Hyvästi!!!

Anonyymi

Poistun täältä enkä takaisin tule. Taas mua kiusattiin. Päivästä toiseen

Voi kunpa Jumala poistaisi tämän pahuuden.
Taas itken itseni uneen.
Kiitos vaan.

32

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervemenoa!!!!jo oli aikakin päästä eroon sinusta

    • Anonyymi

      🍒Lopeta kulta tollanen ilkeily 😘😘😘😘😘😘😘😘

    • Pitäiskö mun vain teeskennellä että onpa harmillista jos täältä lähtee joku trolli solvaamasta minua???????

    • Anonyymi

      🍒Eihän tossa kukaan ole moittinut sinua!!!!!! miksi olet noin kireä tänään???????ootko puutteessa kulta

      • Pidä sinä turpas kiinni!!!! sulle ei todellakaan kuulu mun sellaiset asiat eikä muutenkaan ole mitään oikeutta edes kysyä tollasta minulta!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠


    • Anonyymi

      ei trolli saa lähteä täältä, kaikki muut paukapäät saakin lähteä.
      ei trolli ole tehnyt mitään pahaa, hän on hyvä ihminen.

      erittäin kunnollinen maailman kansalainen täynnä viisautta ja tunneherkkyyttä,
      harmi jos hän lähtee, lähtee palstan kaikkein paras henkilö pois.

      • Anonyymi

        Onhan se tietysti mies tuollainen itsensähalaaminen tärkeää, jos muut ei laadukasta kirjoitusta osaa arvostaa


    • Anonyymi

      millä tavalla sinua kiusattiin?

      tuossa tuli mieleeni että minun pitää mennä joskus mennä näyttämään sormeani,
      kun siinä on jokin kyhmy.

      ei minulla muuta. )=

    • Anonyymi

      Rakas miksi sä mulle olet noin vihainen!!!! meillä oli viimeksi ihan erilainen tunnelma kun nähtiin viimeksi 😘🥰

    • Se on mennyttä aikaa, jota en halunnut koskaan tapahtuvan 🤮🤮🤮 rehellisesti sanottuna mua kaduttaa ihan oikeasti kaikki mitä oli tapahtunut

    • Anonyymi

      Mutta jotenkin olen kuitenkin jäänyt sun mieleen kun vieläkin olet minulle katkera jostain syystä mitä en edes tiedä että miksi olet noin vihainen minulle tai muutenkaan katkera mistään?????????😭😭😭😭😭😭

      • No voi kyynel vierähti mukavasti sulla 😂😂😂😂🤣🤣🤣 pitäiskö mun tuntea vielä jotain empatiaa myös sinua kohtaan???????? sen jälkeen kun olet edelleenkin ollut tekemisissä sen lutkan kanssa?????niinkö sä tosiaan luulet ja kuvittelet sun sairaassa pää kupolissa että minä olen joku laastari helpottamaan sun sydän suruja!!??????? ja kyllä!!!!!!! tarkoitan sitä että minua kaduttaa ja suorastaan kuvottaa että olen ollut noin idiootti ja täysin sun vietävissä mutta en ole enään niin tyhmä!


    • Anonyymi

      Sä siis kuitenkin tunnet mua kohtaan jotain muuta kuin himoa?????????sano rehellisesti mulle se!!!!!!!!!!!!!! ja kyllä olen miettinyt paljon sinua ja meidän hetkiä! minua kaduttaa vain se että en ymmärtänyt että olen erittäin idiootti ollut silloin kun rakastin sitä 🥳🤡 mutta onneksi mä ymmärrän että kyseessä on oikeesti ollut vain pelkkä himo häntä kohtaan!ne tunteet ovat selvästi ollut mun kehittämää harhaa!himoitsin sitä naista niin paljon että luulin että olen rakastunut häneen! mutta nyt kun on tullut enemmän ajateltua kaikkea niin onneksi mä en oo koskaan nussinut hänen kanssaan enkä edes halua ajatella enään mitään sellaista hänestä! ja minua kaduttaa erittäin paljon Se että en koskaan sanonut sinulle kuinka paljon sinua rakastan

    • Älä puhu paskaa!!!!! sinähän olet itkenyt itseäsi melkein itsemurhan partaalle sen vosun takia! ja kyllä huomannut olen aina että en ole ollut mitään muuta kuin himoa sinulle! varmasti sekoitat nyttenki himon ja rakkauden tunteet!ei millään pahalla mutta voitko jättää mut rauhaan!!!!!!!! olen erittäin selvästi sanonut sinulle että me emme ole missään tekemisissä niin pysytään tässä päätöksessä!!!!!!

    • Anonyymi

      Miks sä sitten sanoit mulle kerran että haluat vielä nähdä minut yhden kerran ennen kuin me päätimme että emme ole missään tekemisissä????? ja muistatko vielä mitä silloin sanoit mulle kun kysyin että miksi sä haluat nähdä minut vielä kerran ennen kuin me katkaistaan meidän välit??????

    • Mä en oo voinut tarkoittaa sitä mitä sulle sanoin silloin! ehkäpä oli liian kuuma helle päivä ja muuten huonosti mennyt päivä niin onko se mikään ihme jos minulla olisi mennyt sanat sekaisin!!!!!!!!älä ota niin tosissaan kaikkea mitä sanon!onkai sinulla omakin järki ja jonkinlainen suodatin jolloin voit myös päätellä mitä olen milläkin hetkellä sanonut ja miksi!

    • Anonyymi

      Vaikka olen käyttäytynyt kuin mikäkin idiootti niin en siltikään ole niin idiootti että en osaa tulkita tilanteita tai esimerkiksi ilmeitä!sun katse vahvisti sen lauseen jonka mulle sanoit silloin! ja oikeesti mä olisin halunnut silloin antaa sinulle halin mutta onneksi mä tiesin että jos olisin niin tehnyt niin mihin me oltais päädytty???????? ja se tilanne kun emme olleet kahdestaan siellä!jos muistat että siellä oli toisessa huoneessa muitakin ihmisiä!!me kumpikin tiedetään että se ei voinut mitenkään olla pelkkää himoa! ja kyllä myönnän että haluan nussia sinua todella paljon ja monta kertaa! ja kyllä myönnän että haluan myös läheisyyttä sinulta! jos minulla ei olisi mitään tunnetta sinua kohtaan niin miksi sitten en ole saanut samanlaista läheisyyttä keneltäkään muulta?????????jos minulla ei olisi mitään tunnetta sinua kohtaan???

    • Anonyymi

      Ja kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 kiinni jäit kike että olet taas kerran eksynyt vieraaseen pöytään keskustelemaan!!!!!

      • Nyt kaisa menee hirnumaan sinne ketjuun jotka ovat meille tarkoitettuja ketjuja!!!!!!tämä keskustelu ei todellakaan kuulu nyt sinulle tai ylipäätään muillekaan hahmoille!saakait Nyt minulla olla jonkinlainen yksityisyys!!!!!!kas kun sinulla ei tullut mieleen houkuttaa sitä sannaa tähän ketjuun vinoilee mulle!se vielä puuttuis että omat läheiset ystävät vinoilee mulle tämmöisellä asialla!!!


    • Anonyymi

      Kike rakas !!!!mä oon ollu ihan koko ajan tässä ketjussa Jo paljon ennen kuin kaisa tuli tätä lukee! ihmeen kauan meidän kaisa kykeni olla naama peruslukemilla!!!!!! ja niin kuin olet ehkä huomannut sen että olen ollut koko keskustelun aikana mitään kommenttia rustaamatta vaikka kuinka teki mieli kommentoida mutta kunnioitan kike sun yksityisyyttä ja tietenkin myös olen aina pitänyt sun puolia ja kyllä olen aina sun läheinen ystävä!!! terveisin Sanna 😁😁😘😘😘😘😘😘🤗🤗

      • Anonyymi

        Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 vai että oikein kunniotat kiken yksityisyyttä lukemalla salaa hänen keskustelua????? ihan vaan sivusta ihmettelen että tämäkö on sannan käsitys toisen ihmisen yksityisyyden kunnioittamisesta?????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 vai että oikein kunniotat kiken yksityisyyttä lukemalla salaa hänen keskustelua????? ihan vaan sivusta ihmettelen että tämäkö on sannan käsitys toisen ihmisen yksityisyyden kunnioittamisesta?????

        No ei se minua haittaa vaikka kuka lukee mutta jos nyt kuitenkin voisitte kumpikin mennä sinne meidän omaa pöytään keskustelemaan ja minä jatkan vielä hetken täällä tätä mun omaa henkilökohtaista keskustelua aiheesta!!! ihan vaan sivusta vink vink ja nati nati my best frieds kaisa ja Sanna 😘😘😘😘😘😘😘


    • Anonyymi

      Sä siis myönnät että olet ollut ravintoloissa niinkö??????

    • Suurimmaksi osaksi ryyppään himassa ja mitä vittua sä oot niin huolissaan siitä mitä teen omassa elämässä????? kuuluuko se jotenkin sinulle mun juomiset???

    • Anonyymi

      Olenko minä missään vaiheessa sanonut että olen jotenkin onnellinen tai ylipäätään tyytyväinen omaan suhteeseen??????en todellakaan ole!!!!!! ja kyllä meillä olisi voinut olla onnellinen perhe elämä mutta kuten varsin hyvin tiedät mikä on oikeesti tilanne! sen verran paljon olet ollut palstalla että kummallista kyllä jos et tiennyt että meillä on kolme lasta ja mahdollisesti myös yksi tulossa!!!! mutta en edes tiedä onko lapsi minun vai jonkun muun!! mutta sen tiedän että olen sanani mittainen henkilö ja olen luvannut että pidän perheeni kasassa ja kyllä mä aion löytää sen vosun ja vaikka hän olisi tehnyt jonkun kanssa lapsen niin siltikin se tuleva lapsi on saman arvoinen kuin muutkin lapset!!! mutta en todellakaan halua arvostaa sitä lehmää enään samalla tavalla kuin ennen! mutta täytyy ottaa huomioon että meillä on yksi yhteinen lapsi jonka me yhdessä hoidetaan!!!! enkä minä voi haudata sitä naista kun hänen täytyy olla meidän lapsille äiti!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe