Ikea on törkimys

Anonyymi

Jättimutantti Ikean asiakaspalvelun taso on vähintään kuluttajansuoja-asia, joissakin tapauksissa ehkä myös rikosasia.

23

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikean asiakaspalvelun taso ei ole alhainen eikä ylhäinen, koska asiakaspalvelua ei ole. On vaarallista ostaa tuollaisesta kaupasta.

    • Anonyymi

      Ei ruotsalaisia yrityksiä koske suomen lait. Turha valittaa.

    • Anonyymi

      Ikealla on selkeästi noussut suuruudenhulluus päähän. Piittaamattomuus asiakkaista enemmän sääntö kuin poikkeus.

      • Anonyymi

        Joudun lähtemään satojen kilometrien päähän etsimään tuota Ikean "asiakaspalvelua" jostakin heidän tavaratalostaan, koska on tullut pattitilanne, johon ei saa apua, vaikka asiakaspalvelu puhelimeen on yritetty soittaa kaksi viikkoa. Sinne ei saa millään konstilla yhteyttä. Todennäköisesti tavarataloissa on vain kassaneidit, jotka eivät tiedä mistään mitään. Tällaista on siis rahan tekeminen tänään. Valkoisia koteja idiooteille ja perävalotakuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudun lähtemään satojen kilometrien päähän etsimään tuota Ikean "asiakaspalvelua" jostakin heidän tavaratalostaan, koska on tullut pattitilanne, johon ei saa apua, vaikka asiakaspalvelu puhelimeen on yritetty soittaa kaksi viikkoa. Sinne ei saa millään konstilla yhteyttä. Todennäköisesti tavarataloissa on vain kassaneidit, jotka eivät tiedä mistään mitään. Tällaista on siis rahan tekeminen tänään. Valkoisia koteja idiooteille ja perävalotakuu.

        Ikean tavoite ei ole palvella vaan viedä rahasi veroparatiiseihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikean tavoite ei ole palvella vaan viedä rahasi veroparatiiseihin.

        Ikealla vastuunpakoilu on opetettua ja talon tapa. Ikean jättäessä esim. sovitut maankäyttökorvaukset maksamatta tuulivoimapuistojensa maanomistajille se piiloutuu OX2:n taakse ja OX2 selittää ettei se voi tehdä mitään koska Ikea kieltää maksamasta korvauksia. Ikean toiminta perustuu ohjattuun valheeseen ja ihmisten tietoiseen pettämiseen jotta veroparatiiseihin virtaavat rahamäärät voidaan maksimoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikealla vastuunpakoilu on opetettua ja talon tapa. Ikean jättäessä esim. sovitut maankäyttökorvaukset maksamatta tuulivoimapuistojensa maanomistajille se piiloutuu OX2:n taakse ja OX2 selittää ettei se voi tehdä mitään koska Ikea kieltää maksamasta korvauksia. Ikean toiminta perustuu ohjattuun valheeseen ja ihmisten tietoiseen pettämiseen jotta veroparatiiseihin virtaavat rahamäärät voidaan maksimoida.

        Totta turiset


    • Anonyymi

      Ikea ei ota vastuuta edes aiheuttamistaan asiakkaiden myrkytystapauksista niin kuinka sitten jostain ns. asiakaspalvelustaan.

      • Anonyymi

        Totta turiset sinäkin.


      • Anonyymi

        Ikea tappaa jopa pikkulapsia vastuuta ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikea tappaa jopa pikkulapsia vastuuta ottamatta.

        Ikea on esimerkki firmasta jossa rahan maksimaalinen virtaaminen veroparatiiseishin verotuksen ulottumattomiin on yrityksen ykköstavoite. Siinä sitten jätetään vastuut hoitamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikea on esimerkki firmasta jossa rahan maksimaalinen virtaaminen veroparatiiseishin verotuksen ulottumattomiin on yrityksen ykköstavoite. Siinä sitten jätetään vastuut hoitamatta.

        Vastuuttomuus kaikesta tekemisestä on Ikean ydinosaamista.


    • Anonyymi

      Mikä on Suomessa toimivista yrityksistä kaikkein röyhkein? Löytyykö Ikean voittanutta?

      • Anonyymi

        Ainakin vastuuttomin Ikea on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin vastuuttomin Ikea on.

        Ihanaa ola vastuuton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa ola vastuuton.

        Sen Ikea osaa.


      • Anonyymi

        Ihanaa olla kotona sanoo Ikea. Varsinkin kun muut ovat sen maksaneet.


    • Anonyymi

      Ikeassa taas koronatapauksia.

    • Anonyymi

      Ihanaa olla kotona jossa ei ole veroparatiisiyhtiö Ikean myrkyllisiä orjatyövoimalla tehtyjä testaamattomia tuotteita.

      • Anonyymi

        Miksi Ikea ei hoida vastuitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Ikea ei hoida vastuitaan?

        Ahneushan se siihen syynä on. Miksi maksaa mitään jos euron voi kiikuttaa veroparatiiseihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Ikea ei hoida vastuitaan?

        Ikea ei tosiaan hoida vastuitaan. Miksi noin on?


    • Anonyymi

      Ite
      Kasaat
      Emme
      Auta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe