Melko harvoin on sattunut niin, että Lohjalla olisi sattunut näkemään kauniin naisen. Jos semmoinen harvinaisuus sattuu kohdalle, niin tulee hiukan hölmistynyt olo, kun se on niin harvinaista, Yleensä Prismassa, Cittarissa ja kaduilla näkee leveäperseisiä ja tympeän oloisia hapannaamoja.
Missä ovat Lohjan kauniit naiset ?
11
787
Vastaukset
- Anonyymi
Käynti optikolla riittää. Lohjalta löytyy hyvä Specsavers Harjukatu 2, 08100 Lohja Puhelin: 019 331039.
- Anonyymi
jos on yhtä hyvä näkö, kuin aloittajalla, niin ei tarvitse kyllä optikkoa.
- Anonyymi
Tänään näin yhden söpöliinin Prismassa.
- Anonyymi
Onko perää että Tanhuhovi on myynnissä lohjan taksimies kertoi että yrittäjän eurot on lopussa, velkaa niin paljon oli vienyt yhden Tanhuhoviin ja tyhjä lava pari kaljaveikkoa notkui.
- Anonyymi
yhden
- Anonyymi
Entä komeat isoreikäset homot ?
- Anonyymi
niitä kannattaa etsiskellä gangsteriporukoista ja mielenterveysasiantuntijoiden seasta ja seurasta.
parasta terapiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niitä kannattaa etsiskellä gangsteriporukoista ja mielenterveysasiantuntijoiden seasta ja seurasta.
parasta terapiaa.monopolikaupasta löytyy tietoa ja huhua.
- Anonyymi
Kaikki lähteneet suuren kaupunkin humuun, jossa on lifeä!
- Anonyymi
Lähteneet paremmille apajille statin tosimiehet veivät ne mukanaan.
- Anonyymi
Totta.
Lohjan pojat pelasivat keskenään (kori)palloa.
ja palloilla mieluummin kuin menivät naimisiin, hankkivat lapsia, perheen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751