Voit villan avulla kysyä Jumalalta onko uuskarismaattisuus sinulta Jumala ja minun Herrani !!!!!!!!!!
Paras villa on tämän >> Jos on oikein ja sinä ja ihminen tulis olla uuskarismaattinen niin Jumala ei syöksytä sut tautivuoteseen. Kun laitoin testin ja haastoin Uskovaiset kaksi vuotta sitten ei kukaan uskaltanut otta haasten vastaan . Ei edes harhaanjohtajat,, kun heillä on sisällä epävarmuus ja eivät halunneet sairastua. Koska Jumala näyttää että uuskarismaattinen menestysteologia on saasta Jumalan edessä ja Saarikalle sai sen maistaa kun kuoli syöpään nopeasti
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
Siihen se haureellinen uuskarismaattisuus on vienyt Suomen syntiin niinkuin löysä kakka. Ja ei voi muuta odottaa kun Jumalan kova Tuomio kun miekka käy ja uppoo kahvan myöten Suomeen. Siihen ei tarvi olla Profetta edes. Riittää kun lukee Pyhä Raamattu niin huomaa että niin on käynyt kaikkille muille valtioihin ja kuningaskuntiin jotka ovat leikkinyt synnin kanssa. Pinnallinen löysä ja pehmeä lämmin ihana rakkaus mukama,, kaiken suostuvainen liperaali ja periksiantava suvaitsevaisuuden suohon kun suostuu samoihinn synteihin kun kävelee käsi kädellä beliarin henkivaltojen kanssa. mIKÄ se sellainen usko joka kulkee käsi kädellä synnin kanssa maan päällä? Eroutukaa saastasta !!!
Tiesitkö karismaattisuudestasta tullut uuskarismaattisuus ja menestysteologia tämän ?
12
53
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon Savis !
Tuomitsit juuri TAAS kerran itse itsesi "tautivuoteeseen" !!!
Olet raukka ihan itse jo syvällä menestysteologiassa !
Mutta sinä raukka et sokeana sitäkään itse tajua !Nyt on mennyt sitten taas ja tautivuode ei ole näkynyt !! Miten teillä menee uuskarismaattiset ?? Muistakaa kysellä kaikki Jumalalta !!
- Anonyymi
5Moos.18:4 Uutiset jyvistäsi, viinistäsi ja öljystäsi ja lampaistasi ensimmäiset kerityt villat anna hänelle. Hes.34:1-3 Minulle tuli tämä Herran sana: Ihmislapsi, ennusta Israelin paimenia vastaan, ennusta ja sano heille - paimenille: Näin sanoo Herra, Herra: Voi Israelin paimenia, jotka ovat itseänsä kainneet! Eikö paimenten ole kaittava lampaita? Te olette syöneet rasvat, pukeneet päällenne villat, teurastaneet lihavat; mutta ette ole kainneet laumaa. Sak.11:16 Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon. Sak.13:7. Joh.10:12
- Anonyymi
Todella sekava aloitus. Sitä ei ymmärrä Erkkikään. Eikä ole tarve.
- Anonyymi
Aloituksen ja uuskarismaattisuuden sekavuuden ymmärtämisessä ei villoja tarvita.
- Anonyymi
Aloittaja aivan sekaisin viikonloppuna. Erilaisia villoja tarvitaan eristämiseen täällä Pohjolassa. On lähinnä kirkolliskokouksen asia määrittää minne asti helluntaista ulottui karismaattinen aika. Milloin alkoi uuskarismaattinen aika? Tee jotain hyödyllistä äläkä kirjoittele sekavia kirjoituksiasi. Mene juoksemaan.
Se on helppo laitta villat Jumalan edessä ja nyt ollaan saatu varma vastaus että uuskarismaattisuus on todella syvältä ja ohjataan saatanalta hänen hengillä .
- Anonyymi
Miksi siis ITSE olet siihen osallisena täysin rinnoin ???
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siis ITSE olet siihen osallisena täysin rinnoin ???
Tuo ei pue sinut tuo satanistisen valhe jos sanot että olet uskova ja valehtelet noin rankasti.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tuo ei pue sinut tuo satanistisen valhe jos sanot että olet uskova ja valehtelet noin rankasti.
Olet todella syvällä menestysteologiassa Savis !
Ja aivan samassa tilassa kuin muutkin mennarit, eli olet umpisokea omalle tilallesi !
Minä taas näin "ulkopuolelta" näen selvästi tuon asian, mutta sinua ei voi auttaa, ikävä kyllä, sokea kun olet tälle asialle ja omalle tilallesi !
Olen ollut todella kärsivällinen kanssasi, ja yrittänyt toimia kuten Sana opettaa, mutta kun sinä kiellät todellisuuden ja olet vangittu, ei mielenmuutosta ole voinut tulla, ikävä kyllä !
24 Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita;
!!!
ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
!!!
Olet Savis siis vangittu, mutta et sitä itse tajua ollenkaan ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella syvällä menestysteologiassa Savis !
Ja aivan samassa tilassa kuin muutkin mennarit, eli olet umpisokea omalle tilallesi !
Minä taas näin "ulkopuolelta" näen selvästi tuon asian, mutta sinua ei voi auttaa, ikävä kyllä, sokea kun olet tälle asialle ja omalle tilallesi !
Olen ollut todella kärsivällinen kanssasi, ja yrittänyt toimia kuten Sana opettaa, mutta kun sinä kiellät todellisuuden ja olet vangittu, ei mielenmuutosta ole voinut tulla, ikävä kyllä !
24 Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita;
!!!
ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
!!!
Olet Savis siis vangittu, mutta et sitä itse tajua ollenkaan !eiköhän ne kaikkikin lahkot, ole jonkinverran, - menestysteologiaa, ja se on ollut sitä aina, niin kauan kun Amerikasta tänne tuotu.
kieltämättä, houkuttavaa "uskoa", vaikka ei kylläkään kuten raamatun evankeliumissa, Jeesus puhuu, että . . .? Anonyymi kirjoitti:
eiköhän ne kaikkikin lahkot, ole jonkinverran, - menestysteologiaa, ja se on ollut sitä aina, niin kauan kun Amerikasta tänne tuotu.
kieltämättä, houkuttavaa "uskoa", vaikka ei kylläkään kuten raamatun evankeliumissa, Jeesus puhuu, että . . .?Aivan !! Perkelen hengestä ovat >>>
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tunnustuskuntiin_sitoutumaton_uuskarismaattisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2776124Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643158- 2002971
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232332- 731797
- 1461572
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1921514Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343