EIHÄN KUKAAN HALUA OIKEASTI KUOLLA

Anonyymi

Vai haluaako? Itse olen vaan niin suunnattoman väsynyt,taas riitaa ja vääntöä.Terveys,lähinnä muisti reistailee.Se olis niin helppo vaan päästää irti ja olla jäämättä tänne taakaksi,mutta en voi tehdä sitä lapsilleni. Lähinnähä kysymys on että jokin loppuisisi-väsymys,masemmus,parisuhde ongelmat ym ym loppuisisivat,eihän se kuolema ole silloin se ratkaisu ongelmiin,kun kuitenkin haluaa elää,mutta ei tiedä miten.

2

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän masennuksen, väsymyksen ja muut ongelmat mutta olen sitä mieltä että itseään ei saa ajatella taakkana.

Lapsesikaan eivät varmasti ajattele sinua taakkana, olethan heidätkin maailmaan saattanut, siitä ei voi olla kuin ylpeä.

Minullakin muisti vähän heittelee ja on fyysisiä sairauksia mutta kun niille ei voi mitään, niiden kanssa on vain elettävä.

Olen kyllä joskus miettinyt kuinka paljon helpompaa olisi ehkä päästää irti mutta en ajattele sitä niinpäin että se olisi muille helpotus, että olisin taakka.
      Se olisi helpotus minulle itselleni siinä mielessä kun olen väsynyt olemaan sairas ja taistelemaan päivästä toiseen voimieni ja jaksamisen kanssa.

En kuitenkaan tule ikinä tekemään itselleni mitään ikävää, siten en halua kaiken päättyvän.

Minullakin on edelleen elämäniloa kaikesta huolimatta, vaikeina päivinä vähemmän mutta taas kun on parempi päivä että on voimia enemmän niin jo heti tuntuu taas paremmalta.

Tämä on vähän kuin nuoralla kävelisi, välillä horjahtaa ja ajoittain menee paremmin.
      Mutta kun on tähänkin asti kestänyt niin katsotaan nyt loppuun saakka.

Silloin kun oikein masentaa tulee usein ikäviäkin ajatuksia mieleen mutta jossain vaiheessa ne ajatuksetkin taas vähän helpottavat.

• Anonyymi

Voi kuinka ei,lämänmyönteinen mielipide!
        Heidänkaltaisiaan ihmisiä me tarvitsemme tähän korona syksyyn!
        Haleja ja rakkautta teille ja varsinkin myötäeläjälle.
        Sen pilvisen ankeankin päivän jälkeen ,elämme vapaassa maassa.
        Ei meidän tarvitse paeta sotaa,ei nälänhätää.
        Minä sodanlapsena se kokeneena tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      129
      7716
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      93
      7244
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      31
      7172
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      7
      6400
    5. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      73
      6321
    6. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      111
      5687
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      46
      5458
    8. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      74
      5321
    9. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      47
      5180
    10. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      5125
    Aihe