Sun vuoro Jesse.
      Etkö pese Jesse ihmetteli.
      En.saat tulla liukkaille.
      Jere tuli pois ja Jesse meni vaimon jalkojen välin, alkoi kuuluu litinä.
      Pojat opetettiin käymään vaimoa hoitamassa,minä pidin siskolle seuraa ja pidin huolen siitä ettei poikia yllättynyt.
      Se oli vaimolle spermat täyteen en kesä.
      Seuraavana kesänä Jesse lähti armeijaan.
      Se kesä oli villi kesä. Jesse tuli käymää parin armeija kaverin kans mökille .
      Kondomia ei tarvittu eikä käytetty ,pojat antoivat vaimolle paljaalla.
      Silloin nuolin ensimmäisen kerran vaimon siemenettyä pillua,ettei vaimon tarvinnut mennä pesule saunaan.

      • Anonyymi

        Pelkkää faktaa


    • Anonyymi

      Saisi vaimonkin tuollaiseen tilanteeseen.
      Olis mahtaa katsella kun vaimo voihki orkussa.

    • Anonyymi

      Ilman, sillä miehiltä tulee vain pelkkää ilmaa.

    • Anonyymi

      Yhdyntä ilman sitä että saa siemenet pilluun ei ole mikään nautinto.
      Joskus on pakko ottaa kumin kanssa kun on tautien vaara tai ei voi sotkea paikkoja.
      Mutta jos oikeaa nautintoa hakee niin nuoret miehet varsinkin saavat paljaalla.

    • Anonyymi

      Yleensä ilman kumia , vain jos sattuu ihan uus tuttavuus niin kumilla mennään.
      Nyt meillä on pitkäaisia mies ja pari. Meille ei ole muuta harmia koitunut kuin kerran tulin raskaaksi tuttava pariskunnan miehelle.

    • Anonyymi

      Inari 400 ,,vieläkö kaipaat vierasta sänkyyn, juteltiin muutama vuosisatojen.
      Silloin aikataulut ei sopineet,,yritetäänkö nyt uudestaan?

    • Anonyymi

      Vaimo antoi vieraallemme toissa viikonloppuna ilman kumia ja kyllä mies hyvin panikin ja pamautti lastinsa vaimon sisuksiin. Koitin kyllä vähän toppuutella ettei nyt olisi sisään laskenut mutta turha toivo.

    • Anonyymi

      Vieraan paljas kulli vaimon pillussa…
      Lastit sisällä…

      Pelkkä ajatuskin saa oman kalun kovaksi.
      Vain paljasta vaimon pilluun.

      • Anonyymi

        Noin se menee mutta se vaimo voi tulla raskaaksi.


    • Anonyymi

      Paljaana, ilman lippalakkia

      • Anonyymi

        Saisipa..


    • Anonyymi

      Mistään varsinaisista kimpoista ei meidän kohdalla ole kysymys. Muutaman tutun pariskunnan kanssa on vaihdettu vaimoja joitakin kertoja. Ne tilanteet nyt on vaan ollet sellaisia, ettei siinä kumit ole oleet mukana. Viimeksi kesällä pienimuotoisten häitten vieraina päädyimme jatkoille toisen pariskunnan vuokramökkiin ja vaikka paikka olikin ahdas niin tanssimme pimeässä pirtissä useamman drinkin voimalla. Jotenkin siinä vanhasta muistista tuli kopeloitua partneria - myös naapurin rouvaa. Toinen pari - eli vaimoni ja tämä naapurin mies - saivat ainoan sängyn ja minä kumppanini kanssa kapean sohvan. Ihan helppo se homma ei niissä juhlavermeissä ollut, mutta kyllä sieltä pitkän hameen alta oikea reikä löytyi. Onnistuihan se niinkin ja kumpikin rouva sai vieraan lastin sisäänsä.

    • Anonyymi

      Jos ei ota paljasta, ei kannatta kimppailla. Liukkaat on se juttu.

    • Kyllä aina paljaalla on herkempää

    • Anonyymi

      Kyllä , vaimo antaa aina paljaalla , ihan sama onko tuttu kaveri , vai joku kapakka tuttu / ihan vieras . Tykkää paljaalla , kun spermat valuu pillusta.

    • Anonyymi

      vaimo ei miehelle antanut ilman kortsua mutta mun peppua sai höylätä paljaalla vielä laueta sisälle yhen illan aikana 3kertaa mukavaa

    • Anonyymi

      vaimo ei antanut toiselle ilman mutta mun peppuun sai tulla ilman

    • Anonyymi

      Ei oo ehkäsyy mut annan panna paljaalla joskus kundikaveri katsoo vieressä kun joku mies nussii mua ja laskee syvälle pilluuni tuntuu hyvältä ja kundikaverilta lentää spermat kun katsoo miten mun kiimainen litsevä pillu nauttii vieraasta paljaasta kalusta aah joskus haluu liukkaille silloin se on kivikova ja tulee melkein heti

      • Anonyymi

        Kyllä paljaalla on paras panna lastit sisälle jonkun toisen varattujn pilluun luvan kanssa tai ilman.miehen lupaa


    • Anonyymi

      Kun on kierukka, niin annan laskea sisään. 😁Tuntuu mahtavalta, kun tunnen vieraan kyrvän kasvavan ja alkavan sykkimään. Yleensä saan silloin itsekin.

      • Anonyymi

        Niin varmaan


    • Anonyymi

      No,meillä tämä parinvaihto loppui siihen kun vaimo paljaalla antoi ja kuukausia myöhemmin alkoi vatsa pullottamaan. Saas nähdä mitä isyystesti paljastaa.

      • Anonyymi

        Onnea vaan isukille. Meillä vasta viikko mennyt tuosta sessiosta, jännittää kyllä mutta ei kaduta ainakaan vielä. Vaimo on asiasta kyllä kiusoitellut.


      • Anonyymi

        Tuota se paljas teettää, niin hyvää mutta vaarallista. Mieheni tuosta on puhunut ja äsken sanoin että entäs jos käy noin kuin sinulle.


      • Anonyymi

        Miksi se loppui? Kai teillä nyt on joku joka on välillä lapsenvahtina?

        Kyllä meilläkin on synnytyksen jälkeen tullut taukoja, mutta ei se ole loppunut. Jos tuo elämäntapa on teillä toiminut ennen ja molemmat siitä ovat pitäneet, niin en oikein usko siihen että lapsen tulo sen muka tuosta vaan lopettaa.


    • Anonyymi

      Aivan hel…… kiihottavaa kun oma puoliso antaa vieraalle paljaalla ja ehkäisyä ei ole. Ex-tyttöystävä antoi, samoin vaimo pari kertaa. Onneksi ei kumpikaan tullut raskaaksi.

    • Annoin painaa paljaalla koko porukan. Sattui etelässä kun en osannut pyytää kumia espanjaksi. Tykkäsivät kovasta pohjolan vaaleasta pojasta.
      Nyt osaan, ¿Puedes follar un poco más?.

      • Anonyymi

        Eikö tullut mieleen hiv jonka saatoit saada ja tartutat vielä vaimoonsikin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tullut mieleen hiv jonka saatoit saada ja tartutat vielä vaimoonsikin?

        Käytin
        Prep (pre-exposure prophylaxis) ennaltaehkäisylääkitys on hiviä ennaltaehkäisevä lääkehoito.


    • Anonyymi

      Olin hotellilla yksin kolme päivää, mieheni oli töissä. Jo samana iltana erehdyin jutteleen miesten kanssa ja olin myöhemmin huoneessa, join vähän liikaa ja päädyin lopussa naimaan kaikkien kanssa en sin yksitellen sitten olin olohuoneessa ja minua pani kuka halusi. Aamulla olin aamupalalla noin yhdeksän, yksi niistä miehistä oli vielä siellä keskusteltiin kuin tutut ja menin hänen huoneeseen aamu myssylle se vähän lipsahti ja oltiin rakastelemassa kun kasi muuta tuli, olin ihan tulessa mulkkua halutti koko ajan noin neljältä menin omaan huoneeseen ja nukuin illasta aamuun.
      Iltapäivällä mieheni tuli, nämä miehet tunsi Reinon, istuttiin iltaa kukaan ei maininnut mitään Reino alkoi vähän humaltua ja kehui minua sain aploodeja. Reino alkoi valittamaan väsyä miehet ei huomioinu vaan antoi lisää ja vähän sillä mielin että pohjanmaan kautta. Sain Rainon omaan huoneeseen ja nukkumaan menin takaisin sain heti halaauksia ja rinnat oli heti kaikkien suukotettavina sain kaluja käteen olin istuallaan imin kaluja minut nostettiin kontalleen sain aina kovaa kalua yksi iso kalu sai huutamaan jokakerta ja siitä tuli kyllä kunnolla spermaa. aamulla olin kyllä hellä valitin miehelleni vatsaa ja sain olla rauhassa. Kotona sitten muutaman päivän päästä kualu maistui kunnolla.

    • Anonyymi

      Työpaikan juhlissa viimeksi menin saunomaan yhden melko pyylevän naikkosen kanssa ja nylkytin alimmallalauteella polviltaan mäiskeet syvälle pillun perukoille. Samana iltana assistentti typyn joka melko sporttinen kanssa päädyttiin poreammeeseen ja kyllähän se kettu koloon meni ammeessa kunnes kolo täyttyi lämpimällä spermalla.

    • Anonyymi

      Lähdettiin vaimon kanssa jatkoille ja yöksi kahden pojan kanssa. Pojat oli vanhempien mökillä. Juotiin vielä jonkin verran saatiin vaimo strippaamaan on rintava ja solakka vartaloinen, Vaimo oli jo pelkät liivit ja housut päällä vaadittiin lisää, kun rinnat paljastui houkuteltiin antamaan tissiä, kumpainenkin pojista sai imeä nännejä pitkään kun tuli mun vuoro vaimo kuiskasi mieletöntä olen kuin huora, kuiskasin haluatko? Ei vastannut laitoin sormet pilluun kiljaisi sanoin pojille nyt teidän vuoro.
      Vaimo meni poikain luo ei mennyt aikaakaan kun alkoi villi pano vaimo imi ja samalla toinen pani takaa vaimo kiljahteli kun isoja rintoja imettiin pojat nai kahdesti ennenkuin päästivät tupakalle. Vaimo sanoi lähdetään annoin suukon älä nyt tämä tilaisuus ei tule uudestaan. Panin vaimoa kontallaan pillu oli tosi liukas ja limainen kiihkoissani aloin panna pyllyyn levittelin limaa ja työnnyin sisään, vaimo kiljui kohta huokaili nai nai , pojat katsoi kalu ojossa vaihdettiin panijaa vaimo kiljui kun joku laukesi, käytiin suihkussa vaimo oli poikain välissä sohvalla posket punaisena kun joku koski rintoihin ja nänneihin vaimo vavahteli runkkasi estottomasti kaluja imi mielellään naitiin vaimoa vielä kerran jokainen ja nukkumaan.
      Heräsin aamulla kun vaimo kiljahteli, pojat pani vaimoa innoissaan katselin kuinka oikein tyrkytti pillua naitavaksi. Tuli viereen ja imi kalun tyhjäksi.
      Kotona oli kipeä kun pillu kuivui, kertoi että illalla ei halunnutkaan muuta kuin kyrpää jos joku koski rintoihin tuli himo välillä pelotti kun vain halusin.
      Eihän seuraavalla kerralla mennä noin vaan olen sinun oma.

    • Anonyymi

      Me olemme olleet vain miesten kanssa joiden terveyteen voimme luottaa Niin emme ole kortsuja käyttäneet.

    • Anonyymi

      Joka kerta arvioidaan erikseen. Satunnainen baariystävä joutuu käyttämään kondomia, mutta sitten on niitä, joitten uskoo olevan terveitä - siis pääasiassa ukkomiehiä, joiden voi antaa panna paljaalla. Monihan haluaa itse varmuuden vuoksi käyttää kondomia, ja mikäs siinä. Itse kyllä yllytän lopuksi laukeamaa vaikka kasvoille tai tisseille.

      pena

    • Anonyymi

      Harrastin kielellä lutkutusta. Narttu luuli että mennään naimisiin, siksi antoi.

    • Anonyymi

      Inari 400 ..vieläkö kelpais Seura??

    • Anonyymi

      tuttu mies kolmantena. Vaimo haluaa aina paljaalla. ja ihana kattoo kuinka spermat valuu pillusta

    • Anonyymi

      Niiin. Meidän eka kokemus.
      Mieheni yllytti ja minä kärtysin miehelleni.
      Oli sekava olo kun jalkojen välissä tykytti kiima.
      Sanoin useamman kerran miehelleni että sitten pidä huoli että kondomit.
      Niinhän se hetki sitten tuli,oltiin menossa meidän vuokra mökille. Kaksi vitsin hyvännäköistä kaveria mukana. Olin jo aikaisessa vaiheessa sanonut kavereille että en sitten ole yksin.
      Ei kuulemma haittaa.
      Kavereilla seisoi kullit ja olin ihan paniikissa.
      Mies kiusas mua että nyt saan kunnolla .
      Olin pudota jaloilta kun eka kerran mua suudeltiin,olin ihan sekaisin.
      Mökillä melkein heti minut riisuttii ,haistoin oman tuoksun. Mua nuoltiin,ja mies nous mun päälle. Kortsut tuli mieleen vasta kun havahduin siihen että kaveri päälläni nai raivokkaasti ,ja sain lastin pilluun.
      Katsoin vihaisena miestäni,annoin toisen työntyä sisään ,en vaatinut kumia.

      • Anonyymi

        Noin siinä helposti käy. Tuttavapariskunnan kanssa emme ole koskaan edes hankkineet kumeja. Ihana saada spermat sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin siinä helposti käy. Tuttavapariskunnan kanssa emme ole koskaan edes hankkineet kumeja. Ihana saada spermat sisään.

        Kyllähän siitä mekaaninen suoritus tulee kumin kaa. Omanlainen yhteen kuuluuvuuden tunne tulee naisen ja miehen välille kun mies purkaa spermat pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siitä mekaaninen suoritus tulee kumin kaa. Omanlainen yhteen kuuluuvuuden tunne tulee naisen ja miehen välille kun mies purkaa spermat pilluun.

        Olen ihan samaa mieltä yhteenkuuluvuuden tunteesta! Ajattele vaikka syntymäpäivää tai joulua tai jotain vastaavaa jossa sinulle annetaan lahja. Sinä et vaan saa pelkästään sitä lahjaa, vaan sinulle todistetaan sillä hetkellä että sinä kuulut heidän kanssaan samaan ryhmään.

        Kumilla rakasteltaessa ja miehen vetäessä spermansa kumin kanssa sisältäni pois, on samanlainen tunne kuin annettaisiin lahjapaketti mutta se lahjapaketti olisikin vain lahjapaketin lavaste. Ihan kivan näköistä, kiiltävää ja kaunis rusetti, mutta täysin mekaanista kun ei se ole kuitenkaan oikea lahja! Paras tunne on se kun mies laukeaa sisääni. Mies antaa silloin minulle jotain omaansa. Tietäähän siinä että mies ei kovin montaa kertaa voi illassa laueta, joten orgasmi on aina mieheltä pois ja lahja on annettu minulle. Spermakaan ei ole minulle pelkästään sitä valkoista nestettä, vaan ajattelen aina niitä miljoonia siittiöitä jotka jäävät uimaan sisälleni. Se kiihottaa valtavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä yhteenkuuluvuuden tunteesta! Ajattele vaikka syntymäpäivää tai joulua tai jotain vastaavaa jossa sinulle annetaan lahja. Sinä et vaan saa pelkästään sitä lahjaa, vaan sinulle todistetaan sillä hetkellä että sinä kuulut heidän kanssaan samaan ryhmään.

        Kumilla rakasteltaessa ja miehen vetäessä spermansa kumin kanssa sisältäni pois, on samanlainen tunne kuin annettaisiin lahjapaketti mutta se lahjapaketti olisikin vain lahjapaketin lavaste. Ihan kivan näköistä, kiiltävää ja kaunis rusetti, mutta täysin mekaanista kun ei se ole kuitenkaan oikea lahja! Paras tunne on se kun mies laukeaa sisääni. Mies antaa silloin minulle jotain omaansa. Tietäähän siinä että mies ei kovin montaa kertaa voi illassa laueta, joten orgasmi on aina mieheltä pois ja lahja on annettu minulle. Spermakaan ei ole minulle pelkästään sitä valkoista nestettä, vaan ajattelen aina niitä miljoonia siittiöitä jotka jäävät uimaan sisälleni. Se kiihottaa valtavasti!

        Kirjoitit todella hyvin yhteenkuuluvuuden tunteesta, näin miehenä voin vain olla täysin samaa mieltä.

        Vaikka seksi on kuminkin kanssa kivaa ja nautinnollista, niin pakko myöntää että itselleni on kuitenkin jonkinlainen antikliimaksi kun vetäytyessä pois naisen sisältä näkee sperman kumin sisällä. Tulee tunne että jotain olennaista on jäänyt puuttumaan kun sperman matka on tyssännyt het alkuunsa kumihuppuun. Jotain tosi mekaanista siinä on.

        Ajatuksen ja mielikuvan tasolla on todella kiihottavaa kun tietää, että huipun koittaessa nainen on valmis vastaanottamaan juuri minun siemenet sisäänsä. Tuntuu intiimiltä ja siltä, että meillä on jokin vain meidän kahden kesken jaettu asia. Ja tämä pätee myös parinvaihdossa. Tietysti myös ajatus, että juuri niitä omia siimahäntiä aina jonkin verran jää naisen sisään uiskentelemaan kiihottaa hyvän aikaa vielä seksin jälkeenkin.


    • Anonyymi

      Ainoastaan jo tutuksi käyneitten parien kanssa!!!
      On se sillä tavoin kyllä kiihottavampaa!
      Todella kiihottavaa (miehelle) laukaista "vieraan" naisen pilluun kun vaimo katselee vieressä. Ja samoin kiihottavaa (naiselle) otta "vieraan" miehen spermat pilluunsa kun aviomies katselee vieressä!!!
      Minulla (mies) jäykistyy aivan valtavasti jo kun katselen miten "vieras" kyrpä alkaa upota vaimoni pilluun saati sitten kun paneminen on täydessä vauhdissa!

      Liittyykö teillä muilla tällaisiin parinvaihtoihin seksikäs pukeutuminen naisilla?
      Meillä se on osa nautintoa - pitsikorsetti tai sukkanauhaliivit jne.

      N27 ja M29

    • Anonyymi

      Meillä on jonkilainen kimppa tai muu viritys vaimon ja hänen kaverinsa kanssa. Juhannuksena tavataan mökillä ja tiedän että saan polkea molempia. Olen pannut molemmille spermat sisään vuorotellen. Eivät vastusta. Naistenkin kesken on seksiä.

    • Anonyymi

      Vaimoa oli kaksi nuorta kundia naimassa. Pojat olivat ottaneet alkoholia ehkä turhan paljon. Ekalla seisoi komeasti kun nuoli vaimon pillua. Vaimo ihasteli nuoren kalun kovuutta. Kun laittoi kondomin kalu meni veltoksi eikä enää noussut. Poika nousi sängystä. Vaimo sanoi toiselle tänne. Toinen tuli. Vaimo otti kalusta kiinni ja totesi ettei jää ilman sitä, koska se on tuplasti paksumpi kuin edellinen. Saat panna paljaalla. Muuta käskyä ei tarvittu. Kalu oli samantien vaimon sisällä. Nuori kalu jaksoi ihailtavan pitkään. Muutaman minuutin panemisen jälkeen ovi kävi. Eka kaveri lähti. Pääsin nauttimaan liukkaasta vitusta useamman kerran yöllä ja aamulla.

    • Anonyymi

      Olin mieheni kanssa ravintolassa ja meidän mukaan lähti 4 miestä . No pilluanihan he halusivat ja minä kännissä , kaikki miehet panivat minua paljaalla , kun kortsua ei ollut kellään . No kyllä , sain orkkuja useamman ja tauteja ei tullut . Taidan ottaa uusiksi , vaikka useammankin miehen antaisin panna minua . Olen 46 v hoikka ja isotissinen , lyhyt nainen . Mistähän löytäisi 7 - 10 miestä ja ei haittaisi vaikka olisi iso kaluisia ja saisi paljaalla naida .

    • Anonyymi

      Kyllä vieraan kyrpä seisoo kovempana kun pääsee panemaan varattua paljaalla.

      Eli paljaalla

      • Anonyymi

        Eipä varmaan hurraamista kammarissa kysyppä vaimoltas haluisko kiimasen vieraan panee...


    • Anonyymi

      Olisipa ihana pitkästä aikaa saada panna paljaalla kimpassa nuorempaa naista.
      M41 Satakunta

      • Anonyymi

        Panin viikon oppuna lahdessa varattuu rouvaa hotellissa, hänkin oli nais ystävän kanssa kisoissa. Bubissa tutustuttiin oli helppo nakki, lähti mukaan kun ehdotin hotelli huonetta loppu illaksi. Ystävätär lähti saksalaisen miehen mukaan yhtä aikaa. M 36


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panin viikon oppuna lahdessa varattuu rouvaa hotellissa, hänkin oli nais ystävän kanssa kisoissa. Bubissa tutustuttiin oli helppo nakki, lähti mukaan kun ehdotin hotelli huonetta loppu illaksi. Ystävätär lähti saksalaisen miehen mukaan yhtä aikaa. M 36

        Baarikärpäset pörisivät, naamat viinasta turvoksissa eikä naisetkaan ainakaan toiseksi jääneet kaljan ääressä. Taas tuli vaihdettua lisää uusia herpes ja kondylooma viruksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarikärpäset pörisivät, naamat viinasta turvoksissa eikä naisetkaan ainakaan toiseksi jääneet kaljan ääressä. Taas tuli vaihdettua lisää uusia herpes ja kondylooma viruksia.

        No sultahan sitten löytyy tautien kirjo.


    • Anonyymi

      Oli Juhannus ja sauna lämmin, astelin rantasaunalle vaimoni sanoi tulevan hetken päästä. Kului puolisen tuntika, vaimo kipitti saunalle kysyin : Joko Jupukka tuli ? Vaimo sanoi Jo ja nojautui terassin kaiteeseen, levitti jalat, sperma valui osaksi pitkin reittä ja tippuen lattialle. Naurettiin aika makeasti, oli hauska juhannus rakasteltiin useasti ja kimppaa.

    • Anonyymi

      vaimo vaati kortsun mutta mun peppuun sai panna paljaalla kyllä oli halukkaita paljon myös minulle

    • Anonyymi

      Olin kahden miehen kanssa ``yökylässä`` minun pimsa tutkittiin jalevtettiin
      valokuvausta varten ... miesten kommentit ```````hyvännäköinen avoin karvainen pillu
      lopuksi annoin molemmille tiukan yhdynnän n.52

    Ketjusta on poistettu 502 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe