Vai haluaako? Itse olen vaan niin suunnattoman väsynyt,taas riitaa ja vääntöä.Terveys,lähinnä muisti reistailee.Se olis niin helppo vaan päästää irti ja olla jäämättä tänne taakaksi,mutta en voi tehdä sitä lapsilleni. Lähinnähä kysymys on että jokin loppuisisi-väsymys,masemmus,parisuhde ongelmat ym ym loppuisisivat,eihän se kuolema ole silloin se ratkaisu ongelmiin,kun kuitenkin haluaa elää,mutta ei tiedä miten.
EIHÄN KUKAAN HALUA OIKEASTI KUOLLA
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän masennuksen, väsymyksen ja muut ongelmat mutta olen sitä mieltä että itseään ei saa ajatella taakkana.
Lapsesikaan eivät varmasti ajattele sinua taakkana, olethan heidätkin maailmaan saattanut, siitä ei voi olla kuin ylpeä.
Minullakin muisti vähän heittelee ja on fyysisiä sairauksia mutta kun niille ei voi mitään, niiden kanssa on vain elettävä.
Olen kyllä joskus miettinyt kuinka paljon helpompaa olisi ehkä päästää irti mutta en ajattele sitä niinpäin että se olisi muille helpotus, että olisin taakka.
Se olisi helpotus minulle itselleni siinä mielessä kun olen väsynyt olemaan sairas ja taistelemaan päivästä toiseen voimieni ja jaksamisen kanssa.
En kuitenkaan tule ikinä tekemään itselleni mitään ikävää, siten en halua kaiken päättyvän.
Minullakin on edelleen elämäniloa kaikesta huolimatta, vaikeina päivinä vähemmän mutta taas kun on parempi päivä että on voimia enemmän niin jo heti tuntuu taas paremmalta.
Tämä on vähän kuin nuoralla kävelisi, välillä horjahtaa ja ajoittain menee paremmin.
Mutta kun on tähänkin asti kestänyt niin katsotaan nyt loppuun saakka.
Silloin kun oikein masentaa tulee usein ikäviäkin ajatuksia mieleen mutta jossain vaiheessa ne ajatuksetkin taas vähän helpottavat.- Anonyymi
Voi kuinka ei,lämänmyönteinen mielipide!
Heidänkaltaisiaan ihmisiä me tarvitsemme tähän korona syksyyn!
Haleja ja rakkautta teille ja varsinkin myötäeläjälle.
Sen pilvisen ankeankin päivän jälkeen ,elämme vapaassa maassa.
Ei meidän tarvitse paeta sotaa,ei nälänhätää.
Minä sodanlapsena se kokeneena tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446