Miten Jeesus sanoisi

Kun minulla on taas yksi pultsari joka aamulla kokouksen aikaan oli soittanut. Myöhemmin tarkistin oliko esm.saanut jostain rahaa ja olisko kauppakyytiä vailla.. Ni ei. Äijä jota en vielä viikko sitten edes tuntenut oli soittanut koska oli omien sanojensa mukaan juttuseuraa vailla... Etsii vaimoa... Soittaa kitaraa.. On yksinäinen ja kaljaa on jne.
Teki mieli huutaa että nyt turpa kiinni juoppo! Ei kiinnosta.
Sitten tuli mieleen että entäpä jos itselleni joku huutaisi noin. Rukoillaan että pian pääsisin liittymään helluntaiseurakuntaan jossa olen jo kuukauden käynyt..

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyypillinen paholaisen houkutus. Olen kokenut samankaltaista.

      Itse aikoinaan, yksin vanhempieni makkarin lattialla rukoilin ja nk. jättäydyin Jeesukselle. Tein parannuksen juopottelevasta elämäntavastani. Jätin kaiken taakseni ja sain sisäisen rauhan. Tulin nk. "uudestaan uskoon".

      Kului n. puoli tuntia ja puhelin soi. Siellä oli yksi poikaystävä, joka ei koskaan aikaisemmin ollut sinne soittanut. Hän leveili, että nyt on rahaa! Hyppää taksiin, minä maksan. Hän istui yhdessä Hgin hieneoimmista hotelliravintoloista. Keräsin rohkeutta ja sitten ilmoitin, että se ei nyt oikein käy, kun olen... tuota... tullut juuri uskoon. Tuon ääneen sanominen vaati jo pientä uskoa!

      Kului n. tunti kun puhelin taas soi. Toinen sankari siellä (ei ollut koskaan ennen soittanut) selittää rakastavansa minua. Sanoin, että kiva, mutta me emme nyt oikein voi enää tavata... kun ... nimittäin olen nyt tullut uskoon... "Voi tyttöparka! Noinko huonosti sinulla on asiat? Olisit kertonut huolesi, niin olisin auttanut sinua!" Tämä poikaystävä sittemmin puukotettiin kuoliaaksi.

      Joten aurora... Paholainen nyt testaa sinua. Asiasi ovat kääntyneet hyvään suuntaan, tuo todistaa sen. Pysy erossa kaikista tuollaisista kavereistasi, älä lankea "säälimään", sinä olet nyt tärkein. 🙂

      • Anonyymi

        Quid pro quo ?
        Ajatteleppa helluntailainen tosissaan, miten vastenmieliseltä ja ahdistavalta tällainen joutavan asian kanssa lähestyminen ja yhteydenotto kohdehenkilöstä tuntuu ?
        No se tuntuu se helluntailaisen kin lähestyminen ja yhteydenotto toisesta tosissaan yhtä vastenmieliseltä ja ahdistavalta.


      • Anonyymi

        Niin ne houkuttelee.


    • Anonyymi

      Mitä tämä aloitus haluaa sanoa? Minä en tiedä ab onko ne edes totta?

      Se on vähän kuin eräs, jota halusin vuosia ymmärtää, miksi hän ja miksi minä itsekin, käyttäydyimme niin oudosti. Tämä palsta on yhtä outo.

      Helvetti, se kaikki on rikkonut mua, kaikki tämä hulluus.

    • Anonyymi

      Kun sellainen perusoletus on luottamus, on vaikea ymmärtää valetta. Miksi ei voi olla rehellinen. Se on normaalia.

    • Anonyymi

      Aurorab. Pyydän, auta mua ymmärtämään.

      Mutta, sullehan sanottiin, et perkele kuiskuttelee vaan...ehkä on parempi suojella itseään?

    • Anonyymi

      Kysy, osaako souttaa Eric Claptonin Tears falling

      ST

      • Anonyymi

        Eiku sori, sen kappaleen nimi on tears in heaven, anteeksi sekaannus 😘
        Siis sillä skittalla.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku sori, sen kappaleen nimi on tears in heaven, anteeksi sekaannus 😘
        Siis sillä skittalla.

        ST

        No, mihinkäs se aurora nyt katosi?
        ~🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mihinkäs se aurora nyt katosi?
        ~🌸

        Miettii ehkä? Vai nukkumaanko köllähti 😊

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku sori, sen kappaleen nimi on tears in heaven, anteeksi sekaannus 😘
        Siis sillä skittalla.

        ST

        Liittyy Eric C:n lapsen kuolemaan: putosi 4-vuotiaana alas, korkealta pilvenpiirtäjästä.
        ~


      • Anonyymi

        Eipä sanonut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy Eric C:n lapsen kuolemaan: putosi 4-vuotiaana alas, korkealta pilvenpiirtäjästä.
        ~

        Näin on.

        ST


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku sori, sen kappaleen nimi on tears in heaven, anteeksi sekaannus 😘
        Siis sillä skittalla.

        ST

        Se on upea kappale.


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Spontaanina ja temperamentikkaana käy itselläni usein niin että sanat käy ajatusten edellä. Reppanatkin ovat ihmisiä! Siunattua syksyä sinulle!

    • Anonyymi

      Mutta miksi ne reppanat ei ole ihmisiksi vaan haluavat olla reppanoita, kas ihmettä taas kerran.

      ja reppana niin usein löytää toisen reppanan, ilman karttaa. kuka ohjaa? Jumalako..eeheeiii ihan toinen tyyppi.

    • Niin hyvä olisi, jos voisi käydä jossain uskovien seurakunnassa., sillä niihin liityminen on merkki uskosta.
      Jumala rakastaa jokaista ihmistä jo haluaisi, että jokainen tekisi parannuksen ja tulisi uskoon.

    • Anonyymi

      Älä anna tämän palstan sekoittaa päätäsi ja manipuloida. Muista miten sinua on täällä kohdeltu.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣 Tää oli hyvä

        Sivusta ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣 Tää oli hyvä

        Sivusta ST

        No se perustuu kokemukseen, että palstatouhuissa voi seota pääkin lopulta. Ei se ollut vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se perustuu kokemukseen, että palstatouhuissa voi seota pääkin lopulta. Ei se ollut vitsi.

        Eikö. Ja otin sen ironiana, sori.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö. Ja otin sen ironiana, sori.

        ST

        Niin, vähän huolissani vain hänestä. Hänellä ollut huonot kokemukset ja kertoo, että haluaa takaisin semmoiseen ja te tietysti siunaatte siihen. Minä taas en olisi niin varma, että se on hyväksi hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vähän huolissani vain hänestä. Hänellä ollut huonot kokemukset ja kertoo, että haluaa takaisin semmoiseen ja te tietysti siunaatte siihen. Minä taas en olisi niin varma, että se on hyväksi hänelle.

        Kaikkea hyvää vain toivon, niin hänelle kuin sinulle. Ei muuta. En toivo pahoja kojemuksia, enkä mitään huonoa kellekkään❤️

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea hyvää vain toivon, niin hänelle kuin sinulle. Ei muuta. En toivo pahoja kojemuksia, enkä mitään huonoa kellekkään❤️

        ST

        No nyt ei sydänhymiöt tilannetta muuta. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt ei sydänhymiöt tilannetta muuta. 🙂

        Siltikin ❤️

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin ❤️

        ST

        Kiitos huolenpidosta. Juu väkisinkin sitä tällä kerralla varoo eikä luota.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kiitos huolenpidosta. Juu väkisinkin sitä tällä kerralla varoo eikä luota.

        Teet justiin niinkuin parhaaksi näet. Olet ihana, oikeesti.
        Alan nyt lukkee matikkaa. Kiitos että olet.

        ST


    • Anonyymi

      Iltalehdessä oli tänään hyvä juttu yksinäisyydestä. Se koetaan aika yleiseksi ongelmaksi. Siinä jutussa oli paljon sellaista tosi koskettavaa.

      Suosittelen lukemaan. Ajattelin itsekin ensin ikävällä tavalla, että tulihan sentään yksi vieras syntymäpäiville, minulle ei olisi tullut ketään ja ne olisi menneet ohitse niinkuin mikä muukin tahansa päivä, mutta silti senkin ihmisen kokema yksinäisyys oli todellista...

      Eli, jos tuo pultsarijuttu on totta, niin ehkä hän oikeasti kaipaa ystävää, vaikka sinä et kaipaisikaan ystäviä.

      Pitää taas yrittää lopetella kirjoittamista tänne tai ainakin pitää taukoa, tämä tekee sellaisen hangover olotilan täällä päivät kirjoittaessa.

      • Anonyymi

        Ja aika usein ne yksinäiset ovat miehiä, Naisena olen törmännyt ongelmaan että se ystävyys ja rupattelu kahvimukin ääressä ei riitä vaan pitäisi alkaa vaihtamaan viestiä viestin perään ja tupataan seurustelua. Sitten tulee loukkaus kun ei seura kelpaa. Ei sekään mene perille että voi olla ystävänä. Eihän sitä pettymystäkään halua kenellekään aiheuttaa. Jos toinen ihastuu ja saa pakit niin se yksinäisyys sen jälkeen tuntuu enstistä konkreettisemmalta. Toivoisin että uskovat miehet huomioisivat enemmän lähistössä elvät yksinäiset miehet. Salopuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aika usein ne yksinäiset ovat miehiä, Naisena olen törmännyt ongelmaan että se ystävyys ja rupattelu kahvimukin ääressä ei riitä vaan pitäisi alkaa vaihtamaan viestiä viestin perään ja tupataan seurustelua. Sitten tulee loukkaus kun ei seura kelpaa. Ei sekään mene perille että voi olla ystävänä. Eihän sitä pettymystäkään halua kenellekään aiheuttaa. Jos toinen ihastuu ja saa pakit niin se yksinäisyys sen jälkeen tuntuu enstistä konkreettisemmalta. Toivoisin että uskovat miehet huomioisivat enemmän lähistössä elvät yksinäiset miehet. Salopuu

        Tuollaiset tilanteet ovat hankalia ja vaikeita, erityisesti sille, joka tarjoaisi ystävyyttä ja jos toinen ei ymmärrä tilannetta, se varmastikin on ahdistavaa. Siinä on huonot lähtökohdat ja edellytykset ystävyydelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aika usein ne yksinäiset ovat miehiä, Naisena olen törmännyt ongelmaan että se ystävyys ja rupattelu kahvimukin ääressä ei riitä vaan pitäisi alkaa vaihtamaan viestiä viestin perään ja tupataan seurustelua. Sitten tulee loukkaus kun ei seura kelpaa. Ei sekään mene perille että voi olla ystävänä. Eihän sitä pettymystäkään halua kenellekään aiheuttaa. Jos toinen ihastuu ja saa pakit niin se yksinäisyys sen jälkeen tuntuu enstistä konkreettisemmalta. Toivoisin että uskovat miehet huomioisivat enemmän lähistössä elvät yksinäiset miehet. Salopuu

        Mulla on useita kokemuksia miehistä, jotka ovat vakuutelleet alusta asti, että oltaisiin vain ystäviä, mutta niissä ystävyyssuhteissa on sittemmin ilmennytkin näiden miesten osalta piirteitä, mitkä eivät sovi normaaliin ystävyyteen, vaan ovat ylittämässä rajaa.
        Huomattavan iso ikäerokaan ei vaikuta aina asiaan.
        Yhdeltä sain lopulta osakseni jopa raivoa sen paljastuksen jälkeen, että halusikin minusta enemmän. Kyseinen ihminen muuttui hetkessä ja yhteydenpito loppui, kuin seinään. Osasi kyllä puhua kauniisti uskonasioista, elämän arvoista ym ja kiva oli hänen kanssa aikaisemmin keskustella.
        Ihmisiin kiintyy ja ikäviä aina tällaiset ihmissuhteiden katkeamiset, etenkin tällä tavalla/tällaisista syistä.
        Olenkin keskittynyt sittemmin ystäväsuhteisiin naisten kanssa, sekä joidenkin sellaisten miesten, joiden kohdalla käy riittävän selvästi ilmi, että kykyä ja halua normaaliin ystävyyteen löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on useita kokemuksia miehistä, jotka ovat vakuutelleet alusta asti, että oltaisiin vain ystäviä, mutta niissä ystävyyssuhteissa on sittemmin ilmennytkin näiden miesten osalta piirteitä, mitkä eivät sovi normaaliin ystävyyteen, vaan ovat ylittämässä rajaa.
        Huomattavan iso ikäerokaan ei vaikuta aina asiaan.
        Yhdeltä sain lopulta osakseni jopa raivoa sen paljastuksen jälkeen, että halusikin minusta enemmän. Kyseinen ihminen muuttui hetkessä ja yhteydenpito loppui, kuin seinään. Osasi kyllä puhua kauniisti uskonasioista, elämän arvoista ym ja kiva oli hänen kanssa aikaisemmin keskustella.
        Ihmisiin kiintyy ja ikäviä aina tällaiset ihmissuhteiden katkeamiset, etenkin tällä tavalla/tällaisista syistä.
        Olenkin keskittynyt sittemmin ystäväsuhteisiin naisten kanssa, sekä joidenkin sellaisten miesten, joiden kohdalla käy riittävän selvästi ilmi, että kykyä ja halua normaaliin ystävyyteen löytyy.

        Ja johon ”Salopuukin” viittasi
        tuntuu tottakai ikävältä myös toisen puolesta, että tämä on kovasti ihastunut ja hänestä tuntuu, ettei voi olla vain ystävä. Yhteydenpidon katkeaminen ystävyyden merkeissä vaikea asia hänellekin. Miehet kokevat tällaiset tilanteet vähän eri tavalla, kuin naiset, keskim. vaikeampina.


    • Anonyymi

      Ehkä se on vaan fakta ettei mies ja nainen voi olla "vain ystäviä" siitä yksinkertaisesta syystä että vietit ovat liian voimakkaat.

      Olisiko yhtään helpompaa jos hyväksyisi biologiset faktat?

      Myös se ns kristillinen hyväntekeminen ei ole mitään hyväksikäyttöön alistumista.

      Seurakunnissa on hiljaisia köyhiä joita kukaan ei auta koska he eivät ole niitä hyväksikäyttäjiä.
      Ne jotka kehtaavat joka paikassa ääneen toitottaa rahan tarvettaan saavat kyllä tukea olut-ostoihinsa. Mutta se hiljainen jätetään omaan kurjuuteensa koska ei kehtaa mennä kerjäämään.

      Palstoilla saattaa valittaa mutta kun saa osakseen julmaa pilkkaa ja irvailua ja syytöksiä niin hyväksyy ettei kukaan auta.
      Jos tämä on tosi asia yleisemmin niin ne joita "autatte" ovat vain hyväksikäyttäjiä.
      Jos he oikeasti haluaa pelastua niin siihen ei tarvii mitään rahalla lahjomista.

      • Anonyymi

        "Ehkä se on vaan fakta ettei mies ja nainen voi olla "vain ystäviä" siitä yksinkertaisesta syystä että vietit ovat liian voimakkaat."

        Mulla on aina ollut miepuolisia ystäviä. Ihmisestä näkee oikeastaan jo kättelyssä kuka on takertuvaa sorttia. Sellaisten kanssa ei kannata lähteä marjaan, tulee vain draamaa ja vaikeuksia. Se on tavallaan sääli, sillä he kaipaavat ystävää, mutta karkottavat takertumisellaan ja aggressioillaan ihmiset pois.


      • Anonyymi

        Onko se vaan fakta? Sen voi tietysti esittää faktana. Tottakai on parein huomioda sekin seikka, että jos on heteroseksuaali, niin ihastuminen vastakkaiseen sukupuoleen, voi tuottaa kummallisia asioita ihmisessä, mutta ihminen ei ole oikeasti mikään halujensa orja. Kysymys on siitä mitä aivoissaan ajattelee. Nimittäin tuo värkki niin miehillä kuin naisillakin ei toimi tahdon vastaisesti vieden mennessään. Fyysinen keho, ei vie niinkuin pässiä narussa, vaan aivot ohjaa kehoa. Seksuaaliset kieroutumatkin on mielenkieroutumia ja halut, niitä ei ole, vain pelkästään ystäviin nähden, jos ei ihastu jokaiseen vastaantulijaan, joka on vastakkaista sukupuolta, eikö se olisi aika ällöttävä ajatuksena? Minusta seksuaalisuus on pelkkää aivokemiaa ja sitä on mahdollista ihan itse hallita, jos ei sitten anna sen kuuluisan "paholaisen" viedä kehoaan tahdon vastaisesti.


    • Anonyymi

      Mitä Aurora miettii?

      LS

      • Ei mitään. Täällä on minua kaivattu. Mittee asiaa?


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Ei mitään. Täällä on minua kaivattu. Mittee asiaa?

        Minä en pyydä ko pultsarilta mitään biisejä. Kun ehdotit sitä. Miksi? Hänellä ja sinulla tuntuu nyt olevan vähän vaikeuksia käsittää ett meistä ei tule paria.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ei mitään. Täällä on minua kaivattu. Mittee asiaa?

        Ei kait kummempia asioita.

        Minä taisin pilata tämän sinun ketjusi. Olen kirjoitellut ketjussa, joitain kommentteja. Olit niin itse hiljaa, vaikka olit aloittanut sen, niin mietin, mitkä ajatukset.

        En sitten osannut pysyä pois palstalta.


        LS


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Minä en pyydä ko pultsarilta mitään biisejä. Kun ehdotit sitä. Miksi? Hänellä ja sinulla tuntuu nyt olevan vähän vaikeuksia käsittää ett meistä ei tule paria.

        Okei. Anteeksi häiriö ja jos vaivasi, en enää kysele mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Anteeksi häiriö ja jos vaivasi, en enää kysele mitään.

        Siis LS:ltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis LS:ltä.

        No kun sulla taitaa olla muutenkin lukemisen ymmärtämisen kanssa vähän niin ja näin..


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        No kun sulla taitaa olla muutenkin lukemisen ymmärtämisen kanssa vähän niin ja näin..

        No niin varmasti on. Minusta tuntuu, etten ymmärrä tätä palstaa. Olen varmaan jotenkin tyhmä, etten ymmärrä.

        Ehkä on parempi etten enää ota osaa niihin juttuihin joissa kirjoittelet, niin en ainakaan loukkaa sinua enempiä.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait kummempia asioita.

        Minä taisin pilata tämän sinun ketjusi. Olen kirjoitellut ketjussa, joitain kommentteja. Olit niin itse hiljaa, vaikka olit aloittanut sen, niin mietin, mitkä ajatukset.

        En sitten osannut pysyä pois palstalta.


        LS

        Mä oon paljon lukenut tätä palstaa... Ajattelin joitain runollisia asioita lukiessani että onkohan se ls...
        Et sinä ole mitenkään pilannut mitään.. Mulla on vaan tyylinä perehtyä ketjun vastauksiin ennen kuin vastaan.
        Joskus en vastaa ollenkaan jos tajuan olevani myöhässä🤣


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mä oon paljon lukenut tätä palstaa... Ajattelin joitain runollisia asioita lukiessani että onkohan se ls...
        Et sinä ole mitenkään pilannut mitään.. Mulla on vaan tyylinä perehtyä ketjun vastauksiin ennen kuin vastaan.
        Joskus en vastaa ollenkaan jos tajuan olevani myöhässä🤣

        Kaikkea hyvää elämääsi. En enempää tästä edes häiritse.

        Ja niin, minulla taitaa olla, lukemisen ymmärtämisen vaikeuksia, sinäpä sen sanoit.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin varmasti on. Minusta tuntuu, etten ymmärrä tätä palstaa. Olen varmaan jotenkin tyhmä, etten ymmärrä.

        Ehkä on parempi etten enää ota osaa niihin juttuihin joissa kirjoittelet, niin en ainakaan loukkaa sinua enempiä.

        LS

        Et sinä ole minua loukannut... Huoh.. Et taaskaan yhtään tajunnut.. Mistään mitään😂kirjoitellaan vaan. Ei tässä mitään niin kamalaa ole tapahtunut ett välejä pitäisi poikki pistää.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Et sinä ole minua loukannut... Huoh.. Et taaskaan yhtään tajunnut.. Mistään mitään😂kirjoitellaan vaan. Ei tässä mitään niin kamalaa ole tapahtunut ett välejä pitäisi poikki pistää.

        Siis juttelenko ls kanssa? Kirjoitin tuon lukemisen ymmärtämisen st:eelle. 😇


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Et sinä ole minua loukannut... Huoh.. Et taaskaan yhtään tajunnut.. Mistään mitään😂kirjoitellaan vaan. Ei tässä mitään niin kamalaa ole tapahtunut ett välejä pitäisi poikki pistää.

        Tiedätkö, se miten se tuli se viesti tai millaisena sen koin... järkytti jotain minussa niin paljon, että itkin...ymmärsin että en pysty niin epävarmaan kommunikaatioon..ihmisen kanssa johon odotusarvot ovat luottavaiset...toisaalta ymmärsin, että olen saattanut aiemminkin kohdata jotain semmoista...että olen antanut rikkoa jotain minussa itsessäni.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, se miten se tuli se viesti tai millaisena sen koin... järkytti jotain minussa niin paljon, että itkin...ymmärsin että en pysty niin epävarmaan kommunikaatioon..ihmisen kanssa johon odotusarvot ovat luottavaiset...toisaalta ymmärsin, että olen saattanut aiemminkin kohdata jotain semmoista...että olen antanut rikkoa jotain minussa itsessäni.

        LS

        Voi ei ! En ikimaailmassa loukkaisi sinua tahallisesti. Luulin että st pisti välit poikki koska sanoin sille siitä kun ehdotti että pyytäisin siltä juopolta jotain kitarabiisejä.
        Aina oon sun puolella vaikka itseäni vastaan. Aina luen sun runot ja ymmärrän.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Voi ei ! En ikimaailmassa loukkaisi sinua tahallisesti. Luulin että st pisti välit poikki koska sanoin sille siitä kun ehdotti että pyytäisin siltä juopolta jotain kitarabiisejä.
        Aina oon sun puolella vaikka itseäni vastaan. Aina luen sun runot ja ymmärrän.

        Ok.

        LS


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe