https://www.is.fi/politiikka/art-2000006625197.html
Onko vihreissä yhtään normaaleja ihmisiä? tuskin.
Feministi Emma Kari vei pentunsa kesärantaan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiväthän ne olisi vihreitä, jos olisivat normaaleja.
- Anonyymi
Persut eivät ole koskaan käyneet kesärannassa. Se on se paikka jonne vastuulliset ihmiset kutsutaan tekemään oikeaa politiikkaa.
- Anonyymi
Emma Kari onkin hyvin vastuullinen politiikko. Mutta miksi hän ei ottanut mukaansa muita lapsiaan? Pääministerin Emma-tyttö on jo parivuotias leikki-ikäinen, hänen kanssaan Karin isommat lapset olisivat leikkineet ja kerrankin Emma olisi saanut seuraa!
- Anonyymi
Emma Kari on kuvottava politiikko. Nyt tekee lapseellaankin politiikkaa. Ja miksi vie noin nuoren korona-aikaan ihmisjoukkoon.
Ei se nyt taida kuitenkaan olla epänormaalia ottaa lapsi mukaan vierailulle. Ei sikälikään, että kun Karin sanomisista nousi kohu, niin häntä oiottiin muun muassa kertomalla, että Sipilänkin aikaan Kesärantaan toivotettiin lapsetkin sydämellisesti tervetulleiksi.
- Anonyymi
Tuo on yleistä vihreillä. Kiikuttaa muksujaan vaikka mihin hyvinkin virallisiin tilaisuuksiin. Kyllä noilla tuloilla pitäisi löytyä palkattukin lastenvahti kotiin tilaisuuden ajaksi, ellei ole omasta takaa lastenvahtia kotona tai hyvää tuttavaa. Tuntuu että halutaan vaan korostaa omaa "vihreyttään" tällaisella toiminnalla.
- Anonyymi
Inhottavaa tuo lasten hyväksikäyttö politiikassa. Kaikki on vihreille sallittua.
- Anonyymi
Liha soppaa raukka tuskin tulee saamaan, kun vasta teini ikäisenä!🧐🧐🧐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2191490- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61157Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171146Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9958Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66895- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest40818Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii56809