EIHÄN KUKAAN HALUA OIKEASTI KUOLLA

Anonyymi

Vai haluaako? Itse olen vaan niin suunnattoman väsynyt,taas riitaa ja vääntöä.Terveys,lähinnä muisti reistailee.Se olis niin helppo vaan päästää irti ja olla jäämättä tänne taakaksi,mutta en voi tehdä sitä lapsilleni. Lähinnähä kysymys on että jokin loppuisisi-väsymys,masemmus,parisuhde ongelmat ym ym loppuisisivat,eihän se kuolema ole silloin se ratkaisu ongelmiin,kun kuitenkin haluaa elää,mutta ei tiedä miten.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän masennuksen, väsymyksen ja muut ongelmat mutta olen sitä mieltä että itseään ei saa ajatella taakkana.

Lapsesikaan eivät varmasti ajattele sinua taakkana, olethan heidätkin maailmaan saattanut, siitä ei voi olla kuin ylpeä.

Minullakin muisti vähän heittelee ja on fyysisiä sairauksia mutta kun niille ei voi mitään, niiden kanssa on vain elettävä.

Olen kyllä joskus miettinyt kuinka paljon helpompaa olisi ehkä päästää irti mutta en ajattele sitä niinpäin että se olisi muille helpotus, että olisin taakka.
      Se olisi helpotus minulle itselleni siinä mielessä kun olen väsynyt olemaan sairas ja taistelemaan päivästä toiseen voimieni ja jaksamisen kanssa.

En kuitenkaan tule ikinä tekemään itselleni mitään ikävää, siten en halua kaiken päättyvän.

Minullakin on edelleen elämäniloa kaikesta huolimatta, vaikeina päivinä vähemmän mutta taas kun on parempi päivä että on voimia enemmän niin jo heti tuntuu taas paremmalta.

Tämä on vähän kuin nuoralla kävelisi, välillä horjahtaa ja ajoittain menee paremmin.
      Mutta kun on tähänkin asti kestänyt niin katsotaan nyt loppuun saakka.

Silloin kun oikein masentaa tulee usein ikäviäkin ajatuksia mieleen mutta jossain vaiheessa ne ajatuksetkin taas vähän helpottavat.

• Anonyymi

Voi kuinka ei,lämänmyönteinen mielipide!
        Heidänkaltaisiaan ihmisiä me tarvitsemme tähän korona syksyyn!
        Haleja ja rakkautta teille ja varsinkin myötäeläjälle.
        Sen pilvisen ankeankin päivän jälkeen ,elämme vapaassa maassa.
        Ei meidän tarvitse paeta sotaa,ei nälänhätää.
        Minä sodanlapsena se kokeneena tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      189
      7836
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      95
      4095
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      68
      2672
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      75
      1702
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      394
      1629
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1508
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1486
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1141
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1070
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1068
    Aihe