Sitten se viskataan roskiin!
Paha huseeraa vain aikansa
17
55
Vastaukset
Sen aika on yhtä pitkä, kuin valituillakin:
"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
"Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."- Anonyymi
Miksi siis harjoitat pahuutta?
- Anonyymi
Just niin. Paitsi, että se on tulijärvi jonne se ,viskataan.
- Anonyymi
Toisen paha on toisen hyvä, voisitko tarkentaa.
- Anonyymi
Kaikella maanpäällisellä ja ajallisella on määräaikansa. Myös pahuudella. Se lohduttaa.
- Anonyymi
Samoin nämä pikkupirut.
- Anonyymi
Kannattaisiko vähentää sitä kaljan kittaamista, jos näet jo "pikkupiruja."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko vähentää sitä kaljan kittaamista, jos näet jo "pikkupiruja."
Mulla on nollatoleranssi, eli en kittaa kaljaa, enkä muutakaan vastaavaa. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on nollatoleranssi, eli en kittaa kaljaa, enkä muutakaan vastaavaa. 😁
Mistä sitten johtuu, että näet "pikkupiruja"? Näetkö muita hallusinaatioita?
- Anonyymi
Niinpä niin!
- Anonyymi
Sen kuin vaan huseeraa! 😁
- Anonyymi
Sillekin on määräaika.
- Anonyymi
Niin. Jumala näkee KAIKEN!
- Anonyymi
Teuvo on Jumalan profeetta tälle ajalle.
ei-lahkolain- Anonyymi
Noin siis Teuvo kehaisi itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin siis Teuvo kehaisi itseään.
ei-lahkolain ei ole Teuvo niminen kirjoittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei-lahkolain ei ole Teuvo niminen kirjoittaja
Eikä Teuvo ole valehtelija. Eihän?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1484455Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1842944Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis132691Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi872687Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1262337Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu521942Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos321868En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131785Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat91390Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain361013