Kävin tänään kaupassa.

Anonyymi

Hei kaikki. Kävin tänään kaupassa vain huvin vuoksi sekoilemassa. Soitin suutani jatkuvasti henkilökunnalle, tiputin tavaroita hyllyistä, raivosin ja menin henkilökohtaisuuksiin. Lopulta minulle tultiin sanomaan ettei noin saa käyttäytyä. Käskin menemään töihin tai vaihtamaan alaa kokonaan. Itse ovat työnsä valinneet ja heidän täytyy ottaa se kaikki paska vastaan mitä asiakkailta tulee.

Tein tästä kyseisestä asiakaspalvelijasta valituksen joka tuli torumaan minun törkeätä käytöstä. Toivottavasti saa potkut ja ikuisen asiakaspalvelu kiellon.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin pitää toimia kaikissa kaupoissa, että saadaan erotettua heikkohermoiset

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Ei heistä ole asiakaspalveluun jos eivät riehumista kestä.


    • Anonyymi

      Mitäköhän vittua :DD

      • Anonyymi

        Sitä juurikin. Typerä aspa tuli kieltämään minua riehumasta. Selvästi on väärällä alalla.


    • Anonyymi

      Joko taas,..

      • Anonyymi

        Mitä?


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat? Hv?


    • Anonyymi

      Ei karhukaan koko aikaa riehu se syö välillä puolikoita.

      • Anonyymi

        Luontoelukat ei olekaan niin sekaisin päistään ne tekee vain niitä karhuduuneja siellä luonnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luontoelukat ei olekaan niin sekaisin päistään ne tekee vain niitä karhuduuneja siellä luonnossa

        Karhu on viisas eläin vois ihmisetkin ottaa mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luontoelukat ei olekaan niin sekaisin päistään ne tekee vain niitä karhuduuneja siellä luonnossa

        Mä voin tulla duunaamaan sen kaa karhuhommia. Kyllä se sillä asettuu.


    • Anonyymi

      Menee pian nänä hommiksi

      • Anonyymi

        Menee pian nenä hommiksi


    • Anonyymi

      Voi Kyrsä, kun alkoi kaupassa Kyrsimään ; () raa-raa rasputin persettäni krapsutin.

    • Anonyymi

      Hutaa kolli ja maukuu kissa, mitäs noita kaupoija kiertäis kun kaikee jo on
      - kaikki on turhuutta maan päällä

    • Anonyymi

      Ite kävin kaupassa jonka nimeä tai sijaintia en mainitse sillä en halua haukkua lähikauppaani yhden huonon työntekijän takia. Olin palauttamassa pulloja, kun huomasin, että automaatti ei toiminut. Menin sitten rauhallisesti sanomaan siitä naiselle joka oli noin 30v ja uusi työntekijä tai en ollut häntä aiemmin nähnyt vaikka olenkin kyseisen ruokakaupan kanta-asiakas. Tämä nainen sai jonkin raivokohtauksen ja huusi, että hän ei tästä ole vastuussa ja, että inhoaa minun kaltaisiani valittajia jotka valittaa ihan pikkuasioista. ja suurin osa ajasta hänen puheestaan ei edes saanut selvää. Sitten joku noin 60v nainen joka myös oli töissä kaupassa lähti kassoilta ja tämä raivoava työntekijä lähti kävelemään pois. Tämä vanhempi nainen pahoitteli tilannetta ja laski pulloni kassan luona vanhanaikaisesti ja antoi rahat. Kun olin lähdössä näin, kun tämä vanhempi nainen puoliväkisin vei tätä nuorempaa naista henkilökunnan tiloihin ja toivon, että potkut tuli sillä ei tuolla tavalla pidä asiakkaita kohdella. En ole tätä nuorempaa naista enää nähnyt.

      • Anonyymi

        Olin töissä ja hyllytin tavaroita iloisesti. Sitten tuli asiakas raivoamaan ja huutamaan meille kun yksi tuote oli loppunut. Hän potki rullakkoa ja paiski tavaroita pitkin lattioita.


      • Anonyymi

        tällä 30v naisella oli varmaan mielenterveys ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin töissä ja hyllytin tavaroita iloisesti. Sitten tuli asiakas raivoamaan ja huutamaan meille kun yksi tuote oli loppunut. Hän potki rullakkoa ja paiski tavaroita pitkin lattioita.

        Sitten heräsit ja päästit kissan pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tällä 30v naisella oli varmaan mielenterveys ongelmia.

        SE oli varmaan joku ex-sosiaalityöntekijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten heräsit ja päästit kissan pihalle.

        Ei. Kaksi työkaveria tuli paikalle. Ei jatka muuten riehumista jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Kaksi työkaveria tuli paikalle. Ei jatka muuten riehumista jatkossa.

        Ite kävin kaupassa jonka nimeä tai sijaintia en mainitse sillä en halua haukkua lähikauppaani yhden huonon työntekijän takia. Olin palauttamassa pulloja, kun huomasin, että automaatti ei toiminut. Menin sitten rauhallisesti sanomaan siitä naiselle joka oli noin 30v ja uusi työntekijä tai en ollut häntä aiemmin nähnyt vaikka olenkin kyseisen ruokakaupan kanta-asiakas. Tämä nainen sai jonkin raivokohtauksen ja huusi, että hän ei tästä ole vastuussa ja, että inhoaa minun kaltaisiani valittajia jotka valittaa ihan pikkuasioista. ja suurin osa ajasta hänen puheestaan ei edes saanut selvää. Sitten joku noin 60v nainen joka myös oli töissä kaupassa lähti kassoilta ja tämä raivoava työntekijä lähti kävelemään pois. Tämä vanhempi nainen pahoitteli tilannetta ja laski pulloni kassan luona vanhanaikaisesti ja antoi rahat. Kun olin lähdössä näin, kun tämä vanhempi nainen puoliväkisin vei tätä nuorempaa naista henkilökunnan tiloihin ja toivon, että potkut tuli sillä ei tuolla tavalla pidä asiakkaita kohdella. En ole tätä nuorempaa naista enää nähnyt.


        Ootko sä tämä 30v nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite kävin kaupassa jonka nimeä tai sijaintia en mainitse sillä en halua haukkua lähikauppaani yhden huonon työntekijän takia. Olin palauttamassa pulloja, kun huomasin, että automaatti ei toiminut. Menin sitten rauhallisesti sanomaan siitä naiselle joka oli noin 30v ja uusi työntekijä tai en ollut häntä aiemmin nähnyt vaikka olenkin kyseisen ruokakaupan kanta-asiakas. Tämä nainen sai jonkin raivokohtauksen ja huusi, että hän ei tästä ole vastuussa ja, että inhoaa minun kaltaisiani valittajia jotka valittaa ihan pikkuasioista. ja suurin osa ajasta hänen puheestaan ei edes saanut selvää. Sitten joku noin 60v nainen joka myös oli töissä kaupassa lähti kassoilta ja tämä raivoava työntekijä lähti kävelemään pois. Tämä vanhempi nainen pahoitteli tilannetta ja laski pulloni kassan luona vanhanaikaisesti ja antoi rahat. Kun olin lähdössä näin, kun tämä vanhempi nainen puoliväkisin vei tätä nuorempaa naista henkilökunnan tiloihin ja toivon, että potkut tuli sillä ei tuolla tavalla pidä asiakkaita kohdella. En ole tätä nuorempaa naista enää nähnyt.


        Ootko sä tämä 30v nainen?

        En. Kerroin omasta työpäivästä. Joillekkin se luetunymmärtäminen on vaikeata joten siksi laitan uudestaan.

        Olin töissä ja hyllytin tavaroita iloisesti. Sitten tuli asiakas raivoamaan ja huutamaan meille kun yksi tuote oli loppunut. Hän potki rullakkoa ja paiski tavaroita pitkin lattioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Kerroin omasta työpäivästä. Joillekkin se luetunymmärtäminen on vaikeata joten siksi laitan uudestaan.

        Olin töissä ja hyllytin tavaroita iloisesti. Sitten tuli asiakas raivoamaan ja huutamaan meille kun yksi tuote oli loppunut. Hän potki rullakkoa ja paiski tavaroita pitkin lattioita.

        Miksi sä tähän sitten vastasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä tähän sitten vastasit?

        Hei kaikki. Kävin tänään kaupassa vain huvin vuoksi sekoilemassa. Soitin suutani jatkuvasti henkilökunnalle, tiputin tavaroita hyllyistä, raivosin ja menin henkilökohtaisuuksiin. Lopulta minulle tultiin sanomaan ettei noin saa käyttäytyä. Käskin menemään töihin tai vaihtamaan alaa kokonaan. Itse ovat työnsä valinneet ja heidän täytyy ottaa se kaikki paska vastaan mitä asiakkailta tulee.

        Tein tästä kyseisestä asiakaspalvelijasta valituksen joka tuli torumaan minun törkeätä käytöstä. Toivottavasti saa potkut ja ikuisen asiakaspalvelu kiellon.

        Vai tämä arjen supersankariko oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin töissä ja hyllytin tavaroita iloisesti. Sitten tuli asiakas raivoamaan ja huutamaan meille kun yksi tuote oli loppunut. Hän potki rullakkoa ja paiski tavaroita pitkin lattioita.

        Oliko tämä asiakas joku sun narkkari kaveri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kaikki. Kävin tänään kaupassa vain huvin vuoksi sekoilemassa. Soitin suutani jatkuvasti henkilökunnalle, tiputin tavaroita hyllyistä, raivosin ja menin henkilökohtaisuuksiin. Lopulta minulle tultiin sanomaan ettei noin saa käyttäytyä. Käskin menemään töihin tai vaihtamaan alaa kokonaan. Itse ovat työnsä valinneet ja heidän täytyy ottaa se kaikki paska vastaan mitä asiakkailta tulee.

        Tein tästä kyseisestä asiakaspalvelijasta valituksen joka tuli torumaan minun törkeätä käytöstä. Toivottavasti saa potkut ja ikuisen asiakaspalvelu kiellon.

        Vai tämä arjen supersankariko oot?

        Tämä on just se arjen super sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on just se arjen super sankari

        En. Minä kerroin vain minun työpäivästäni. Asiakas raivosi, huusi ja potki rullakkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Minä kerroin vain minun työpäivästäni. Asiakas raivosi, huusi ja potki rullakkoa.

        Huumeissa varmasti oli tämä asiakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeissa varmasti oli tämä asiakas.

        Huumeissa, kännissä tai muuten vain sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeissa, kännissä tai muuten vain sekaisin.

        Kuinkahan Aspalla on nyt mennyt töissä kaupassa? Onko kukaan tullut haukkumaan ja sanomaan henkilökohtaisuuksia ei oo hetkeen Aspasta mitään kuulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan Aspalla on nyt mennyt töissä kaupassa? Onko kukaan tullut haukkumaan ja sanomaan henkilökohtaisuuksia ei oo hetkeen Aspasta mitään kuulunut.

        Minulla menee aivan mainiosti ja aina on mennyt. Minä vain kerroin mitä asiakas teki niin sitten minulle sanotaan miten paska olen ja alaa pitäisi vaihtaa. Turha teidän kanssa on mitään puhua kun te vain jankkaatte samaa asiaa ettekä hyväksy sitä, että asiakas riehui kaupassa.

        Aina kun kerroin mitä pahaa asiakas teki niin ala piti vaihtaa ja nopeasti. Ikinä en saanut mitään järkevää selitystä, että miksi vaikka kysyin useaan otteeseen. Koskaan en sanonut, että töissä ei ole kivaa enkä pidä työstäni vaikka te niin väititte. En sitten tiedä mistä johtuu se, että riehuvaa asiakasta puolustellaan? Hyvä ettei anneta raikuvat ablodit ja kukkakimppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla menee aivan mainiosti ja aina on mennyt. Minä vain kerroin mitä asiakas teki niin sitten minulle sanotaan miten paska olen ja alaa pitäisi vaihtaa. Turha teidän kanssa on mitään puhua kun te vain jankkaatte samaa asiaa ettekä hyväksy sitä, että asiakas riehui kaupassa.

        Aina kun kerroin mitä pahaa asiakas teki niin ala piti vaihtaa ja nopeasti. Ikinä en saanut mitään järkevää selitystä, että miksi vaikka kysyin useaan otteeseen. Koskaan en sanonut, että töissä ei ole kivaa enkä pidä työstäni vaikka te niin väititte. En sitten tiedä mistä johtuu se, että riehuvaa asiakasta puolustellaan? Hyvä ettei anneta raikuvat ablodit ja kukkakimppu.

        Ostin kukkakimpun en oo vielä päättänyt annanko sen törkeälle asiakkaalle vai vuoden parhaimmalle asiakaspalvelijalle. Raikuvat abloodit ainakin menee törkeälle asiakkaalle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe