Tehkää parannus!

Anonyymi

”Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.”
Ap t 17:30

25

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro ihmeessä mikä parannus, etten postaa 100 viestiä uskontoasi vastaan.

      • Anonyymi

        En edusta mitään uskontoa, vaan Jeesusta Kristusta. Parannuksen teko tarkoittaa mielenmuutosta, pahasta hyvään.


      • O-li-ver
        Anonyymi kirjoitti:

        En edusta mitään uskontoa, vaan Jeesusta Kristusta. Parannuksen teko tarkoittaa mielenmuutosta, pahasta hyvään.

        Eikö jeesus itse osannut vastata, kun sinä joudut edustamaan?


      • Anonyymi
        O-li-ver kirjoitti:

        Eikö jeesus itse osannut vastata, kun sinä joudut edustamaan?

        Jeesus lähetti omansa viemään evankeliumia. Siinä mielessä edustan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus lähetti omansa viemään evankeliumia. Siinä mielessä edustan häntä.

        Niinpä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus lähetti omansa viemään evankeliumia. Siinä mielessä edustan häntä.

        Ei jeesus lähettänyt evankelioimaan, vaan ne idiootit jotka loivat hänet.

        Typerykset eivät erota selvää vedätystä ja valehtelevat epäjumalansa kolmasosan puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus lähetti omansa viemään evankeliumia. Siinä mielessä edustan häntä.

        Valehteletko tosissasi???
        Kristillisten Jeesus ei ole lähettänyt kristittyjä tappamaan ja tapattamaan ihmisiä, lapsiakin!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

        Joten, "Tosi kristityt" ovat laittomuuden herrojaan palvelevia!
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
        Ja kristittyjen Barjeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi

        ja miksi noitien kärsimät ikivanhat jutut pitäisi kiinnostaa minua?


      • Anonyymi

        Ehkä siksi kun kirjoittaa kristittyjen omasta herrasta:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus"


    • Anonyymi

      ” Sillä väkivaltaisista on tullut loppu, pilkkaajat ovat hävinneet, ja kaikki vääryyteen valppaat ovat tuhotut,”

      • Anonyymi

        Juuri niin!


    • Anonyymi

      Tärkeä!

    • Anonyymi

      ”Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.”

      Eihän ihminen mitään voi tehdä kun usko on Jumalan lahja.

    • Anonyymi

      Sina voimassa oleva kehotus, Jeesuksen tuloon asti!

      • Anonyymi

        Piti olla: Aina voimassa oleva...


      • Anonyymi

        Aika paska käsky. Lähettää nyt amatööriporukkaa maailman ääriin ilman minkäänlaista asiallista materiaalia. Onko yksikään esim. nähnyt sitä jumalaa mistä saarna, onko valokuvaa, mittakuvaa, videota? Onko oikeaksi todistettua speksiä ja selostusta mitä olette kauppaamassa.

        Jos jeesus ei olisi ollut ihan tavallinen riepupetteri niin hän olisi luonnollisesti perustanut kirjapainon ja julkaissut keskeiset teoksensa vaikkapa vain sadalla eri kielellä. Sitten organisoinut ja varustanut lähetystyön, rajattomilla resursseillaan. Mutta ei. Sinne meni tolpan nokkaan vaikka hommat oli ihan vaiheessa. Ne jotka ostaa moisen tuotteen tekevät sen hölmöyttään tai säälistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paska käsky. Lähettää nyt amatööriporukkaa maailman ääriin ilman minkäänlaista asiallista materiaalia. Onko yksikään esim. nähnyt sitä jumalaa mistä saarna, onko valokuvaa, mittakuvaa, videota? Onko oikeaksi todistettua speksiä ja selostusta mitä olette kauppaamassa.

        Jos jeesus ei olisi ollut ihan tavallinen riepupetteri niin hän olisi luonnollisesti perustanut kirjapainon ja julkaissut keskeiset teoksensa vaikkapa vain sadalla eri kielellä. Sitten organisoinut ja varustanut lähetystyön, rajattomilla resursseillaan. Mutta ei. Sinne meni tolpan nokkaan vaikka hommat oli ihan vaiheessa. Ne jotka ostaa moisen tuotteen tekevät sen hölmöyttään tai säälistä.

        Hoh hoijaa teidän juttuja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paska käsky. Lähettää nyt amatööriporukkaa maailman ääriin ilman minkäänlaista asiallista materiaalia. Onko yksikään esim. nähnyt sitä jumalaa mistä saarna, onko valokuvaa, mittakuvaa, videota? Onko oikeaksi todistettua speksiä ja selostusta mitä olette kauppaamassa.

        Jos jeesus ei olisi ollut ihan tavallinen riepupetteri niin hän olisi luonnollisesti perustanut kirjapainon ja julkaissut keskeiset teoksensa vaikkapa vain sadalla eri kielellä. Sitten organisoinut ja varustanut lähetystyön, rajattomilla resursseillaan. Mutta ei. Sinne meni tolpan nokkaan vaikka hommat oli ihan vaiheessa. Ne jotka ostaa moisen tuotteen tekevät sen hölmöyttään tai säälistä.

        Jos jeesus ei olisi ollut ihan tavallinen riepupetteri niin hän olisi luonnollisesti perustanut kirjapainon

        Oletko sinä etunimeltäsi sitten Petteri???


    • Anonyymi

      Paavaalin tekstien parannukset herroineen tunnetaan;
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      Ja kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      Jos olet kristittyjen herroista erimieltä niin todista nämä kristittyjen rikokset kristillisten Kaikkivaltiaan Jumalan tai Kaikkivaltiaan Jeesuksen määräämiksi?
      Ellet onnistu, niin tunnet todelliset laittomuuden herrasi!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe