Tiistain päivän kunniaksi päätin laittaa viestiä sille keneen rakastuin ensisilmäyksellä

Anonyymi

Naiselle joka on ollut mun mielessä ja sydämessä siitä lähtien kun häneen rakastuin! enkä pysty unohtamaan häntä enkä ole koskaan aikaisemmin rakastanut ketään muuta kuin häntä!en tiedä miten hän minut lumosi mutta olen täysin voimaton hänen edessään! kun hänet näen niin sydämeni pohjasta tuntuu!tuntuu kuin sydämeni hakkaa tuhatta ja sataa ja kovilla lyönnillä jolloin voin jopa nähdä sykkeen paidan läpi!puhe jota minä valmistan vähintään pari edellistä päivää ennen kuin hänet kohtaan niin vaikka kuinka paljon harjoittelen ihan normi lauseita kuten esimerkiksi hei mitä kuuluu ja muutamia muita ihan perus kysymyksiä tai esimerkiksi jos minulla on tärkeää asiaa niin joka kerta kun hänet näen niin menen niin lukkoon että en saa edes hei sanottua! tiedän että en ole kenenkään muun seurassa näin vaivautunut tai esimerkiksi en koskaan ole sanaton muiden kanssa ja juttuu tulee ihan mitään erityistä valmisteluja! mutta kyseinen henkilö saa mut ihan kirjsimellisesti lukkoon!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan oikeasti että voiko kukaan olla noin jumissa jonkun kanssa että oikein sanattomaksi vetää??

      • Joku on tainnut varmasti seota värkistä 🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣 nykyjää kun on kaikenlaisia ihmisiä jotka ovat menneet sekaisin yhden illan jutun takia! kokemusta on nimittäin tosta aiheesta! että kun olen erehtynyt pahemman kerran nussimaan jonkun kanssa niin sen jälkeen on ihan huomattavasti jäänyt minusta jollain tavalla riippuvaiseksi! en tiedä miksi mutta näin on käynyt kerran aikaisemmin minulle!


      • Anonyymi

        Se nainen on maailman kaunein ja seksikkäin nainen joka minun sydämeni on kirjaimellisesti vienyt!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen on maailman kaunein ja seksikkäin nainen joka minun sydämeni on kirjaimellisesti vienyt!!!!!!!!!!!!!

        🥊😜🥊👐en voi sanoa tohon mitään muuta kuin että sinulla on ainaki hyvä maku naisten suhteen 🚾😜😜


      • Anonyymi

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 que te quires???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 que te quires???

        Kaisa jumalauta Nyt 🤫🤫🤫🤫🤫 cajate 🤣🤣🤣😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁 terveisin Sanna 😁🤣🤣😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa jumalauta Nyt 🤫🤫🤫🤫🤫 cajate 🤣🤣🤣😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁 terveisin Sanna 😁🤣🤣😘

        Ooh,, Santos de dios que tragedia!😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 Nyt ymmärsin että mistä oli kyse 👍👍👍🙋🙋🙋🙋mä oon nyt kyllä drinkin tarpeessa 👐👐👐👐😾


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ooh,, Santos de dios que tragedia!😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 Nyt ymmärsin että mistä oli kyse 👍👍👍🙋🙋🙋🙋mä oon nyt kyllä drinkin tarpeessa 👐👐👐👐😾

        Mä haluan tarjota sinulle drinkin 🍻 terveisin 🚾😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan tarjota sinulle drinkin 🍻 terveisin 🚾😜

        Ei tarvitse kiitos!!!!!mä tarviin kunnon ryypyn tähän oloon tuskin kuitenkaan riittää muutama tuoppi!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ei tarvitse kiitos!!!!!mä tarviin kunnon ryypyn tähän oloon tuskin kuitenkaan riittää muutama tuoppi!

        Tässä on koko pullo sulle jos kelpaa 🍾 🤓🤓🤓🤓😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on koko pullo sulle jos kelpaa 🍾 🤓🤓🤓🤓😁😁😁

        En mitenkää ensisilmäyksellä. Ja ihmiseen ennen kokaaiinia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on koko pullo sulle jos kelpaa 🍾 🤓🤓🤓🤓😁😁😁

        Huomaan että ette ymmärrä yhtään mitään naisista 😅😅 ensinnäkin naiset eivät juo suoraan pullosta vaan heille kaadetaan lasiin drinkki tähän tyyliin 🍹🥂🍷🍸🍹mun 🍒ei todellakaan ole mikään deeku!!!!hän on tasokas ja määrätietoinen nainen! ja ennenkaikkea sivistynyt ihminen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan että ette ymmärrä yhtään mitään naisista 😅😅 ensinnäkin naiset eivät juo suoraan pullosta vaan heille kaadetaan lasiin drinkki tähän tyyliin 🍹🥂🍷🍸🍹mun 🍒ei todellakaan ole mikään deeku!!!!hän on tasokas ja määrätietoinen nainen! ja ennenkaikkea sivistynyt ihminen!

        Mä en todellakaan ole mikään sun 🍒


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Mä en todellakaan ole mikään sun 🍒

        Olet aina minun ikioma intohimoinen suhde ja tuleva vaimo! tehdään sitä todella paljon heti kun nähdään joskus!!! ihan tosissaan mä jäin oikeesti niin riippuvaiseksi sinusta!😘😘😍


      • Totta turiset jäbä!👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂😘


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Totta turiset jäbä!👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂😘

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että eiköhän jokainen ymmärrä että tupakka on aivan eri asia kuin noi kovat huurteet!!!!!


      • Näin on Sanna!!! malja sille 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍹🍹🍹🍷🍷🍸🍸🥂🥂🥂


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Näin on Sanna!!! malja sille 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍹🍹🍹🍷🍷🍸🍸🥂🥂🥂

        Mulle tuli myös hiukan jano 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓


    • Anonyymi

      Laitoitko? Vastasiko?
      Yleisö vaatii vastauksia

    • Anonyymi

      Eräs mies käyttäytyy seurassani aivan samalla tavalla, en kyllä tiedä että mistä johtuu, toivoisin että samasta syystä kuin sinulla.

      • Anonyymi

        Varmasti narkeissa! lääkkeet toimii eritavalla eri ihmisten kanssa! todennäköisesti ap on ollut tuona hetkenä opiaattien vaikutuksen alaisena! silloin jopa kahvikuppi näyttää kauniilta! ja koko ajan on niin sanotusti rakastunut olo!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe