Lukasenkko eroamassa

Anonyymi

Vaikuttaa siltä että Putte on käskenyt poistua takavasemmalle tai itket ja poistut!

Lukashenka antoi haastattelun Venäjän medialle: ”Kyllä, olen ollut vallassa ehkä hieman liian kauan”
Valko-Venäjän presidentti Aljaksandr Lukashenka ei sulkenut pois uusien presidentinvaalien mahdollisuutta. Hänen mukaansa kukaan muu ei kuitenkaan kykene tällä hetkellä ”suojelemaan” maata.

Valko-Venäjän presidentti Aljaksandr Lukashenka myönsi tiistaina useille venäläisille tiedotusvälineille antamassaan haastattelussa, että hän on saattanut olla vallassa liian pitkään. Lukashenkan haastattelusta uutisoi muun muassa Reuters.

– Kyllä, olen ollut vallassa ehkä hieman liian kauan, Valko-Venäjää 26 vuotta itsevaltaisesti johtanut presidentti sanoi Tassin mukaan.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On näköjään niin nöyrää poikaa että varmaan lukenut Saulin kirjoitukset ko johtajasta.

    • Anonyymi

      LUKASHENKAN kerrottaan ottaneen haastattelussa kantaa myös Valko-Venäjän opposition johtohahmoihin kuuluvan Maria Kalesnikavan pidätykseen.

      Lukashenkan mukaan Kalesnikava oli yrittänyt paeta Ukrainaan siskonsa luokse, kun hänet pidätettiin varhain tiistaiaamuna Ukrainan vastaisella rajalla. Lukashenkan mukaan pidätys oli Valko-Venäjän viranomaisilta oikea teko.

      Lukashenkan mielipiteistä kertoi Venäjän Rossija 1 -televisiokanavan toimittaja Jevgeni Rozhkov, joka oli tekemässä myöhemmin esitettävän haastattelun nauhoitusta.

      – Hän sanoi, että hän on tietoinen tilanteesta. Hän (Kalesnikava) todellakin halusi paeta Ukrainaan, koska hänellä on siellä ilmeisesti sisko. Mutta hän (Lukashenka) on rajavalvojana sitä mieltä, että hänet pidätettiin oikeutetusti, Rozhkov sanoi 60 minuuttia -ohjelmalle.

      Ei ole tietoa siitä, kommentoiko Lukashenka haastattelussa tapaa, jolla Kalesnikava otettiin kiinni maanantaina Minskin keskustassa. Silminnäkijöiden mukaan siviiliasuiset naamiomiehet pakottivat hänet pikkubussiin, jonka jälkeen hän katosi ja seuraavan kerran hänestä kuultiin vasta Ukrainan rajalta.

      Ukrainan sisäministeriön mukaan Valko-Venäjän viranomaiset yrittivät pakottaa Kalesnikavan väkivalloin maanpakoon, mutta tämä esti karkottamisen omilla toimillaan.

      Lue lisää: Uusi tieto: Kalesnikava repi passinsa rajalla – ”Rohkea nainen vastusti karkotusta”

      Uutistoimisto Interfaxin mukaan Kalesnikava oli repinyt passinsa, jotta häntä ei voitu päästää rajan yli ja hän jäi Valko-Venäjän puolelle.

      • Anonyymi

        Kalasnikovin kaverit sieppasivat hänet Minskissä ja yrittivät viedä Ukrainaan väkisin mutta joutuvat lopulta pukkaamaan Kalashnikovin autosta rajalla on todennäköisi tapahtumaketju että eiköhän Kalasnikov kohta kuulustelujen jälkeen vapaudu.


    • Anonyymi

      Seuraavaksi on Putinin vuoro. Maanpako odottaa. Onko se syyria?

      • Anonyymi

        Syyria, nyt kutsuu mua Syyria
        Metsää näe en
        Vaan dyynin kellertävän
        Syyria, nyt kutsuu mua Syyria
        Siellä vaan mä piilopaikan saan


      • Anonyymi

        Ainahan se seuraavaksi Putinin vuoro 2036 asti mutta Saulin vuoro on 2024.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyria, nyt kutsuu mua Syyria
        Metsää näe en
        Vaan dyynin kellertävän
        Syyria, nyt kutsuu mua Syyria
        Siellä vaan mä piilopaikan saan

        Onko tuo jenkkien ISISterojen viimeinen viisu


    • Anonyymi

      Hauska nähdä, että 26 vuotta valtaan tarrautunut diktaattori saa sumalaisen ”teron” rajattoman rakkauden?

    • Anonyymi

      Putinin pitäisi lähteä välittömästi. Pilannut venäläisten tulevaisuuden.

      • Anonyymi

        No ei ole mutta Sauli hännystelijöineen on pilannut suomalaisten tulevaisuuden


    • Anonyymi

      Venäläinen tv-media näyttää avoimesti mielenosoitukset Minskistä. Se on selvä merkki, että Lukasenka on menettänyt pelin. Muuten ei venäläisessä tv:ssä näkisi v-venäläisten massamielenosoituksia.

      • Anonyymi

        Kyllä se näyttää vaikka Lukashenka jatkaakin presidenttinä ei ne uutiset suuressa maassa ole poliitikasta kiinni niinkuin täällä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe