Tuusulan Auto-Expert Ekroos Oy - Onko muita jotka kokeneet heiltä asiatonta kohtelua?

Anonyymi

Heippa! Suuren virheen tein, kun olen mennyt asioimaan Auto-Expert Ekroosissa Tuusulassa. Aivan ala-arvoista ja asiatonta kohtelua tullut heidän suunnalta. Ja kun asiasta (heidän paskamaisesta tempusta) yritin keskustella Petri Ekroosin kanssa, sain vastaukseksi ivallista naurua ja luurin lyönnin korvaan. Kysyisinpä että onko täällä muita, jotka ovat saaneet heidän pelleilystään osansa? Googletteluni perusteella olen tuskin ainut, mutta olisi mukavaa kuulla minkälaisia temppuja ovat muille keksineet tehdä. Varmaa on se, että kyseisessä puljussa en enää ikinä asioi, enkä suosittele muitakaan asioimaan.

15

2733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En sen tarkemmin tiiä, ku et aika erikoisia tapauksia on siellä kuullu olevan ja tää herra Ekroos on kai melko aivoton mulkku jos asiat ei mene niin kun herra toivoo :DD Tehköön kansa mitä haluu mut mä ainaki ajan lujaa ton liikkeen ohi :Dd

    • Anonyymi

      Aloittaja ei kylläkään tarkemmin kertonut, että minkälaisesta "paskamaisesta tempusta" oli kyse, joten ei voi antaa oikein minkäänlaista kommenttia puolesta, eikä vastaan.

      • Anonyymi

        Perivät käräjäoikeuden kautta rahaa, joka on maksettu viisi vuotta sitten kaupanteon yhteydessä suoraan Petri Ekroosille. Tapahtuman on nähnyt ulkopuolinenkin. Ainuttakaan yhteydenottoa en ollut Ekroosilta saanut "maksamattoman" summan tiimoilta viiden vuoden aikana, joten melko että yhtäkkiä käräjäoikeudelta tuli haaste asiaan liittyen. Rahat on maksettu, Petri sen tietää mutta taisi mennä rahat omaan taskuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perivät käräjäoikeuden kautta rahaa, joka on maksettu viisi vuotta sitten kaupanteon yhteydessä suoraan Petri Ekroosille. Tapahtuman on nähnyt ulkopuolinenkin. Ainuttakaan yhteydenottoa en ollut Ekroosilta saanut "maksamattoman" summan tiimoilta viiden vuoden aikana, joten melko että yhtäkkiä käräjäoikeudelta tuli haaste asiaan liittyen. Rahat on maksettu, Petri sen tietää mutta taisi mennä rahat omaan taskuun.

        Olisitkohan silloin itse tehnyt jotain väärin, kun kerran käräjille asti jouduit?...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitkohan silloin itse tehnyt jotain väärin, kun kerran käräjille asti jouduit?...

        Niin, unohtuiko pyytää kuitti maksusta tai on hävittänyt sen kuitin hölmöyksissään.


    • Suomi 24 on väärä paikka näille asioille.
      Etkö aikanaan pyytänyt alvillista kuittia?!
      Minä kuulin jo ensimmäisen kerran v. 1961,
      että asiakkaan oikeus on aina saada kuitti.
      Tämä asia ei myöhemminkään ole muuttunut.

      • Anonyymi

        Asiallinen kommentti.


    • Anonyymi

      Tuon firman körmyille ei kantsi alkaa hankalaksi.

    • Anonyymi

      Ap täällä moi! Kerronpa vaan miten tämä päättyi. Hankin asianajajan, joka sitten pyysi tältä liikkeeltä kirjanpitoaineistoa. Tässä vaiheessa alkoi Ekroosin pääjehu olemaankin yhteistyökykyinen (mm. puhelimeen oppi vastaamaan ykskaks). Lopulta peruivat koko haasteen käräjäoikeudelta, tiesiväthän he että kalliiksi se heille olisi tullut. Kuulinpa myös että en ole ainut, jolta ovat alkaneet vuosien viiveellä vaatimaan mukamas maksamatonta käsirahaa... Lisäksi kuulin että sama pulju on joskus ilmoittanut kahdeksan myytyä autoa varastetuksi..?? Ihmettelen suuresti miten tämmöinen liike on pysyy pystyssä?

    • Anonyymi

      Ihmettelen miten tuo pulju voi toimia merkkiliikkeenä uusillekin autoille. Tunnelma siellä oli kuin jobbariputkassa. Itse Ekroos oli todella epäasiallinen, henkisesti päällekäyvä ja äkkipikainen. Ei puhettakaan että olisi saanut koeajaa käytetyn auton jotta olisi nähnyt että kannattaako ostaa vai ei, se olisi pitänyt herra Ekroosin mukaan ostaa heti koeajamatta. Alkoi vittuilemaan että "eihän tästä mitään tule jos kaikkien annetaan vaan kokeilla".

      • Anonyymi

        Nyt muuten ei enää olekaan mitään uuden auton merkkiedustusta heillä! Aiemmin oli Ford, Suzuki ja taisi olla Hyundaikin. Vissiin maahantuojat huomanneet että tuolla asiakas saa pelätä suoraan sanoen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt muuten ei enää olekaan mitään uuden auton merkkiedustusta heillä! Aiemmin oli Ford, Suzuki ja taisi olla Hyundaikin. Vissiin maahantuojat huomanneet että tuolla asiakas saa pelätä suoraan sanoen.

        Ei kait Fordin paskaa ole uutena myynyt…


    • Anonyymi

      Uusien autojen myynti/edustus perustuu ao. merkin maahantuojan ja liikkeen väliseen sopimukseen.
      Koska suomenmaassa vallitsee sopimusvapaus, tuon sopimuksen sisältö voi olla mikä tahansa. Usein piirimyyjäksi aikovalla on tarjota huoltopalvelut oman talon sisällä,
      mutta ei liene tavatonta, mikäli huollot on tehtävä naapurikaupungissa.
      Tehty sopimus on jomman kumman puolesta usein irtisanottavissa, usein on kysymys siitä, että myynti ei ole vastannut odotuksia.

    • Anonyymi

      Taloustiedot näyttää kyllä huonolta. Saas nähdä miten käy?

      • Anonyymi

        No Pena avaa lompakkoa taas kerran….


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1230
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      746
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      641
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    Aihe