ME JT katsomme eteenpäin tähän siunattuun odotteeseen emmekä koskaan hylkää Jumalan , tosi jumalan, palvontaa.
Jatkamme totuuden tiellä, sillä maailman lahkot ja ateistit katoaa ja heidän himonsa, JT tekee Jumalan tahdon, he pysyvät kartalla opastamassa iankaikkisesti.
JT tiedottaa; Vain JT eivät ole hylänneet Jumalaa
13
275
Vastaukset
- Anonyymi
Olette eksytettyjä. Olette vartiotornilahkon hypnotisoimia.
Kuvittelette itsestänne liikoja.
Joka itsensä ylentää, se alennetaan.- Anonyymi
Raamatun sana osoittaa ihan muuta mitä höpiset, jt ei eksytä
- Anonyymi
JT palvoo varsinaista saatanaa, hallintoelintä.
- Anonyymi
Olet sekaisin, Raamattu palauttaa järkesi
- Anonyymi
Olen iloinen puolestanne, että olette päättäneet pysyä Jehovan puolella kaikkialla kaikkeudessa monin tavoin. Osa jäsenistänne saattaa tosin mennä saatanan puolelle, mutta te tunnutte olevan totuudellinen Jumalan palvelija.
Ja nekin palvojista, jotka menevät Saatanan puolelle luultavasti tulevat heitetyksi ulos Karitsan häistä sidottuina, koska heillä ei ole hääpuku kunnossa. Eli Jehova pelastaa omat palvojansa pimeyteen saatanan vallasta. Ainakin minulle hän sanoi, että Jehovan todistajat ovat ainoa seurakunta, joka tekee työtään myös pimeydessä. Ja siitä olen erityisen ylpeä; Jehova sanoi.
Kiitos Jehovalle siitä, että pysytte hänen tosi palvojanaan! Aamen.- Anonyymi
Kiitos veli!
- Anonyymi
Uskomatonta, vain jt
- Anonyymi
Tämä on valitettava totuus
- Anonyymi
Totta, vain JT on Jumalan linjalla, muut menee saattnan tahtiin!
- Anonyymi
Juu ja omasta halusta!
- Anonyymi
vartiotorni kieltää Jumalan.
Joh. 1:1 "Sana oli Jumala" elikkä Jeesus oli Jumala, Jeesuksessa puhui Jumala.
2 Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan
-mutta vartiotorni selittää Jeesuksen enkeli Mikaeliksi.
miksi sitten lahkojehoova murhasi viattoman enkelin ristille ?- Anonyymi
Vartiotorni on pihalla kuin lumiukko.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022173
- 561112
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881059Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.78875Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu37864Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.61807- 42717
Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.213700- 91678