Haluaisin tietää mielipiteitänne asioista, joista täällä on pohdittu jo ennenkin. Onko vastaaja mies vai nainen, rek.nikillinen vai nikitön, vanha tai nuori, lihava tai laiha jne. mitä merkitystä sillä on, jos asiaa ei ole kohdennettu jollekin ryhmälle? Itse olen kiitollinen kaikista asiallisista viesteistä.
Mitä merkitystä
76
5315
Vastaukset
- myös nainen
Minua ei häiritse, vaikka en tiedäkään vastaajasta mitään, mielipide on tärkein.
- nainen
Tuskin edes vilkaisen nimimerkkiä, saati jään pohtimaan minkälainen ihminen. Luen tekstin, jos ei kiinnosta siirryn seuraavaan, jos itsellä on jokin mielipide voin osallistua. Enkä koskaan kirjoita naisena naiselle tai miehelle, kirjoitan omana itsenäni, se lukee ketä kiinnostaa.
- kiki
Eipä merkitystä, aihe ratkaisee osallistunko keskusteluun.
- plunger
Jos kysyt miehen kantaa, silloin vastaan ehkä, jos aihe on kiinnostava ja aikaa on.
Jos kysyt naisen kantaa, en koskaan vastaa.
Jos kysyt lihavan tai laihan kantaa, en vastaa, sillä en ole kumpikaan.
Jos kysyt 50 kantaa, silloin vastaan ehkä, jos aihe on kiinostava ja aikaa on.
Jos ei ole rajattu aihe, voi vastata, en välitä onko avaaja tai hän, jolle vastaan mies tai nainen. Ei minua kiinnosta edes tietää, onko hän, jolle kirjoitan, mies tai nainen, kuuluuko puolueeseen tai urheiluseuraan tai onko luterilainen tai ateisti tai harrastaako käsityöt tai mitä vain, onko työtön tai ylityöllinen, rikas tai köyhä, tumma tai vaalea, naimaton tai parisuhteessa tai leski tai homoseksuaali tai muuttosuomalainen tai ulkomailla asuva tai ammatilta mikä vain, tai vaikka metsän erakko. Ajatukset, mielipiteet kiinnostavat, ei ihminen siellä takana. Kuuluu mihin ryhmään vain, ajatukset eivät ole ryhmän totaaliset.
Siis, minulle ei ole väliä. Muille voi olla väliä, kun olen varmaan kertonut jo monta asiaa itsestä, kuin että auttaa ymmärtää sen taustan jota vastaan minun ajatus voi olla syntynyt. Se voi olla joskus tarpeellinen tieto. Monessa asiassa ei ole, mutta se joka ehkä muistaa mikä otus olen, voi katsoa kirjoituksen sen minun taustan läpi ja ymmärtää enemmän. Tai väärin ymmärtää vähemmän. - Olisiko niin
Pääasia että keskustelee asioista
- n52
ei mitään merkitystä kun keskustelua käydään yleisellä tasolla.
Kaikkein mielenkiintoisinta on täällä juuri se,että ei tiedä koskaan minkälaisen vastauksen viestiinsä saa.
Minulla on kyllä itselläni paha tapa hakeutua sellaisiin aiheisiin jossa käsitellään inhimillistä ihmistä itseään ja silloin se usein menee yleistasoa syvemmäksi tai sitten ei...=)
Itse olen silloin kaikkein kiitollisin mistä tahansa vastauksesta jos olen typerästi jäänyt roikkumaan kysymykseni kanssa yksin.
Erittäin hyvää huomenta teille kaikille nikittömille,nikillisille tai mitä nyt itse kukin haluaakin olla.....=) - T.R.maalari.N
90% kirjoitan ja osallistun keskusteluihin sen mukaan mitä asioita niissä käsitellään.
Toisaalta, kirjoittajista muodostuu myös aikaa myöten mielikuvia... Ja jos jonkun tyyli tai ajatussisällöt, pitemmällä aikavälillä, ovat minua erityisesti miellyttäneet... saatan vastata siksikin, että kyseessä on joku tietty nikki ja flirttailla ja leikitelläkin. Tekisin samoin ns. reaalielämän keskusteluissakin.
Mielestäni, sellaiset henkilökohtaiset kytkökset, joita täällä näkee, aika paljonkin, eivät ole keneltäkään pois... ennemminkin suloista suolaa..
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi nuo kaksi erilaista lähestymistapaa keskusteluihin... asetetaan vastakkain siten, että pitäisi olla ... joko - tai.- Olisiko niin
Kummallista kuinka kuitenkin moni ottaa netin turhan tosissaan,eräällä muulla nyt jo lopetettulla palstalla aikoinaan eräs nainen kirjoitteli nuorena miehenä kuukausia erittäin hauskasti,paljasti sitten ystävänpäivänä ja kertoi kuka oikeastaan oli.Hän tutki nettikäyttäytymistä ja antoi vähän nenälle muutamaa kingiä siellä jotka koko ajan toitottivat netin olevan nettiä mutta menivät itse yhtä halpaan,tästä nousi kauhea haloo koska palstalla oli kirjautumispakko ja useat naisista olivat lähetelleet "pojalle" rakkausmeilejä ja jopa seksiehdotuksia
- nainen54+
Olisiko niin kirjoitti:
Kummallista kuinka kuitenkin moni ottaa netin turhan tosissaan,eräällä muulla nyt jo lopetettulla palstalla aikoinaan eräs nainen kirjoitteli nuorena miehenä kuukausia erittäin hauskasti,paljasti sitten ystävänpäivänä ja kertoi kuka oikeastaan oli.Hän tutki nettikäyttäytymistä ja antoi vähän nenälle muutamaa kingiä siellä jotka koko ajan toitottivat netin olevan nettiä mutta menivät itse yhtä halpaan,tästä nousi kauhea haloo koska palstalla oli kirjautumispakko ja useat naisista olivat lähetelleet "pojalle" rakkausmeilejä ja jopa seksiehdotuksia
Hyvää Huomenta! Minä olen myös kuullut, että esiinnytään juuri niin kuin mainitsit; nainen miehenä ja päinvastoin, mutta en todellakaan tiedä, miksi? Pelätäänkö sitä niin sitä omaa minuutta, en todellakaan tiedä.
- Olisiko niin
nainen54+ kirjoitti:
Hyvää Huomenta! Minä olen myös kuullut, että esiinnytään juuri niin kuin mainitsit; nainen miehenä ja päinvastoin, mutta en todellakaan tiedä, miksi? Pelätäänkö sitä niin sitä omaa minuutta, en todellakaan tiedä.
Mainitsemani tapaus oli nimenomaan kokeilu jonka tämä nainen itse paljasti mutta eihän koskaan voi kenenkään motiiveista tietää,ehkä ihan ajanvietettäkin
- T.R.maalari.N
Olisiko niin kirjoitti:
...että niin makaa ..kuin petaa;))
Hupaisa juttu...
Tahallinen harhaanjohtaminen on kyllä mielestäni osoitus harhaanjohtajan henkisestä keskenkasvuisuudesta. Ja ehkäpä myös, niiden ehdotuksentekijöiden vastaavasta vaivasta. - Olisiko niin
T.R.maalari.N kirjoitti:
...että niin makaa ..kuin petaa;))
Hupaisa juttu...
Tahallinen harhaanjohtaminen on kyllä mielestäni osoitus harhaanjohtajan henkisestä keskenkasvuisuudesta. Ja ehkäpä myös, niiden ehdotuksentekijöiden vastaavasta vaivasta.Tämä nainen kirjoitti ensin naisena mutta ei saanut vatakaikua,siis poikana kirjoittaminen oli koe joka todisti naisten vastailevan helpommin miehelle kuin naiselle,hän tutki nettikäyttäytymistä muuallakin kuin juuri sillä palstalla
- Rudi
Olisiko niin kirjoitti:
Tämä nainen kirjoitti ensin naisena mutta ei saanut vatakaikua,siis poikana kirjoittaminen oli koe joka todisti naisten vastailevan helpommin miehelle kuin naiselle,hän tutki nettikäyttäytymistä muuallakin kuin juuri sillä palstalla
..ihmiset kertovat tekemisistään juuri näin. Eräs nainen, siskoni, naapurini tai veljensiskon kaima..
- Olisiko niin
Rudi kirjoitti:
..ihmiset kertovat tekemisistään juuri näin. Eräs nainen, siskoni, naapurini tai veljensiskon kaima..
Eikö useimmiten joku hyvä ystävä ;D
- Tuo on totta
Olisiko niin kirjoitti:
Tämä nainen kirjoitti ensin naisena mutta ei saanut vatakaikua,siis poikana kirjoittaminen oli koe joka todisti naisten vastailevan helpommin miehelle kuin naiselle,hän tutki nettikäyttäytymistä muuallakin kuin juuri sillä palstalla
Huomaahan saman täälläkin eli eräät naiset vastailevat useimmiten miehille tai niille joita luulevat miehiksi!
- haah
Tuo on totta kirjoitti:
Huomaahan saman täälläkin eli eräät naiset vastailevat useimmiten miehille tai niille joita luulevat miehiksi!
Mukava että muutkin ovat huomanneet asian joka minua on huvittanut jo kauan.
- kiki
Tuo on totta kirjoitti:
Voiko tuo pitää paikkansa? Enpä ole asiaa tullut edes ajatteeksi, koska minulle asiat ovat tärkeitä.
- yopollo
Olisiko niin kirjoitti:
riippuu myös asiasta.
Muuten tunnen myös yhden nettikeskusteluja tutkineen (ihan tutkimuksia julkaisseenkin), joka on samalla myös hyvä fiktionkin kirjoittaja. Hänkin on yrittänyt useasti pukeutua vieraan sukupuolen nahkoihin, mutta käry käy kaikesta taidosta ja eläytymisestä huolimatta, kun keskustelujen aihe liikkuu alueella, missä sukupuolella on todellista merkitystä.
- maron
nikilläni, mutta minun nikistäni ei sukupuoli ihan helposti selviä, kirjoituksistani kuitenkin, silti voisin kirjoittaa naisena tai miehenä.
Ei kai sillä nikillä ole merkitysttä siinä suhteessa kumpaa sukupuolta on , ihan kiva jos joku vastaa, on hän sitten mies tai nainen.
Nikittömänä en ole kirjoittanut, jostain syystä on vain jäänyt päälle tämä ajatus että haluan kirjoittaa omana itsenäni. No nikittömään keskusteluun otin osaa ilman nikkiä, enkä huomannut mitään eroa vastasten lukumäärän kanssa. Jotkut uudet nikithän valittavat ettei heille vastata, minä ehkä työnnän itseni liiankin paljon esiin että saisin vastauksen.
Uusien nikkien on vain tuotava itsensä näkyviin, niin kyllä keskusteluun mukaan pääsee - no joskus se vaatii hieman kyynerpäätaktiikkaa, mutta siitä ettei saa vastausta ei kannata heti masentua.
Minä itse yritän ottaa kaikki huomioon, vaikka aika uusi olenkin. - kirsi
Minä lueskelen ja etsin itseäni kiinnostavia aiheita ja vastaan sen mukaan. Nimimerkkiin en oikeastaan kiinnitä mitään huomiota, paitsi jossain erikoisissa jutuissa ajattelen millainen kirjoittaja voisi olla.
ajattelematta sukupuolta vastatessani tai saadessani vastauksia kirjoituksiini.
Silti uskon lähes kaikkien tällä palstalla hiukankin vakavammasa ketjussa esiintyvän omalla persoonallaan tai ns.sukupuolettomasti ja jos eivät esiinny,heidän traumansahan se on.En käy koskaan treffi tai edes chat-palstoilla.Siellä tietysti asia on monimutkaisempi ja ehkä luokkaavakin jotain esim.raskaan elämäntilanteen kohdanneen henkilön herkkää tilaa hyväksikäyttävää ja siten ajattelematonta toimintaa.- T.R.maalari.N
Minusta sukupuoli ei näy vain ulkoisina sukupuolitunnuksina, vaan myös tapana ajatella ja kokea. Jos kirjoittajan ajatuksia lähestyy siten, että ei jollain tasolla ota sukupuoltakin huomioon... niin eikö mahdollisuus kuulla se mitä toinen sanoo hämärry?
Sukupuoli on keskeinen osa persoonallisuuttamme. T.R.maalari.N kirjoitti:
Minusta sukupuoli ei näy vain ulkoisina sukupuolitunnuksina, vaan myös tapana ajatella ja kokea. Jos kirjoittajan ajatuksia lähestyy siten, että ei jollain tasolla ota sukupuoltakin huomioon... niin eikö mahdollisuus kuulla se mitä toinen sanoo hämärry?
Sukupuoli on keskeinen osa persoonallisuuttamme.hieman tarkentaa vastaustani.
Kyllä sukupuolisuus on vahvasti mukana useimpien kirjoittelussa,mutta en kiinitä seikkaan sen enempää huomiotan,ainakaan tietoisesi.
Se että mitä kulloinkin kirjoitus tiedostamatta vaikuttaa omaan ajatteluun ja vastaanottoon mielessäni on kohdallani enemmän intuitiosta lähtevää,kuin tietoisesta mekanismista vastaanottaa ja muodostaa mielipide siitä,mitä sukupuolesta johtuvat erot vaikuttavat.
Taisin nyt kyllä enemmän sekoittaa,kuin tehdä ajatustani ymmärrettäväksi,mutta minkäs vajavaisuudelleen tässäkin asiassa voin.Saatte ja joudutte vain kärsimään mukana.
- Juniperus
Vastaan viesteihin, jotka sisältävät mielenkiintoisen väitteen.
Jos nikkejä vaihdellaan samassa ketjussa, ei voida puhua keskustelusta - vain jonkinlaisesta huulenheitosta ja itsestäänselvillä fraaseilla briljeerauksesta. Kysymyksiin pureutuminen vaatii useamman vastausvuoron, ja siksi nikkien vaihtelu ehkäisee syvällisen keskustelun. Usein uusi nikki tietysti onkin keino paeta: huutoon ei tarvitse vastata.- Olisiko niin
Onko merkitystä sukupuolella,siitähän aiheessa on kysymys
- maron
kaikki ketjun viestit, vai hypitkö läpi vain mielenkiintoisimman tuntuiset jutut?
Jos nikkejä vaihdetaan jatkuvasti sitähän voipi keskustella itsensä kanssa jos kukaan ei vastaa omaan viestiin:( kuulostaa kyllä aika tylsältä.
Onko sinulla jotain "nikkisuosikkeja" joille vastailet? - Olisiko niin
maron kirjoitti:
kaikki ketjun viestit, vai hypitkö läpi vain mielenkiintoisimman tuntuiset jutut?
Jos nikkejä vaihdetaan jatkuvasti sitähän voipi keskustella itsensä kanssa jos kukaan ei vastaa omaan viestiin:( kuulostaa kyllä aika tylsältä.
Onko sinulla jotain "nikkisuosikkeja" joille vastailet?Useimmilla on,ikävä kyllä
- yopollo
Olisiko niin kirjoitti:
Useimmilla on,ikävä kyllä
se mitenkään "ikävä". Niin netissä kuin muuallakin henkilökemiat pelaavat. Selvästi ärsyttävät ja keskustelua sabotoivat tyypit yritän jättää rauhaan vaikka ne kuinka kosiskelisivat maukkailla provoilla.
- Olisiko niin
yopollo kirjoitti:
se mitenkään "ikävä". Niin netissä kuin muuallakin henkilökemiat pelaavat. Selvästi ärsyttävät ja keskustelua sabotoivat tyypit yritän jättää rauhaan vaikka ne kuinka kosiskelisivat maukkailla provoilla.
Puhe oli siitä että naiset vastaavat useimmin miehille kuin naisille
- yopollo
Olisiko niin kirjoitti:
että vain ja yksin sinä tuputat tätä sukupuolta joka paikkaan.
- Olisiko niin
yopollo kirjoitti:
että vain ja yksin sinä tuputat tätä sukupuolta joka paikkaan.
;D ;D
- kiki
Olisiko niin kirjoitti:
Onko asia myös toisin päin?
- Olisiko niin
kiki kirjoitti:
Onko asia myös toisin päin?
Itse vastaan mielenkiintoisiin puheenvuoroihin,luen kyllä kaikki
- maron
Olisiko niin kirjoitti:
katso sukupuolta kun vastaan johonkin juttuun. Ja eihän noista nikeistä aina edes tiedä onko kirjoittaja mies vai nainen. Eihän täällä mitään deittiseuraa haeta joten uskoisin että kyllä tasapuolisesti vastataan. Enhän tiedä oletko sinäkään mies vai nainen!
- yopollo
Olisiko niin kirjoitti:
;D ;D
tuntuvat päässeen jo tämän vaiheen yli. Keskustelu etenee.
- Juniperus
Olisiko niin kirjoitti:
Onko merkitystä sukupuolella,siitähän aiheessa on kysymys
Ei sukupuolella ole mitään merkitystä, kun en hae kumppania keskustelupalstoilta. Tietysti sukupuolen tietäminen antaa tietoa kirjoittajan taustasta, niin kuin joku tuossa ylempänä aivan oikein arveli, ja keskustelu on sitä myöten syvempää.
- Juniperus
maron kirjoitti:
Onko sinulla jotain "nikkisuosikkeja" joille vastailet?Harvoin jaksan lukea kaikkien ketjujen kaikkia viestejä: on tehtävä valinta. Jos tunnen nikin, joka kirjoittaa hyvin, luen kommentin ja vastaan, jos asia kiinnostaa.
Nikkimaakarit jätän yleensä rauhaan. Vain silloin, kun viestin hyvä otsikointi antaa vihiä siitä, että sisältö on mielenkiintoinen, on pakko lukea viestikin. - utelias
maron kirjoitti:
katso sukupuolta kun vastaan johonkin juttuun. Ja eihän noista nikeistä aina edes tiedä onko kirjoittaja mies vai nainen. Eihän täällä mitään deittiseuraa haeta joten uskoisin että kyllä tasapuolisesti vastataan. Enhän tiedä oletko sinäkään mies vai nainen!
kumpi muuten itse olet, mies vai nainen?
- maron
utelias kirjoitti:
kumpi muuten itse olet, mies vai nainen?
että varmuuden vuoksi vilkaisin ja mitään ei roikkunut - siinä vastaukseni Heh Heh Heh
- utelias
maron kirjoitti:
että varmuuden vuoksi vilkaisin ja mitään ei roikkunut - siinä vastaukseni Heh Heh Heh
kiitos vastauksestasi, uteliaisuuteni tyydyttyi
- yopollo
maron kirjoitti:
myös mainita että olet parannellut kuviasi.....:-)))
- viljamaria
eivät merkitse mitään, jos ne vaikka tietäisinkin.
Sen sijaan nikki jonkin verran merkitsee. Jos nimimerkki on vaikkapa kertakäyttöinen esm. "Niin" , tai "Onkohan" - joku muu saa vastata ja näen sitten miten keskustelu etenee. Yleensä ei etene, vaan sama kertakäyttäjä uudella mitäänsanomattomalla nikillään jatkaa ja tyyli on ilkeilevä ja riitaa haastava, toista halveksiva ja väheksyvä.
Rekatun naisnikin kanssa keskustelen mieluiten ja joidenkin harvojen miesten. Niiden jotka eivät virnistele "vakaville asioille", kuten seksille esm.
*Hymyilee* - Olisiko niin
Noilla nyt tuskin mitään merkitystä netissä,oletan yleensä kuitenkin tämän palstan kirjoittajan olevan 50
Juuri sanot toisaalla,että eräät luulevat tietävänsä.Minä sanon,että eräs aina olettaa jotain yleensä ja kaikesta.
- surffailija
Samalla nikillä kirjoittavia löytyy muilta palstoilta ja ikäryhmistä.
- Olisiko niin
emw34 kirjoitti:
Juuri sanot toisaalla,että eräät luulevat tietävänsä.Minä sanon,että eräs aina olettaa jotain yleensä ja kaikesta.
En vain oikein ymmärrä miksi kenelläkään alle 50wee olisi kiinnostusta kirjoitella tänne
- Olisiko niin
surffailija kirjoitti:
Samalla nikillä kirjoittavia löytyy muilta palstoilta ja ikäryhmistä.
Tietysti jos on 50 on myös 30 ja 40 siis iällisesti,eikö?
- ::::::)))))))
emw34 kirjoitti:
::::::(((((((((
- tällänen
::::::))))))) kirjoitti:
::::::(((((((((
mielipide
- taikanainen
Olisiko niin kirjoitti:
En vain oikein ymmärrä miksi kenelläkään alle 50wee olisi kiinnostusta kirjoitella tänne
et ymmärrä sellaista?
- yopollo
iällä on merkitystä kun ryhmä on viisikymppisille. Se, mikä se merkitys on, on ainakin minulle vähän epäselvä, kun keskustelijoita ja myös aiheiden aloittajia tässäkin ryhmässä on varmaan parikymppisistä kahdeksaankymmeneen....
- Olisiko niin
taikanainen kirjoitti:
et ymmärrä sellaista?
Siitäköhän?
- taikanainen
Olisiko niin kirjoitti:
Siitäköhän?
vilkas palsta, minä ainakin viihdyn sen vuoksi, uskoisin että ikäjakauma on paljon laajempi kuin 50 . En kuuluisi ikäni puolesta tänne, muttei kukaan vielä ole pihallekaan potkaissut :)
miksi sinusta tuntuu että olisit väärässä ryhmässä? - Olisiko niin
taikanainen kirjoitti:
vilkas palsta, minä ainakin viihdyn sen vuoksi, uskoisin että ikäjakauma on paljon laajempi kuin 50 . En kuuluisi ikäni puolesta tänne, muttei kukaan vielä ole pihallekaan potkaissut :)
miksi sinusta tuntuu että olisit väärässä ryhmässä?Luulin tämän ikäisten jo olevan varmempia itsestään kai
- taikanainen
Olisiko niin kirjoitti:
Luulin tämän ikäisten jo olevan varmempia itsestään kai
varmuus tietysti jotenkin kulkevat käsi kädessä, muttei se automaatio ole, enemmän varmuus on luonteenpiirre kait...*katselee epävarmana ruutuun *
- Olisiko niin
taikanainen kirjoitti:
varmuus tietysti jotenkin kulkevat käsi kädessä, muttei se automaatio ole, enemmän varmuus on luonteenpiirre kait...*katselee epävarmana ruutuun *
Tai ehkä he ovat varmempia IRL kuin netissä tai ainakin esittävät sitä?
- taikanainen
Olisiko niin kirjoitti:
Tai ehkä he ovat varmempia IRL kuin netissä tai ainakin esittävät sitä?
tarkoittaa IRL ?
- Olisiko niin
taikanainen kirjoitti:
tarkoittaa IRL ?
IRL=in real life= todellisessa elämässä
- taikanainen
Olisiko niin kirjoitti:
IRL=in real life= todellisessa elämässä
jotain nettikieltä,en ole tarvinnut tuollaista lyhennnettä...Voihan asian ilmaista suomeksikin?
- Olisiko niin
taikanainen kirjoitti:
jotain nettikieltä,en ole tarvinnut tuollaista lyhennnettä...Voihan asian ilmaista suomeksikin?
Netistähän tuo on tarttunut
- Juskapussi
avauksen, tai paremminkin onko sillä merkitystä onko keskustelija mies vai nainen...etc.
Valitettavasti se keskustelu päättyi,
ehkä parempi niin.:D
Tarkoitukseni ei ollut loukata
eikä pahoittaa kenenkään mieltä.
Mitä merkitystä täällä on onko lihava tai laiha, nuori tai vanha, tai mies tai nainen, kun näkee vain sanat ruudulla?
Entä profiilisivut,
onko niilläkään mitään merkitystä,
miksi ihmiset kertovat niissä itsestään jos ne eivät merkitse mitään,
eikä kiinnosta tietää millainen henkilö on nikin takana?
Minulle merkitsee se kenen kanssa keskustelen,
en tarkoita ulkonäköä,
riittää kun tietää sukupuolen, iän noin suurinpiirtein ja jos haluan tietää enemmän
vierailen kirjoittajien profiilisivuilla.
Minua vilpittömästi kiinnostaa mitä asioista ajatellaan ja millainen on henkilö ajatustensa takana.
Ajatusten takana on aina ihminen jonka mielipiteeseen vaikuttavat ihmiselle itselleen merkitykselliset asiat, sukupuoli on yksi aika merkityksellinen asia,
käsittääkseni.;DDD- taikanainen
ei varmaankaan ollut tarkoitus plonditellakaan ketjuun kirjoittavia...eihän siinä nyt kukaan mieltään pahoita tietenkään, sehän on niin ystävällisesti sanottu että.
- PikaNelli
...että laittaisimme profiilisivuille oman kuvamme, arvomme tai ammattimme ja perhesuhteet. Siitähän saisi hieman niitä taustatietoja, millainen henkilö on nikin takana. Ja olisiko koultuksella kiinnostavuutta. Jos ei haluaisi kuvaansa laittaa etupuolesta, voisihan näyttää sen paremmaan puolen (no en tarkoita ihan sitä puolta sillä tavalla...).
Jotenkin on aistittavissa, että hyvin monet ihmiset haluaisivat tietää enemmän kirjoittajasta. Jos maailma olisi hyvä, voisikin itsestään kertoa enemmän, mutta kun ei, niin yksityisyys pitää salata. Ja vielä päälle se kateus... - Juskapussi
PikaNelli kirjoitti:
...että laittaisimme profiilisivuille oman kuvamme, arvomme tai ammattimme ja perhesuhteet. Siitähän saisi hieman niitä taustatietoja, millainen henkilö on nikin takana. Ja olisiko koultuksella kiinnostavuutta. Jos ei haluaisi kuvaansa laittaa etupuolesta, voisihan näyttää sen paremmaan puolen (no en tarkoita ihan sitä puolta sillä tavalla...).
Jotenkin on aistittavissa, että hyvin monet ihmiset haluaisivat tietää enemmän kirjoittajasta. Jos maailma olisi hyvä, voisikin itsestään kertoa enemmän, mutta kun ei, niin yksityisyys pitää salata. Ja vielä päälle se kateus...Arvo ja ammatti ja perhesuhteet ovat asioita jotka ovat muokanneet omaa ajatusmaailmaa ja mielipiteitä eri asioista, eronnut ajattelee eritavalla kuin sinkku tai kestävässä parisuhteessa elävä, lapsettomat eri tavalla, riippuen asiasta.
Pidemmän kaavan keskusteluista se selviää,
siinä vaiheessa kun jotain asiaa perustellaan,
miksi ollaan juuri sitä mieltä,
taustatekijät selittävät hyvin paljon asioita.
Kuva on vähän kakspiippuinen juttu,
sitä voi muokata haluamallaan tavalla,
se on toisarvoinen asia,
tärkeämpää on ihmisen sisäinen maailma,
ei niinkään ulkonainen.
Tunnistettavuus, niin,
kuka uskaltaa,
mieluummin sen yksityisyyden pitää täällä.;D - Juskapussi
taikanainen kirjoitti:
ei varmaankaan ollut tarkoitus plonditellakaan ketjuun kirjoittavia...eihän siinä nyt kukaan mieltään pahoita tietenkään, sehän on niin ystävällisesti sanottu että.
Pitäisikös minun olla ystävällisesti pahoillani
aiheuttamastani harmista,
olen,
jos se yhtään auttaa asiaa.;DDDDD - Olisiko niin
PikaNelli kirjoitti:
Jotenkin on aistittavissa, että hyvin monet ihmiset haluaisivat tietää enemmän kirjoittajasta. Jos maailma olisi hyvä, voisikin itsestään kertoa enemmän, mutta kun ei, niin yksityisyys pitää salata. Ja vielä päälle se kateus...Ei mitään järkeä olla rekisteröity nikki mutta sujettu profiili
- taikanainen
Juskapussi kirjoitti:
Pitäisikös minun olla ystävällisesti pahoillani
aiheuttamastani harmista,
olen,
jos se yhtään auttaa asiaa.;DDDDDsanahelinää, tyhjät tynnyrit jne...
- eräs nainen
Olen lukenut noita ketjuja ja ihmettelen, kuinka tämä aihe herättää joissakin noin voimakkaita tunteita mutta ehkäpä me olemme niin erilaisia.
- palstalle eksynyt
Täälläpäs on pohdittu asiaa perusteellisesti, mutta, en saanut selville mikä oli varsinainen lopputulos?
- Rudi
Tähtitaivas :)
- taikanainen
Rudi kirjoitti:
Tähtitaivas :)
Olen päätynyt samaan lopputulokseen :))
- muuan.
taikanainen kirjoitti:
Olen päätynyt samaan lopputulokseen :))
kevättäkö teillä mielessä?
- Rudi
muuan. kirjoitti:
..puro sanoo: puli puli :)
- taikanainen
muuan. kirjoitti:
alta on paljastunut maata, aurinko paistaa kirkkaammin..juu kyllä se on kevättä :))
- tytteli
Asiahan on niin, että jos kirjoitus on kiinnostava, nikillä ei ole merkitystä, mutta tämähän on vain yksi mielipide.
Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991