Demoninen henki

Anonyymi

Minussa on demoninen henki. Miten sen saa pois?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin uskonlahkoon kuulut?

      • Anonyymi

        En kuulu mihinkään uskonlahkoon. Jehovan todistajat opettivat minua demonien suhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu mihinkään uskonlahkoon. Jehovan todistajat opettivat minua demonien suhteen.

        Sieltä sinä olet ne demonisi saanut. Pääset niistä eroon vain tätä noudattamalla:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
        Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."
        Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

        Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
        "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tätä noudattamalla minä pääsin eroon luterilaisen porton valheista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuulu mihinkään uskonlahkoon. Jehovan todistajat opettivat minua demonien suhteen.

        Rukoile Jeesusta, joka kärsi ja kuoli sinun syntiesi vuoksi ristillä. Hän voi auttaa, sillä hän on synnin, kuoleman ja Perkeleen voittaja!


      • TeuvoSuni
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoile Jeesusta, joka kärsi ja kuoli sinun syntiesi vuoksi ristillä. Hän voi auttaa, sillä hän on synnin, kuoleman ja Perkeleen voittaja!

        Tuo Saatanan ohje ei tehoa Saatanan demoneihin, sillä kaikki tekonsa se palvelijoillaan teettää Jeesuksen nimessä ja verisin käsin:

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sieltä sinä olet ne demonisi saanut. Pääset niistä eroon vain tätä noudattamalla:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
        Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."
        Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

        Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
        "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Tätä noudattamalla minä pääsin eroon luterilaisen porton valheista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni

        MiSSÄ Porton valheissa Teukka on nyt?
        On se niin ihmeellistä..vaihtamalla parenee..
        Kuiutenkaan Teukka, olet missä olet..jos et ymmärrä ja olet kokoajan tiukkateukka säkeineen,.. Et löydä edes Rakkautta missä se on?


    • Anonyymi

      Jaak. 4:7-10
      Olkaa siis Jumalalle alamaiset;
      mutta vastustakaa perkelettä,
      niin se teistä pakenee.
      Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi,
      te kaksimieliset.
      Tuntekaa kurjuutenne
      ja murehtikaa
      ja itkekää;
      naurunne muuttukoon murheeksi
      ja ilonne suruksi.
      Nöyrtykää Herran edessä,
      niin hän teidät korottaa.
      Niin se vaan on, ettei pahojen henkien manaajia enää seurakunnissa. Vaikka Jeesus käski toimia näin.
      Matteuksen evankeliumi: 10:8
      Parantakaa sairaita,
      herättäkää kuolleita,
      puhdistakaa pitalisia,
      ajakaa ulos riivaajia.
      Lahjaksi olette saaneet,
      lahjaksi antakaa.

      • Anonyymi

        https://www.tv7.fi/arkki/pastori-ock-soo-parkin-raamattuseminaari/osa-6-8-mina-asetan-uuden-liiton-jer-3131-34_p78526/

        https://www.tv7.fi/arkki/pastori-ock-soo-parkin-raamattuseminaari/osa-1-8-vanhurskaiksi-kutsutut-mark-1124_p78521/

        Pastori Ocksoo Park on etelä-korealainen julistaja. Hän kasvoi köyhissä olosuhteissa ja alkoi käydä nuorella iällä kirkossa leskeksi jääneen äitinsä kanssa. Synti vaivasi pastori Parkia koko hänen nuoruutensa, kunnes lokakuussa 1962 Jumalan armo aukaisi hänen silmänsä tajuamaan, että Jeesus on pessyt hänen syntinsä valkeammiksi kuin lumi.


    • Anonyymi

      No, mitenkäs se nyt ihmiseltä henki lähtee.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Matt. 8:16-17
        Mutta illan tultua tuotiin hänen tykönsä monta riivattua.
        Ja hän ajoi henget ulos sanalla,
        ja kaikki sairaat hän paransi;
        että kävisi toteen,
        mikä on puhuttu profeetta Esaiaan kautta,
        joka sanoo:
        "Hän otti päällensä meidän sairautemme
        ja kantoi meidän tautimme."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38, Matt. 8:16-17
        Mutta illan tultua tuotiin hänen tykönsä monta riivattua.
        Ja hän ajoi henget ulos sanalla,
        ja kaikki sairaat hän paransi;
        että kävisi toteen,
        mikä on puhuttu profeetta Esaiaan kautta,
        joka sanoo:
        "Hän otti päällensä meidän sairautemme
        ja kantoi meidän tautimme."

        KR 1933/-38, Jaak. 4:7-12
        Olkaa siis Jumalalle alamaiset;
        mutta vastustakaa perkelettä,
        niin se teistä pakenee.
        Lähestykää Jumalaa,
        niin hän lähestyy teitä.
        Puhdistakaa kätenne,
        te syntiset,
        ja tehkää sydämenne puhtaiksi,
        te kaksimieliset.
        Tuntekaa kurjuutenne
        ja murehtikaa
        ja itkekää;
        naurunne muuttukoon murheeksi
        ja ilonne suruksi.
        Nöyrtykää
        Herran
        edessä,
        niin hän teidät korottaa.
        Älkää panetelko toisianne,
        veljet.
        Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee,
        se panettelee lakia
        ja tuomitsee lain;
        mutta jos sinä tuomitset lain,
        niin et ole lain noudattaja,
        vaan sen tuomari.
        Yksi on lainsäätäjä
        ja tuomari,
        hän,
        joka voi pelastaa
        ja hukuttaa;
        mutta kuka olet sinä,
        joka tuomitset lähimmäisesi?

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Ef. 4:27 älkääkä antako perkeleelle sijaa. > Siirry
        Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. > Siirry
        Ef. 6:13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. > Siirry
        1Piet. 5:9 Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää. > Siirry
        1Joh. 5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha. > Siirry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38, Jaak. 4:7-12
        Olkaa siis Jumalalle alamaiset;
        mutta vastustakaa perkelettä,
        niin se teistä pakenee.
        Lähestykää Jumalaa,
        niin hän lähestyy teitä.
        Puhdistakaa kätenne,
        te syntiset,
        ja tehkää sydämenne puhtaiksi,
        te kaksimieliset.
        Tuntekaa kurjuutenne
        ja murehtikaa
        ja itkekää;
        naurunne muuttukoon murheeksi
        ja ilonne suruksi.
        Nöyrtykää
        Herran
        edessä,
        niin hän teidät korottaa.
        Älkää panetelko toisianne,
        veljet.
        Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee,
        se panettelee lakia
        ja tuomitsee lain;
        mutta jos sinä tuomitset lain,
        niin et ole lain noudattaja,
        vaan sen tuomari.
        Yksi on lainsäätäjä
        ja tuomari,
        hän,
        joka voi pelastaa
        ja hukuttaa;
        mutta kuka olet sinä,
        joka tuomitset lähimmäisesi?

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Ef. 4:27 älkääkä antako perkeleelle sijaa. > Siirry
        Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. > Siirry
        Ef. 6:13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. > Siirry
        1Piet. 5:9 Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää. > Siirry
        1Joh. 5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha. > Siirry

        Gloryline
        Pastorikoulutuksen saanut Glory Backman julistaa täyttä evankeliumia, ihmeiden ja merkkien seuratessa julistettua sanaa. Noin kolmekymmentä vuotta sitten Glory oli tuomittuna Bangkokissa pahamaineiseen naistenvankilaan yli 33 vuodeksi, yrittäessään salakuljettaa huumeita kahden sokeripalan verran kamerassa. Heti uskoon tulonsa jälkeen hän alkoi julistamaan Jumalan rakkaudesta ja vankilaan syttyi herätys. Nyt Glory on arvostettu sanan julistaja kotimaassa ja ulkomailla.

        https://www.tv7.fi/arkki/gloryline/hallintavalta-kristuksessa_p75876/


    • Anonyymi

      > Minussa on demoninen henki. Miten sen saa pois?

      Sanomalla, "Isä Jumala, anna anteeksi syntini ja puhdista minut pahasta hengestä ja täyttä minut Pyhällä Hengellä". Mutta, haluatko todella sitä?

    • Anonyymi

      Eroa persuista?

    • Anonyymi

      Käy lenkillä, se saa suolen toimimaan. Lähtee pyhä henki samalla.

    • Anonyymi

      Pieraisemalla lähtee. Hyvät naurut päälle varmistaa tuloksen.

      • Anonyymi

        Tämä ei ole leikin asia
        KR 1933/-38, Ap.t. 19:15-20
        mutta paha henki vastasi heille sanoen:
        "Jeesuksen minä tunnen,
        ja Paavalin minä tiedän,
        mutta keitä te olette?"
        Ja se mies,
        jossa paha henki oli,
        karkasi heidän kimppuunsa,
        voitti heidät toisen toisensa perästä
        ja runteli heitä,
        niin että he alastomina
        ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.
        Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat,
        sekä juutalaiset että kreikkalaiset;
        ja heidät kaikki valtasi pelko,
        ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti.
        Ja monet niistä,
        jotka olivat tulleet uskoon,
        menivät
        ja tunnustivat
        ja ilmoittivat tekonsa.
        Ja useat niistä,
        jotka olivat taikuutta harjoittaneet,
        kantoivat kirjansa kokoon
        ja polttivat ne kaikkien nähden;
        ja kun niiden arvo laskettiin yhteen,
        huomattiin sen olevan viisikymmentä tuhatta hopearahaa.
        Näin Herran sana voimallisesti kasvoi
        ja vahvistui.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe