Minussa on demoninen henki. Miten sen saa pois?
Demoninen henki
17
108
Vastaukset
Mihin uskonlahkoon kuulut?
- Anonyymi
En kuulu mihinkään uskonlahkoon. Jehovan todistajat opettivat minua demonien suhteen.
Anonyymi kirjoitti:
En kuulu mihinkään uskonlahkoon. Jehovan todistajat opettivat minua demonien suhteen.
Sieltä sinä olet ne demonisi saanut. Pääset niistä eroon vain tätä noudattamalla:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."
Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.
Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:
"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Tätä noudattamalla minä pääsin eroon luterilaisen porton valheista.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoile Jeesusta, joka kärsi ja kuoli sinun syntiesi vuoksi ristillä. Hän voi auttaa, sillä hän on synnin, kuoleman ja Perkeleen voittaja!
Anonyymi kirjoitti:
Rukoile Jeesusta, joka kärsi ja kuoli sinun syntiesi vuoksi ristillä. Hän voi auttaa, sillä hän on synnin, kuoleman ja Perkeleen voittaja!
Tuo Saatanan ohje ei tehoa Saatanan demoneihin, sillä kaikki tekonsa se palvelijoillaan teettää Jeesuksen nimessä ja verisin käsin:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Sieltä sinä olet ne demonisi saanut. Pääset niistä eroon vain tätä noudattamalla:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."
Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.
Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:
"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Tätä noudattamalla minä pääsin eroon luterilaisen porton valheista.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeniMiSSÄ Porton valheissa Teukka on nyt?
On se niin ihmeellistä..vaihtamalla parenee..
Kuiutenkaan Teukka, olet missä olet..jos et ymmärrä ja olet kokoajan tiukkateukka säkeineen,.. Et löydä edes Rakkautta missä se on?
- Anonyymi
Jaak. 4:7-10
Olkaa siis Jumalalle alamaiset;
mutta vastustakaa perkelettä,
niin se teistä pakenee.
Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi,
te kaksimieliset.
Tuntekaa kurjuutenne
ja murehtikaa
ja itkekää;
naurunne muuttukoon murheeksi
ja ilonne suruksi.
Nöyrtykää Herran edessä,
niin hän teidät korottaa.
Niin se vaan on, ettei pahojen henkien manaajia enää seurakunnissa. Vaikka Jeesus käski toimia näin.
Matteuksen evankeliumi: 10:8
Parantakaa sairaita,
herättäkää kuolleita,
puhdistakaa pitalisia,
ajakaa ulos riivaajia.
Lahjaksi olette saaneet,
lahjaksi antakaa.- Anonyymi
https://www.tv7.fi/arkki/pastori-ock-soo-parkin-raamattuseminaari/osa-6-8-mina-asetan-uuden-liiton-jer-3131-34_p78526/
https://www.tv7.fi/arkki/pastori-ock-soo-parkin-raamattuseminaari/osa-1-8-vanhurskaiksi-kutsutut-mark-1124_p78521/
Pastori Ocksoo Park on etelä-korealainen julistaja. Hän kasvoi köyhissä olosuhteissa ja alkoi käydä nuorella iällä kirkossa leskeksi jääneen äitinsä kanssa. Synti vaivasi pastori Parkia koko hänen nuoruutensa, kunnes lokakuussa 1962 Jumalan armo aukaisi hänen silmänsä tajuamaan, että Jeesus on pessyt hänen syntinsä valkeammiksi kuin lumi.
- Anonyymi
No, mitenkäs se nyt ihmiseltä henki lähtee.
- Anonyymi
KR 1933/-38, Matt. 8:16-17
Mutta illan tultua tuotiin hänen tykönsä monta riivattua.
Ja hän ajoi henget ulos sanalla,
ja kaikki sairaat hän paransi;
että kävisi toteen,
mikä on puhuttu profeetta Esaiaan kautta,
joka sanoo:
"Hän otti päällensä meidän sairautemme
ja kantoi meidän tautimme." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KR 1933/-38, Matt. 8:16-17
Mutta illan tultua tuotiin hänen tykönsä monta riivattua.
Ja hän ajoi henget ulos sanalla,
ja kaikki sairaat hän paransi;
että kävisi toteen,
mikä on puhuttu profeetta Esaiaan kautta,
joka sanoo:
"Hän otti päällensä meidän sairautemme
ja kantoi meidän tautimme."KR 1933/-38, Jaak. 4:7-12
niin se teistä pakenee.
Lähestykää Jumalaa,
niin hän lähestyy teitä.
Puhdistakaa kätenne,
te syntiset,
ja tehkää sydämenne puhtaiksi,
te kaksimieliset.
Tuntekaa kurjuutenne
ja murehtikaa
ja itkekää;
ja ilonne suruksi.
Nöyrtykää
Herran
edessä,
Älkää panetelko toisianne,
veljet.
Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee,
se panettelee lakia
ja tuomitsee lain;
mutta jos sinä tuomitset lain,
niin et ole lain noudattaja,
vaan sen tuomari.
Yksi on lainsäätäjä
ja tuomari,
hän,
joka voi pelastaa
ja hukuttaa;
mutta kuka olet sinä,
joka tuomitset lähimmäisesi?
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Ef. 4:27 älkääkä antako perkeleelle sijaa. > Siirry
Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. > Siirry
Ef. 6:13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. > Siirry
1Piet. 5:9 Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää. > Siirry
1Joh. 5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha. > Siirry - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KR 1933/-38, Jaak. 4:7-12
niin se teistä pakenee.
Lähestykää Jumalaa,
niin hän lähestyy teitä.
Puhdistakaa kätenne,
te syntiset,
ja tehkää sydämenne puhtaiksi,
te kaksimieliset.
Tuntekaa kurjuutenne
ja murehtikaa
ja itkekää;
ja ilonne suruksi.
Nöyrtykää
Herran
edessä,
Älkää panetelko toisianne,
veljet.
Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee,
se panettelee lakia
ja tuomitsee lain;
mutta jos sinä tuomitset lain,
niin et ole lain noudattaja,
vaan sen tuomari.
Yksi on lainsäätäjä
ja tuomari,
hän,
joka voi pelastaa
ja hukuttaa;
mutta kuka olet sinä,
joka tuomitset lähimmäisesi?
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Ef. 4:27 älkääkä antako perkeleelle sijaa. > Siirry
Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. > Siirry
Ef. 6:13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä. > Siirry
1Piet. 5:9 Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää. > Siirry
1Joh. 5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha. > SiirryGloryline
Pastorikoulutuksen saanut Glory Backman julistaa täyttä evankeliumia, ihmeiden ja merkkien seuratessa julistettua sanaa. Noin kolmekymmentä vuotta sitten Glory oli tuomittuna Bangkokissa pahamaineiseen naistenvankilaan yli 33 vuodeksi, yrittäessään salakuljettaa huumeita kahden sokeripalan verran kamerassa. Heti uskoon tulonsa jälkeen hän alkoi julistamaan Jumalan rakkaudesta ja vankilaan syttyi herätys. Nyt Glory on arvostettu sanan julistaja kotimaassa ja ulkomailla.
https://www.tv7.fi/arkki/gloryline/hallintavalta-kristuksessa_p75876/
- Anonyymi
> Minussa on demoninen henki. Miten sen saa pois?
Sanomalla, "Isä Jumala, anna anteeksi syntini ja puhdista minut pahasta hengestä ja täyttä minut Pyhällä Hengellä". Mutta, haluatko todella sitä? - Anonyymi
Eroa persuista?
- Anonyymi
Käy lenkillä, se saa suolen toimimaan. Lähtee pyhä henki samalla.
- Anonyymi
Pieraisemalla lähtee. Hyvät naurut päälle varmistaa tuloksen.
- Anonyymi
Tämä ei ole leikin asia
KR 1933/-38, Ap.t. 19:15-20
mutta paha henki vastasi heille sanoen:
"Jeesuksen minä tunnen,
ja Paavalin minä tiedän,
mutta keitä te olette?"
Ja se mies,
jossa paha henki oli,
karkasi heidän kimppuunsa,
voitti heidät toisen toisensa perästä
ja runteli heitä,
niin että he alastomina
ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.
Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat,
sekä juutalaiset että kreikkalaiset;
ja heidät kaikki valtasi pelko,
ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti.
Ja monet niistä,
jotka olivat tulleet uskoon,
menivät
ja tunnustivat
ja ilmoittivat tekonsa.
Ja useat niistä,
jotka olivat taikuutta harjoittaneet,
kantoivat kirjansa kokoon
ja polttivat ne kaikkien nähden;
ja kun niiden arvo laskettiin yhteen,
huomattiin sen olevan viisikymmentä tuhatta hopearahaa.
Näin Herran sana voimallisesti kasvoi
ja vahvistui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107