”hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.”
Ap t 2:23
Jeesuksen ristinkuolema oli Jumalan suunnitelma!
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18 - Anonyymi
Sadistisen persoonan sairas suunnitelma. Tapattaa Nyt oma lehtolapsi turhanpäiten
- Anonyymi
Noinhan ne jumalattomat ajattelee, kun eivät mitään näistä tiedä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jumalattoman helppo elää kun ei noita todeksi luule. Jumalattoman hyvää syksyä vaan sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jumalattoman helppo elää kun ei noita todeksi luule. Jumalattoman hyvää syksyä vaan sinullekin.
Lavea tie vie kadotukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”
Pelastaa siis omalta hulluudeltaan, väkivaltaisuudeltaan ja mielivaltaisuudeltaan?
Ei logiikan hiventä tuossa. Entäpä jos ei puuttuisi peliin ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin yksi näistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin yksi näistä.
Minä myös.
- Anonyymi
Nimenomaan!
- Anonyymi
> Jeesuksen ristinkuolema oli Jumalan suunnitelma!
Jumalan suunnitelma oli lähettää Jeesus julistamaan ilosanomaa. Ihmisten suunnitelma oli tappaa henkilö, joka paransi ihmisiä ja opetti heitä rakastamaan. Ihmiset ovat pahoja sadisteja, ei Jumala. Onneksi Jumala nosti Jeesuksen kuolleista ja kuolema ei ole vanhurskaiden loppu.
"Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen, saarnaamaan Herran otollista vuotta".
Luuk. 4:18-19- Anonyymi
Miksi vangit pitäisi oikeusvaltiossa vapauttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vangit pitäisi oikeusvaltiossa vapauttaa?
Tykkäät sie qwertyilla?
- Anonyymi
Ei olisi pelkkä saarna meitä pelastanut. Tarvittiin sovitustyö. Se on sinulle vielä tuntematon asia ja siksi olet pimeydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi pelkkä saarna meitä pelastanut. Tarvittiin sovitustyö. Se on sinulle vielä tuntematon asia ja siksi olet pimeydessä.
”Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.”
- Anonyymi
Miksi Herra Sebaot teki alunperinkään epätäydellisen maailman ja siihen Luciferin, jonka tiesi luovan nahkansa Saatanaksi ja ryhtyvän kapinakenraaliksi, ja heikon ihmisen, joka tulisi horjahtamaan kaidalta tieltä?
Vastuu on yksiselitteisesti Herra Sebaotin, joka kaikkivoipana olisi voinut luoda täydellistä ja kaikkitietävänä ennakoida puuttelliseksi luomansa maailman sortuminen sen pahan valtaan, jonka Hän itse salli tulevan. - Anonyymi
Amen. Mahtavaa. Hänen silmänsä tarkkaavat alati ihmislasta. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Juurikin noin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655410Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842717- 2742521
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362399Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311581Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai551197Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096