Syrjinnän on loputtava. Valkoinenkin ihminen on tärkeä!
WHITE LIVES MATTER
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat positiivista syrjintää.
Suvaitsevaisuuden lähtökohta on valkoisen rodun ylivertaisuus, ja siksi alempia täytyy kompensoida ylilyönteihin asti.
Hämäävää, jos on sisäistänyt YK:n ihmisoikeusjulistuksen kirjaimellisesti ja tuntee eri värisiä ihmisiä, eikä itse havaitse heissä biologiaan liittyvää alemmuutta, joka vaatisi kompensaatiota.
Suvaitsevaisto elää vielä imperialismin vanhoissa hierarkioissa ja rotuopeissa. - Anonyymi
Tilastojen mukaan ainakin USA:ssa poliisin toimien seurauksena kuolee valkoihoisia yli kaksinkertainen määrä ihmisiä muihin verrattuna. Ei taida olla mielenosoituksia.
- Anonyymi
Ihoväreillä saa jokaisesta minkä vain värisen. Pitäisikö ihan urheilulajin tavoin kohdella sen mukaan?
Suomessa on lait, mm. perustuslaki. Jos ei osaa ainuttakaan suomen kielen sanaa ei voi Suomen perustuslaistakaan mitään ymmärtää. Pitäisikö sitten ihmetellä, ettei auta, jos joku on jonkin värinen, kun ei ymmärrä Suomen lakeja?
Translations?
Tässä pitäisi laittaa vireille kaikkien kielten ajattelulait, jottei enää kiisteltäisi vaan noudatettaisiin kielten standardeja. Tai sitten Artificial Intelligence hoitamaan hommaa, ettei huojuta tuulessa.
A.I. ei syrji edes äänenkorkeuden taikka värien takia.
Kaikenväriset, vilkkuvat, hohtavat, himmeät, absorboivatkin ihmiset ovat tärkeitä.
Tervetuloa digitaaliset tekstuurivaatteet! - Anonyymi
NO TOTTA HELVETISSÄ ON TÄRKEÄ EI SITÄ KUKAAN KIELLÄ SAMATEN KYLLÄ KAIKKI VÄRIT ON TÄRKEITÄ EIKÄ NIITÄ PITÄISI ASETTAA ERIVIIVALLE KUTEN SE NYKYMAILMASSA MENEE. OHO CAps lock jäi päälle
- Anonyymi
Kokeilkaapa Faceen tehdä moinen ryhmä' niin blokataan heti eli ei valkoinen ole yhdenvertainen netissä ja uutismediassa tummien kanssa.
- Anonyymi
Rasismi on kerrassaan typerää ajan tuhlausta.
Onko kriminaalia toimintaa olla tykkäämättä semmoisista kulttuureista jotka
periaatteellisesti haluavat toisten tuhoa?
Jos en lähtokohtaisesti tykkää KKP:stä...
tekeekö se minusta pahan ihmisen?
Ostakaa tarpeeksi huaveitä ja xiiimimiöötä niin kohta pistetään meidätkin
opetus leirille. - Anonyymi
en ole ikinä nähnyt eläessäni niin rasistista kansaa kuin kiinalaiset...
(maassa maantavalla on niille vitsi.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592