Mutta ei minua, vaan verottajaa. Olin nimittäin tänään lihavan noin 50-vuotiaan kantasuomalaisen taksikuskin kyydissä. Maksuhetken koittaessa hän kysyi, että voisinko maksaa puolet summasta "pimeänä" käteisellä ja toisen puolen kortilla kuitin kanssa. En luonnollisestikaan suostunut siihen ja tästä suhari silminnähden närkästyi ja hänen äänensävynsä muuttui ärtyneeksi.
Maksoin kyydin asianmukaisesti mutta suhari ei meinannutkaan antaa kuittia. Otin takin pois päältäni ja näytin veltolle suharille treenattua ja lihaksikasta ylävartaloani. Suharin naama valahti kalpeaksi ja hän ojensi kuitin sanaakaan sanomatta.
Kiitin ivallisesti ja poistuin paikalta.
Taksikuski yritti huijata törkeästi
38
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kovin uskottavaa, kyllä treenattu ylävartalo on harvinaista niin asiakkaiden kuin kuljettajien joukossa.
- Anonyymi
Mul on valtavan iso vatsalihas!
- Anonyymi
Omapahan on ongelmasi jos olet pyöreä läskikasa tai laiha tikku.
- Anonyymi
Aloittaja hei taksit eivät pysty huijaamaan verottajaa törkeästi. Jos et ole sattunut huomaamaan taksi homma on neppis kauppaa.
Jokainen kansanedustaja on kusettanut enemmän kuin yksikään taksi edes pystyy eikä niillä riittäisi ällykkyyskään.
Eikä sinullakaan taida paljon päässä liikkua noin paskan sadun keksit.
Muutenkin taksieilta voisi poistaa verot, kun puolet eivät niitä maksa kuitenkaan.- Anonyymi
Onko keskenkäynyt kilju sekoittanut pääsi totaalisesti vai miksi kirjoituksesi on noin epäloogista? Aivan aluksi väität, että "taksit eivät pysty huijaamaan verottajaa törkeästi". Lopuksi kuitenkin toteat, että "muutenkin taksieilta voisi poistaa verot, kun puolet eivät niitä maksa kuitenkaan". Kun seuraavan kerran päätät trollailla niin yritä edes pysyä valitsemallasi "polulla".
- Anonyymi
Aloittaja keksi vanhan idean, kun ei tiedä miten nykyisin toimitaan. Oikea taksifirman kuski hyväksyy korttimaksun ja antaa kuitin automaattisesti. Mutta villeillä kuskeilla on yllättävän usein korttimaksupääte epäkunnossa tai ei saa yhteyttä verkkoon ja suomalainen asiakashan ei kuitteja kaipaile missään kaupankäynnissä kun maksaa käteisellä (ei edes kortilla maksaessa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja keksi vanhan idean, kun ei tiedä miten nykyisin toimitaan. Oikea taksifirman kuski hyväksyy korttimaksun ja antaa kuitin automaattisesti. Mutta villeillä kuskeilla on yllättävän usein korttimaksupääte epäkunnossa tai ei saa yhteyttä verkkoon ja suomalainen asiakashan ei kuitteja kaipaile missään kaupankäynnissä kun maksaa käteisellä (ei edes kortilla maksaessa).
Heh! Pelokkaan kuskin horinoita. Kyllä te suharit keksitte kaikenlaista kiertääksenne veroja.
- Anonyymi
Ensinnäkin miten annat kuitin puolikkaasta kyydistä? Ja miten se toinen puoli maksetaan pimeänä??? Voi voi, provo.
- Anonyymi
Mistä minä voin tietää, Kysy siltä epärehelliseltä kuskilta, vai osuinko sittenkin sinua arkaan paikkaan?
- Anonyymi
Ei se noin mennyt..... Minä olin se kuski, minulla on treenattu ylävartalo, olen voittanut useita Mr Olympia bodauskisoja. Sinä olit läski asiakas, painoit varmaan 190kg, haisit heille ja paska lle...
Vähän kunnioitusta taksikuskeille....- Anonyymi
No niin, no niin. Laitetaanpas se korkki jo kiinni.
- Anonyymi
Aloittajan kirjoituksesta puuttuu se klassinen lause
"TAKSIKUSKIN ALAHUULI VÄPÄTTI".
Silloin kirjoitus olisi ollut täydellinen.- Anonyymi
Ei, vaan olen ainoa järkevä ihminen tällä palstalla ja piruilen näitä sepitettyjä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan olen ainoa järkevä ihminen tällä palstalla ja piruilen näitä sepitettyjä juttuja.
Heh heh! Aloitukseni aiheutti sinussa mitä ilmeisemmin suunnatonta ahdistusta. Kyllä te suharit olette tyhmiä ja yksinkertaisia. Voi voi voi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh! Aloitukseni aiheutti sinussa mitä ilmeisemmin suunnatonta ahdistusta. Kyllä te suharit olette tyhmiä ja yksinkertaisia. Voi voi voi...
Ei suinkaan ahdistusta, vaan havaitsin provoilua, jolle nauran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan ahdistusta, vaan havaitsin provoilua, jolle nauran.
Ymmärrän. Ahdistuksesi on niin kovaa, että yrität piilottaa sen tekonaurun taakse. Kannattaa hakeutua pikaisesti mielenterveyspalvelujen piiriin sillä sinulla selkeästi on jonkinlainen mielen sairaus.
- Anonyymi
Mitäs te oikein paljastelitte siellä Kumpi teistä kiihottui enemmän
- Anonyymi
Minun nimeni ei ole Kumpi joten tuosta voisin päätellä, että sen kieron suharin nimi oli Kumpi. En sitten tiedä onko se hänen etu- vai sukunimensä, erikoinen nimi kuitenkin. Sinä ilmeisesti tunnet hänet?
- Anonyymi
Nöyrä pyyntö:
Voisitko jatkossa alkaa vaalia perinteitä ja lisätä satujesi loppuun lauseen
”Ja sen pituinen se.” Ihan vaikkapa tunnetun, edesmenneen H. C. Andersenin muistoksi?- Anonyymi
Tyhminkään taksikuski ei tyhmyydessä vedä vertoja sinulle, vaikka parantumattomassa, narsistisessa megalomaniassa toisin kuvittelet.
- Anonyymi
Oletko taksikuski?
Olet. Ainakin, jos tyhmyyttä pidetään perusteena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhminkään taksikuski ei tyhmyydessä vedä vertoja sinulle, vaikka parantumattomassa, narsistisessa megalomaniassa toisin kuvittelet.
Voi pikkuista, mutta ylipainoista, suharia. Tuliko paha mieli? Minä olen älyllisesti ylivertainen sinuun ja muihin suhareihin verrattuna. Sinäkin tiedät sen ja sen takia kädet täristen raivoat kun näet vilauksenkin minun kirjoituksistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko taksikuski?
Olet. Ainakin, jos tyhmyyttä pidetään perusteena.Hah hah! Minä en ole kaltaisesi typerys joka alentuisi suhariksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah! Minä en ole kaltaisesi typerys joka alentuisi suhariksi.
Kelan tukien varassa kuitenkin suollat palstalle viikosta toiseen sontaa. Se ei sinun arvomaailmassasi ole alentumista?
Anteeksi, palstalaiset, kun alennuin tälle pakkomielteidensä riivaamalle trollille vastaamaan ja näin trollia ruokkimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan tukien varassa kuitenkin suollat palstalle viikosta toiseen sontaa. Se ei sinun arvomaailmassasi ole alentumista?
Anteeksi, palstalaiset, kun alennuin tälle pakkomielteidensä riivaamalle trollille vastaamaan ja näin trollia ruokkimaan.Älä yritä kierrellä. Suurin osa taksikuskeista saa yhteiskunnan tukia ja olen täysin varma, että sinä olet yksi niistä. Minäkin olen tosin saanut yhteiskunnan tukia mutta se tapahtui opiskeluaikoinani josta on jo vuosia. Nykyään nautin kohtuullista palkkaa.
Hankkiutuisit sinäkin sellaiseen työhön jossa sinua edes vähän arvostetaan. Tuollainen "taksikuskeilu" ja saman aikainen yhteiskunnan tukien nostaminen aiheuttaa tervejärkisissä ihmisissä, kuten minussa, silkkaa ärtymystä.
- Anonyymi
Millaisia yhteiskunnan tukia tarkoitat.
- Anonyymi
Asumistukea, toimeentulotukea, lapsilisää*, elatustukea/-apua**, verohelpotuksia ja niin edelleen.
* Kun suhari tekee lapsen esim. vakavasti päihdeongelmaisen kanssa (joiden kanssa suharit paljon seurustelevat koska kukaan muu ei heitä huoli), niin suhari saa aina lapsen huoltajuuden ja näin ollen myös lapsilisän. Yksinhuoltajalle lapsilisä maksetaan vieläpä korotettuna.
** Koska suhari saa aina lapsen huoltajuuden toisen vanhemman henkilökohtaisten ongelmien takia, niin hän on oikeutettu myös elatustukeen/-apuun.
- Anonyymi
Aloittaja on joku katkeroitunut työtön ja kateellinen koko maailmalle, tämmöinen kertomus ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Kirjoitukseni säikäytti sinut pahanpäiväisesti.
- Anonyymi
Onko nolompaa kuin tulla keskustelupalstalle elvistelemään lihaksilla...huh, mutta jos ei muuta omista kuin paksun niskan, niin kai se on itselle rakas.
- Anonyymi
Heh! Pitäisit sinäkin huolta fyysisestä kunnostasi niin ei tarvitsisi niin paljoa kadehtia minua. Viinapullon nostelu EI käy treenistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh! Pitäisit sinäkin huolta fyysisestä kunnostasi niin ei tarvitsisi niin paljoa kadehtia minua. Viinapullon nostelu EI käy treenistä.
Lääkityksesi ei ole nyt ihan se, mikä sen pitäisi olla, tai sitten sinulla on "ne" ajat kuukaudesta.....Yhteys hoitavaan lääkäriisi nyt pikaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieniaivoisessa , lihaksikkaassa ääliössä ei ole mitään kadehdittavaa. Tuu veks sieltä 80-luvulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, että jatkat satusetä H. C. Andersenin perinteitä. Miksiköhän olet päätynyt tekemään sitä tälle palstalle? Tuskin tiedät itsekään. Onko lääkityksesi oikea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieniaivoisessa , lihaksikkaassa ääliössä ei ole mitään kadehdittavaa. Tuu veks sieltä 80-luvulta
Heh! Ymmärrän kyllä, että lihaksikas vartaloni herättää köyhissä ylipainoisissa suhareissa, kuten sinussa, kateutta ja katkeruutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, että jatkat satusetä H. C. Andersenin perinteitä. Miksiköhän olet päätynyt tekemään sitä tälle palstalle? Tuskin tiedät itsekään. Onko lääkityksesi oikea?
Minun mahdollinen lääkitykseni ei sinulle kuulu. Kyllä te jämäsuharit olette sitten sairaalloisen uteliaita. Voi voi voi...
- Anonyymi
Ruipelo taksinpesijä yritti huijata törkeästi. Mutta ei minua, vaan verottajaa. Olin nimittäin tänään ruipelon noin 20-vuotiaan finninaamaisen taksinpesijän pesulassa Jakomäessä. Maksuhetken koittaessa hän kysyi, että voisinko maksaa puolet summasta "pimeänä" käteisellä ja toisen puolen kortilla kuitin kanssa. En luonnollisestikaan suostunut siihen ja tästä ruipelo finninaamainen taksinpesijä silminnähden närkästyi ja hänen äänensävynsä muuttui kimeäksi.
Maksoin taksini pesun asianmukaisesti mutta finninaamainen ruipelo taksinpesijäi ei meinannutkaan antaa kuittia. Otin takkini taskusta lompakkoni ja näytin ruipelolle finninaamaiselle ruipelolle paksua setelitukkoani,. Ruipelon taksinpesijän finninen naama valahti kalpeaksi ja hän ojensi kuitin sanaakaan sanomatta.
Kiitin ivallisesti ja poistuin paikalta. - Anonyymi
Oliko hää m-mu vaisekunda laatune tummaihone?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062679Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1111968- 691586
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281294Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251129Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531042- 851034
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271022- 951008
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta345867