PLASTIIKKAIRURGI SEKSUAALINEN AHDISTELU,

Anonyymi

10

137

Vastaukset 10

• Anonyymi
    • Anonyymi

Klinikat kuitenkin tätäkin palstaa lukee, voisiko kirurgit vastata?

• Anonyymi

Ne kaikki tietävät, mutta eivät kerro

• Anonyymi

Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Onko hänellä rajoitettu luvat

• Anonyymi

Missä hän on nyt, pelottaako ketään.

• Anonyymi

Saattaa olla et tekee hyvää jälkeä mutta tieto et on seksuaalisesti addiktoitunut pelottaa. Jos saa niitä ajatuksia kesken leikkauksen niin miten pystyy tekemään työnsä hyvin. Se pelottaa, en usko et enää käy potilaisiin käsiksi sillä niin pienet on piirit ja itsekin arvaan tekijän ihan esim tätä palstaa seuraamalla.

• Anonyymi

Voisko joku laittaa tän kirurgin nimikirjaimet, kiitos.

• Anonyymi

laittakaa sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi-saat sen

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1294
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      797
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      123
      573
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      541
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      183
      500
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      487
    Aihe